over het algemeen heeft PSV toch hele mooie uitshirts. Er was ooit een overzicht van 25 jaar uitshirts en die waren vrijwel allemaal mooi
In het verleden vond ik dat wel, maar ik vind dat ze de mist in zijn gegaan met dat blokjesmotief. Het is, zoals in het vorige topic werd aangegeven, op zijn zachtst gezegd raar omdat er ook andere brabantse clubs in de eredivisie uitkomen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Arrogant? Je kan het ook zien als trots zijn op je provincie. En trouwens Heerenveen doet al jaren hetzelfde met hun Friese vlag, terwijl er ook een club als Cambuur uit die provincie komt.
Dat klopt, en je moest eens weten hoe groot die haat is van de Cambuur supporters richting Heerenveen. Juist vanwege dat profileren van Heerenveen als DE club van Friesland. Door de supporters van Cambuur ook wel Hoerenveen genoemd.
Dat klopt, en je moest eens weten hoe groot die haat is van de Cambuur supporters richting Heerenveen. Juist vanwege dat profileren van Heerenveen als DE club van Friesland.
hveen heeft supporters uit alle hoeken van Friesland, Cambuur allen Leeuwarden en omgeving. Daarbij speelt Leeuwarden ook nog Jupiler. Meer dan terecht wat Hveen doet hoor
De club kennende is het niet arrogant bedoelt, maar inderdaad meer vanuit trots. Maakt toch vind ik het niet kunnen. Ja, we zijn verreweg de grootste club van Brabant. Maar we zijn niet DE club van Brabant.
En dat is nu net wel wat die shirts uitstralen: FC Brabant. En dat slaat nergens op.
Misplaatst Guus Meeuwis sentiment
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
http://img76.imageshack.us/img76/5773/uitshirtsaw5.jpg (copy/paste deze link)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op donderdag 27 december 2012 12:08 schreef Hoppahoppa het volgende: De club kennende is het niet arrogant bedoelt, maar inderdaad meer vanuit trots. Maakt toch vind ik het niet kunnen. Ja, we zijn verreweg de grootste club van Brabant. Maar we zijn niet DE club van Brabant.
En dat is nu net wel wat die shirts uitstralen: FC Brabant. En dat slaat nergens op.
Tot nu toe klagen die andere clubs niet en als NAC zoiets zou dan dan zou ik het iig niet erg vinden. Al spelen ze in oranje en claimen de club van NL te zijn
hveen heeft supporters uit alle hoeken van Friesland, Cambuur allen Leeuwarden en omgeving. Daarbij speelt Leeuwarden ook nog Jupiler. Meer dan terecht wat Hveen doet hoor
Ik vind het een vorm van arrogantie. Heerenveen heeft dat ook wel nodig omdat het een klein dorpje is en zo toch supporters uit de hele provincie trekt. Maar ik vind het allemaal wat geforceerd met dat Friesche volkslied voor elke wedstrijd en die plompenbladen op het logo en shirt.
ojee hebben we nu weer iets gevonden om moeilijk over te doen? Een accent uit het shirt waarmee we de afkomst en regio weergeven we zullen ook Brabant van Guus Meeuwis maar niet meer meezingen
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef rubbereend het volgende: ojee hebben we nu weer iets gevonden om moeilijk over te doen? Een accent uit het shirt waarmee we de afkomst en regio weergeven we zullen ook Brabant van Guus Meeuwis maar niet meer meezingen
Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef rubbereend het volgende: ojee hebben we nu weer iets gevonden om moeilijk over te doen? Een accent uit het shirt waarmee we de afkomst en regio weergeven we zullen ook Brabant van Guus Meeuwis maar niet meer meezingen
Over Guus Meeuwis gesproken. Hij komt er graag voor uit dat ie voor PSV is maar is het bekend dat ie in de tijd dat ie een hit had met ''het is een nacht'' in een volgepakt Olympisch Stadion tijdens een CL duel van Ajax heul hard het Ajax publiek toezong met een Ajaxsjaal om z'n nek. Alsof z'n leven er van af hing.
Over Guus Meeuwis gesproken. Hij komt er graag voor uit dat ie voor PSV is maar is het bekend dat ie in de tijd dat ie een hit had met ''het is een nacht'' in een volgepakt Olympisch Stadion tijdens een CL duel van Ajax heul hard het Ajax publiek toezong met een Ajaxsjaal om z'n nek. Alsof z'n leven er van af hing.
Als ik daar een paar duizend euro voor zou krijgen zou ik dat ook gerust doen
dat heet werk
Als ik daar een paar duizend euro voor zou krijgen zou ik dat ook gerust doen
Precies.
Ik heb heb hem in mijn studententijd in Maastricht ook wel eens met een MVV-sjaaltje zien zingen. Het is gewoon een commercieel ingestelde opportunist. Als je daar na zijn 'Brabant' nog niet achter bent, dan heb je stront in je ogen en je oren.
Dat klopt, en je moest eens weten hoe groot die haat is van de Cambuur supporters richting Heerenveen. Juist vanwege dat profileren van Heerenveen als DE club van Friesland. Door de supporters van Cambuur ook wel Hoerenveen genoemd.
Een symbool op je shirt wat refereert aan de provincie waar deze club gehuisvest is, en dan veronderstellen dat een club dit heeft gedaan uit arrogantie dat ze DE club van die provincie pretenderen te zijn.
Het moet godnondeju niet gekker worden hier, ga ergens anders lopen zeiken zeuren klagen en ergens wat achter zoeken. Paranoïde klapzeikers hier bah bah.
Voor genoeg geld zou iedereen dat doen. Wat je zegt en doet, kan wel degelijk verschillen met wat je voelt en wilt doen...
Een symbool op je shirt wat refereert aan de provincie waar deze club gehuisvest is, en dan veronderstellen dat een club dit heeft gedaan uit arrogantie dat ze DE club van die provincie pretenderen te zijn.
Het moet godnondeju niet gekker worden hier, ga ergens anders lopen zeiken zeuren klagen en ergens wat achter zoeken. Paranoïde klapzeikers hier bah bah.
Wie begint er hier over Heerenveen en Cambuur? Je moet geen argument er bij halen als je niet weet waar je over praat. Heerenveen heeft destijds subsidie gekregen en is daardoor uitgegroeid tot een grote club in Friesland, daarom dat er zo'n enorme haat is bij de Cambuur supporters. Cambuur supporters zijn anti-Fries.
[ Bericht 4% gewijzigd door Scarface88 op 27-12-2012 13:17:01 ]
Wie begint er hier over Heerenveen en Cambuur? Je moet geen argument er bij halen als je niet weet waar je over praat. Heerenveen heeft destijds subsidie gekregen en is daardoor uitgegroeid tot een grote club in Friesland, daarom dat er zo'n enorme haat is bij de Cambuur supporters.
Ik doelde op de rood witte vierkantjes op het PSV shirt, en ja ik haalde Heerenveen erbij. Maar het ging er mij om dat er hier in dit topic teveel gezeikt wordt op PSV. Is het niet dat PSV met te weinig eigen jeugd speelt, dan is er wel wat anders om over te zeiken. Nu gaat het over zgn arrogantie van PSV dat ze zouden pretenderen DE club van brabant te zijn.
Ik doelde op de rood witte vierkantjes op het PSV shirt, en ja ik haalde Heerenveen erbij. Maar het ging er mij om dat er hier in dit topic teveel gezeikt wordt op PSV. Is het niet dat PSV met te weinig eigen jeugd speelt, dan is er wel wat anders om over te zeiken. Nu gaat het over zgn arrogantie van PSV dat ze zouden pretenderen DE club van brabant te zijn.
Daar is het toch een forum voor om te discussiëren? Of moeten we hier allemaal reacties als "Brands " en "Strootgod "gaan posten?
Daar is het toch een forum voor om te discussiëren? Of moeten we hier allemaal reacties als "Brands " en "Strootgod "gaan posten?
Niks mis met discuseren, maar gewoon in de veronderstelling gaan dat PSV pretendeert DE club van brabant te zijn omdat ze rood witte vlakjes op het shirt hebben, dat noem ik spijkers op laag water zoeken. Tuurlijk slaan die vakjes op de brabantse vlag, maar om er arrogantie achter te zoeken gaat me veel te ver.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ali B is de hoer van de Nederlandse muziekindustrie
Niks mis met discuseren, maar gewoon in de veronderstelling gaan dat PSV pretendeert DE club van brabant te zijn omdat ze rood witte vlakjes op het shirt hebben, dat noem ik spijkers op laag water zoeken. Tuurlijk slaan die vakjes op de brabantse vlag, maar om er arrogantie achter te zoeken gaat me veel te ver.
Blijf gewoon trouw aan je eigen historie van Eindhoven en Philips. Anders kun je net zo goed een Nederlandse vlag in het volgende shirt gaan verwerken omdat het een Nederlandse club is. Welke historie heeft PSV met Brabant behalve dat het een Brabantse club is? Je straalt er mee uit van kijk ons even de grote jongen van Brabant zijn.
Blijf gewoon trouw aan je eigen historie van Eindhoven en Philips. Anders kun je net zo goed een Nederlandse vlag in het volgende shirt gaan verwerken omdat het een Nederlandse club is. Welke historie heeft PSV met Brabant behalve dat het een Brabantse club is? Je straalt er mee uit van kijk ons even de grote jongen van Brabant zijn.
Dat zijn we toch ook?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2012 13:55:15 ]
Zo blijf je een provincieclub ja.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
En wat is daar mis mee? Het is juist die drang om ons te moeten profileren die er voor gezorgd heeft dat we bijna failliet zijn gegaan.
Ik hoef die Ajax 'wij zijn de beste van...' kutmentaliteit niet. Lekker gewoon een Eindhovense club blijven.
Laat ons nou maar de beste zijn inderdaad, ben ik het weer met je eens, gaat goed zo
Het gaat om de kutmentaliteit, de stropdassen met een 1 er op en al dat gezeik.
Dat past niet bij PSV, Eindhoven of Brabant. Laat dat maar lekker bij die trieste randstadrukkers gebeuren. Niet hier.
Dat is hoe jij het ziet, ik vind dat het uitstraalt dat PSV trots is om uit Brabant te komen.
Ik zou liever zien dat ze uitstralen dat ze er trots op zijn dat ze uit Eindhoven komen. Maar voor de rest doet het me niet zoveel. Het gaat mij erom of ik het shirt mooi vind, niet wat erop staat.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Uiteindelijk gaat het alleen maar om wat je op het veld neer zet, als dat goed is maalt niemand om blokjes of eentjes
Waarheid als een koe.
Ik geef eigenlijk geen vliegende neuk om in welk shirt ze ballen. Als het thuisshirt maar gewoon rood-wit is. Al die randzaken met stropdassen en die hele shit kan me weinig boeien. Als ze maar gewoon goed ballen. Ik snap ook dat uit commercieel oogpunt ieder jaar een nieuw kleurtje uitshirt gereleased moet worden, dus dat kleurtje maakt mij niets uit. Zolang het maar niet zoiets wordt:
Uiteindelijk gaat het alleen maar om wat je op het veld neer zet, als dat goed is maalt niemand om blokjes of eentjes
Jawel, de uitstraling van een club, naast het sportieve. Ik wil op een bepaalde manier naar mijn club kijken. Misplaatste arrogantie past daar niet bij. Veel ajax-supporters vinden juist die arrogantie rondom de club mooi. Ik walg er van en het is de reden dat ik die club tot in mijn ziel haat.
Dus nee, het gaat ook nog om meer dan alleen prestaties. Voor mij althans.
Jawel, de uitstraling van een club, naast het sportieve. Ik wil op een bepaalde manier naar mijn club kijken. Misplaatste arrogantie past daar niet bij. Veel ajax-supporters vinden juist die arrogantie rondom de club mooi. Ik walg er van en het is de reden dat ik die club tot in mijn ziel haat.
Haat je serieus een club? Ik kan mij dat niet voorstellen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnen wordt vaak verward met arrogantie door mensen die wij dan weer calimero's noemen
Ik geef eigenlijk geen vliegende neuk om in welk shirt ze ballen. Als het thuisshirt maar gewoon rood-wit is. Al die randzaken met stropdassen en die hele shit kan me weinig boeien. Als ze maar gewoon goed ballen. Ik snap ook dat uit commercieel oogpunt ieder jaar een nieuw kleurtje uitshirt gereleased moet worden, dus dat kleurtje maakt mij niets uit. Zolang het maar niet zoiets wordt: [ afbeelding ]
Dit is met stip het lelijkste shirt dat ik ooit heb gezien. GAD-VER-DAMME! Ik weet zeker dat degene die met deze creatie kwam, zo stoned als een garnaal was.
Zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnen wordt vaak verward met arrogantie door mensen die wij dan weer calimero's noemen
God, krijgen we dat zielige gezeik weer.
Ik vind je gepraat over Ajax anders ook zielig gezeik. Je hebt vrij weinig zelfreflectie.
iedere clubreeks heeft zo'n user, wij hebben hoppahoppa
iedere clubreeks heeft zo'n user, wij hebben hoppahoppa
Blij dat ik een rol vervul. Ik word alleen schijtziek van dat gezeur over Calimero-gedrag wat er te pas en te onpas wordt bijgesleept. Verzin eens iets nieuws.... of begint Tarado dan weer over gemeentesteun?
Blij dat ik een rol vervul. Ik word alleen schijtziek van dat gezeur over Calimero-gedrag wat er te pas en te onpas wordt bijgesleept. Verzin eens iets nieuws.... of begint Tarado dan weer over gemeentesteun?
Wat vinden jullie van het heldenlied, en is dit niet een beetje aan revisie toe?
Dit roept meteen herinneringen op van het PSV Netwerk. Toen wilde V Nistelrooij niet terug komen en die moest afgebrand, gevierendeeld en uit het lied geschrapt worden
Maar Bommeltje past wel in het rijtje van spelers daar wat mij betreft
Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Dit roept meteen herinneringen op van het PSV Netwerk. Toen wilde V Nistelrooij niet terug komen en die moest afgebrand, gevierendeeld en uit het lied geschrapt worden
30 miljoen euro. Niets mis mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik moet zeggen dat ik Tarado niet vaak op een onjuist bericht heb kunnen betrappen. Goeie user wat mij betreft.
Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Dit roept meteen herinneringen op van het PSV Netwerk. Toen wilde V Nistelrooij niet terug komen en die moest afgebrand, gevierendeeld en uit het lied geschrapt worden
Nistelrooij blijft altijd een held maar zo zie je maar weer hoe voorzichtig je moet zijn met dat roepen dat je terugkomt
Bommeltje hoort er in wat mij betreft, maar Sanders begint zich ook wel aardig verdienstelijk te maken. Ik vind van Raaij sowieso discutabel in het lied en van Nistelrooy eigenlijk ook wel.
Verder mis ik Heintze, maar dat zal wel persoonlijk zijn... :-)
Bommeltje hoort er in wat mij betreft, maar Sanders begint zich ook wel aardig verdienstelijk te maken. Ik vind van Raaij sowieso discutabel in het lied en van Nistelrooy eigenlijk ook wel.
Verder mis ik Heintze, maar dat zal wel persoonlijk zijn... :-)
Van Raaij discutabel Die heeft mee aan de basis gestaan van de sprong naar de top in de jaren 80 en later nog een uitstekende voorzitter
Van Raaij discutabel Die heeft mee aan de basis gestaan van de sprong naar de top in de jaren 80 en later nog een uitstekende voorzitter
En uiteindelijk de club op de rand van de afgrond gebracht.
Nistelrooij blijft altijd een held maar zo zie je maar weer hoe voorzichtig je moet zijn met dat roepen dat je terugkomt
Het was meer dan dat hij alleen maar had geroepen dat hij terugkwam. Maar goed, mensen waren gewoon ontzettend naïef omtrent VN (en niet alleen Van Nistelrooij. Rondom Stam zag je iets soortgelijks) . Als hij maar één keer riep dat PSV zijn club was, kwamen ze al spontaan klaar. Ook al zei hij in datzelfde interview hetzelfde over Real, HSV en Den Bosch. VN heeft nooit daadwerkelijk de intentie gehad om terug te komen. Feitelijk was dat ook duidelijk. Dus ondanks dat het een overschatte, hypocriete, schofterige klootzak is die zijn handen niet kan thuishouden en ondertussen de ideale schoonzoon kan spelen omdat iedereen heb zo aardig wil vinden (afgezien van dat 'overschatte' ontkent hij dat trouwens zelf niet), heeft hij inzake het niet terugkomen nooit een bepaalde belofte gebroken zoals sommigen dat stellen. Van Bommel is overigens ook gewoon duidelijk geweest over het al dan niet terugkomen. Al schijnt hij aan Van Raaij het wel concreet te hebben beloofd.
Anyway, dat heldenlied is emotie, dus Van Nistelrooij hoort daar dan ook niet in.
Dat is sowieso bullshit. Derksen heeft verschillende keren dat soort onzin proberen te roepen. Nadat het allang gefalsifieerd was, herhaald hij het nu wederom, aangezien het toch alweer een tijdje geleden was. Derksen is sowieso een mannetje die om de zoveel tijd zijn 'vijanden' (oftewel mensen die niet concreet naar zijn pijpen dansen op momenten dat hij dat wil) aanpakt. Dat gelul over Davids ook weer. Heb het verhaal nergens anders gehoord dan van hem. Hetzelfde over o.m. Kluivert, Maaskant, Van Basten. Die laatste heeft een bepaalde iconische waarde, dus daar is hij dan voorzichtig mee.
wat een onzin, dat fabeltje moet maar eens de wereld uit. Onder Westerhof zijn de grote schulden gemaakt. Maar het was wel ff handig in die tijd om dat op Van Raaij af te schuiven. Van Raaij heeft meerdere maken uitgelegd dat het niet zijn schuld was.
Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef rubbereend het volgende: Misschien wordt het nu eens tijd om Van Nistelrooij terug te halen. Zoals die man als topsporter leefde, daar kunnen veel talenten wat van leren
Ik wilde het net zeggen. Ook al heeft hij judasstreken uitgehaald, hij kan toekomstige aanvallers heel wat leren. Moet PSV gewoon gebruik van (willen) maken.
Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef rubbereend het volgende: Misschien wordt het nu eens tijd om Van Nistelrooij terug te halen. Zoals die man als topsporter leefde, daar kunnen veel talenten wat van leren
A.u.b. niet. Als er iemand is die niet begrijpt hoe andere mensen in elkaar zitten is het VN wel. Die is vooral met zichzelf bezig.
Verder is VN niet degene die een ander gaat leren hoe hij een betere mentaliteit moet hebben. Ook niet iemand anders overigens. Zoiets heb/wil je of niet. Verder weet ik niet zo of die opportunistische mentaliteit van VN zo positief werkt. De grote kritiek op bepaalde spelers is een gebrek aan zelfkritiek. Als er een eigenschap is die je aan VN kan toewijzen....
Verder zou hij dan ook een soort van mental coach zijn. De grootst mogelijke onzinfunctie bij een voetbalclub. Spitsentrainer heb je niet veel aan het type VN, aangezien het een pure intuïtie-spits was zonder echte tactische ideeën, opbouwende kwaliteiten of overzicht.
wat een onzin, dat fabeltje moet maar eens de wereld uit. Onder Westerhof zijn de grote schulden gemaakt. Maar het was wel ff handig in die tijd om dat op Van Raaij af te schuiven. Van Raaij heeft meerdere maken uitgelegd dat het niet zijn schuld was.
Dat lijkt me stug, die Westerhof heeft het nog geen 2 jaar volgehouden, die kan onmogelijk zo'n schuld in zo'n korte tijd hebben opgebouwd
Dat lijkt me stug, die Westerhof heeft het nog geen 2 jaar volgehouden, die kan onmogelijk zo'n schuld in zo'n korte tijd hebben opgebouwd
Nou en of, bijvoorbeeld het investeringsfonds wat was opgezet is onder Westerhof omgezet in een lening met ik geloof wel 8% rente. Dat was één van de zwaarste molenstenen.
PSV-supporters willen de waarheid over de periode van Raaij met Hiddink niet horen, omdat de succesvolste periode uit de recente geschiedenis is. Maar PSV leefde toen op veels te grote voet, met een bijna faillisement tot gevolg.
Muangthong United - PSV live te zien op Eredivisie Live
Het vriendschappelijke duel van PSV tijdens de trip van PSV naar Thailand zal live worden uitgezonden door de betaalzender Eredivisie Live. Muangthong United - PSV staat op het programma voor dinsdag 8 januari. De wedstrijd begint om 13.30 uur Nederlandse tijd.
Met name met de spelersfondsen zijn er grote fouten gemaakt bij PSV, maar dit was al in de tijd met Kezman en Robben. (2002-2004) Dus onder van Raaij.
Na van Raaij is het er allemaal niet veel beter op geworden gezien de recente crisis met gemeenteingrijpen. Hij was in ieder geval wel een visionair met een lange termijn visie.
Bij v Raay en Hiddink werden de kosten vnml verdoezeld door de successen die behaald werden. Bij Westerhof werden de kosten niet meer hoger, eerder constanter.. Onder Reker moest er gesaneerd gaan worden. Hij kreeg de taak om PSV weer gezond te krijgen. Dit lukte hem aardig, alleen hij sloeg erin door. Financieel 'succes' ging boven sportief succes. Maar ondertussen werden er onder zijn bewind belachelijke contracten getekend, veel verkocht/geëxploiteerd etc etc, maar geen noemenswaardige sponsordeals gesloten oid. We hadden geluk dat we op het begin nog alle inkomsten uit tv-rechten kregen in de CL. Maar verder bood het nul toekomst. En de 'Gomes-gate' maakte hem ook niet populair natuurlijk.
Sanders, DAT is onze man. Daar win je oorlogen mee. We hebben ontzettend geluk dat deze man PSV nu bestuurt. Eenmaal de CL halen, en hij brengt ons er weer helemaal bovenop.
Op vrijdag 28 december 2012 16:24 schreef BlaZ het volgende: Met name met de spelersfondsen zijn er grote fouten gemaakt bij PSV, maar dit was al in de tijd met Kezman en Robben. (2002-2004) Dus onder van Raaij.
Na van Raaij is het er allemaal niet veel beter op geworden gezien de recente crisis met gemeenteingrijpen. Hij was in ieder geval wel een visionair met een lange termijn visie.
Onzin. De grondverkoop was nodig om de puinhopen van Van Raaij op te ruimen. Sanders is de club weer gezond aan het maken, maar wel tegen een hoge prijs.
Onzin. De grondverkoop was nodig om de puinhopen van Van Raaij op te ruimen. Sanders is de club weer gezond aan het maken, maar wel tegen een hoge prijs.
Tussen de grondverkoop en het aftreden van Van Raaij zit 7 jaar. In die 7 jaar is er veel verkeerd gegaan, anders was de grondverkoop niet nodig geweest.
Niet te veel naar derksen luisteren. Die grijpt elke kans aan om Van Raaij belachelijk te maken. Tuurlijk heeft hij schuld, maar de "vriend" van derksen Reker (die altijd buiten schot blijft) heeft minstens zo grote aandeel gehad met zijn contracten voor onder andere Kromkamp.).
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op vrijdag 28 december 2012 16:24 schreef BlaZ het volgende: Met name met de spelersfondsen zijn er grote fouten gemaakt bij PSV, maar dit was al in de tijd met Kezman en Robben. (2002-2004) Dus onder van Raaij.
Van Raaij had duidelijk met de investeerders afgesproken dat het ook mis kon gaan. Er zaten een aantal spelers in, bijvoorbeeld Van Bommel. Die brachten weinig op. En Robben zat er niet in..... dat was een klapper.
De investeerders werden ontevreden en Westerhof heeft onder druk van die investeerders het fonds omgezet in een lening. Waardoor we in één klap een enorme schuld met belachelijke rente erbij kregen. Zo staat het mij bij
Niet te veel naar derksen luisteren. Die grijpt elke kans aan om Van Raaij belachelijk te maken. Tuurlijk heeft hij schuld, maar de "vriend" van derksen Reker (die altijd buiten schot blijft) heeft minstens zo grote aandeel gehad met zijn contracten voor onder andere Kromkamp.).
Dat er nu in een paar jaar bijna 10 miljoen bij sponsoring bij kan wil niet alleen zeggen dat Sanders zulk goed werk doet, ook dat de jaren daarvoor een achterstand is ontstaan...... Reker leek me ook niet de man om die kant van de toko goed in de vingers te hebben.
Kevin Strootman is de andere Oranje-international wiens naam hoog op het lijstje van AC Milan staat genoteerd. PSV heeft een prijskaartje van 15 miljoen euro om haar vice-aanvoerder gehangen, maar Milan wil zeker niet meer dan 10 miljoen euro neerleggen voor de altijd chagrijnig ogende voetballer.
Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef zoekeenleven het volgende: Kevin Strootman is de andere Oranje-international wiens naam hoog op het lijstje van AC Milan staat genoteerd. PSV heeft een prijskaartje van 15 miljoen euro om haar vice-aanvoerder gehangen, maar Milan wil zeker niet meer dan 10 miljoen euro neerleggen voor de altijd chagrijnig ogende voetballer.
Er moet sowieso een hoop gebeuren bij PSV, met at gedoe rondom de keepers waarvan niemand een zekerheid is kwa het al dan niet blijven, Toivonen, Pieters, Hutch en Lens die wegwillen, Strootman waar aan getrokken wordt, en ook Mertens schijnt elders te kijken. Verder weten we niet of Advocaat wil blijven en zo ja, of Cocu genoegen zal nemen met zijn rol als assistent, terwijl hij de ambitie heeft uitgesproken om hoofdtrainer te zijn. Faber zal ook niet eeuwig in die positie willen zitten. En dan moet er nog een middenvelder en verdediger bij.
Ben benieuwd hoe het onderaan de streep eruit zal komen te zien.
Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef zoekeenleven het volgende: Kevin Strootman is de andere Oranje-international wiens naam hoog op het lijstje van AC Milan staat genoteerd. PSV heeft een prijskaartje van 15 miljoen euro om haar vice-aanvoerder gehangen, maar Milan wil zeker niet meer dan 10 miljoen euro neerleggen voor de altijd chagrijnig ogende voetballer.
Die laatste zin doet et em
Die laatste zin is bijna het hele 'verhaal'.. Maar niet serieus te nemen dit natuurlijk.
Al dat gezeik op Manolev hier altijd. En dan zeuren ze als ik iets zeg over een shirtje. Probeer je spelers eens te steunen, Manolev is een prima voetballer voor PSV. Het enige wat er aan ontbreekt is zelfvertrouwen en dat wordt echt niet beter met al dat gezeik rondom hem.
Toen Manolev nog speelde gebeurde er tenminste af en toe iets onverwachts op het veld, nu speelt iedereen in het keurslijf van Advocaat. Het lijkt nu wel alsof niemand nog opportunistisch durft te zijn.
Op zaterdag 29 december 2012 10:23 schreef Hoppahoppa het volgende: Al dat gezeik op Manolev hier altijd. En dan zeuren ze als ik iets zeg over een shirtje. Probeer je spelers eens te steunen, Manolev is een prima voetballer voor PSV. Het enige wat er aan ontbreekt is zelfvertrouwen en dat wordt echt niet beter met al dat gezeik rondom hem.
Toen Manolev nog speelde gebeurde er tenminste af en toe iets onverwachts op het veld, nu speelt iedereen in het keurslijf van Advocaat. Het lijkt nu wel alsof niemand nog opportunistisch durft te zijn.
Inderdaad. Op het moment bijv. wordt Blind bij Ajax weer aardig gehyped, maar ik vind Manolev dus gewoon beter als Blind. Verdedigend niet slechter en aanvallend voegt hij ook zeker meer toe.
Inderdaad. Op het moment bijv. wordt Blind bij Ajax weer aardig gehyped, maar ik vind Manolev dus gewoon beter als Blind. Verdedigend niet slechter en aanvallend voegt hij ook zeker meer toe.
Hee teringdebiel. Blind heeft tegen topspelers van Dortmund, Real Madrid & City gestaan. Die zielige Manolev tegen linksbuitens als AIK Solna. Dwaas
Op zaterdag 29 december 2012 10:23 schreef Hoppahoppa het volgende: Al dat gezeik op Manolev hier altijd. En dan zeuren ze als ik iets zeg over een shirtje. Probeer je spelers eens te steunen, Manolev is een prima voetballer voor PSV. Het enige wat er aan ontbreekt is zelfvertrouwen en dat wordt echt niet beter met al dat gezeik rondom hem.
Is natuurlijk niet helemaal waar. In de eerste helft moet ik constant opletten als hij een voorzet wil geven, kans ik gewoon vrij aanwezig dat de bal richting bier gaat.
En verder is het natuurlijk altijd wel relaxed als de spelers ook er vol voor gaan. Want dat steunen dan we over het algemeen wel, maar tis nou niet dat we o zo verwend zijn geraakt de laatste jaren he.
Ben ik het niet mee eens. Blind speelt dit seizoen heel solide en verdedigend één van de sterkhouders van Ajax. Je leeft nog in vorig seizoen.
Hee teringdebiel. Blind heeft tegen topspelers van Dortmund, Real Madrid & City gestaan. Die zielige Manolev tegen linksbuitens als AIK Solna. Dwaas
Hey kutmongool, ga je mond eens spoelen. Korfbalhomo.
klopt, en Engelaar is beter dan Eriksen . Het is een godswonder dat jullie niet al kampioen zijn want zelfs jullie wisselspelers zijn beter dan heel de Eredivisie bij elkaar .
klopt, en Engelaar is beter dan Eriksen . Het is een godswonder dat jullie niet al kampioen zijn want zelfs jullie wisselspelers zijn beter dan heel de Eredivisie bij elkaar .
Engelaar niet. Strootman wel. Toivonen ook trouwens.
je vergeet dat Bouma vorig seizoen voor 23 miljoen naar barca kon
Ik vind hem ook geen topper maar hij is wel slim (als speler), in tegenstelling tot vorig jaar laat hij de rechtsbuiten achter hem aanlopen en dat gaat hem een stuk beter af dan andersom, verder is er in NL nauwelijks nog een behoorlijke rechtsbuiten te vinden dus ook niet zo moeilijk om aardige wedstrijden neer te zetten als je verdedigend zelden op de proef wordt gesteld
Engelaar niet. Strootman wel. Toivonen ook trouwens.
hoe slecht is de rest wel niet van jullie als jullie met Toivonen al die jaren al geen kampioen bent geworden. Laat die jongen maar eerst eens staan op momenten dat het er echt om gaat, dan geeft hij namelijk bijna nooit thuis. Net als de rest van PSV trouwens.
hoe slecht is de rest wel niet van jullie als jullie met Toivonen al die jaren al geen kampioen bent geworden. Laat die jongen maar eerst eens staan op momenten dat het er echt om gaat, dan geeft hij namelijk bijna nooit thuis. Net als de rest van PSV trouwens.
Jullie bent?
Ja, want vorig seizoen werd hij door iedere vleugelspeler voorbij gelopen en nu is hij ineens de beste
Precies. Hij heeft goede instructies van de Boer meegekregen waardoor hij zich beter positioneerd en zijn energie beter verdeeld. Daardoor loopt hij niet steeds een halve spits te spelen en is hij achterin vaker op tijd. Zou onze Willems eens goed naar moeten kijken.
Precies. Hij heeft goede instructies van de Boer meegekregen waardoor hij zich beter positioneerd en zijn energie beter verdeeld. Daardoor loopt hij niet steeds een halve spits te spelen en is hij achterin vaker op tijd. Zou onze Willems eens goed naar moeten kijken.
Willems heeft misschien meer potentie maar hij zal nooit de voetbalintelligentie hebben van Blind.
Jouw voorlopig is een jaar geleden, mijn voorlopig is de huidige tijd
de enige stand die telt is de eindstand. PSV heeft de laatste jaren wel aker tijdens de winterstop bovenaan gestaan. Om vervolgens weer episch in te storten.
de enige stand die telt is de eindstand. PSV heeft de laatste jaren wel aker tijdens de winterstop bovenaan gestaan. Om vervolgens weer episch in te storten.
Klopt, maar ik denk dat ze dit seizoen wel gewoon de goede lijn door kunnen trekken
jij vindt dat Willems wel voetbalintelligentie beheerst? Of misschien heb jij minder hoge standaarden dan ik, kan ook hoor.
Ja, dat vind ik wel. Ik vind hem wel onbeholpen en daardoor doet hij soms domme dingen. Denk dat hij gewoon wat tijd nodig heeft en goede instructies van een oudere en meer ervaren spelers. Daarnaast ging de vergelijking met Blind op, ik vind Blind gewoon van een drama niveau. Vorig jaar werd hij er door alle rechtsbuitens uitgelopen, ik geloof niet dat iemand in 1 seizoen dan ineens goed kan worden
Klopt, maar ik denk dat ze dit seizoen wel gewoon de goede lijn door kunnen trekken
[..]
Ja, dat vind ik wel. Ik vind hem wel onbeholpen en daardoor doet hij soms domme dingen. Denk dat hij gewoon wat tijd nodig heeft en goede instructies van een oudere en meer ervaren spelers. Daarnaast ging de vergelijking met Blind op, ik vind Blind gewoon van een drama niveau. Vorig jaar werd hij er door alle rechtsbuitens uitgelopen, ik geloof niet dat iemand in 1 seizoen dan ineens goed kan worden
Blind is dit jaar gewoon een van de betere spelers van Ajax. Hij speelt dit seizoen sowieso een stuk beter dan Willems. En ja, je kan in een jaar beter worden, heeft ook met vertrouwen enzo te maken. Maar goed, clubbrillen zal je altijd blijven houden als je spelers met elkaar gaat vergelijken.
Blind is dit jaar gewoon een van de betere spelers van Ajax. Hij speelt dit seizoen sowieso een stuk beter dan Willems. En ja, je kan in een jaar beter worden, heeft ook met vertrouwen enzo te maken. Maar goed, clubbrillen zal je altijd blijven houden als je spelers met elkaar gaat vergelijken.
Mwaa, ik heb ook een clubbril, maar de progressie van Blind is overduidelijk. Zoals hierboven aangegeven speelt hij tactisch ook heel anders dan vorig jaar.
Duidelijk geïnstrueerd door de trainers. Als je dat niet ziet, dan heb je op een voetbalforum niets te zoeken.
Willems heeft meer potentie, dat vind ik ook, maar vooralsnog vraag ik me af of hij niet geschikter is als buitenspeler.
Mwaa, ik heb ook een clubbril, maar de progressie van Blind is overduidelijk. Zoals hierboven aangegeven speelt hij tactisch ook heel anders dan vorig jaar.
Duidelijk geïnstrueerd door de trainers. Als je dat niet ziet, dan heb je op een voetbalforum niets te zoeken.
Willems heeft meer potentie, dat vind ik ook, maar vooralsnog vraag ik me af of hij niet geschikter is als buitenspeler.
Als je ziet hoe vaak hij zich vastloopt lijkt me buitenspeler geen goede positie voor hem.
Ik zeik m niet uit. Ik fluit m niet uit. Ik lach m niet uit. Ik vind het gewoon een waardeloze voetballer (geworden). Ik ben nooit meegegaan met Gijp zn gelul, maar je hebt hem vorig seizoen toch ook zien spelen? Lijkt me duidelijk dus. De enige (hele) sterke periode van Manolev was toen hij samenspeelde met Lazovic. Daarna werd t alleen maar minder. En als jij alleen maar goed over m wil praten, best, maar dat hoef ik niet te doen.
Blind speelt op het moment gewoon goed. Beste verdediger van Ajax. Op de top van zn kunnen, dat wel. Maar blijft verder een matige speler.
Ik zeik m niet uit. Ik fluit m niet uit. Ik lach m niet uit. Ik vind het gewoon een waardeloze voetballer (geworden). Ik ben nooit meegegaan met Gijp zn gelul, maar je hebt hem vorig seizoen toch ook zien spelen? Lijkt me duidelijk dus. De enige (hele) sterke periode van Manolev was toen hij samenspeelde met Lazovic. Daarna werd t alleen maar minder. En als jij alleen maar goed over m wil praten, best, maar dat hoef ik niet te doen.
Dat gezegd hebbende...
[..]
Blind speelt op het moment gewoon goed. Beste verdediger van Ajax. Op de top van zn kunnen, dat wel. Maar blijft verder een matige speler.
Als er een speler is die het afgelopen seizoen met reuzenstappen vooruit is gegaan is het Blind wel inderdaad.
Damn. Ik ben een nog slechtere voetballer. Verdien ik dan een nog lekkerder wijf?
Ook in West Europa hoor, wat dat betreft komen de hoerinstincten automatisch naar boven, je dacht toch niet dat bijvoorbeeld Yolanthe bij Wesley en Silvie bij Rafael zouden zijn als ze niet die Euro's en het beroep hadden wat ze nu hebben. Wat ze zijn wisten we al, alleen over de bedragen zijn we het niet altijd eens....
Ook in West Europa hoor, wat dat betreft komen de hoerinstincten automatisch naar boven, je dacht toch niet dat bijvoorbeeld Yolanthe bij Wesley en Silvie bij Rafael zouden zijn als ze niet die Euro's en het beroep hadden wat ze nu hebben. Wat ze zijn wisten we al, alleen over de bedragen zijn we het niet altijd eens....
Sylvie wist naar eigen zeggen nog niet dat Rafael voetballer was toen ze hem tegen kwam in een discotheek.
PSV watcher Thijs Slegers van Voetbal International meldt dat Dick Advocaat de talentvolle Jorrit Hendrix meeneemt op trainingskamp van de A-selectie naar Thailand. De pas 17-jarige centrale verdediger komt dit seizoen uit voor de A1 van PSV. Hendrix speelt sinds de E-tjes bij PSV.
Sylvie wist naar eigen zeggen nog niet dat Rafael voetballer was toen ze hem tegen kwam in een discotheek.
terwijl ze daarvoor wel met een andere voetballer had yeah right
Damn. Ik ben een nog slechtere voetballer. Verdien ik dan een nog lekkerder wijf?
Jaren terug toen de kampioenshuliding op een podium was ipv het balkon toen het stadhuis verbouwd werd, stonden alle vrouwen erbij op het podium. Echt hoor, ze hadden bijna allemaal een lekker wijf. Zelfs Dirkx
thijsslegers Het is waar: #narsingh heeft een zware knieblessure overgehouden aan duel met NAC. Komt dit seizoen niet meer in actie. Wellicht later meer
Op dinsdag 1 januari 2013 12:36 schreef tompsv18 het volgende: thijsslegers Het is waar: #narsingh heeft een zware knieblessure overgehouden aan duel met NAC. Komt dit seizoen niet meer in actie. Wellicht later meer
Waar komt dat opeens vandaan joh...
Wat is dit dan? Lekker begin van het nieuwe jaar..
Oh en nog de beste wensen mede PSV'ers, dat we over een paar maanden maar lekker mogen feesten op het stadhuis plein.
Op dinsdag 1 januari 2013 12:57 schreef Scarface88 het volgende: Narsingh kon toch nog niet echt potten breken. Met Mertens - Matavz - Lens heb je een prima aanval.
Lens als rechtsbuiten is ook niet ideaal hoor, speelt liever in de spits en dat laat hij vaak ook wel zien. Zwaar klote dit.
Op dinsdag 1 januari 2013 12:57 schreef Scarface88 het volgende: Narsingh kon toch nog niet echt potten breken. Met Mertens - Matavz - Lens heb je een prima aanval.
Op dinsdag 1 januari 2013 13:22 schreef ZaZoe het volgende: Klote natuurlijk, maar verlies van Narsingh dit seizoen is nog wel op te vangen. Beetje schuiven.
Lullig voor die jongen maar valt toch niet in de categorie onmisbaar
Op dinsdag 1 januari 2013 13:22 schreef ZaZoe het volgende: Klote natuurlijk, maar verlies van Narsingh dit seizoen is nog wel op te vangen. Beetje schuiven.
Precies, genoeg alternatieven op de vleugels beschikbaar. En Narsingh was ook nog niet in die vorm dat hij onmisbaar is.
Maar we mogen ons toch ook wel zorgen gaan maken over de kwaliteit van de medische staf. Dit is immers niet de eerste blessure die na een tijdje min of meer uit de lucht komt vallen. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of het prachtveld in Breda een rol heeft gespeeld bij de blessure.
Gewoon Depay daar neerzetten en niet gaan janken over alle blessures.
En dan alleen locadia als wissel? Ik vind dat we nu gewoon iemand moeten huren tot het einde van het seizoen. Of anders een jeugdig talent uit de A (maar wie? Maria?) bij de A-selectie halen.
En dan alleen locadia als wissel? Ik vind dat we nu gewoon iemand moeten huren tot het einde van het seizoen. Of anders een jeugdig talent uit de A (maar wie? Maria?) bij de A-selectie halen.
Liever iemand uit de jeugd doorschuiven. Locadia, Lens en Matavz kunnen in de spits. Lens, Mertens, Depay op de vleugels. Zelfs Manolev kun je daar zetten. Daarachter kun je prima in geval van nood een jeugdspeler op de bank zetten. Veel aan spelen toekomen zal die dan toch niet. Iemand halen is overbodig. En wederom een verkeerd signaal naar de jeugd.
Ben benieuwd of ze hem nog kunnen slijten met winst. Volgens mij had Feyenoord ook nog een deel van de transferrechten. Of was dat alleen bij Fer?
Bij PSV heeft geen één speler dat, dus dan is het Fer.
quote:
Op dinsdag 1 januari 2013 15:50 schreef TweeGrolsch het volgende: Is er al iets bekend over locadia? Die jongen moet eht gaan spelen. Voor volgend jaar gewoon Matavz verkopen en met locadia in de spits gaan.
Locadia wordt vader.
Huren? doe niet zo gek man. We kunnen een blessure van narsingh best opvangen. Wat alleen kut is, is dat hij net een beetje in vorm begon te komen.
Huren? doe niet zo gek man. We kunnen een blessure van narsingh best opvangen. Wat alleen kut is, is dat hij net een beetje in vorm begon te komen.
Vond m helemaal niet net in vorm komen. Een paar leuke acties verbloemt al veel bij hem.
Het is op te vangen, maar huren of slim doorschuiven is zeker een goede optie.Met Wijnaldum( ), Lens op rechts mn als Manolev RB speelt( ) en Mertens die geblesseerd is, hou je toch niet meer zoveel over. Lazovic zal wel wat zijn..
Depay/Mertens--Matavz/Lens--Lens/Lazovic.. Ga je nog op vooruit ook
Manolev proberen ze te verkopen deze maand. Al is het natuurlijk maar de vraag of dat gaat lukken.
Ik heb er nog een hard hoofd in
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Gaat niet gebeuren. 4-3-3 is in Nederland te heilig.
Dat niet alleen, het is ook het beste systeem voor aanvallend en attractief voetbal. Als het tenminste op de juiste wijze wordt uitgevoerd, zoals een Ajax in vorm het doet. Of PSV in de wedstrijden dat het wel draait.
Ik zie maar beperkte voordelen in 4-4-2. Onze goede buitenspelers moeten te veel lopen en de spitsen krijgen te weinig aanvoer.
Op woensdag 2 januari 2013 10:08 schreef Hoppahoppa het volgende: Dat niet alleen, het is ook het beste systeem voor aanvallend en attractief voetbal. Als het tenminste op de juiste wijze wordt uitgevoerd, zoals een Ajax in vorm het doet. Of PSV in de wedstrijden dat het wel draait.
Daar ben ik het wel mee eens, maar het gaat me om de wedstrijden waarin het niet draait, waarin de vleugelaanvallers hun man niet voorbij komen en/of niet meeverdedigen bij opkomende backs.
Daarnaast gaat bij ons de bal wel erg lang rond in de verdediging, voordat die buitenspitsen ooit bereikt worden. Dan heb je dus twee buitenspitsen die het gros van de wedstrijd voor spek en bonen meedoen. Als je ipv in de verdediging de bal op het middenveld rond laat gaan, zit het publiek niet de hele tijd op hete kolen.
quote:
Ik zie maar beperkte voordelen in 4-4-2. Onze goede buitenspelers moeten te veel lopen en de spitsen krijgen te weinig aanvoer.
Matavz is een speler die goed boert met een goede aanvoer, maar daar schort het juist al jaren aan: er is zelfs met buitenspelers geen goede aanvoer, omdat de buitenspelers voor eigen geluk gaan. Ik zie dan liever backs (Willems, Manolev) die meters maken en een voorzet geven. Met een blok op het middenveld van vaardige spelers die de bal in de ploeg kunnen houden (Bommel, Strootman, Mertens, Depay) tik je de tegenpartij weg, terwijl Matavz in stelling wordt gebracht en Lens voor eigen geluk kan gaan.
Als het aan Dick Advocaat ligt, komt er in januari hoe dan ook een defensieve kracht bij. De coach vindt zijn huidige achterhoede niet sterk genoeg en heeft bij technisch directeur Marcel Brands aangedrongen op versterkingen.
Orlando Engelaar zet zijn loopbaan mogelijk voort in Azië. Er schijnt belangstelling vanuit China te zijn voor de middenvelder, die mag vertrekken bij PSV. "Ik weet dat er wat speelt via de zaakwaarnemer, maar een concreet voorstel is er nog niet", zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands van PSV tegen Voetbal International. "Ook rond Jagos Vukovic en Stanislav Manolev speelt er wat, maar officieel is er nog niets."
De selectie van PSV wordt vermoedelijk snel uitgebreid met Oscar Hiljemark. Eind december werd al gemeld dat de Eindhovenaren bijna een akkoord hadden bereikt met Elfsborg IF en nu meldt Voetbal International dat Marcel Brands inmiddels het jawoord van de middenvelder zelf heeft gekregen. De overeenkomst moet alleen nog bezegeld worden met een handtekening.
'Verdeeldheid binnen PSV na rapporten scouts over Van Dijk'
Het ziet ernaar uit dat FC Groningen niet al te lang meer kan beschikken over Virgil van Dijk. Ajax-coach Frank de Boer gaf onlangs al te kennen dat hij en zijn scouts de stopper nauwgezet volgen en ook in Eindhoven blijven zijn prestaties niet onopgemerkt. Volgens Voetbal International heeft PSV de 21-jarige jeugdinternational een aantal wedstrijden achtereen bekeken.
In Eindhoven is men echter niet unaniem te spreken over de kwaliteiten van de 1,93 meter lange centrale verdediger. De beresterke Bredanaar overtuigde niet in alle wedstrijden die de scouts van hem zagen. Van een concreet bod is dan ook nog geen sprake, zo meldt het weekblad.
Als het aan Dick Advocaat ligt, komt er in januari hoe dan ook een defensieve kracht bij. De coach vindt zijn huidige achterhoede niet sterk genoeg en heeft bij technisch directeur Marcel Brands aangedrongen op versterkingen.
Brands zal wel van zijn veto recht gebruik gaan maken, dus die speelt de rest van het seizoen bij PSV
Volgens mij moet de meerderheid van de RvC het eens zijn met een aankoop. Ik las ooit eens dat PSV daarom ook vooral spelers uit de Nederlandse competitie haalt, omdat de RvC daar makkelijker toestemming voor zou geven.
Volgens mij moet de meerderheid van de RvC het eens zijn met een aankoop. Ik las ooit eens dat PSV daarom ook vooral spelers uit de Nederlandse competitie haalt, omdat de RvC daar makkelijker toestemming voor zou geven.
Dat klopt, er zou meer binding moeten zijn tussen spelers en supporters. Maar zo kun je geen beleid voeren. Zulke spelers kosten allemaal de hoofdprijs en echt exceptionele talenten zijn in Nederland ook zeldzaam te vinden.
Swinkels verlaat PSV, Bertrams derde doelman PSV heeft het contract van keeper Ruud Swinkels per 1 januari ontbonden. Jongeling Nigel Bertrams is vanaf heden derde doelman van de selectie. De 25-jarige Swinkels kwam vorig jaar zomer over van FC Eindhoven, waar hij drie seizoenen onder de lat stond. Bij PSV kwam de in Moergestel geboren keeper niet tot een officiële wedstrijd in het eerste elftal.
Bertrams helemaal hersteld Technisch manager Marcel Brands bevestigde woensdag dat Ruud Swinkels niet langer speler is van PSV, volgens een scenario dat met de keeper was besproken. Nu Nigel Bertrams (over zes dagen 20 jaar) helemaal is hersteld van zijn schouderblessure, wordt hij de derde doelman in de selectie van Dick Advocaat. Swinkels, die zijn contract bij PSV vorig jaar juni tekende, is transfervrij en zoekt een nieuwe club. PSV.nl wenst Ruud veel succes in zijn verdere loopbaan en dankt hem voor zijn periode bij PSV.
Een speler die er direct moet staan is moeilijk te vinden in het buitenland
Een voordeel is dat je minder last hebt met aanpassingsproblemen.
Het voordeel is wel dat je met de huidige scouting methode in principe maar 1 persoon nodig hebt die elk weekend alle eredivisiewedstrijden op tv volgt.
Een voordeel is dat je minder last hebt met aanpassingsproblemen.
Het voordeel is wel dat je met de huidige scouting methode in principe maar 1 persoon nodig hebt die elk weekend alle eredivisiewedstrijden op tv volgt.
Alleen wel wat lastig om iemands kwaliteiten van de bal inzichtelijk te krijgen, maar je komt een heel eind
Op woensdag 2 januari 2013 19:17 schreef aight1 het volgende: mesgien wil vandevaart wel na ons kome nu t uit is me sylvia omda ie nu nie meer in hamburg wil mesgien
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin steeds zieker van BCBOY Memphis depay te worden, woont bij ´ons´ in de flat. wat een kleine ´elia´ is het zeg, kan zo wel 15 foute dingen noemen, die jongen komt er niet denk ik..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin steeds zieker van BCBOY Memphis depay te worden, woont bij ´ons´ in de flat. wat een kleine ´elia´ is het zeg, kan zo wel 15 foute dingen noemen, die jongen komt er niet denk ik..
Arshavin lijkt me niet serieus, die verdient veel te veel, ok spoiler niet gelezen
Rookt nog meer als balasz.. Drinkt behoorlijk veel Laat kom ik m nog tegen (voor matchday regelmatig rond 2 uur in de garage tegen gekomen) Apparte vrienden... Roekeloos met geld Pronkt met de foute dingen
Rookt nog meer als balasz.. Drinkt behoorlijk veel Laat kom ik m nog tegen (voor matchday regelmatig rond 2 uur in de garage tegen gekomen) Apparte vrienden... Roekeloos met geld Pronkt met de foute dingen
Maar dat kan je toch zo zien aan dat jochie, probeert heel macho te zijn maar dat valt niet mee met zo'n babyface
Jammer van zo'n talent. Waarschijnlijk ook de reden dat Dicky hem geen kans geeft, die heeft een teringhekel aan dergelijk gedrag bij jeugdspelers.
Terecht wel. Al is die gozer nog jong zat om wat volwassen te worden.
Mwaaa, als je op die leeftijd niet leeft voor je sport....? Gevalletje Theo Janssen: veel talent, weinig professioneel.
Gek eigenlijk, want dergelijke types tonen op het veld juist een enorme drive.
Op donderdag 3 januari 2013 10:47 schreef JaafkeGB het volgende: Begin steeds zieker van BCBOY Memphis depay te worden, woont bij ´ons´ in de flat. wat een kleine ´elia´ is het zeg, kan zo wel 15 foute dingen noemen, die jongen komt er niet denk ik..
quote:
Op donderdag 3 januari 2013 10:50 schreef JaafkeGB het volgende: Rookt nog meer als balasz.. Drinkt behoorlijk veel Laat kom ik m nog tegen (voor matchday regelmatig rond 2 uur in de garage tegen gekomen) Apparte vrienden... Roekeloos met geld Pronkt met de foute dingen
Ik ben 'm ook een keer nog laat op stratumseind tegengekomen terwijl er de volgende dag een wedstrijd op het programma stond.
'Topfitte' Pieters ambieert plaats centraal in verdediging
2 januari 2013
In een interessant interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Erik Pieters weten te verwachten topfit te zijn bij de eerste training van PSV 'Ik heb tijdens de kerstvakantie zo veel mogelijk getraind en ik verwacht topfit op de eerste training te verschijnen. Als dat niet lukt en ik niet mijn ding kan doen, zou dat een grote teleurstelling zijn.'
Advocaat liet eerder weten Pieters als een optie voor het centrum te zien. 'Zelf ambieer ik een terugkeer naar het centrum ook. Natuurlijk besef ik dat het lang geleden is dat ik centraal stond. Ik weet dat je zoiets niet een, twee, drie weer oppikt, maar ik denk dat het nog steeds kan. Door veelvuldig op die positie te trainen en in het tweede duels te spelen, moet het me lukken weer aan die plaats te wennen.'
Vraag me wel af of er in de winterstop dan nog een extra verdediger wordt aangetrokken zoals Dick eerder aangaf.
Vraag me wel af of er in de winterstop dan nog een extra verdediger wordt aangetrokken zoals Dick eerder aangaf.
Hij geeft zelf al aan dat hij nog veel moet trainen en wedstrijden in het tweede spelen op die positie om er weer aan te wennen. Die speelt na de winter dus nog niet centraal achterin.
Pieters moet daar zelf ook nog weer op gaan trainen hè, die is nog niet wedstrijd fit hoor. Bovendien zal er nog wel wat veranderen. Bovendien als je een rechtsback haalt kan hutch door naar het middenveld voor meer mogelijkheden dus heb je feitelijk niet eens meer verdedigers. En tenslotte verdwijnen er komende zomer naar verwachting sowieso 3 of 4 verdedigers dus nu wat extra is niet erg.
Pieters moet daar zelf ook nog weer op gaan trainen hè, die is nog niet wedstrijd fit hoor. Bovendien zal er nog wel wat veranderen. Bovendien als je een rechtsback haalt kan hutch door naar het middenveld voor meer mogelijkheden dus heb je feitelijk niet eens meer verdedigers. En tenslotte verdwijnen er komende zomer naar verwachting sowieso 3 of 4 verdedigers dus nu wat extra is niet erg.
Het lijkt mij niet dat Hutchinson nog naar het middenveld verschuift nu je Hiljemark hebt gehaald.
Het lijkt mij niet dat Hutchinson nog naar het middenveld verschuift nu je Hiljemark hebt gehaald.
die moet eerst maar eens binnen zijn
Een half jaar is genoeg om het kampioenschap te halen, en daarmee de Championsleague, en daarmee miljoenen.
Op die fiets. We zullen zien - je weet nooit hoe een koe een haas vangt.