abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:19:47 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120824599
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:18 schreef bojan het volgende:

[..]

Dus Ajax heeft nooit fans mee in de kuip? Hoe kan dat? :{
Door gedrag als dat van die Charleroi supporters :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 27 december 2012 @ 17:19:53 #227
376361 bojan
Het is friet
pi_120824606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ajax- en Feyenoordsupporters elkaar niet zo lief vinden.
Ja en, Ajax kan toch met de bus komen? Vind ik wel zielig persoonlijk, dan ben je toch beter af met combiregeling
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_120824618
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Hahahaha, wat?
Wat ik al stelde.
pi_120824646
Speciaal voor Bojan en DeParo dan nog maar een keer volledig.

2009:

quote:
Plannen voor Beneliga afgeschoten

Directeur betaald voetbal van de KNVB Henk Kesler heeft samen met de clubs een einde gemaakt aan alle speculaties over een Beneliga. "Het is einde verhaal," zegt Kesler in De Telegraaf. "Het besluit viel na overleg met de clubs, die niets in het initiatief zien."

Clubs willen er niet aan
KNVB-voorzitter Michael van Praag liet weten de gevolgen van invoering van de Beneliga op een rijtje te willen zetten. Ook Uefa-baas Michel Platini toonde zich voorstander van samenvoeging van de Nederlandse en Belgische competitie.

Kesler stelt dat Van Praag en Platini geen beslissende stem hebben. "Zij gaan er niet over, wij met de clubs wel en die Beneliga komt er dus niet."
2011:

quote:
Idee voor BeNe-liga alweer afgeschoten

De Eredivisie CV blijft niets zien in het samengaan van de Nederlandse en Belgische voetbalcompetities bij de mannen. De voorzitter van de Belgische topclub Standard Luik opperde deze week dat de Nederlanders ongetwijfeld open staan voor de vorming van een zogenoemde BeNe-liga, maar volgens de ECV is dit 'momenteel geen thema voor ons en staat het niet op de agenda'.
Directeur Alex Tielbeke verwijst nogmaals naar een jaren geleden gedaan onderzoek: 'Daaruit bleek dat de Nederlandse voetballiefhebber hiervoor niet warmloopt. We hebben het idee indertijd op allerlei facetten getest en toen kwam er geen heel positief beeld uit.'

Tijdens een forumbijeenkomst in het Belgische Lommel dacht voorzitter Roland Duchâtelet!!! van Standard juist dat het Nederlandse standpunt inmiddels volledig veranderd is. 'Momenteel liggen de tv-gelden in België veel hoger dan in Nederland en komen er tal van Nederlandse clubs in de problemen', analyseerde de preses. 'Daar waar er destijds weinig interesse was van onze noorderburen, ligt de situatie nu wel anders.'

'We moeten er nu werk van maken, samen met onze Nederlandse vrienden. Zij zijn meer tot een gesprek bereid, het is dus echt wel denkbaar dat we nu wel naar een deal kunnen gaan. Kijk naar de vrouwen. Zij starten wel met een BeNe-liga.'
:W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824652
Waarom luisteren jullie niet naar argumenten :')
* Verwijderd *
pi_120824673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gaat afgeschaft worden hier. Dus eigenlijk gaan we weer een stap terug met een beneliga volgens jou?
Fabeltje. Zeggen ze al jaren. Die gaat nooit afgeschaft worden.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:21:18 #232
pi_120824678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Zodat ik wat vermaak heb op mijn rustige middag.
pi_120824686
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja geen idee. Als het ze niet lukt komen ze met een 'iedereen weet toch dat' stelling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 december 2012 @ 17:21:51 #234
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_120824701
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:19 schreef bojan het volgende:

[..]

Ja en, Ajax kan toch met de bus komen? Vind ik wel zielig persoonlijk, dan ben je toch beter af met combiregeling
Dan moet je daar 2000 man politie opzetten. Die kosten kun je maatschappelijk niet verwantwoorden.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:22:24 #235
376361 bojan
Het is friet
pi_120824727
Trouwens, Feyenoord heeft er meteen een nieuwe rivaal bij: Anderlecht (Joden)

En Brugge ook: Ajax (Joden)

Dan zou je denken, Brugge en Feyenoord zullen wel vriendjes worden net zoals Anderlecht en Ajax dat zijn, maar Feyenoord is al bevriend met Antwerp en Antwerp en Brugge hebben vorige maand in Oostende nog een veldslag uitgevochten

Het zal dus allemaal erg ingewikkeld worden. ^O^
pi_120824734
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zodat ik wat vermaak heb op mijn rustige middag.
Ga rukken ofzo?
* Verwijderd *
pi_120824748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef bojan het volgende:

Dan zou je denken, Brugge en Feyenoord zullen wel vriendjes worden net zoals Anderlecht en Ajax dat zijn, maar Feyenoord is al bevriend met Antwerp en Antwerp en Brugge hebben vorige maand in Oostende nog een veldslag uitgevochten

:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120824758
quote:

Goed verhaal, lekker kort.
* Verwijderd *
pi_120824766
quote:

Antwerpen en Feyenoord zijn niet meer bevriend met elkaar, in tegendeel zelfs. Maar ook dat heb ik 40-45 keer verteld nu.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:23:05 #240
pi_120824770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ga rukken ofzo?
Heb ik al gedaan, liters van m'n scherm geveegd net.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:23:18 #241
311468 Van_Poppel
pi_120824784
quote:

Jij bent echt simpel he :D :')
  Redactie Sport donderdag 27 december 2012 @ 17:23:46 #242
pi_120824813
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Antwerpen en Feyenoord zijn niet meer bevriend met elkaar, in tegendeel zelfs. Maar ook dat heb ik 40-45 keer verteld nu.
Hebben de Duitsers er wat mee te maken?
pi_120824818
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:

Het zal dus allemaal erg ingewikkeld worden.
Ja die jongen denkt alleen in hooliganisme ofzo. Best vermakelijk verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor Bojan en DeParo dan nog maar een keer volledig.

2009:

[..]

2011:

[..]

:W
Ten eerste is de heer Kessler geen directeur meer en had die ws de BENE-liga bij de vrouwen niet eens voor mogelijk gehouden.
Ten tweede gaat de ECV niet over de individuele belangen van clubs en weigeren Ajax en PSV bvb zich steeds meer te laten vertegenwoordigen via Groningen en Utrecht bijvoorbeeld.
Ten derde gaat Murdoch ws ook bieden op het Belgische voetbal, als hem dat lukt, worden de competities waarschijnlijk nog op korte termijn samengevoegd dus zo raar is dit niet eens.

http://www.hbvl.be/sport/(...)elgisch-voetbal.aspx

Hij zou er zelfs in zijn geintresseerd op voorwaarde dat die liga er komt.
Ga jij nog eens vertellen dat grote magnaten niet geintresseerd zijn in zo'n competitie :') :').
  donderdag 27 december 2012 @ 17:24:24 #245
376361 bojan
Het is friet
pi_120824845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan tig feyenoord fans naar de derby Antwerp - Beerschot gekomen anderhalf jaar geleden?

Als je er niet veel van weet, zwijg je beter he. :{w
pi_120824851
quote:
6s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, liters van m'n scherm geveegd net.
Zo ook maar eens proberen.
* Verwijderd *
pi_120824889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ten eerste is de heer Kessler geen directeur meer en had die ws de BENE-liga bij de vrouwen niet eens voor mogelijk gehouden.
Ten tweede gaat de ECV niet over de individuele belangen van clubs en weigeren Ajax en PSV bvb zich steeds meer te laten vertegenwoordigen via Groningen en Utrecht bijvoorbeeld.
Ten derde gaat Murdoch ws ook bieden op het Belgische voetbal, als hem dat lukt, worden de competities waarschijnlijk nog op korte termijn samengevoegd dus zo raar is dit niet eens.

Ga jij nog eens vertellen dat grote magnaten niet geintresseerd zijn in zo'n competitie :') :').
Wederom een nieuwsbericht dat de wereld in is geholpen door die voorzitter. En die neem ik niet serieus aangezien hij aantoonbaar liegt. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120824926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Wederom een nieuwsbericht dat de wereld in is geholpen door die voorzitter. En die neem ik niet serieus aangezien hij aantoonbaar liegt. :)
Uhm nee :') :') daar had die hele voorzitter weinig mee te maken voor de schermen.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:26:11 #249
311468 Van_Poppel
pi_120824932
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kom je weer met zo'n Belgenlinkje aanzetten. :') Murdoch heeft een contract met ALLE eredivisieploegen getekend. De staartploegen gaan niet zonder slag of stoot dat contract ontbinden.
pi_120824952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef bojan het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan tig feyenoord fans naar de derby Antwerp - Beerschot gekomen anderhalf jaar geleden?

Als je er niet veel van weet, zwijg je beter he. :{w
Er zijn altijd nog wel wat Feyenoorders die er heen gaan. Lijkt me ook logisch gezien de afstand. Maar van een vriendschapsband is niet echt meer sprake nadat Antwerpen op eigen bodem klappen heeft moeten ontvangen bij een 'gezellig' samenzijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')