Beide, zijn team staat 3e en hij speelt goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Maar doet Aisatti het goed of doet zijn club het goed?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide, zijn team staat 3e en hij speelt goed.
Vertel eens meer over jouw spannende avonturen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn standaard OP is geupgrade naar 2.0, echt kwaliteit niet normaal joh. In april komen er weer spelerstopics aan.![]()
Noteer dat maar even.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn standaard OP is geupgrade naar 2.0, echt kwaliteit niet normaal joh. In april komen er weer spelerstopics aan.![]()
Noteer dat maar even.
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.quote:
Wel, want staat dat nobody cares.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.
Iemand moet het het doenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel, want staat dat nobody cares.
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij cared in zoverre dat je een plaatje gaat posten met 'nobody cares'. Je plaatje klopt dus helemaal niet, domme debiel.
OWWWWquote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.
Nou.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je plaatjes post heb je in ieder geval geen last meer van spelfouten.
Nostalgie voor ons. Ga jij maar Pokemon Christmas Special kijken ofzo.quote:
Ja nou na 100x het gezien te hebben krijg je er wel een beetje de tering van. Maar goed ga jij het maar elke kerst kijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nostalgie voor ons. Ga jij maar Pokemon Christmas Special kijken ofzo.
Maar heb ik gezegd 'Lion King kijkenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja nou na 100x het gezien te hebben krijg je er wel een beetje de tering van. Maar goed ga jij het maar elke kerst kijken.
Jij bent overigens de laatste die hier over moet mee praten want jij hebt klassiekers als de Lion King nooit gezien
Van Home Alnone vind alleen deel 1 en deel 2 leuk maar elk jaar weer op televisiequote:Op donderdag 27 december 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar heb ik gezegd 'Lion King kijken'?
Als dat zo was, dan ben ik wel laatste die daar over mag praten.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ga naar huis mrstylo je bent dronken.
[ afbeelding ]
En Lion King wel? Sterker nog, daar is een remake van uit gebrachtquote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van Home Alnone vind alleen deel 1 en deel 2 leuk maar elk jaar weer op televisie. Weinig vernieuwend die kerstfilms.
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Lion King wel? Sterker nog, daar is een remake van uit gebracht
Home Alone ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.
Ja maar ik kan me toch wel ergeren aan mensen die elke kerst persé Home Alone moeten kijken?quote:
Ik stop ook vaak bij 4x kerst vieren in het jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk die film toch ook niet 5x per jaar.
Even kijken bij KLB, heb je er zo een.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er nog relletjes op het forum?
Na 3 minuten kijken heb ik alleen maar aids topics gezien.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even kijken bij KLB, heb je er zo een.
Simon Whitlock?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft mijn uitgekozen held al gespeeld. Die gozer met zijn baard?
Die heeft met 4-3 in sets gewonnen van Chisnall vanmiddag. Morgen speelt hij tegen waarschijnlijk Van Barneveld.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem had ik uitgekozen, ondanks GGMM zijn afkeuring ja.
Men At Work - Down Underquote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet ook alweer dat opkomst lied van Whitlock?
Okequote:
Family Guy is wel oké maar Southpark is een miljard keer leuker.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Mensen die family guy niet waarderen neem ik niet serieus.
Fix.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Family Guy is wel oké maar Southpark was een miljard keer leuker.
Waarom knipoog je erbij? en serieus. Ik vind het beide kutfilmpjes, maar waarom vind je het eerste wel leuk en het tweede niet?quote:
Is. Family Guy is ook niet meer zo leuk als vroegah. The Simpsons is nu helemaal verschrikkelijk trouwens terwijl dat eerst nog beter was dan SP en FG bij elkaarquote:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je weer moeite met verleden en tegenwoordige tijd jongen?
Eerste is leuk en tweede slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom knipoog je erbij? en serieus. Ik vind het beide kutfilmpjes, maar waarom vind je het eerste wel leuk en het tweede niet?
Vond ik ook, maar nu is Simpsons meer een serie om ff een ster in goed daglicht te brengen. Vorig seizoen met Lady Gaga enzo.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is. Family Guy is ook niet meer zo leuk als vroegah. The Simpsons is nu helemaal verschrikkelijk trouwens terwijl dat eerst nog beter was dan SP en FG bij elkaar.
Okequote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hoezo?
[..]
Eerste is leuk en tweede slaat nergens op.
[..]
Vond ik ook, maar nu is Simpsons meer een serie om ff een ster in goed daglicht te brengen. Vorig seizoen met Lady Gaga enzo.
quote:
Beetje butthurt jonge man?quote:
Aha dus als Family Guy nergens op slaat is het voor jou niet leuk... Waarom zit je dan niet in mijn kamp?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hoezo?
[..]
Eerste is leuk en tweede slaat nergens op.
[..]
Vond ik ook, maar nu is Simpsons meer een serie om ff een ster in goed daglicht te brengen. Vorig seizoen met Lady Gaga enzo.
Omdat er leuke afleveringen er tussen zitten. Ik ben persoonlijk neutraal erin.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus als Family Guy nergens op slaat is het voor jou niet leuk... Waarom zit je dan niet in mijn kamp?
Beetje butthurt jongeman?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat er leuke afleveringen er tussen zitten. Ik ben persoonlijk neutraal erin.
Smoofie maakt zich er wel druk om zegquote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPT / PDC World Darts Championship #22 Nederlands avondje
CC is echt überkut. Zoveel toffe series en ze slagen er in om precies de kankerseries eruit te pikken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom is CC Friends aan het uitzenden..
Diepe teksten man. Moet je leren begrijpen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
"Eet veel bananen in je blote kont"
Aldus Rinus
De diepere lagen in de teksten niet zienquote:Op donderdag 27 december 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
"Eet veel bananen in je blote kont"
Aldus Rinus
CC begon wel goed, ze moeten gewoon van die engelse/amerikaanse series pakken die nog wat minder bekend zijn..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
CC is echt überkut. Zoveel toffe series en ze slagen er in om precies de kankerseries eruit te pikken.
Mooi toch, dat er mensen zijn die zo begaan met hun hobby zijn. Op ESPN heb je ook altijd urenlange analyses over bowlen enzoquote:Op donderdag 27 december 2012 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze een dartwedstrijd analyseren
Dat hebben ze dan aardig snel verneukt omdat ze 2,3 jaar geleden wel altijd 'nieuwe' series konden uitzenden.quote:
Ja, precies. Maar nu is er ook op CC extra al een week ofzo niks te zien terwijl daar eerder altijd de daily show op kwam.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan aardig snel verneukt omdat ze 2,3 jaar geleden wel altijd 'nieuwe' series konden uitzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |