'ban hem even, hij zit de hele tijd die plaatjes te posten, al doe ik het zelf ook natuurlijk, maar lang niet zoveel als clapclap'quote:
Doe niet zo debiel graag.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Tututududuudududududuuudududududuuuu
Heujheujheuj
Geen idee. Heb nooit zoiets geroepenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
'ban hem even, hij zit de hele tijd die plaatjes te posten, al doe ik het zelf ook natuurlijk, maar lang niet zoveel als clapclap'
[/3keerradenwieditwas]
Ok.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nooit zoiets geroepen
okquote:Op donderdag 27 december 2012 19:51 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?servic(...)6946&audioId=1626941
dat droge commentaar ook bij vi vandaag van maandag:quote:
mrstylo komt ook uit brabant.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt alleen maar zo omdat hij uit brabant komt
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt alleen maar zo omdat hij uit brabant komt
Gary Anderson droplulquote:Op donderdag 27 december 2012 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Is nu winterstop en zit sowieso eigenlijk nooit bij de selectie
Gaat een keertje niet over Tukkers, dus gewoon keihard mee lachen enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
grappig dat een Tukker nog het hardste lacht
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man, ik dacht het echt. Het spijt me.
PSV ligt misschien in Eindhoven.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / 'Ajax en PSV willen geen beneliga' #5
Vanwege deze post eigenlijk.
misschien is het wel een belg die niet Eindhoven geassocieerd wil wordenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / 'Ajax en PSV willen geen beneliga' #5
Vanwege deze post eigenlijk.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:22 schreef Adames het volgende:
[..]
misschien is het wel een belg die niet Eindhoven geassocieerd wil worden
Vertaalde boeken zijn altijd minder.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
Ben in dat boek van Zlatan bezig, slecht vertaald zeg.
Ja, dat is waar. Maar er staan zelfs kinderlijke taalfouten in, zinnen lopen ook totaal niet lekker.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vertaalde boeken zijn altijd minder.
Google-translate gebruikt?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er staan zelfs kinderlijke taalfouten in, zinnen lopen ook totaal niet lekker.
Ik heb 2 uur geslapen. Accepteer m'n humor zoals die is.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag het aan de uitgever. Of was dit bedoeld als grap?
Ik heb wel gekeken, ja.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
GGMM ben jij ook squirtende-vriendin-topic aan het zoeken?
Begin is goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Gevonden.
Verzonnen verhalen zijn nooit leuk.quote:
Sfeer verpester.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen zijn nooit leuk.
Er trots mee lopen doen in een feedback-topic is helemaal treurig.
Ik ga slapen.
Haha niet toegeven stiekem darten te gaan kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen zijn nooit leuk.
Er trots mee lopen doen in een feedback-topic is helemaal treurig.
Ik ga slapen.
Hardquote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net terug van de winkel man, hoe gooit van Gerwen?
Netjes, alleen een verslappinkje in de 3e set waar de commentatoren dramatisch over doenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net terug van de winkel man, hoe gooit van Gerwen?
Hoi, heb er alleen wat in de krant over gelezen. Zijn er veel tegenstanders?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit zo'n leuke discussie ja?
Die Bojan spoort niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit zo'n leuke discussie ja?
Dat is toch een Belg?quote:
Heb je vanmiddag meegelezen? Die reageert niet op de feiten man, hij gaat alleen maar constant over andere dingen lullen. apart mannetjequote:
Niet meegelezen. Aparte gozert inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag meegelezen? Die reageert niet op de feiten man, hij gaat alleen maar constant over andere dingen lullen. apart mannetje
We hadden het opeens over hooligans van Antwerpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet meegelezen. Aparte gozert inderdaad.
Hij trollt jongen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hadden het opeens over hooligans van Antwerpen.
Hij wou ook niet snappen dat de KNVB, Clubs & Supporters in Nederland het toch neit wouden (de beneliga). Moet je maar eens teruglezen.
Bedoel je Mighty Mike?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn, je idool is geestelijk beperkt.
Oké.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn, je idool is geestelijk beperkt.
Dat hij alvast bukt voor het stuk karton? Ik zie niet zo heel veel bijzonders verder.quote:
Hij geeft die supporter een rechtse.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij alvast bukt voor het stuk karton? Ik zie niet zo heel veel bijzonders verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |