Doe maar eens goed navraag dan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:31 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt niets van, ze waren er tijdens Antwerp - Beerschot idioot.
Dude, als er effectief gevochten geweest is zou ik zeker wel iets op 't net vinden. En het feit dat er enkele honderden Feyenoorders waren tegen Antwerp - Beerschot doet toch wel vermoeden dat er nog wel degelijk vriendschapsbenden zijn tussen Antwerp en Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Dude, als er effectief gevochten geweest is zou ik zeker wel iets op 't net vinden. En het feit dat er enkele honderden Feyenoorders waren tegen Antwerp - Beerschot doet toch wel vermoeden dat er nog wel degelijk vriendschapsbenden zijn tussen Antwerp en Feyenoord
Dus we hebben
Charleroi - PSV
Club Brugge - ADO
Anderlecht - Ajax
Antwerp - Feyenoord
Standard - Den Bosch
Lokeren - NAC
1. KNVB wil het nietquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Dude, als er effectief gevochten geweest is zou ik zeker wel iets op 't net vinden
Tegen Antwerp - KV Mechelen...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ja dit vooral schijnt maar niet door te willen dringen.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
1. KNVB wil het niet
2. Supporters willen het niet
3. Clubs willen het niet
4. Er is al in Nederland onderzoek gedaan, uitkomst ---> nee.
5. De Belgische bond heeft nog niets onderzocht.
Nu jij weer
Oost-indisch blind denk ikquote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dit vooral schijnt maar niet door te willen dringen.
Haha, nee. Tijdens een samenzijn ging het mis. Zoals ik al zei.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Tegen Antwerp - KV Mechelen...
Dus wilden ze toch vechten tegen KV Mechelen?
Herhalen heeft geen zin.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dit vooral schijnt maar niet door te willen dringen.
Dat betekent niet dat die van Feyenoord Antwerp hebben geslagen hé, is dus ook andersom zo geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, nee. Tijdens een samenzijn ging het mis. Zoals ik al zei.
Sindsdien is die 'onderlinge relatie' behoorlijk bekoeld.
Ja dus?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef bojan het volgende:
Dit is de sfeer van Antwerp - Aalst in 2de klasse bij ons, sorry maar daar kan geen enkele Nederlandse tweedeklasser aan tippen hoor.
Zelfs bijna geen enkele eersteklasser.
Je weet er dus eigenlijk helemaal niks van. En sowieso, lekker boeiend verder.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat die van Feyenoord Antwerp hebben geslagen hé, is dus ook andersom zo geweest
Wat denk je dan? Die van Antwerp zaten allemaal lekker klappen te incasseren?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet er dus eigenlijk helemaal niks van. En sowieso, lekker boeiend verder.
Ja, volgens mij ook. Het is een beetje kansloos geblaat zonder enige vorm van kennis vanuit zijn kant.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij gaat het bij bojan helemaal niet om het voetbal; hij wil gewoon een competitie wie de beste hooligans heeft.
Dat kan ook altijd.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij gaat het bij bojan helemaal niet om het voetbal; hij wil gewoon een competitie wie de beste hooligans heeft.
Moet die maar eens naar Kroatie of Servie gaan met zijn hooliganzooi .quote:Op donderdag 27 december 2012 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof die iets te zeggen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de mindere ploegen zomaar miljoenen gaan afstaan omdat de arrogante Belgen hun zakken moeten vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |