abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120817254
quote:
'Anderlecht, Ajax en PSV zijn al akkoord over BeNeLiga'

De voorzitter van Standard Luik, Roland Duchâtelet, eist er dat op korte termijn een gecombineerde competitie met Belgische en Nederlandse voetbalclubs (BeNeliga) komt, anders dreigt hij met Standard te gaan voetballen in Frankrijk.

'Er zijn vijf grote Europese competities, mogelijk zes als Rusland zo blijft vooruitgaan', zegt de preses woensdag in de Belgische media. 'De overige competities, waaronder de Belgische, zijn gedoemd om te verdwijnen. We hebben een existentieel probleem, dat niet erkennen is gewoon dom.'

De beste Belgische clubs kunnen volgens Duchâtelet gered worden door de BeNeliga. 'We moeten absoluut vermijden af te glijden naar het voorbeeld van Portugal, waar zes van de zestien clubs voor minder dan 3.000 toeschouwers spelen', vervolgt Duchatelet.

De beste Belgische clubs kunnen volgens Duchâtelet gered worden door de BeNeliga. Hij weet ook al hoe die kan worden opgestart: na een 'kwalificatieseizoen' komen er 20 clubs in de BeNeliga, acht Belgische en twaalf Nederlandse, gebaseerd op het aantal inwoners in beide landen.

'Michel Verschueren (oud-manager Anderlecht) had vele jaren geleden al het idee voor de BeNeliga. Deze competitie afwijzen zou de slechtst mogelijke actie zijn. Anderlecht, Club Brugge, Ajax en PSV zijn al akkoord', stelt Duchâtelet. 'Als dit project niet doorgaat, dan zal Standard vragen om in de Franse Ligue 1 te mogen spelen. Zoiets is wettelijk mogelijk, als de Fransen het goedkeuren.'
Lijkt me de beste oplossing voor de grotere clubs in Nederland. Profvoetbal draait toch echt om geld, en met de Belgen erbij maak je competie en de belangen groter, waardoor de uitzendrechten commercieel interessanter en dus duurder worden, wat weer voor meer poen zorgt, waarmee clubs zich kunnen wapenen tegen buitenlandse competities.

NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK NIET MIJN UITSPRAAK

DIKKE BULLSHIT VAN DE BELGEN!!

quote:
PSV en Ajax spreken donderdag tegen dat zij akkoord gaan met de invoering van een Beneliga. Woensdag bracht Standard Luik-voorzitter Roland Duchatelet naar buiten dat Anderlecht, Club Brugge en de twee Nederlandse topclubs allemaal al achter de plannen staan om een gezamenlijke competitie tussen Nederland en België te beginnen. In Eindhoven en Amsterdam weet men echter van niets.

PSV wijst er in gesprek met RTL op dat de achttien clubs van de Eredivisie net een overeenkomst hebben gesloten met de zender Fox van mediamagnaat Rupert Murdoch. Tot 2025 krijgen de clubs tachtig tot honderd miljoen euro per seizoen. Het zou dus raar zijn om daar nu vraagtekens te stellen bij huidige constructie, geeft woordvoerder Jeroen van den Berk te kennen aan het tv-station.

Volgens Ajax komt het verhaal over een samensmelting van de Eredivisie en Jupiler Pro League om de zoveel jaar op, maar is het op dit moment niet aan de orde. In Belgische media wordt echter al gespeculeerd over plannen van Murdoch voor een Beneliga. De rechten van de Pro League zijn tot het seizoen 2013/14 in handen van het mediabedrijf Telenet. Murdoch zou van plan zijn op de rechten van het Belgische voetbal te gaan bieden. Als hij die rechten heeft, is het mogelijk een Beneliga in te gaan voeren.

Lees hier een interview uit mei met Eredivisie-directeur Frank Rutten over de Beneliga.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 14:24:04 ]
pi_120817265
NEE
  donderdag 27 december 2012 @ 14:23:39 #3
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_120817269
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef bojan het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde Ajacied, Feyenoorder en Eindhovenaar voor dit voorstel openstaat hoor. Er komt heus niet meer tegenkanting van de gemiddelde nl'er dan van de gemiddelde belg

Of denk je dat een Lokeren, Zulte, Kv mechelen fan hier staat om te springen?
De reacties op deze site zijn heel duidelijk. Nederlandse voetbalfans willen geen beneliga.
pi_120817272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:20 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik leg het wel even uit in het Rotterdams:
We moeten die kanker clubs uit dat kankerland van jou niet!
pi_120817273
NEE
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:23:53 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120817276
nog een deel, ik dacht dat we er wel uit waren :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 27 december 2012 @ 14:23:56 #7
311468 Van_Poppel
pi_120817277
NEE
pi_120817279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef bojan het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde Ajacied, Feyenoorder en Eindhovenaar voor dit voorstel openstaat hoor. Er komt heus niet meer tegenkanting van de gemiddelde nl'er dan van de gemiddelde belg

Of denk je dat een Lokeren, Zulte, Kv mechelen fan hier staat om te springen?
Ja, de gemiddelde 12-jarige, die hebben nog niet zoveel met nostalgie enzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120817307
2009:

quote:
Plannen voor Beneliga afgeschoten

Directeur betaald voetbal van de KNVB Henk Kesler heeft samen met de clubs een einde gemaakt aan alle speculaties over een Beneliga. "Het is einde verhaal," zegt Kesler in De Telegraaf. "Het besluit viel na overleg met de clubs, die niets in het initiatief zien."

Clubs willen er niet aan
KNVB-voorzitter Michael van Praag liet weten de gevolgen van invoering van de Beneliga op een rijtje te willen zetten. Ook Uefa-baas Michel Platini toonde zich voorstander van samenvoeging van de Nederlandse en Belgische competitie.

Kesler stelt dat Van Praag en Platini geen beslissende stem hebben. "Zij gaan er niet over, wij met de clubs wel en die Beneliga komt er dus niet."
2011:

quote:
Idee voor BeNe-liga alweer afgeschoten

De Eredivisie CV blijft niets zien in het samengaan van de Nederlandse en Belgische voetbalcompetities bij de mannen. De voorzitter van de Belgische topclub Standard Luik opperde deze week dat de Nederlanders ongetwijfeld open staan voor de vorming van een zogenoemde BeNe-liga, maar volgens de ECV is dit 'momenteel geen thema voor ons en staat het niet op de agenda'.
Directeur Alex Tielbeke verwijst nogmaals naar een jaren geleden gedaan onderzoek: 'Daaruit bleek dat de Nederlandse voetballiefhebber hiervoor niet warmloopt. We hebben het idee indertijd op allerlei facetten getest en toen kwam er geen heel positief beeld uit.'

Tijdens een forumbijeenkomst in het Belgische Lommel dacht voorzitter Roland Duchâtelet!!! van Standard juist dat het Nederlandse standpunt inmiddels volledig veranderd is. 'Momenteel liggen de tv-gelden in België veel hoger dan in Nederland en komen er tal van Nederlandse clubs in de problemen', analyseerde de preses. 'Daar waar er destijds weinig interesse was van onze noorderburen, ligt de situatie nu wel anders.'

'We moeten er nu werk van maken, samen met onze Nederlandse vrienden. Zij zijn meer tot een gesprek bereid, het is dus echt wel denkbaar dat we nu wel naar een deal kunnen gaan. Kijk naar de vrouwen. Zij starten wel met een BeNe-liga.'
:W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120817317
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Droopie op 27-12-2012 14:25:16 ]
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 14:24:50 #11
376361 bojan
Het is friet
pi_120817325
De meerderheid van het Belgische publiek staat positief tegenover een gemengde competitie met Belgische en Nederlandse ploegen. Dat blijkt uit een poll die Voetbalnieuws lanceerde op Facebook. Hierin werd namelijk de vraag gesteld of men voor of tegen een BeNeLiga was.

De resultaten spreken voor zich. Ongeveer 62 procent van de stemmers zeggen dat ze voorstander zijn van een dergelijke competitie, terwijl de overige 38 procent meent dat dit een slecht idee is. Tegenstanders halen de verre verplaatsingen en het feit dat Belgische clubs dan geen rol van betekenis meer gaan spelen aan als tegenargumenten. Voorstanders beweren dat een BeNeLiga het niveau van zowel de Belgische als de Nederlandse ploegen zal optrekken.

Bij de vrouwen is men sinds dit seizoen gestart met een dergelijke BeNeLiga. Na de winterstop nemen de Belgische vertegenwoordigers het op tegen de Nederlandse clubs. Roland Duchâtelet (foto) is hevige voorstander van dit idee en dreigde er zelfs mee om zijn club Standard uit de Belgische competitie te halen als er geen BeNeLiga komt.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.(...)NeLiga#ixzz2GG557gAi
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  donderdag 27 december 2012 @ 14:25:14 #12
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817338
Dit topic heeft naar VBL traditie meer J. Alba nodig.

pi_120817362
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef bojan het volgende:
De meerderheid van het Belgische publiek staat positief tegenover een gemengde competitie met Belgische en Nederlandse ploegen. Dat blijkt uit een poll die Voetbalnieuws lanceerde op Facebook. Hierin werd namelijk de vraag gesteld of men voor of tegen een BeNeLiga was.

De resultaten spreken voor zich. Ongeveer 62 procent van de stemmers zeggen dat ze voorstander zijn van een dergelijke competitie, terwijl de overige 38 procent meent dat dit een slecht idee is. Tegenstanders halen de verre verplaatsingen en het feit dat Belgische clubs dan geen rol van betekenis meer gaan spelen aan als tegenargumenten. Voorstanders beweren dat een BeNeLiga het niveau van zowel de Belgische als de Nederlandse ploegen zal optrekken.

Bij de vrouwen is men sinds dit seizoen gestart met een dergelijke BeNeLiga. Na de winterstop nemen de Belgische vertegenwoordigers het op tegen de Nederlandse clubs. Roland Duchâtelet (foto) is hevige voorstander van dit idee en dreigde er zelfs mee om zijn club Standard uit de Belgische competitie te halen als er geen BeNeLiga komt.

Een poll van Voetbalnieuws op facebook.

Wat een goedgelovige kneus ben jij zeg.
pi_120817363
quote:

Profiteurs noemen wij dat hier. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120817383
quote:

een poll op facebook :D
pi_120817390
quote:

Ja tuurlijk, in België willen ze wel, dat is logisch.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120817392
quote:

Een facebook onderzoek _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
* Verwijderd *
pi_120817399
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef Dekatria het volgende:
Dit topic heeft naar VBL traditie meer J. Alba nodig.

[ afbeelding ]
Deze man
pi_120817402
Wat een onzinargumenten gebruikt die bojan zeg.
pi_120817404
Belgen, goed voor je lachspieren :D
  donderdag 27 december 2012 @ 14:26:43 #21
311468 Van_Poppel
pi_120817416
quote:

Wat jullie Belgen vinden, vind ik helemaal niet rullevant.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:26:48 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120817422
quote:

facebook als gedegen marktonderzoek onder een miljoenenplan O+
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 27 december 2012 @ 14:27:04 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817432
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Deze man
Het topic zuigt nogal, dus tja w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120817435
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef Doublepain het volgende:
Belgen, goed voor je lachspieren :D
Maar over 50 jaar hebben we oorlog met hen als ze erachter komen wat voor vreselijke moppen we over hun hadden.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:27:30 #25
376361 bojan
Het is friet
pi_120817455
Zeg ik nu dat dit een marktonderzoek is? Ik post hier enkel eens de resultaten over een steekproefje onder de Belgische supporters.
pi_120817473
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef bojan het volgende:
Zeg ik nu dat dit een marktonderzoek is? Ik post hier enkel eens de resultaten over een steekproefje onder de Belgische supporters.
EEN STEEKPROEFJE OP FACEBOOK IS NIET GELOOFWAARDIG. KORTZICHTIGE DROPLULHAAS
  donderdag 27 december 2012 @ 14:28:25 #27
311468 Van_Poppel
pi_120817494
quote:
Nederlandse clubs zijn tegen en die heb je toch nodig om een beneliga op te starten. Zuur voor jullie, maar dat zijn de feiten.
pi_120817495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kortzichtige droplulhaas, die is nieuw
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 14:28:26 #29
376361 bojan
Het is friet
pi_120817497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is een steekproef en geeft een indicatie in welke richting het zal uitgaan. ;)
pi_120817505
quote:
Ben je nou zo kankerdom?

De NEDERLANDERS WILLEN NIET!!

Wat boeit nou of die parasieten wel willen
pi_120817514
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef bojan het volgende:

[..]

Het is een steekproef en geeft een indicatie in welke richting het zal uitgaan. ;)
FACEBOOK ALS ARGUMENT IS NIET GELOOFWAARDIG
  donderdag 27 december 2012 @ 14:29:13 #32
376361 bojan
Het is friet
pi_120817535
Jeetje wat een zielig publiek hier. Gelukkig kijk ik verder dan m'n neus lang is en besef ik dat de gemiddelde Nederlander in dit topic niet reageert.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:29:30 #33
376361 bojan
Het is friet
pi_120817545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

FACEBOOK ALS ARGUMENT IS NIET GELOOFWAARDIG
Wat begrijp je niet aan het woord indicatie?
  donderdag 27 december 2012 @ 14:29:47 #34
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817552
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef bojan het volgende:
Jeetje wat een zielig publiek hier. Gelukkig kijk ik verder dan m'n neus lang is en besef ik dat de gemiddelde Nederlander in dit topic niet reageert.
pi_120817553
quote:
DE NEDERLANDERS WILLEN HET NIET
pi_120817557
quote:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord indicatie?
Wat begrijp je niet aan het marktonderzoek dat is gedaan door de ECV?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:29:59 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120817561
quote:
het heeft weinig zin om zomaar een facebook poll te pakken die je goed uitkomt
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 14:30:34 #38
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817583
Zullen we ook even een indicatie op Facebook houden jongens? *D
  donderdag 27 december 2012 @ 14:30:36 #39
311468 Van_Poppel
pi_120817584
quote:
Wees blij dat wij jouw verhaal nog aanhoren. De gemiddelde Nederlander had je hier verbaal afgemaakt.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:31:20 #40
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120817615
de enige die niet willen zijn de achterlijke rotterdammers. bang voor degradatie?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 27 december 2012 @ 14:31:54 #41
376361 bojan
Het is friet
pi_120817638
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het heeft weinig zin om zomaar een facebook poll te pakken die je goed uitkomt
Er bestaat niet echt een facebook poll die mij slecht uitkomt, kan ik die hier dus ook niet zetten
pi_120817640
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:31 schreef cherrycoke het volgende:
de enige die niet willen zijn de achterlijke rotterdammers. bang voor degradatie?
:?
  donderdag 27 december 2012 @ 14:32:04 #43
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817646
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:31 schreef cherrycoke het volgende:
pi_120817648
Ik heb trouwens ook een onderzoek gedaan op facebook. En daaruit blijkt dat het merendeel in Nederland wil dat al die kankerbuitenlanders het land uit moeten.

Groetjes,

Je boy Constant Kusters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120817671
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens ook een onderzoek gedaan op facebook. En daaruit blijkt dat het merendeel in Nederland wil dat al die kankerbuitenlanders het land uit moeten.

Groetjes,

Je boy Constant Kusters.
Laten we beginnen met Pelle
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:33:20 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120817701
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:32 schreef Caland het volgende:

Groetjes,

Je boy Constant Kusters.
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 14:33:30 #47
376361 bojan
Het is friet
pi_120817708
Een competitie met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is trouwens gewoon top.

Ploegen als Gent, Genk, AZ, Vitesse zijn uw middenmotors en dan heb je gewoon een heerlijke competitie.

Als Murdoch effectief die rechten zal binnenhalen van het Belgische voetbal, zou de beneliga er wel eens rapper kunnen zijn dan we allemaal denken.
pi_120817736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:33 schreef bojan het volgende:
Een competitie met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is trouwens gewoon top.

Ploegen als Gent, Genk, AZ, Vitesse zijn uw middenmotors en dan heb je gewoon een heerlijke competitie.

Als Murdoch effectief die rechten zal binnenhalen van het Belgische voetbal, zou de beneliga er wel eens rapper kunnen zijn dan we allemaal willen.
pi_120817745
quote:

Als Murdoch effectief die rechten zal binnenhalen van het Belgische voetbal, zou de beneliga er wel eens rapper kunnen zijn dan we allemaal denken.
Waarom zou Murdoch de rechten van het Belgische voetbal willen. :D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 14:34:46 #50
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Om de boel van binnenuit kapot te maken :Y
  donderdag 27 december 2012 @ 14:34:59 #51
311468 Van_Poppel
pi_120817770
quote:

Nederlandse clubs willen niet!
  donderdag 27 december 2012 @ 14:35:24 #52
376361 bojan
Het is friet
pi_120817789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Om het Belgisch voetbal uit te zenden misschien? Geen idee..

En zo komt een beneliga alweer een stap dichterbij
pi_120817800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef bojan het volgende:

[..]

Om het Belgisch voetbal uit te zenden misschien? Geen idee..

En zo komt een beneliga alweer een stap dichterbij

[ Bericht 69% gewijzigd door GGMM op 27-12-2012 14:36:17 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 14:35:44 #54
376361 bojan
Het is friet
pi_120817803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Nederlandse clubs willen niet!
Belgische clubs wilden ook geen play offs en ze zijn er, non-argument
pi_120817810
quote:

[..]

[ Bericht 66% gewijzigd door GGMM op 27-12-2012 14:37:00 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 14:36:00 #56
376361 bojan
Het is friet
pi_120817814
@ moderators

Dat gespam van die ene ben ik zo ondertussen wel wat zat
pi_120817815
Poll: Beneliga goed plan
JA
NEE
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Hell To The Liars
pi_120817820
quote:

[..]

De knvb wil het ook niet. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:36:13 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120817822
Nou na 4 topics herhalen ben ik nu wel klaar hier :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120817826
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 27-12-2012 14:36:36 (rustig.) ]
  Forum Admin donderdag 27 december 2012 @ 14:36:29 #61
35723 crew  GGMM
pi_120817834
Stijn, het is tijd voor je pilletje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:36:40 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120817841
Wij hebben dat toch niet nodig tegen Genk en Brugge spelen zeker :')
Hou die Beneliga maar lekker bij het vrouwenvoetbal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:36:46 #63
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef Droopie het volgende:
Poll: Beneliga goed plan
JA
NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goed marktonderzoek :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:36:48 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120817846
beetje irritant Ajacied442 :P
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 14:36:53 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120817853
Heeft ook helemaal geen zin die Beneliga
pi_120817856
Het is alsof je tegen een debiel praat

o wacht
  donderdag 27 december 2012 @ 14:37:27 #67
311468 Van_Poppel
pi_120817874
quote:

[..]

Dan gaat jullie volk dus bepalen in welke competitie onze voetbalclubs gaan spelen. Ik denk niet dat dat realistisch is.
pi_120817876
Bojan, nogmaals. De KNVB wil het niet, de nederalndse supporters willen het niet.

Ik spreek geen Chinees, dit is de waarheid
  donderdag 27 december 2012 @ 14:38:10 #69
376361 bojan
Het is friet
pi_120817910
Ik ga nu even gaan eten, misschien tot laterzzzz
pi_120817913
Waar maak je je druk om, jullie kunnen toch aansluiten bij Ligue 1??

Betere competitie enzo, succes iig
  donderdag 27 december 2012 @ 14:38:39 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120817924
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef bojan het volgende:
pi_120817940
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan, nogmaals. De KNVB wil het niet, de nederalndse supporters willen het niet.

Ik spreek geen Chinees, dit is de waarheid
pi_120817956
quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 15:14:27 #74
376361 bojan
Het is friet
pi_120819346
Er komen 2 Jodenteams aan dan in Beneliga. }:|
pi_120819996
Leuk topic :')
pi_120820033
quote:
gewoon Anderlecht en Club en Genk bij NL
Standard bij Ligue 1 en je bent klaar.
  donderdag 27 december 2012 @ 15:33:09 #77
376361 bojan
Het is friet
pi_120820111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

gewoon Anderlecht en Club en Genk bij NL
Standard bij Ligue 1 en je bent klaar.
Waarom zou je Standard naar Frankrijk sturen?

Standard heeft het beste publiek van België. Een uitverkocht Sclessin is echt heerluk. :9~
  donderdag 27 december 2012 @ 15:34:56 #78
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_120820159
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:33 schreef bojan het volgende:

[..]

Waarom zou je Standard naar Frankrijk sturen?

Standard heeft het beste publiek van België. Een uitverkocht Sclessin is echt heerluk. :9~
Trouwens bojan, oprechte vragen.

Hoe groot is volgens jou de kans dat België uiteen valt?
En als dat gebeurt, willen de Vlamingen onafhankelijkheid of willen ze zich aansluiten bij Nederland?

[ Bericht 61% gewijzigd door Vaatwastablet op 27-12-2012 15:42:13 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 15:37:32 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120820260
Krijgen we dan ook weer van die idiote scheidsrechters?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120820300
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we dan ook weer van die idiote scheidsrechters?
Nou die ene scheids die echt bij alles wat geel is ook daadwerkelijk een kaart geeft lijkt me wel lachen.

Echt van die prakijken als "ja maar het is begin van de wedstrijd" of "hij heeft er al 1" etc... Geel is geel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 27 december 2012 @ 15:56:42 #81
376361 bojan
Het is friet
pi_120820968
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:34 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Trouwens bojan, oprechte vragen.

Hoe groot is volgens jou de kans dat België uiteen valt?
En als dat gebeurt, willen de Vlamingen onafhankelijkheid of willen ze zich aansluiten bij Nederland?
België zal niet uiteenvallen hoor, Vlamingen en Walen zijn één. ^O^ ^O^

En aansluiten bij Nederland is sowieso het doel niet van de NVA, zal nooit gebeuren, enkel op voetbalgebied. ^O^
pi_120821081
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef bojan het volgende:

[..]

België zal niet uiteenvallen hoor, Vlamingen en Walen zijn één. ^O^ ^O^

En aansluiten bij Nederland is sowieso het doel niet van de NVA, zal nooit gebeuren, enkel op voetbalgebied. ^O^
Waar heb jij gezeten met je hoofd, ik word een beetje bang van die zelfingenomen mannetjes zoals jij die allemaal in hun eigen wereldje leven... bah
  donderdag 27 december 2012 @ 16:00:46 #83
376361 bojan
Het is friet
pi_120821123
Ik begrijp wel hoor dat velen waarde hechten aan hun eredivisie maar is de enige manier voor clubs als Ajax, Feyenoord, Anderlecht of Standard om terug wat te gaan betekenen.

Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Standard en Club Brugge is trouwens gewoon heerluk. _O_
  donderdag 27 december 2012 @ 16:02:02 #84
311468 Van_Poppel
pi_120821179
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef bojan het volgende:
Ik begrijp wel hoor dat velen waarde hechten aan hun eredivisie maar is de enige manier voor clubs als Ajax, Feyenoord, Anderlecht of Standard om terug wat te gaan betekenen.

Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Standard en Club Brugge is trouwens gewoon heerluk. _O_
Dat vind jij ja, waarom houd je geen rekening mee wat anderen vinden?
pi_120821196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef bojan het volgende:

Klopt en de overige 14 (nou 14, zeg 10) zijn ten dode opgeschreven als de Beneliga doorgaat.
Trouwens ruim 80% van de bezoekers van een veel bezocht forum is tegen de Beneliga, dat laat de KNVB ook niet koud
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 16:04:34 #86
376361 bojan
Het is friet
pi_120821271
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Klopt en de overige 14 (nou 14, zeg 10) zijn ten dode opgeschreven als de Beneliga doorgaat.
Trouwens ruim 80% van de bezoekers van een veel bezocht forum is tegen de Beneliga, dat laat de KNVB ook niet koud
Ah, conservatievelingen...

Mij ga je toch niet wijsmaken dat

Ajax - VVV interessanter is dan Ajax - Standard
of Feyenoord - Roda interessanter dan Feyenoord - Anderlecht
of PSV - Zwolle interessanter is dan PSV - Club Brugge
  donderdag 27 december 2012 @ 16:05:43 #87
311468 Van_Poppel
pi_120821324
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef bojan het volgende:

[..]

Ik vind die wedstrijden inderdaad interessanter.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:06:21 #88
376361 bojan
Het is friet
pi_120821350
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik vind die wedstrijden inderdaad interessanter.
De nederlandse of de belgisch nederlandse?
pi_120821371
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef bojan het volgende:

[..]

Kunnen ze de Spaanse en Portugese competitie ook wel samenvoegen want Barcelona - Celta Vigo is niet interessant :')
  donderdag 27 december 2012 @ 16:07:10 #90
311468 Van_Poppel
pi_120821379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef bojan het volgende:

[..]

De nederlandse of de belgisch nederlandse?
De Nederlandse wedstrijden uiteraard...ik heb helemaal niks met die Belgische ploegen.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:08:32 #91
376361 bojan
Het is friet
pi_120821439
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De Nederlandse wedstrijden uiteraard...ik heb helemaal niks met die Belgische ploegen.
Dat is toch logisch? Ik heb ook niets met Twente, AZ of Ajax hoor nu, maar dat komt wel als die in dezelfde liga spelen.

En dan kan je supporteren tegen de Belgische clubs, is toch interessant
  donderdag 27 december 2012 @ 16:10:05 #92
311468 Van_Poppel
pi_120821507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef bojan het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Ik heb ook niets met Twente, AZ of Ajax hoor nu, maar dat komt wel als die in dezelfde liga spelen.

En dan kan je supporteren tegen de Belgische clubs, is toch interessant
Het is gewoon doodzonde dat mooie ploegen kapot gemaakt worden zonder dat het Nederlands voetbal er beter van wordt.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:10:44 #93
376361 bojan
Het is friet
pi_120821533
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Het is gewoon doodzonde dat mooie ploegen kapot gemaakt worden zonder dat het Nederlands voetbal er beter van wordt.
Waarom worden mooie ploegen kapot gemaakt?

Tweede klasse zal ook wel op tv komen (is nu al in België)
  donderdag 27 december 2012 @ 16:11:33 #94
376361 bojan
Het is friet
pi_120821566
In Antwerp in onze belgische 2de klasse zit na 10 jaar tweede klasse nog altijd gemiddeld 8.000 man en hebben nog altijd (een van) de fanatiekste supporters van België

Dat is toch knap. _O_
  donderdag 27 december 2012 @ 16:11:39 #95
311468 Van_Poppel
pi_120821572
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef bojan het volgende:

[..]

Waarom worden mooie ploegen kapot gemaakt?

Tweede klasse zal ook wel op tv komen (is nu al in België)
Ploegen als Heerenveen, NAC, Utrecht en NEC hebben een te hoge begroting om levensvatbaar in de tweede klasse te zijn.
pi_120821575
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

Kunnen ze de Spaanse en Portugese competitie ook wel samenvoegen want Barcelona - Celta Vigo is niet interessant :')
Ja, maar de Spaanse en Portugese clubs stellen ook nog iets voor in Europa, NL'se clubs mogen blij zijn met overwinteren in de EL.

Ik ben niet eens 100% tegen het plan, maar moet wel voor beide landen gunstig zijn. En nee, clubs als Utrecht, VVV en Zwolle boeien me geen reet.
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:11:58 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120821588
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

En hier, volgens mij het grootste voetbalforum van Nederland, is vrijwel niemand voor
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:12:14 #98
376361 bojan
Het is friet
pi_120821595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ploegen als Heerenveen, NAC, Utrecht en NEC hebben een te hoge begroting om levensvatbaar in de tweede klasse te zijn.
Die 4 ploegen die jij opnoemt zitten normaal altijd in de Beneliga en gaan zelf hun budget kunnen verhogen, en vraag nu niet om een bron want dat is gewoon gezond verstand.
pi_120821599
Het idee BeNeLiga is eigenlijk niet eens zo dom, omdat Nederlandse markt toch niet door groeit. Het exploiteren van rechten van eredivisie groeit maar ook niet. En zoals je weet is stilstaand achteruitgaan.
Alleen vind ik het testen van een BeNeLiga beter door eerst te beginnen met een beker competitie. Zo kan je ff testen of er vraag naar is. KNVB Beker is toch al dood, dus je verliest er niets mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120821600
NAC uit - of ADO thuis heb ik veel liever dan Racing Genk of Standard.
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 16:14:01 #101
381234 Vaatwastablet
pi_120821672
Een Benecup is een beter idee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:14:13 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120821678
NAC- PSV heeft meer waarde dan PSV - Gent
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:14:54 #103
376361 bojan
Het is friet
pi_120821709
Een benecup heeft geen kans op slagen...

Sorry, maar wie gaat van zijn computer weg om naar Leuven - Zwolle of VVV - Beerschot te zien?
pi_120821713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Natuurlijk heeft het meerwaarde, want Gent bestaat niet eens.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:15:25 #105
376361 bojan
Het is friet
pi_120821726
quote:
en heeft PSV - Zwolle meer waarde dan Brugge - PSV?
  donderdag 27 december 2012 @ 16:15:29 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_120821728
quote:
PSV heeft nooit waarde B-).

Nee, serieus, het voor is sommige derby's wel zonde, maar "we" moeten iets. Of dit het is, ik weet het niet, maar we kunnen een proe met de beker doen evt.
Get woke, go broke!
  donderdag 27 december 2012 @ 16:15:35 #107
311468 Van_Poppel
pi_120821732
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef bojan het volgende:

[..]

Die 4 ploegen die jij opnoemt zitten normaal altijd in de Beneliga en gaan zelf hun budget kunnen verhogen, en vraag nu niet om een bron want dat is gewoon gezond verstand.
Ik weet nog steeds niet waarop jij baseert dat ze dan met een hoger budget kunnen werken. Deze ploegen krijgen het trouwens allemaal lastig als ze een slecht jaar draaien. Bij degradatie kunnen ze in één keer opgedoekt worden. Dat is het allemaal niet waard.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:16:51 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120821768
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:15 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het meerwaarde, want Gent bestaat niet eens.
AA Gent?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:16:52 #109
376361 bojan
Het is friet
pi_120821770
Nogmaals, een Benebeker heeft geen kans op slagen

Wie gaat naar Leuven - Zwolle of VVV - Beerschot zien?

Geen kat, lijkt mij
pi_120821801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

AA Gent?
-O-
Ik hoopte dacht dat je door elkaar hield met Genk.
pi_120821848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:16 schreef bojan het volgende:

Geen kat, lijkt mij
Eerste rondes misschien niet maar vanaf laatste 16 wel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:19:21 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120821867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

-O-
Ik hoopte dacht dat je door elkaar hield met Genk.
PSV -Genk zou nog qua in de buurt nog wel geinig zijn maar verder 0 meerwaarde.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:19:35 #113
381234 Vaatwastablet
pi_120821878
quote:

Geen kat, lijkt mij
In elk bekertoernooi komt bijna niemand bij de eerste wedstrijden opdagen zoals het zou gebeuren in een kwartfinale of een halve finale, dus wat is jouw punt?
pi_120821900
quote:

Geen kat, lijkt mij
Vergeet niet dat wij Nederlanders, ook met wedstrijden tussen belgen onderling opgescheept zitten.
Ik kijk liever Heracles - Twente of Utrecht - ADO dan AA Gent - Standard of Anderlecht - Club Brugge
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:20:27 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120821909
Misschien is het een beter idee om beide Jupiler leagues bij elkaar te voegen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:20:54 #116
376361 bojan
Het is friet
pi_120821933
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

In elk bekertoernooi komt bijna niemand bij de eerste wedstrijden opdagen zoals het zou gebeuren in een kwartfinale of een halve finale, dus wat is jouw punt?
Dus het is geen meerwaarde, terwijl een beneliga wel een meerwaarde is
  donderdag 27 december 2012 @ 16:21:31 #117
376361 bojan
Het is friet
pi_120821956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef Droopie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat wij Nederlanders, ook met wedstrijden tussen belgen onderling opgescheept zitten.
Ik kijk liever Heracles - Twente of Utrecht - ADO dan AA Gent - Standard of Anderlecht - Club Brugge
Is andersom toch ook zo?

Ik kijk ook liever naar Lokeren - AA Gent dan naar Utrecht - Feyenoord ofzo hoor
pi_120821998
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:19 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Doen we gelijk invoeren, ploeg uit divisie lager mag altijd thuis spelen.
Turnhout - Zwolle ga ik dan ook gewoon kijken hoor :D
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 16:23:00 #119
381234 Vaatwastablet
pi_120822026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef bojan het volgende:

[..]

Dus het is geen meerwaarde, terwijl een beneliga wel een meerwaarde is
Tuurlijk wel man, maar pas vanaf de achtste finales komen de kwaliteitsploegen naar boven drijven en kan je kijken of die wedstrijden interessant genoeg zijn om een Beneliga te vormen ;)
pi_120822069
quote:
NAC doet me helemaal niks. Heeft een wedstrijd tegen wat schijtbelgen meer waarde imo.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 27 december 2012 @ 16:24:40 #121
376361 bojan
Het is friet
pi_120822087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Tuurlijk wel man, maar pas vanaf de achtste finales komen de kwaliteitsploegen naar boven drijven en kan je kijken of die wedstrijden interessant genoeg zijn om een Beneliga te vormen ;)
Daar heb je echt niet zo'n bekertje voor nodig hoor. :{w

Een Club Brugge - Ajax of Club Brugge - Feyenoord is sowieso interessanter dan Club Brugge - Bergen of Club Brugge - Lierse, daar heb ik geen bekertje voor nodig
  donderdag 27 december 2012 @ 16:25:16 #122
381234 Vaatwastablet
pi_120822112
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef bojan het volgende:

[..]

Een Club Brugge - Ajax of Club Brugge - Feyenoord is sowieso interessanter dan Club Brugge - Bergen of Club Brugge - Lierse, daar heb ik geen bekertje voor nodig
Leuk dat jij daar geen bekertje voor nodig hebt, maar de rest misschien wel?
  donderdag 27 december 2012 @ 16:25:30 #123
376361 bojan
Het is friet
pi_120822129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Leuk dat jij daar geen bekertje voor nodig hebt, maar de rest misschien wel?
Neej
pi_120822141
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef bojan het volgende:

[..]

Niet sowieso, voor supporters van Bergen geldt dat niet
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 16:25:57 #125
381234 Vaatwastablet
pi_120822148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef bojan het volgende:

[..]

Neej
Goed onderbouwd man.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:26:57 #126
376361 bojan
Het is friet
pi_120822193
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

Niet sowieso, voor supporters van Bergen geldt dat niet
Het gaat over het algemeen belang jonge
pi_120822336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef bojan het volgende:

[..]

Het gaat over het algemeen belang jonge
Kijk en daar ga je de fout in.
De aanhang van de 14 clubs is bijna net zo groot als de top 4.
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 16:33:11 #128
376361 bojan
Het is friet
pi_120822474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kijk en daar ga je de fout in.
De aanhang van de 14 clubs is bijna net zo groot als de top 4.
Maar van die 14 clubs komen er ook nog 8 in de Beneliga dus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:36:23 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120822614
is er ergens een goede site met de bezoekersaantallen in belgië dit seizoen. Gemiddeld dan?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:38:38 #130
376361 bojan
Het is friet
pi_120822727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef rubbereend het volgende:
is er ergens een goede site met de bezoekersaantallen in belgië dit seizoen. Gemiddeld dan?
http://blue-army.com/nieu(...)e-jupiler-pro-league

Dit is van vorig jaar

AA Gent scoort erg mager maar hun stadion laat maar een goeie 12.000 plaatsen toe, vanaf volgend seizoen spelen ze in hun nieuw stadion van 20.000 man
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:39:27 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120822762
Gaan de Belgen dan trouwens ook onze regels qua betaling aan non EU spelers hanteren?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:39:29 #132
381234 Vaatwastablet
pi_120822763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef bojan het volgende:

[..]

Dit is van vorig jaar

AA Gent scoort erg mager maar hun stadion laat maar een goeie 12.000 plaatsen toe, vanaf volgend seizoen spelen ze in hun nieuw stadion van 20.000 man
Wow, wat veel!

:')
  donderdag 27 december 2012 @ 16:40:15 #133
376361 bojan
Het is friet
pi_120822800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef Vaatwastablet het volgende:

[..]

Wow, wat veel!

Is toch niet slecht? Belgisch voetbal trekt gemiddeld meer volk dan het Portugese voetbal. Hun toppers trekken meer, maar onze kleintjes doen dan weer stukken beter
  donderdag 27 december 2012 @ 16:40:36 #134
376361 bojan
Het is friet
pi_120822822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef rubbereend het volgende:
Gaan de Belgen dan trouwens ook onze regels qua betaling aan non EU spelers hanteren?
België en Nederland zullen daarin afspraken moeten maken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:41:10 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120822846
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef bojan het volgende:

[..]

Dit is van vorig jaar

Maar Gent maar vooralsnog geen aanspraak maken op een BeNeligaplek :P
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:41:46 #136
376361 bojan
Het is friet
pi_120822883
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Maar Gent maar vooralsnog geen aanspraak maken op een BeNeligaplek :P
Komt wel goed met hen. :{w
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:41:56 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120822896
Volgens mij gaan we er gemiddeld niet op vooruit qua bezoekers met de BeneLiga :D
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 december 2012 @ 16:42:57 #138
376361 bojan
Het is friet
pi_120822941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij gaan we er gemiddeld niet op vooruit qua bezoekers met de BeneLiga :D
Wat zijn de gemiddeldes dan van de eredivisie?
pi_120822997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef bojan het volgende:

[..]

Feyenoord altijd 40.000 + Ajax zegt altijd boven de 40.000 :P
Hell To The Liars
  donderdag 27 december 2012 @ 16:44:21 #140
376361 bojan
Het is friet
pi_120823014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Feyenoord altijd 40.000 + Ajax zegt altijd boven de 40.000 :P
De eredivisie...
  donderdag 27 december 2012 @ 16:45:03 #141
311468 Van_Poppel
pi_120823054
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:44 schreef bojan het volgende:

[..]

De eredivisie...
Zo rond de 20.000
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:47:39 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120823188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:42 schreef bojan het volgende:

[..]

Dit seizoen:
Ado 10.554
Ajax 49.864
AZ 16.066
Feyenoord 44.625
Groningen 20.695
Heerenveen 24.306
Heracles 8.387
NAC 17.068
NEC 11.833
PEC 10.619
PSV 32.922
RKC 6.206
Roda 13.039
Twente 29.462
Utrecht 17.184
Vitesse 17.386
VVV 6.968
Willem II 10.991

na 17 speelronden
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:48:26 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120823225
waarbij NEC, Heraclesen VVV al tijden zitten te springen om een nieuw of groter stadion
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120823327
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef rubbereend het volgende:
waarbij NEC, Heraclesen VVV al tijden zitten te springen om een nieuw of groter stadion
+ Feyenoord
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 16:52:23 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120823404
Duchalet ofzo is wel een erg treurig mannetje trouwens :')
Trouwens : Walen :')
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 16:52:24 #147
376361 bojan
Het is friet
pi_120823405
1. AFC Ajax 50147
2. Feyenoord 44781
3. PSV 33318
4. FC Twente 28119
5. Standard Luik 25633
6. SC Heerenveen 25241
7. Club Brugge 24.513
8. RSC Anderlecht 22.499
9. Genk 21.976
10. FC Groningen 21787

Dit zijn de 10 meest bezochte clubs uit de Benelux dus.

Standard, Club, Anderlecht en Genk zullen dus wel (meer dan) hun mannetje staan in de beneliga.
pi_120823457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef bojan het volgende:
1. AFC Ajax 50147
2. Feyenoord 44781
3. PSV 33318
4. FC Twente 28119
5. Standard Luik 25633
6. SC Heerenveen 25241
7. Club Brugge 24.513
8. RSC Anderlecht 22.499
9. Genk 21.976
10. FC Groningen 21787

Dit zijn de 10 meest bezochte clubs uit de Benelux dus.

Standard, Club, Anderlecht en Genk zullen dus wel (meer dan) hun mannetje staan in de beneliga.
Die er nooit komt. :z
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 16:53:53 #149
376361 bojan
Het is friet
pi_120823481
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Indrukwekkend. In België willen zowel Club, Anderlecht, Standard, Zulte Waregem, Beerschot en Antwerp hun stadion verbouwen of een nieuw bouwen.

Sint Truiden en Gent zijn volgend jaar dan weer klaar met hun nieuwe stadion. Gent een volledig, Sint Truiden een nieuwe hoofdtribune.
pi_120823495
Ik ben een groot voorstander van zo'n competitie, zo creëer je een redelijk grote competitie die in combinatie met onze voorsprong op het gebied van talent en opleiding nog enigszins mee kan doen. Op dit moment zijn beide competities te klein, maar gezien de prestaties van Ajax en Anderlecht niet eens zo heel veel te klein. Iets meer middelen zou wonderen kunnen doen.

In de praktijk zie ik echter helaas te veel problemen. Maar ik blijf erop hopen!
pi_120823533
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef bojan het volgende:

[..]

Indrukwekkend. In België willen zowel Club, Anderlecht, Standard, Zulte Waregem, Beerschot en Antwerp hun stadion verbouwen of een nieuw bouwen.

Sint Truiden en Gent zijn volgend jaar dan weer klaar met hun nieuwe stadion. Gent een volledig, Sint Truiden een nieuwe hoofdtribune.
Bij ons VVV, Nec, Heracles, Feyenoord, Fc Twente en Vitesse hoor je daar ook steeds over piepen. En dan wil ado er nog een 3e ring op gooien.
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 16:56:35 #152
376361 bojan
Het is friet
pi_120823598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Bij ons VVV, Nec, Heracles, Feyenoord, Fc Twente en Vitesse hoor je daar ook steeds over piepen. En dan wil ado er nog een 3e ring op gooien.
En dan ben ik Mons nog vergeten die hun stadion wil afmaken, Charleroi en Leuven die ook plannen hebben.

Eigenlijk iedereen behalve Genk (al knap stadion) en enkele uitzonderingen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 16:57:23 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120823636
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Vitesse alleen maar omdat ze het stadion niet mogen kopen, daar komen gemiddeld dit jaar minder toeschouwers dan vorig jaar :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120823644
Beetje offtopic..
Soms verveel ik me op mijn werk :D

Verzonden: vrijdag 9 november 2012 9:35
Aan: VK Redactie
Onderwerp: Ik heb een vraag, tip of opmerking over de inhoud van de Volkskrant

Goedemorgen, Nav. uw artikel over de aantallen supporters heb ik een vraag over de methode die gehanteerd word om dit aantal te bepalen. Regelmatig (en dit is vaak onderwerp van discussie op internetfora) is aan de hand van tv-beelden duidelijk te zien dat de door clubs verstrekte informatie niet overeenkomt met de beelden, vooral bij Ajax wedstrijden lijkt dit duidelijk. In afwachting van een reactie per email, verblijf ik, Met sportieve groet,

-------------------
Allereerst excuus voor de late reactie. Je e-mail was in de drukte aan mijn aandacht ontsnapt.

Het kan kloppen dat de toeschouwersaantallen die clubs bekendmaken niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid. Soms baseren ze zich op het aantal verkochte kaarten. Dat betekent dat seizoenkaarthouders die thuisblijven – en bij bijvoorbeeld Ajax-VVV waren dat er nogal wat – toch in de bezettingscijfers worden opgenomen, terwijl voor supporters duidelijk is dat er veel meer lege plekken zijn dan wordt aangegeven.

In mijn verhaal ben ik uitgegaan van de officiële cijfers zoals bekendgemaakt bij Infostrada en VI. Of die altijd 100 procent kloppen is ook niet helemaal zeker, maar ze geven wel een goede indicatie van de ontwikkeling. Bovendien komen de cijfers vaak overeen met wat ik uit eigen waarneming ongeveer kan inschatten.

Aanleiding voor het onderzoek was overigens de observatie van onze verslaggevers dat stadions steeds leger zijn. Dat bleek dus te kloppen.

Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Willem Feenstra
De Volkskrant
Hell To The Liars
pi_120823648
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef bojan het volgende:

[..]

En dan ben ik Mons nog vergeten die hun stadion wil afmaken, Charleroi en Leuven die ook plannen hebben.

Mons? Chareloi? Leuven? wtf man....
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 16:57:38 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120823656
Ben trouwens benieuwd naar de begrotingen .
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 16:58:24 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120823694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Clubjes die wat mij betreft geen enkele bestaansrecht hebben
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 16:58:53 #158
376361 bojan
Het is friet
pi_120823710
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Charleroi heeft het potentieel om in België een (sub)topclub te worden en in de Beneliga een stevige middenmotor te worden hoor.

Mons en Leuven zijn 2 steden met een aardig poteniteel om in de Jupiler Pro League een stevige middenmotor te worden, helaas voor de beneliga wat te weinig voetbaltraditie.
pi_120823720
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

+1 In Belgie misschien ja
Hell To The Liars
pi_120823723
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de begrotingen .
Ook daar zijn de Belgische club zwaar minderwaardig aan de Nederlandse. In alles eigenlijk, dus ik snap wel dat de Belgen dit kansloze plan het liefst vandaag nog door zien gaan.

Maar gelukkig heeft de knvb duidelijk aangegeven dat dit nooit gaat gebeuren :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 16:59:36 #161
376361 bojan
Het is friet
pi_120823741
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zeker van? Charleroi heeft het grootste krapuul uit onze eerste klasse, die mannen zijn top.
pi_120823748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef bojan het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

Charleroi heeft het potentieel om in België een (sub)topclub te worden en in de Beneliga een stevige middenmotor te worden hoor.

Mons en Leuven zijn 2 steden met een aardig poteniteel om in de Jupiler Pro League een stevige middenmotor te worden, helaas voor de beneliga wat te weinig voetbaltraditie.
Leuk dat je het over traditie hebt, want die verpest je met die beneliga totaal
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:00:18 #163
376361 bojan
Het is friet
pi_120823774
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

De clubs die eraan deelnemen behouden hun traditie hoor. Soms moet je ook durven innoveren en het verleden los laten.
pi_120823777
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef bojan het volgende:

[..]

Zeker van? Charleroi heeft het grootste krapuul uit onze eerste klasse, die mannen zijn top.
Hoe is dit positief?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:00:24 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120823779
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook daar zijn de Belgische club zwaar minderwaardig aan de Nederlandse. In alles eigenlijk, dus ik snap wel dat de Belgen dit kansloze plan het liefst vandaag nog door zien gaan.

Maar gelukkig heeft de knvb duidelijk aangegeven dat dit nooit gaat gebeuren :)
Het komt inderdaad alleen maar van die Belgen af ja . Hoera voor onze geweldige voetbalbond...
RED ONS HENNIEGOD
pi_120823797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef bojan het volgende:

[..]

De clubs die eraan deelnemen behouden hun traditie hoor. Soms moet je ook durven innoveren en het verleden los laten.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!
Hell To The Liars
pi_120823813
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef bojan het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :') je maakt hele rivaliteiten tussen clubs kapot.
* Verwijderd *
pi_120823829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

IJselmeervogels en Gemert hebben ook traditie.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:01:44 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120823833
quote:

[..]

Heel Wallonie is kansloos trouwens
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 17:01:50 #170
376361 bojan
Het is friet
pi_120823840
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe is dit positief?
Voetbal = sfeer

Niet met uw poepke op een stoeleke zitten. ;)
  donderdag 27 december 2012 @ 17:02:14 #171
376361 bojan
Het is friet
pi_120823854
Is in het stade du pays in Charleroi hé trouwens, lekker steil stadion. _O_
pi_120823884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef bojan het volgende:

[..]

Voetbal = sfeer

Spelers bekogelen met vuurwerk heeft helemaal niks met voetbal o voetbalsfeer te maken. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:03:32 #173
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120823907
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef bojan het volgende:

[..]

Voetbal = sfeer

Het heeft er vooral mee te maken dat het gewoon werkloos tuig is
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 17:04:01 #174
376361 bojan
Het is friet
pi_120823918
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Spelers bekogelen met vuurwerk heeft helemaal niks met voetbal o voetbalsfeer te maken. :')
Toch wel. _O_
pi_120823923
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :') je maakt hele rivaliteiten tussen clubs kapot.
Ga toch weg, welke rivaliteiten, een club als Genk ligt vlakbij Eindhoven daar heb je misschien nog wel meer binding mee dan NEC of Groningen en Anderlecht is het Ajax van Belgie.
pi_120823936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef bojan het volgende:

[..]

dan kunnen ze beter even wachten, want die komen op zeker niet in een Beneliga.
pi_120823940
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef bojan het volgende:

[..]

Toch wel. _O_
Je hebt het vooroordeel weer eens bevestigd, chapeau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120823963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef bojan het volgende:
Is in het stade du pays in Charleroi hé trouwens, lekker steil stadion. _O_
PSV en Charleroi zijn al geruime tijd goede vrienden en bondgenoten en op die manier hebben ze een soort van rivaliteit met Club Brugge opgebouwd. Er is genoeg ruimte.
pi_120823984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ga toch weg, welke rivaliteiten, een club als Genk ligt vlakbij Eindhoven daar heb je misschien nog wel meer binding mee dan NEC of Groningen en Anderlecht is het Ajax van Belgie.
Ik heb het over wedstrijden als Groningen - Heerenveen, Nec - Vitesse. Ik heb helemaal niks met ook maar 1 belgische club.
* Verwijderd *
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 17:06:54 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120824024
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

IJselmeervogels en Gemert hebben ook traditie.
en die willen niet voor niets in het amateurvoetbal blijven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120824032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik heb het over wedstrijden als Groningen - Heerenveen, Nec - Vitesse. Ik heb helemaal niks met ook maar 1 belgische club.
Goede kans dat Groningen - Heerenveen gewoon blijft en NEC - Vitesse is spijtig maar daar krijg je dan wel weer andere rivaliteiten voor terug.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:07:14 #182
376361 bojan
Het is friet
pi_120824037
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wel, dan kan je toch supporteren tegen de Belgische club en voor de Nederlandse club?

Een gemiddelde belg heeft ook niets met groningen of AZ hoor...
  donderdag 27 december 2012 @ 17:07:41 #183
376361 bojan
Het is friet
pi_120824055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef DeParo het volgende:

[..]

Goede kans dat Groningen - Heerenveen gewoon blijft en NEC - Vitesse is spijtig maar daar krijg je dan wel weer andere rivaliteiten voor terug.
NEC en Vitesse zullen ook wel blijven hoor denk ik. 20 ploegen is niet weinig
pi_120824060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef bojan het volgende:

[..]

Wel, dan kan je toch supporteren tegen de Belgische club en voor de Nederlandse club?

Houden zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824063
quote:

[..]

Ja want opeens word Chareloi de grote rivaal van Vitesse :')

Neppe zooi..
* Verwijderd *
pi_120824069
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en die willen niet voor niets in het amateurvoetbal blijven
Correct daarom moeten we blij zijn als andere traditionele clubs, Belgen dus, in dit geval wel bereid zijn met ons in een competitie te spelen.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:08:23 #187
376361 bojan
Het is friet
pi_120824089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Neppe zooi..
Als die van Charleroi Vitesse kort en klein komen slaan, zit die kans er in. 8-)
pi_120824092
quote:

[..]

Nou dan kunnen we het net zo goed niet doen :W
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:08:56 #189
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120824118
quote:

[..]

Correct daarom moeten we blij zijn als andere traditionele clubs, Belgen dus, in dit geval wel bereid zijn met ons in een competitie te spelen.
Dat komt eerder voort uit armoede
RED ONS HENNIEGOD
pi_120824128
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef bojan het volgende:

[..]

Als die van Charleroi Vitesse kort en klein komen slaan, zit die kans er in. 8-)
Ga weg man...
* Verwijderd *
pi_120824133
quote:

[..]

Ik vraag het me af. Eigenlijk vindt alleen die maffe voorzitter dit een goed plan.

Verder, wellicht ten overvloede, zitten zowel de knvb als de Nederlandse clubs hier niet op te wachten. Dus dan houdt het al een heel eind op :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:09:24 #192
311468 Van_Poppel
pi_120824137
quote:

[..]

En terecht...Nederlandse ploegen zijn voor de Nederlanders, Belgische ploegen voor de Belgen. Laten we dat vooral zou houden.
pi_120824148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef bojan het volgende:

[..]

Jij bent wel een stoere jongen zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:09:45 #194
376361 bojan
Het is friet
pi_120824151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nou dan kunnen we het net zo goed niet doen :W
Hoezo niet? Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is gewoon machtig. _O_

Clubs als Genk, Gent, Vitesse, Groningen, AZ en Twente worden dan uw middenmotors, dan heb je een mooie competitie hoor.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:10:30 #195
311468 Van_Poppel
pi_120824177
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef bojan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is gewoon machtig. _O_

Clubs als Genk, Gent, Vitesse, Groningen, AZ en Twente worden dan uw middenmotors, dan heb je een mooie competitie hoor.
Helaas denkt de KNVB daar anders over.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:10:34 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120824180
quote:

[..]

Twente en Vitesse zijn in staat om Brugge en Anderlecht weg te spelen
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 17:10:41 #197
376361 bojan
Het is friet
pi_120824183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

En terecht...Nederlandse ploegen zijn voor de Nederlanders, Belgische ploegen voor de Belgen. Laten we dat vooral zou houden.
Dat gaat zo blijven hoor... het is niet omdat Belgische clubs voortaan tegen Vitesse of Groningen spelen, dat ik daar per se iets voor moet gaan voelen
  donderdag 27 december 2012 @ 17:10:57 #198
381234 Vaatwastablet
pi_120824193
quote:

[..]

:{
Wees er maar trots op :')
  donderdag 27 december 2012 @ 17:11:03 #199
376361 bojan
Het is friet
pi_120824198
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Twente en Vitesse zijn in staat om Brugge en Anderlecht weg te spelen
Omgekeerd ook.
pi_120824210
quote:

[..]

Dan ga je toch lekker met Frankrijk samen?

Lekker met Paris, Marseille, Bordeaux etc.. dat is toch ook machtig dan?
Ik denk dat het namelijk wel duidelijk is dat wij (nederlanders) hier niet op zitten te wachten
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:11:54 #201
376361 bojan
Het is friet
pi_120824236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik denk dat het namelijk wel duidelijk is dat wij (nederlanders) hier niet op zitten te wachten
Jullie hier niet, maar jullie mening is niet die van gemiddelde Nederlander.
pi_120824242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

En de Fransen ook niet. Laat die Belgen lekker in hun oude stadions met erbarmelijk slecht voetbal blijven spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:11 schreef bojan het volgende:

[..]

* Verwijderd *
pi_120824297
quote:

[..]

nog maar eens dan.

quote:
Directeur betaald voetbal van de KNVB Henk Kesler heeft samen met de clubs een einde gemaakt aan alle speculaties over een Beneliga. "Het is einde verhaal," zegt Kesler in De Telegraaf. "Het besluit viel na overleg met de clubs, die niets in het initiatief zien."

Clubs willen er niet aan
KNVB-voorzitter Michael van Praag liet weten de gevolgen van invoering van de Beneliga op een rijtje te willen zetten. Ook Uefa-baas Michel Platini toonde zich voorstander van samenvoeging van de Nederlandse en Belgische competitie.

Kesler stelt dat Van Praag en Platini geen beslissende stem hebben. "Zij gaan er niet over, wij met de clubs wel en die Beneliga komt er dus niet."
quote:
De Eredivisie CV blijft niets zien in het samengaan van de Nederlandse en Belgische voetbalcompetities bij de mannen. De voorzitter van de Belgische topclub Standard Luik opperde deze week dat de Nederlanders ongetwijfeld open staan voor de vorming van een zogenoemde BeNe-liga, maar volgens de ECV is dit 'momenteel geen thema voor ons en staat het niet op de agenda'.
Directeur Alex Tielbeke verwijst nogmaals naar een jaren geleden gedaan onderzoek: 'Daaruit bleek dat de Nederlandse voetballiefhebber hiervoor niet warmloopt. We hebben het idee indertijd op allerlei facetten getest en toen kwam er geen heel positief beeld uit.'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824307
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat komt eerder voort uit armoede
Als we al de grote topcompetitie waren van Europa was dit niet nodig.
Maar aan de andere kant is het ook wel leuk zo'n venieuwing en verbetering.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Eigenlijk vindt alleen die maffe voorzitter dit een goed plan.

Verder, wellicht ten overvloede, zitten zowel de knvb als de Nederlandse clubs hier niet op te wachten. Dus dan houdt het al een heel eind op :)
Hoezo dat? Heb je het ze al horen ontkennen dan? Nogmaals die hele vrouwencompetitie schijnt een opzetje te zijn voor de BE-NEliga bij de mannen. De KNVB is juist voorstander van dit plan, uiteindelijk, vanwege de vele winsten die er mee te behalen valt en dat is dezelfde reden dat zij Feyenoord proberen te dwingen een nieuw stadion te bouwen (door geen interlands meer te willen spelen in de oud kuip bijvoorbeeld).

quote:

[..]

Vitesse wel NEC zal lastig worden maar wie weet. Nijmegen is een grote stad dan zijn sponsors ook wel bereid meer te investeren met zo'n competitie.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Neppe zooi..
Je noemt gewoon een willekeurige club, beetje triest, en daarnaast wat stellen rivaliteiten nou nog voor vandaag de dag. De aanhang van Celtic was al lang blij dat de Rangers optieft waren dat gaf ze meer kans op de titel en die hele old firm interesseerden ze achteraf kennelijk niet eens veel.

quote:

[..]

Vitesse wel NEC zal lastig worden maar wie weet. Nijmegen is een grote stad dan zijn sponsors ook wel bereid meer te investeren met zo'n competitie.
pi_120824308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:12 schreef Caland het volgende:

[..]

En de Fransen ook niet. Laat die Belgen lekker in hun oude stadions met erbarmelijk slecht voetbal blijven spelen.
Wat dat betreft passen ze wel bij de Fransen :{
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:14:30 #207
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120824357
quote:

[..]

Omgekeerd ook.
Qua begroting en stadion zijn ze al die 2 voorbij
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 17:14:35 #208
376361 bojan
Het is friet
pi_120824361
Ach, Nederland staat 8ste op de uefa ranglijst, België 10de

Als het niveau in België allemaal zo rampzalig en arbarmlijk is, zal het in Nederland dan ook wel niet zo veel beter zijn.
pi_120824365
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef DeParo het volgende:
Hoezo dat? Heb je het ze al horen ontkennen dan? Nogmaals die hele vrouwencompetitie schijnt een opzetje te zijn voor de BE-NEliga bij de mannen. De KNVB is juist voorstander van dit plan, uiteindelijk, vanwege de vele winsten die er mee te behalen valt en dat is dezelfde reden dat zij Feyenoord proberen te dwingen een nieuw stadion te bouwen (door geen interlands meer te willen spelen in de oud kuip bijvoorbeeld).
:D :D :') :D :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:15:19 #210
311468 Van_Poppel
pi_120824398
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef bojan het volgende:

[..]

Dat gaat zo blijven hoor... het is niet omdat Belgische clubs voortaan tegen Vitesse of Groningen spelen, dat ik daar per se iets voor moet gaan voelen
Die beneliga gaat er gewoon nooit komen. Dat wordt iedere week een veldslag.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:15:40 #211
376361 bojan
Het is friet
pi_120824416
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Die beneliga gaat er gewoon nooit komen. Dat wordt iedere week een veldslag.
Overdrijf anders eens. Nooit van combiregeling gehoord?
pi_120824449
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:15 schreef bojan het volgende:

[..]

Ja dat word genieten met die beneliga :D
* Verwijderd *
pi_120824480
quote:

[..]

Die gaat afgeschaft worden hier. Dus eigenlijk gaan we weer een stap terug met een beneliga volgens jou?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:17:04 #214
376361 bojan
Het is friet
pi_120824486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ja dat word genieten met die beneliga :D
In België heeft Beerschot nu ook voor zowat alles al combiregeling hoor. :o

Weinig verschil dus.
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:17:19 #215
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120824497
Goed topic.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 27 december 2012 @ 17:17:21 #216
376361 bojan
Het is friet
pi_120824499
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gaat afgeschaft worden hier. Dus eigenlijk gaan we weer een stap terug met een beneliga volgens jou?
Hoe gaan die van Ajax dan naar de Kuip komen?
pi_120824518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef bojan het volgende:

[..]

niet. Zoals al jaren het geval is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef bojan het volgende:

[..]

niet
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:18:10 #219
311468 Van_Poppel
pi_120824531
quote:

[..]

De politie heeft nu al de handen vol om alles in goede banen te leiden. Het is maatschappelijk onverantwoord die horde idiote Belgen hier iedere week over de vloer te krijgen.
pi_120824547
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:13 schreef Caland het volgende:

[..]

nog maar eens dan.

[..]

[..]

Is toch al lang duidelijk dat de grote clubs buiten de ECV omgaan?
Henk Kessler heeft nog weinig met de KNVB te maken!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:14 schreef Caland het volgende:

[..]

:D :D :') :D :D
:D :D :') :') :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :') :')
  donderdag 27 december 2012 @ 17:18:47 #221
376361 bojan
Het is friet
pi_120824555
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Caland het volgende:

[..]

niet. Zoals al jaren het geval is.
Dus Ajax heeft nooit fans mee in de kuip? Hoe kan dat? :{
pi_120824564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

De politie heeft nu al de handen vol om alles in goede banen te leiden. Het is maatschappelijk onverantwoord die horde idiote Belgen hier iedere week over de vloer te krijgen.
Dat zeg ik, paar jaar terug naar Gent geweest. En dat was echt terug in de tijd. Ze hadden nog net niet het leger ingezet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef DeParo het volgende:

[..]

Is toch al lang duidelijk dat de grote clubs buiten de ECV omgaan?

Hahahaha, wat?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824583
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef bojan het volgende:

[..]

Joden lopen altijd weg.
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:19:26 #225
311468 Van_Poppel
pi_120824585
quote:

[..]

Ajax- en Feyenoordsupporters vinden elkaar niet zo lief .
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:19:47 #226
pi_120824599
quote:

[..]

Door gedrag als dat van die Charleroi supporters :')
  donderdag 27 december 2012 @ 17:19:53 #227
376361 bojan
Het is friet
pi_120824606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ajax- en Feyenoordsupporters elkaar niet zo lief vinden.
Ja en, Ajax kan toch met de bus komen? Vind ik wel zielig persoonlijk, dan ben je toch beter af met combiregeling
pi_120824618
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Hahahaha, wat?
Wat ik al stelde.
pi_120824646
Speciaal voor Bojan en DeParo dan nog maar een keer volledig.

2009:

quote:
Plannen voor Beneliga afgeschoten

Clubs willen er niet aan

2011:

quote:
Idee voor BeNe-liga alweer afgeschoten

Tijdens een forumbijeenkomst in het Belgische Lommel dacht voorzitter Roland Duchâtelet!!! van Standard juist dat het Nederlandse standpunt inmiddels volledig veranderd is. 'Momenteel liggen de tv-gelden in België veel hoger dan in Nederland en komen er tal van Nederlandse clubs in de problemen', analyseerde de preses. 'Daar waar er destijds weinig interesse was van onze noorderburen, ligt de situatie nu wel anders.'

'We moeten er nu werk van maken, samen met onze Nederlandse vrienden. Zij zijn meer tot een gesprek bereid, het is dus echt wel denkbaar dat we nu wel naar een deal kunnen gaan. Kijk naar de vrouwen. Zij starten wel met een BeNe-liga.'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824652
Waarom luisteren jullie niet naar argumenten :')
* Verwijderd *
pi_120824673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Fabeltje. Zeggen ze al jaren. Die gaat nooit afgeschaft worden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:21:18 #232
pi_120824678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Zodat ik wat vermaak heb op mijn rustige middag.
pi_120824686
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja geen idee. Als het ze niet lukt komen ze met een 'iedereen weet toch dat' stelling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:21:51 #234
311468 Van_Poppel
pi_120824701
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef bojan het volgende:

[..]

Ja en, Ajax kan toch met de bus komen? Vind ik wel zielig persoonlijk, dan ben je toch beter af met combiregeling
Dan moet je daar 2000 man politie opzetten. Die kosten kun je maatschappelijk niet verwantwoorden.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:22:24 #235
376361 bojan
Het is friet
pi_120824727
Trouwens, Feyenoord heeft er meteen een nieuwe rivaal bij: Anderlecht (Joden)

En Brugge ook: Ajax (Joden)

Dan zou je denken, Brugge en Feyenoord zullen wel vriendjes worden net zoals Anderlecht en Ajax dat zijn, maar Feyenoord is al bevriend met Antwerp en Antwerp en Brugge hebben vorige maand in Oostende nog een veldslag uitgevochten

Het zal dus allemaal erg ingewikkeld worden. ^O^
pi_120824734
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zodat ik wat vermaak heb op mijn rustige middag.
Ga rukken ofzo?
* Verwijderd *
pi_120824748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef bojan het volgende:

Dan zou je denken, Brugge en Feyenoord zullen wel vriendjes worden net zoals Anderlecht en Ajax dat zijn, maar Feyenoord is al bevriend met Antwerp en Antwerp en Brugge hebben vorige maand in Oostende nog een veldslag uitgevochten

pi_120824758
quote:

Goed verhaal, lekker kort.
* Verwijderd *
pi_120824766
quote:

Antwerpen en Feyenoord zijn niet meer bevriend met elkaar, in tegendeel zelfs. Maar ook dat heb ik 40-45 keer verteld nu.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:23:05 #240
pi_120824770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ga rukken ofzo?
Heb ik al gedaan, liters van m'n scherm geveegd net.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:23:18 #241
311468 Van_Poppel
pi_120824784
quote:

Jij bent echt simpel he :D :')
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:23:46 #242
pi_120824813
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Antwerpen en Feyenoord zijn niet meer bevriend met elkaar, in tegendeel zelfs. Maar ook dat heb ik 40-45 keer verteld nu.
Hebben de Duitsers er wat mee te maken?
pi_120824818
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:

Het zal dus allemaal erg ingewikkeld worden.
Ja die jongen denkt alleen in hooliganisme ofzo. Best vermakelijk verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor Bojan en DeParo dan nog maar een keer volledig.

2009:

[..]

2011:

[..]

Ten eerste is de heer Kessler geen directeur meer en had die ws de BENE-liga bij de vrouwen niet eens voor mogelijk gehouden.
Ten tweede gaat de ECV niet over de individuele belangen van clubs en weigeren Ajax en PSV bvb zich steeds meer te laten vertegenwoordigen via Groningen en Utrecht bijvoorbeeld.
Ten derde gaat Murdoch ws ook bieden op het Belgische voetbal, als hem dat lukt, worden de competities waarschijnlijk nog op korte termijn samengevoegd dus zo raar is dit niet eens.

http://www.hbvl.be/sport/(...)elgisch-voetbal.aspx

Hij zou er zelfs in zijn geintresseerd op voorwaarde dat die liga er komt.
Ga jij nog eens vertellen dat grote magnaten niet geintresseerd zijn in zo'n competitie :') :').
  donderdag 27 december 2012 @ 17:24:24 #245
376361 bojan
Het is friet
pi_120824845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan tig feyenoord fans naar de derby Antwerp - Beerschot gekomen anderhalf jaar geleden?

Als je er niet veel van weet, zwijg je beter he. :{w
pi_120824851
quote:
6s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, liters van m'n scherm geveegd net.
Zo ook maar eens proberen.
* Verwijderd *
pi_120824889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ten eerste is de heer Kessler geen directeur meer en had die ws de BENE-liga bij de vrouwen niet eens voor mogelijk gehouden.
Ten tweede gaat de ECV niet over de individuele belangen van clubs en weigeren Ajax en PSV bvb zich steeds meer te laten vertegenwoordigen via Groningen en Utrecht bijvoorbeeld.
Ten derde gaat Murdoch ws ook bieden op het Belgische voetbal, als hem dat lukt, worden de competities waarschijnlijk nog op korte termijn samengevoegd dus zo raar is dit niet eens.

Ga jij nog eens vertellen dat grote magnaten niet geintresseerd zijn in zo'n competitie :') :').
Wederom een nieuwsbericht dat de wereld in is geholpen door die voorzitter. En die neem ik niet serieus aangezien hij aantoonbaar liegt. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Wederom een nieuwsbericht dat de wereld in is geholpen door die voorzitter. En die neem ik niet serieus aangezien hij aantoonbaar liegt. :)
Uhm nee :') :') daar had die hele voorzitter weinig mee te maken voor de schermen.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:26:11 #249
311468 Van_Poppel
pi_120824932
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom je weer met zo'n Belgenlinkje aanzetten. :') Murdoch heeft een contract met ALLE eredivisieploegen getekend. De staartploegen gaan niet zonder slag of stoot dat contract ontbinden.
pi_120824952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef bojan het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan tig feyenoord fans naar de derby Antwerp - Beerschot gekomen anderhalf jaar geleden?

Als je er niet veel van weet, zwijg je beter he. :{w
Er zijn altijd nog wel wat Feyenoorders die er heen gaan. Lijkt me ook logisch gezien de afstand. Maar van een vriendschapsband is niet echt meer sprake nadat Antwerpen op eigen bodem klappen heeft moeten ontvangen bij een 'gezellig' samenzijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:26:51 #251
376361 bojan
Het is friet
pi_120824971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Kom je weer met zo'n Belgenlinkje aanzetten. :') Murdoch heeft een contract met ALLE eredivisieploegen getekend. De staartploegen gaan niet zonder slag of stoot dat contract ontbinden.
Murdoch is ook van plan om binnen anderhalf jaar het Belgisch voetbalcontract binnen te rijven, en dan zullen ze wel tot een oplossing komen, wees gerust
pi_120824978
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ken jij alle voorwaarden van dat contract of?
pi_120824999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef bojan het volgende:

[..]

Murdoch is ook van plan om binnen anderhalf jaar het Belgisch voetbalcontract binnen te rijven, en dan zullen ze wel tot een oplossing komen, wees gerust
Aldus Roland Duchâtelet. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:27:37 #254
376361 bojan
Het is friet
pi_120825008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Er zijn altijd nog wel wat Feyenoorders die er heen gaan. Lijkt me ook logisch gezien de afstand. Maar van een vriendschapsband is niet echt meer sprake nadat Antwerpen op eigen bodem klappen heeft moeten ontvangen bij een 'gezellig' samenzijn.
Haha, geloof ik niet. :{w

Waarom zouden Feyenoord fans op Antwerp slaan?
pi_120825036
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef bojan het volgende:

[..]

Haha, geloof ik niet. :{w

Waarom zouden Feyenoord fans op Antwerp slaan?
Laat je eens wat beter informeren zou ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120825078
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Laat ze lekker zeiken, ow wacht
pi_120825079
Zijn we nog steeds bezig? Snapt die jongen het nog steeds niet?
  donderdag 27 december 2012 @ 17:29:25 #258
376361 bojan
Het is friet
pi_120825091
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat je eens wat beter informeren zou ik zeggen.
Geef maar een bronnetje, ik weet wel dat ze enkele jaren eens door de straten hier liepen te schreeuwen, maar daar is niet gevochten geweest

Het feit dat er anderhalf jaar geleden toch enkele honderden Feyenoord fans aanwezig waren tijdens Antwerp - Beerschot, bewijst mijn gelijk. Ik denk niet dat ze anders nog welkom zouden geweest zijn.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:29:30 #259
311468 Van_Poppel
pi_120825097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef bojan het volgende:

[..]

Murdoch heeft een contract met PEC, NAC, NEC, VVV, Roda JC en WIllem II getekend. Dat hij ook met andere partijen zaken doet is irrelevant.
pi_120825120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef bojan het volgende:

[..]

Geef maar een bronnetje, ik weet wel dat ze enkele jaren eens door de straten hier liepen te schreeuwen, maar daar is niet gevochten geweest

Het feit dat er anderhalf jaar geleden toch enkele honderden Feyenoord fans aanwezig waren tijdens Antwerp - Beerschot, bewijst mijn gelijk. Ik denk niet dat ze anders nog welkom zouden geweest zijn.
Je draait er alleen maar om heen. Feit blijft dat de KNVB, Supporters en clubs het niet willen. :Z
  donderdag 27 december 2012 @ 17:30:10 #261
376361 bojan
Het is friet
pi_120825137
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Murdoch heeft een contract met PEC, NAC, NEC, VVV, Roda JC en WIllem II getekend. Dat hij ook met andere partijen zaken doet is irrelevant.
Als hij beide contracten heeft, is dat een stap richting Beneliga. Snap je het niet, of wil je het niet snappen?
pi_120825151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef bojan het volgende:

[..]

Tussen de harde kernen is er sinds dat incident geen band meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:30:32 #263
311468 Van_Poppel
pi_120825152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat de mindere ploegen zomaar miljoenen gaan afstaan omdat de arrogante Belgen hun zakken moeten vullen.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:31:03 #264
376361 bojan
Het is friet
pi_120825175
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je draait er alleen maar om heen. Feit blijft dat de KNVB, Supporters en clubs het niet willen. :Z
Ajax, PSV en Feyenoord willen dit maar al te goed. Het is noodzakelijk willen ze nog wat groeien en in Europa kunnen opboksen tegen neftsji baku uit verwegistan
pi_120825191
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef bojan het volgende:

[..]

Als hij beide contracten heeft, is dat een stap richting Beneliga. Snap je het niet, of wil je het niet snappen?
Ja, het is een stap. MAAR DE KNVB, CLUBS & SUPPORTERS IN NEDERLAND WILLEN DAT NIET.

Moet ik een baksteen tegen je hoofd aangooien dat je het eindelijk snapt?
pi_120825197
quote:

[..]

Hoe dan? Hij heeft twee uitzonderlijke contracten op at moment. Wil hij dat veranderen moeten dus alle partijen het er mee eens zijn. Sowieso kan Murdoch dat natuurlijk nooit in zijn ééntje. Het zal van de bonden moeten komen. En de knvb wil het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:31:30 #267
376361 bojan
Het is friet
pi_120825198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Tussen de harde kernen is er sinds dat incident geen band meer.
Klopt niets van, ze waren er tijdens Antwerp - Beerschot idioot. O+
pi_120825205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef bojan het volgende:

[..]

Ajax, PSV en Feyenoord willen dit maar al te goed. Het is noodzakelijk willen ze nog wat groeien en in Europa kunnen opboksen tegen neftsji baku uit verwegistan
Hoe weet je dat? Heb je bronnen?
pi_120825226
Lekker met Fc Den Haag rellen tegen Beerschot.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:31:58 #270
376361 bojan
Het is friet
pi_120825230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Heb je bronnen?
Den hond zijn kloten, heb ik toch al gezegd
  donderdag 27 december 2012 @ 17:32:25 #271
311468 Van_Poppel
pi_120825251
quote:

[..]

Die ploegen spelen helemaal beneliga. Ben je zo simpel of doe je alsof?
pi_120825258
quote:

[..]

Ja en onze europa leaugue plekken kwijt raken :')
* Verwijderd *
pi_120825259
quote:

[..]

Den hond zijn kloten, heb ik toch al gezegd
Ik kom pas net weer in dit topic, post het nog eens?
  donderdag 27 december 2012 @ 17:32:40 #274
376361 bojan
Het is friet
pi_120825264
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lekker met Fc Den Haag rellen tegen Beerschot.
Waarom altijd tegen Beerschot. :'( :'(
  donderdag 27 december 2012 @ 17:33:06 #275
311468 Van_Poppel
pi_120825282
quote:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179069

Leer lezen Belg!
pi_120825286
quote:

[..]

Klopt niets van, ze waren er tijdens Antwerp - Beerschot idioot. O+
Doe maar eens goed navraag dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:35:44 #277
376361 bojan
Het is friet
pi_120825404
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Doe maar eens goed navraag dan.
Dude, als er effectief gevochten geweest is zou ik zeker wel iets op 't net vinden. En het feit dat er enkele honderden Feyenoorders waren tegen Antwerp - Beerschot doet toch wel vermoeden dat er nog wel degelijk vriendschapsbenden zijn tussen Antwerp en Feyenoord

Dus we hebben

Charleroi - PSV
Club Brugge - ADO
Anderlecht - Ajax
Antwerp - Feyenoord
Standard - Den Bosch
Lokeren - NAC

8-)
  donderdag 27 december 2012 @ 17:36:18 #278
376361 bojan
Het is friet
pi_120825442
Genk - Sittard
pi_120825488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef bojan het volgende:
Charleroi - PSV
?
pi_120825514
quote:

[..]

Dude, als er effectief gevochten geweest is zou ik zeker wel iets op 't net vinden. En het feit dat er enkele honderden Feyenoorders waren tegen Antwerp - Beerschot doet toch wel vermoeden dat er nog wel degelijk vriendschapsbenden zijn tussen Antwerp en Feyenoord

Dus we hebben

Charleroi - PSV
Club Brugge - ADO
Anderlecht - Ajax
Antwerp - Feyenoord
Standard - Den Bosch
Lokeren - NAC

8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:36 schreef bojan het volgende:
Genk - Sittard
1. KNVB wil het niet
2. Supporters willen het niet
3. Clubs willen het niet
4. Er is al in Nederland onderzoek gedaan, uitkomst ---> nee.
5. De Belgische bond heeft nog niets onderzocht.

Nu jij weer :Z
pi_120825575
quote:

[..]

Dude, als er effectief gevochten geweest is zou ik zeker wel iets op 't net vinden

Zo moeilijk is het allemaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:40:09 #282
376361 bojan
Het is friet
pi_120825631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Tegen Antwerp - KV Mechelen...

Dus wilden ze toch vechten tegen KV Mechelen?
pi_120825639
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

1. KNVB wil het niet
2. Supporters willen het niet
3. Clubs willen het niet
4. Er is al in Nederland onderzoek gedaan, uitkomst ---> nee.
5. De Belgische bond heeft nog niets onderzocht.

Nu jij weer :Z
Ja dit vooral schijnt maar niet door te willen dringen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120825666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Oost-indisch blind denk ik
* Verwijderd *
pi_120825698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef bojan het volgende:

[..]

Tegen Antwerp - KV Mechelen...

Dus wilden ze toch vechten tegen KV Mechelen?
Haha, nee. Tijdens een samenzijn ging het mis. Zoals ik al zei.

Sindsdien is die 'onderlinge relatie' behoorlijk bekoeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:41:34 #286
376361 bojan
Het is friet
pi_120825709

Dit is de sfeer van Antwerp - Aalst in 2de klasse bij ons, sorry maar daar kan geen enkele Nederlandse tweedeklasser aan tippen hoor.

Zelfs bijna geen enkele eersteklasser.
pi_120825724
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Herhalen heeft geen zin.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:41:56 #288
376361 bojan
Het is friet
pi_120825726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Haha, nee. Tijdens een samenzijn ging het mis. Zoals ik al zei.

Sindsdien is die 'onderlinge relatie' behoorlijk bekoeld.
Dat betekent niet dat die van Feyenoord Antwerp hebben geslagen hé, is dus ook andersom zo geweest
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:42:03 #289
pi_120825733
Iemand is hier ignorant, dom, of beide.
pi_120825750
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef bojan het volgende:

Dit is de sfeer van Antwerp - Aalst in 2de klasse bij ons, sorry maar daar kan geen enkele Nederlandse tweedeklasser aan tippen hoor.

Zelfs bijna geen enkele eersteklasser.
Ja dus?
* Verwijderd *
pi_120825787
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef bojan het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat die van Feyenoord Antwerp hebben geslagen hé, is dus ook andersom zo geweest
Je weet er dus eigenlijk helemaal niks van. En sowieso, lekker boeiend verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120825884
Bojanekke, gaat gij nog in op de feiten?
  donderdag 27 december 2012 @ 17:45:05 #293
376361 bojan
Het is friet
pi_120825906
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Je weet er dus eigenlijk helemaal niks van. En sowieso, lekker boeiend verder.
Wat denk je dan? Die van Antwerp zaten allemaal lekker klappen te incasseren? :')

Antwerp staat op schaal van hooliganisme nog een trapje hoger dan Brugge, Charleroi, Standard, Beerschot of Anderlecht hoor. Wees er maar zeker van dat er enkele Rotterdammers met de staart tussen hun benen richting thuisland zijn vertrokken.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:46:21 #294
311468 Van_Poppel
pi_120825971
Volgens mij gaat het bij bojan helemaal niet om het voetbal; hij wil gewoon een competitie wie de beste hooligans heeft. :')
pi_120825999
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij gaat het bij bojan helemaal niet om het voetbal; hij wil gewoon een competitie wie de beste hooligans heeft. :')
Ja, volgens mij ook. Het is een beetje kansloos geblaat zonder enige vorm van kennis vanuit zijn kant. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120826010
quote:
Dat kan ook altijd.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:48:00 #297
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120826052
quote:
Moet die maar eens naar Kroatie of Servie gaan met zijn hooliganzooi .
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 december 2012 @ 17:49:50 #298
376361 bojan
Het is friet
pi_120826150
We hebben nu al 4 topics volgeluld over deze shit en niemand is van mening veranderd. :D
pi_120826174
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat de mindere ploegen zomaar miljoenen gaan afstaan omdat de arrogante Belgen hun zakken moeten vullen.
Alsof die iets te zeggen hebben.
pi_120826200
Ohja alle belgen zijn homo
* Verwijderd *
  donderdag 27 december 2012 @ 17:50:47 #301
381234 Vaatwastablet
pi_120826202
bojan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: