Nederlandse clubs willen niet!quote:Op donderdag 27 december 2012 14:33 schreef bojan het volgende:
Een competitie met Ajax, Feyenoord, PSV, Anderlecht, Club Brugge en Standard is trouwens gewoon top.
Ploegen als Gent, Genk, AZ, Vitesse zijn uw middenmotors en dan heb je gewoon een heerlijke competitie.
Als Murdoch effectief die rechten zal binnenhalen van het Belgische voetbal, zou de beneliga er wel eens rapper kunnen zijn dan we allemaal denken.
Om het Belgisch voetbal uit te zenden misschien? Geen idee..quote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou Murdoch de rechten van het Belgische voetbal willen.![]()
DE NEDERLANDERS WILLEN HET NIETquote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Om het Belgisch voetbal uit te zenden misschien? Geen idee..
En zo komt een beneliga alweer een stap dichterbij
Belgische clubs wilden ook geen play offs en ze zijn er, non-argumentquote:Op donderdag 27 december 2012 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederlandse clubs willen niet!
DE NEDERLANDERS WILLEN HET NIETquote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Belgische clubs wilden ook geen play offs en ze zijn er, non-argument
De knvb wil het ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Goed marktonderzoekquote:Op donderdag 27 december 2012 14:36 schreef Droopie het volgende:
Poll: Beneliga goed plan
• JA
• NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan gaat jullie volk dus bepalen in welke competitie onze voetbalclubs gaan spelen. Ik denk niet dat dat realistisch is.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef bojan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef bojan het volgende:
Ik ga nu even gaan eten, misschien tot laterzzzz
quote:Op donderdag 27 december 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan, nogmaals. De KNVB wil het niet, de nederalndse supporters willen het niet.
Ik spreek geen Chinees, dit is de waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |