'ban hem even, hij zit de hele tijd die plaatjes te posten, al doe ik het zelf ook natuurlijk, maar lang niet zoveel als clapclap'quote:
Doe niet zo debiel graag.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Tututududuudududududuuudududududuuuu
Heujheujheuj
Geen idee. Heb nooit zoiets geroepenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
'ban hem even, hij zit de hele tijd die plaatjes te posten, al doe ik het zelf ook natuurlijk, maar lang niet zoveel als clapclap'
[/3keerradenwieditwas]
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nooit zoiets geroepen
okquote:Op donderdag 27 december 2012 19:51 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)6946&audioId=1626941
dat droge commentaar ook bij vi vandaag van maandag:quote:
mrstylo komt ook uit brabant.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt alleen maar zo omdat hij uit brabant komt
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Gary Anderson droplulquote:Op donderdag 27 december 2012 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Is nu winterstop en zit sowieso eigenlijk nooit bij de selectie
Gaat een keertje niet over Tukkers, dus gewoon keihard mee lachen enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
grappig dat een Tukker nog het hardste lacht
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik dacht het echt. Het spijt me.
PSV ligt misschien in Eindhoven.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / 'Ajax en PSV willen geen beneliga' #5
Vanwege deze post eigenlijk.
misschien is het wel een belg die niet Eindhoven geassocieerd wil wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / 'Ajax en PSV willen geen beneliga' #5
Vanwege deze post eigenlijk.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien is het wel een belg die niet Eindhoven geassocieerd wil worden
Vertaalde boeken zijn altijd minder.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
Ben in dat boek van Zlatan bezig, slecht vertaald zeg.
Ja, dat is waar. Maar er staan zelfs kinderlijke taalfouten in, zinnen lopen ook totaal niet lekker.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vertaalde boeken zijn altijd minder.
Google-translate gebruikt?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er staan zelfs kinderlijke taalfouten in, zinnen lopen ook totaal niet lekker.
Ik heb 2 uur geslapen. Accepteer m'n humor zoals die is.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag het aan de uitgever. Of was dit bedoeld als grap?
Ik heb wel gekeken, ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ben jij ook squirtende-vriendin-topic aan het zoeken?
Begin is goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Gevonden.
Verzonnen verhalen zijn nooit leuk.quote:
Sfeer verpester.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen zijn nooit leuk.
Er trots mee lopen doen in een feedback-topic is helemaal treurig.
Ik ga slapen.
Haha niet toegeven stiekem darten te gaan kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen zijn nooit leuk.
Er trots mee lopen doen in een feedback-topic is helemaal treurig.
Ik ga slapen.
Hardquote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net terug van de winkel man, hoe gooit van Gerwen?
Netjes, alleen een verslappinkje in de 3e set waar de commentatoren dramatisch over doenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net terug van de winkel man, hoe gooit van Gerwen?
Hoi, heb er alleen wat in de krant over gelezen. Zijn er veel tegenstanders?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit zo'n leuke discussie ja?
Die Bojan spoort niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch een Belg?quote:
Heb je vanmiddag meegelezen? Die reageert niet op de feiten man, hij gaat alleen maar constant over andere dingen lullen. apart mannetjequote:
Niet meegelezen. Aparte gozert inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag meegelezen? Die reageert niet op de feiten man, hij gaat alleen maar constant over andere dingen lullen. apart mannetje
We hadden het opeens over hooligans van Antwerpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet meegelezen. Aparte gozert inderdaad.
Hij trollt jongen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hadden het opeens over hooligans van Antwerpen.
Hij wou ook niet snappen dat de KNVB, Clubs & Supporters in Nederland het toch neit wouden (de beneliga). Moet je maar eens teruglezen.
Bedoel je Mighty Mike?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn, je idool is geestelijk beperkt.
Oké.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn, je idool is geestelijk beperkt.
Dat hij alvast bukt voor het stuk karton? Ik zie niet zo heel veel bijzonders verder.quote:
Hij geeft die supporter een rechtse.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij alvast bukt voor het stuk karton? Ik zie niet zo heel veel bijzonders verder.
In brabant zitten alleen maar zwakbegaafden. Ik kan dat beamen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Poppel en Belgisch voetbal is sowieso een gouden combinatiequote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ook weer niet zo goed, maar moest er wel om lachen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is goed raak.
Okequote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Aissati schijnt heel goed te spelen daar in Turkije.
De held.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Ga je hem anders daar tippen als talent. op fok.trquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat je het even weet.
Expres Davy negeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat je het even weet.
Hihi Da, daar stond mijn naamquote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Da
[..]
Dat je het even weet.
Haha leuk. Als ik weer een talentje tegen kom zal ik het je laten weten man.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je hem anders daar tippen als talent. op fok.tr
Jouw eisen om een talent te zijn, zijn niet echt hoog.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha leuk. Als ik weer een talentje tegen kom zal ik het je laten weten man.
Beide, zijn team staat 3e en hij speelt goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Maar doet Aisatti het goed of doet zijn club het goed?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide, zijn team staat 3e en hij speelt goed.
Vertel eens meer over jouw spannende avonturen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn standaard OP is geupgrade naar 2.0, echt kwaliteit niet normaal joh. In april komen er weer spelerstopics aan.![]()
Noteer dat maar even.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn standaard OP is geupgrade naar 2.0, echt kwaliteit niet normaal joh. In april komen er weer spelerstopics aan.![]()
Noteer dat maar even.
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.quote:
Wel, want staat dat nobody cares.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.
Iemand moet het het doenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel, want staat dat nobody cares.
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.
OWWWWquote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.
Nou.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.
Nostalgie voor ons. Ga jij maar Pokemon Christmas Special kijken ofzo.quote:
Ja nou na 100x het gezien te hebben krijg je er wel een beetje de tering van. Maar goed ga jij het maar elke kerst kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nostalgie voor ons. Ga jij maar Pokemon Christmas Special kijken ofzo.
Maar heb ik gezegd 'Lion King kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja nou na 100x het gezien te hebben krijg je er wel een beetje de tering van. Maar goed ga jij het maar elke kerst kijken.
Jij bent overigens de laatste die hier over moet mee praten want jij hebt klassiekers als de Lion King nooit gezien
Van Home Alnone vind alleen deel 1 en deel 2 leuk maar elk jaar weer op televisiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar heb ik gezegd 'Lion King kijken'?
Als dat zo was, dan ben ik wel laatste die daar over mag praten.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ga naar huis mrstylo je bent dronken.
[ afbeelding ]
En Lion King wel? Sterker nog, daar is een remake van uit gebrachtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van Home Alnone vind alleen deel 1 en deel 2 leuk maar elk jaar weer op televisie. Weinig vernieuwend die kerstfilms.
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Lion King wel? Sterker nog, daar is een remake van uit gebracht
Home Alone ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.
Ja maar ik kan me toch wel ergeren aan mensen die elke kerst persé Home Alone moeten kijken?quote:
Ik stop ook vaak bij 4x kerst vieren in het jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.
Even kijken bij KLB, heb je er zo een.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er nog relletjes op het forum?
Na 3 minuten kijken heb ik alleen maar aids topics gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even kijken bij KLB, heb je er zo een.
Simon Whitlock?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft mijn uitgekozen held al gespeeld. Die gozer met zijn baard?
Die heeft met 4-3 in sets gewonnen van Chisnall vanmiddag. Morgen speelt hij tegen waarschijnlijk Van Barneveld.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem had ik uitgekozen, ondanks GGMM zijn afkeuring ja.
Men At Work - Down Underquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet ook alweer dat opkomst lied van Whitlock?
Okequote:
Family Guy is wel oké maar Southpark is een miljard keer leuker.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Mensen die family guy niet waarderen neem ik niet serieus.
Fix.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Family Guy is wel oké maar Southpark was een miljard keer leuker.
Waarom knipoog je erbij? en serieus. Ik vind het beide kutfilmpjes, maar waarom vind je het eerste wel leuk en het tweede niet?quote:
Is. Family Guy is ook niet meer zo leuk als vroegah. The Simpsons is nu helemaal verschrikkelijk trouwens terwijl dat eerst nog beter was dan SP en FG bij elkaarquote:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je weer moeite met verleden en tegenwoordige tijd jongen?
Eerste is leuk en tweede slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom knipoog je erbij? en serieus. Ik vind het beide kutfilmpjes, maar waarom vind je het eerste wel leuk en het tweede niet?
Vond ik ook, maar nu is Simpsons meer een serie om ff een ster in goed daglicht te brengen. Vorig seizoen met Lady Gaga enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is. Family Guy is ook niet meer zo leuk als vroegah. The Simpsons is nu helemaal verschrikkelijk trouwens terwijl dat eerst nog beter was dan SP en FG bij elkaar.
Okequote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hoezo?
[..]
Eerste is leuk en tweede slaat nergens op.
[..]
Vond ik ook, maar nu is Simpsons meer een serie om ff een ster in goed daglicht te brengen. Vorig seizoen met Lady Gaga enzo.
quote:
Beetje butthurt jonge man?quote:
Aha dus als Family Guy nergens op slaat is het voor jou niet leuk... Waarom zit je dan niet in mijn kamp?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hoezo?
[..]
Eerste is leuk en tweede slaat nergens op.
[..]
Vond ik ook, maar nu is Simpsons meer een serie om ff een ster in goed daglicht te brengen. Vorig seizoen met Lady Gaga enzo.
Omdat er leuke afleveringen er tussen zitten. Ik ben persoonlijk neutraal erin.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Family Guy nergens op slaat is het voor jou niet leuk... Waarom zit je dan niet in mijn kamp?
Beetje butthurt jongeman?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat er leuke afleveringen er tussen zitten. Ik ben persoonlijk neutraal erin.
Smoofie maakt zich er wel druk om zegquote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPT / PDC World Darts Championship #22 Nederlands avondje
CC is echt überkut. Zoveel toffe series en ze slagen er in om precies de kankerseries eruit te pikken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom is CC Friends aan het uitzenden..
Diepe teksten man. Moet je leren begrijpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
"Eet veel bananen in je blote kont"
Aldus Rinus
De diepere lagen in de teksten niet zienquote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
"Eet veel bananen in je blote kont"
Aldus Rinus
CC begon wel goed, ze moeten gewoon van die engelse/amerikaanse series pakken die nog wat minder bekend zijn..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
CC is echt überkut. Zoveel toffe series en ze slagen er in om precies de kankerseries eruit te pikken.
Mooi toch, dat er mensen zijn die zo begaan met hun hobby zijn. Op ESPN heb je ook altijd urenlange analyses over bowlen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze een dartwedstrijd analyseren
Dat hebben ze dan aardig snel verneukt omdat ze 2,3 jaar geleden wel altijd 'nieuwe' series konden uitzenden.quote:
Ja, precies. Maar nu is er ook op CC extra al een week ofzo niks te zien terwijl daar eerder altijd de daily show op kwam.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan aardig snel verneukt omdat ze 2,3 jaar geleden wel altijd 'nieuwe' series konden uitzenden.
Die series waren onbegrepen door de massa om het maar heel cliche neer te zetten. Friends zal over 100 jaar nog dezelfde kijkers trekken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan aardig snel verneukt omdat ze 2,3 jaar geleden wel altijd 'nieuwe' series konden uitzenden.
Bier drinken en eten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die andere kwartfinale wordt goed omdat ze meer rust hebben gehad![]()
Rust van wat?
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die series waren onbegrepen door de massa om het maar heel cliche neer te zetten. Friends zal over 100 jaar nog dezelfde kijkers trekken.
Hij heeft hbo gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus die kerel is echt fucking dom.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat die londsdaler in de kwartfinale?
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hadden nooit al die zenderuitbreidingen/slotverbredingen moeten doen. Toch wel zonde want de eerste paar jaar stond het echt vaak op hier.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar nu is er ook op CC extra al een week ofzo niks te zien terwijl daar eerder altijd de daily show op kwam.
Wat is de massa? series als 30 Rock (ook niet bepaald mijn favoriet) trok echt massa's kijkers in de VS. Je moet gewoon geluk hebben met dat soort series.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die series waren onbegrepen door de massa om het maar heel cliche neer te zetten. Friends zal over 100 jaar nog dezelfde kijkers trekken.
Domme uitstraling dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Hij is wat dikkig en kan niet goed articuleren, betekent niet dat hij dom is.
Hij doet aan darten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Deze manquote:Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen ziet eruit als een downie die boulimia en kanker heeft.
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Indien 30 Rock niet meer wordt uitgezonden is dat pas echt sinds heel kort. Dat was er in de middag, de avond en de nacht.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hadden nooit al die zenderuitbreidingen/slotverbredingen moeten doen. Toch wel zonde want de eerste paar jaar stond het echt vaak op hier.
[..]
Wat is de massa? series als 30 Rock (ook niet bepaald mijn favoriet) trok echt massa's kijkers in de VS. Je moet gewoon geluk hebben met dat soort series.
Lul niet joh. Indien je het over die Van Gerwen hebt zuig je zijn opleiding uit je dikke duim.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Is dat zo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom doe jeals jij op MvG lijkt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:21 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt, maar is gewoon een dreigement.
Beneliga komt er gewoon hoor, slaap maar op je beide oren vannacht
WAt leugentjes kan toch wel om mijn idool te verdedigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Lul niet joh. Indien je het over die Van Gerwen hebt zuig je zijn opleiding uit je dikke duim.
Dus is het niet verwonderlijk als er mensen twijfelen aan je intelligentie als je er uitziet als een deelnemer aan knoop in je zakdoek en je moet spelen tegen mensen die zich heel serieus verkleden als een vampier.quote:
Yes.quote:
Dacht al, die gast heeft zo'n domme uitstraling.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt leugentjes kan toch wel om mijn idool te verdedigen.
King ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
Al heeft Painter ook wel zo een heerlijk Engels tokkiegezicht.
Lewis heeft wel een hoofd waar je om moet lachen jaquote:Op donderdag 27 december 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes.
Al heeft Painter ook wel zo een heerlijk Engels tokkiegezicht.
Best bekeken show van de vroege 90's wereldwijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke doelgroep daarnaar kijkt.
Jij ookquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht al, die gast heeft zo'n domme uitstraling.
Echt waar? Beetje jammer weerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best bekeken show van de vroege 90's wereldwijd.
Ja mooi toch man.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
TUTUTUTUUUTTU TUTUTUTUTUT
Lewis wordt ook overal uitgefloten hé
Nu zeg je weer uitstraling, uitstraling zegt geen flikker. Het is meer zij gebrek aan inhoud.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht al, die gast heeft zo'n domme uitstraling.
Succes met mij in een doelgroep te plaatsen en je hebt je antwoord.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af welke doelgroep daarnaar kijkt.
Hipster?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu zeg je weer uitstraling, uitstraling zegt geen flikker. Het is meer zij gebrek aan inhoud.
[..]
Succes met mij in een doelgroep plaatsen en je hebt je antwoord.
Waar? Wat?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan wil met me knokken, gezellug.
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef Bojan het volgende:
[..]
Kom dan knokken hé, we wachten op u opt kiel
Of zou dat blondje niet beter kunnen krijgen en in Lewis haar ware liefde zienquote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij won en dumpte haar en zijn kind voor goldfucker
[ afbeelding ]
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe je zijn quotemelder tracht te omzeilen
Die Painter is gewoon eng man.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben allebei zo'n Engelse Hooligan kop. Zo'n racistische volksbuurt kerel. Vooral die Painter.
Hij zegt wel u tegen je.quote:
Kan hij wel lachen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stand van de lippen
Als die 2e er nog fatsoenlijk uitzag zou 't ergens nog logisch zijn, maar dat is ook niet echt 't geval.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij won en dumpte haar en zijn kind voor goldfucker
[ afbeelding ]
Die blonde kan echt wel beter krijgen dan fatfuck lewisquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als die 2e er nog fatsoenlijk uitzag zou 't ergens nog logisch zijn, maar dat is ook niet echt 't geval.
quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben het weer constant over darts hier Kapitein. Vlucht nu het nog kan
Als je zaterdagnacht thuiskwam was dat vaak opquote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze kunnen beter de hele dag Takeshi's Castle uitzenden, dat is echt kwaliteit.
Deze is oprecht engquote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You can run but you can't hide.
Met die kale lama die de hele aflevering uhuehheuheuheuehuhuehueheue geluiden maaktequote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zaterdagnacht thuiskwam was dat vaak op
Die is er nu ook op ja, die vind ik ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind van al die sitcoms eigenlijk alleen off centre wel te pruimen
Ja, maar 't is nou niet echt bepaald een lekker wijf ofzo he.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die blonde kan echt wel beter krijgen dan fatfuck lewis
Tot nu toe alle winnaars goed, nu moet Painter wel winnenquote:Newton 4-1 Walsh
Whitlock 4-2 Chisnall
Wade 4-2 Voort
Gerwen 4-1 Lloyd
Anderson 3-4 Barneveld
Lewis 3-4 Painter
Nou jij zou haar ook niet afwijzen voor een neukbeurtjequote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar 't is nou niet echt bepaald een lekker wijf ofzo he.
Heb je gebet?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe alle winnaars goed, nu moet Painter wel winnen
Gast...zonder grappen, ik neuk dus echt veel lekkerdere chicks dan dat mormel hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou jij zou haar ook niet afwijzen voor een neukbeurtje
Prima joh!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast...zonder grappen, ik neuk dus echt veel lekkerdere chicks dan dat mormel hoor.![]()
I'd do her, maar ik hou van blond.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou jij zou haar ook niet afwijzen voor een neukbeurtje
okéquote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je wel wat mee kunnen winnen.
Is het risico toch niet waard als minderjarige. Tenzij je je vaders paspoort even leent.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je wel wat mee kunnen winnen.
Ik hou ook van blond, maar dit is toch geen lekker wijf of wel?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
I'd do her, maar ik hou van blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |