Bij ons VVV, Nec, Heracles, Feyenoord, Fc Twente en Vitesse hoor je daar ook steeds over piepen. En dan wil ado er nog een 3e ring op gooien.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef bojan het volgende:
[..]
Indrukwekkend. In België willen zowel Club, Anderlecht, Standard, Zulte Waregem, Beerschot en Antwerp hun stadion verbouwen of een nieuw bouwen.
Sint Truiden en Gent zijn volgend jaar dan weer klaar met hun nieuwe stadion. Gent een volledig, Sint Truiden een nieuwe hoofdtribune.
En dan ben ik Mons nog vergeten die hun stadion wil afmaken, Charleroi en Leuven die ook plannen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij ons VVV, Nec, Heracles, Feyenoord, Fc Twente en Vitesse hoor je daar ook steeds over piepen. En dan wil ado er nog een 3e ring op gooien.
Vitesse alleen maar omdat ze het stadion niet mogen kopen, daar komen gemiddeld dit jaar minder toeschouwers dan vorig jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij ons VVV, Nec, Heracles, Feyenoord, Fc Twente en Vitesse hoor je daar ook steeds over piepen. En dan wil ado er nog een 3e ring op gooien.
Mons? Chareloi? Leuven? wtf man....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef bojan het volgende:
[..]
En dan ben ik Mons nog vergeten die hun stadion wil afmaken, Charleroi en Leuven die ook plannen hebben.
Eigenlijk iedereen behalve Genk (al knap stadion) en enkele uitzonderingen.
Clubjes die wat mij betreft geen enkele bestaansrecht hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mons? Chareloi? Leuven? wtf man....
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mons? Chareloi? Leuven? wtf man....
+1 In Belgie misschien jaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clubjes die wat mij betreft geen enkele bestaansrecht hebben
Ook daar zijn de Belgische club zwaar minderwaardig aan de Nederlandse. In alles eigenlijk, dus ik snap wel dat de Belgen dit kansloze plan het liefst vandaag nog door zien gaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de begrotingen .
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clubjes die wat mij betreft geen enkele bestaansrecht hebben
Leuk dat je het over traditie hebt, want die verpest je met die beneliga totaalquote:Op donderdag 27 december 2012 16:58 schreef bojan het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Charleroi heeft het potentieel om in België een (sub)topclub te worden en in de Beneliga een stevige middenmotor te worden hoor.
Mons en Leuven zijn 2 steden met een aardig poteniteel om in de Jupiler Pro League een stevige middenmotor te worden, helaas voor de beneliga wat te weinig voetbaltraditie.
De clubs die eraan deelnemen behouden hun traditie hoor. Soms moet je ook durven innoveren en het verleden los laten.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Leuk dat je het over traditie hebt, want die verpest je met die beneliga totaal
Hoe is dit positief?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef bojan het volgende:
[..]
Zeker van? Charleroi heeft het grootste krapuul uit onze eerste klasse, die mannen zijn top.
Het komt inderdaad alleen maar van die Belgen af ja . Hoera voor onze geweldige voetbalbond...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daar zijn de Belgische club zwaar minderwaardig aan de Nederlandse. In alles eigenlijk, dus ik snap wel dat de Belgen dit kansloze plan het liefst vandaag nog door zien gaan.
Maar gelukkig heeft de knvb duidelijk aangegeven dat dit nooit gaat gebeuren
AGAINST MODERN FOOTBALL!!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef bojan het volgende:
[..]
De clubs die eraan deelnemen behouden hun traditie hoor. Soms moet je ook durven innoveren en het verleden los laten.
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef bojan het volgende:
[..]
De clubs die eraan deelnemen behouden hun traditie hoor. Soms moet je ook durven innoveren en het verleden los laten.
IJselmeervogels en Gemert hebben ook traditie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Leuk dat je het over traditie hebt, want die verpest je met die beneliga totaal
Heel Wallonie is kansloos trouwensquote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef bojan het volgende:
[..]
Zeker van? Charleroi heeft het grootste krapuul uit onze eerste klasse, die mannen zijn top.
Voetbal = sfeerquote:
Spelers bekogelen met vuurwerk heeft helemaal niks met voetbal o voetbalsfeer te maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef bojan het volgende:
[..]
Voetbal = sfeer
Niet met uw poepke op een stoeleke zitten.
Het heeft er vooral mee te maken dat het gewoon werkloos tuig isquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef bojan het volgende:
[..]
Voetbal = sfeer
Niet met uw poepke op een stoeleke zitten.
Toch wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers bekogelen met vuurwerk heeft helemaal niks met voetbal o voetbalsfeer te maken.
Ga toch weg, welke rivaliteiten, een club als Genk ligt vlakbij Eindhoven daar heb je misschien nog wel meer binding mee dan NEC of Groningen en Anderlecht is het Ajax van Belgie.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietje maakt hele rivaliteiten tussen clubs kapot.
dan kunnen ze beter even wachten, want die komen op zeker niet in een Beneliga.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:56 schreef bojan het volgende:
[..]
En dan ben ik Mons nog vergeten die hun stadion wil afmaken, Charleroi en Leuven die ook plannen hebben.
Eigenlijk iedereen behalve Genk (al knap stadion) en enkele uitzonderingen.
PSV en Charleroi zijn al geruime tijd goede vrienden en bondgenoten en op die manier hebben ze een soort van rivaliteit met Club Brugge opgebouwd. Er is genoeg ruimte.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:02 schreef bojan het volgende:
Is in het stade du pays in Charleroi hé trouwens, lekker steil stadion.
Ik heb het over wedstrijden als Groningen - Heerenveen, Nec - Vitesse. Ik heb helemaal niks met ook maar 1 belgische club.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga toch weg, welke rivaliteiten, een club als Genk ligt vlakbij Eindhoven daar heb je misschien nog wel meer binding mee dan NEC of Groningen en Anderlecht is het Ajax van Belgie.
en die willen niet voor niets in het amateurvoetbal blijvenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
IJselmeervogels en Gemert hebben ook traditie.
Goede kans dat Groningen - Heerenveen gewoon blijft en NEC - Vitesse is spijtig maar daar krijg je dan wel weer andere rivaliteiten voor terug.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb het over wedstrijden als Groningen - Heerenveen, Nec - Vitesse. Ik heb helemaal niks met ook maar 1 belgische club.
Wel, dan kan je toch supporteren tegen de Belgische club en voor de Nederlandse club?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb het over wedstrijden als Groningen - Heerenveen, Nec - Vitesse. Ik heb helemaal niks met ook maar 1 belgische club.
NEC en Vitesse zullen ook wel blijven hoor denk ik. 20 ploegen is niet weinigquote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goede kans dat Groningen - Heerenveen gewoon blijft en NEC - Vitesse is spijtig maar daar krijg je dan wel weer andere rivaliteiten voor terug.
Houden zo.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Wel, dan kan je toch supporteren tegen de Belgische club en voor de Nederlandse club?
Een gemiddelde belg heeft ook niets met groningen of AZ hoor...
Ja want opeens word Chareloi de grote rivaal van Vitessequote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goede kans dat Groningen - Heerenveen gewoon blijft en NEC - Vitesse is spijtig maar daar krijg je dan wel weer andere rivaliteiten voor terug.
Correct daarom moeten we blij zijn als andere traditionele clubs, Belgen dus, in dit geval wel bereid zijn met ons in een competitie te spelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die willen niet voor niets in het amateurvoetbal blijven
Als die van Charleroi Vitesse kort en klein komen slaan, zit die kans er in.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja want opeens word Chareloi de grote rivaal van Vitesse
Neppe zooi..
Nou dan kunnen we het net zo goed niet doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Wel, dan kan je toch supporteren tegen de Belgische club en voor de Nederlandse club?
Dat komt eerder voort uit armoedequote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Correct daarom moeten we blij zijn als andere traditionele clubs, Belgen dus, in dit geval wel bereid zijn met ons in een competitie te spelen.
Ga weg man...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef bojan het volgende:
[..]
Als die van Charleroi Vitesse kort en klein komen slaan, zit die kans er in.
Ik vraag het me af. Eigenlijk vindt alleen die maffe voorzitter dit een goed plan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Correct daarom moeten we blij zijn als andere traditionele clubs, Belgen dus, in dit geval wel bereid zijn met ons in een competitie te spelen.
En terecht...Nederlandse ploegen zijn voor de Nederlanders, Belgische ploegen voor de Belgen. Laten we dat vooral zou houden.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij bent wel een stoere jongen zeg.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef bojan het volgende:
[..]
Als die van Charleroi Vitesse kort en klein komen slaan, zit die kans er in.
Hoezo niet? Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is gewoon machtig.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we het net zo goed niet doen
Helaas denkt de KNVB daar anders over.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef bojan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is gewoon machtig.![]()
Clubs als Genk, Gent, Vitesse, Groningen, AZ en Twente worden dan uw middenmotors, dan heb je een mooie competitie hoor.
Twente en Vitesse zijn in staat om Brugge en Anderlecht weg te spelenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef bojan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een league met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is gewoon machtig.![]()
Clubs als Genk, Gent, Vitesse, Groningen, AZ en Twente worden dan uw middenmotors, dan heb je een mooie competitie hoor.
Dat gaat zo blijven hoor... het is niet omdat Belgische clubs voortaan tegen Vitesse of Groningen spelen, dat ik daar per se iets voor moet gaan voelenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...Nederlandse ploegen zijn voor de Nederlanders, Belgische ploegen voor de Belgen. Laten we dat vooral zou houden.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef bojan het volgende:
[..]
Omgekeerd ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente en Vitesse zijn in staat om Brugge en Anderlecht weg te spelen
Dan ga je toch lekker met Frankrijk samen?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:09 schreef bojan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |