geen ideequote:Op woensdag 26 december 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zouden er nog wat PSV'ers afreizen denk je? Als in supporters?
Je hebt ook wel een hoop gekken ja. IK snap soms ook niet helemaal wat me bezielt om naar een trainingkamp in abudaboebie te gaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er zijn altijd supporters die gaan. Ik heb wel gelezen van een aantal die gaan, maar ik ken er niemand van.
Ik ben jaloers op de vakantiedagen van een aantal iniedergeval
Abu Dhabi, kan toch echt een bazenstad zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een hoop gekken ja. IK snap soms ook niet helemaal wat me bezielt om naar een trainingkamp in abudaboebie te gaan.
Toen die pas 11 was ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
en Depay is dan ook nog eens weggekaapt bij Sparta. Sowieso haalt PSV heel veel weg bij Sparta en VVV.
Kwart miljoen voor een wedstrijdje. Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker naar Thailand voor een nietszeggend oefenwedstrijdje. Speel dan gewoon hier in de buurt ergens..
Zal wel wat geld aan te pas komen.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Abu Dhabi, kan toch echt een bazenstad zijn![]()
Maar als er een zonnetje schijnt en je vrienden en jij hebben tijd, wil je nog wel eens gekke dingen doen. Begrijpelijk, maar toch ook weer niet helemaal
Afgelopen zomer was het goed te doen. Voor 200 eurootjes zat je een lang weekend in Polen en het stadion.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:16 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Zal wel wat geld aan te pas komen.
Ik hoop ook dat PSV na dit jaar ook weer in een dergelijk shirt blijft spelen. Niet dat ze weer terugvallen op zo'n tafellaken. Leuk hoor, die Brabantse sentimenten, maar wij zijn niet de enige brabantse club. Kies dan iets typisch Eindhovens voor op je shirt, maar niet zo'n vreselijk schaakbord. Liever een grote gloeilamp dan zo'n theedoek-motief.....quote:Op donderdag 27 december 2012 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
Gaaf shirt zeg. Zouden ze bij Feijenoord weer eens moeten hebben, een mooi uitshirt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat PSV na dit jaar ook weer in een dergelijk shirt blijft spelen. Niet dat ze weer terugvallen op zo'n tafellaken. Leuk hoor, die Brabantse sentimenten, maar wij zijn niet de enige brabantse club. Kies dan iets typisch Eindhovens voor op je shirt, maar niet zo'n vreselijk schaakbord. Liever een grote gloeilamp dan zo'n theedoek-motief.....
Vind ik ook. Beetje arrogant ook om je te profileren als DE club van Brabant terwijl je ook RKC, NAC en Willem II als tegenstander hebt. Respectloos en past niet bij een club uit de provincie.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat PSV na dit jaar ook weer in een dergelijk shirt blijft spelen. Niet dat ze weer terugvallen op zo'n tafellaken. Leuk hoor, die Brabantse sentimenten, maar wij zijn niet de enige brabantse club. Kies dan iets typisch Eindhovens voor op je shirt, maar niet zo'n vreselijk schaakbord. Liever een grote gloeilamp dan zo'n theedoek-motief.....
Arrogant? Je kan het ook zien als trots zijn op je provincie.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Beetje arrogant ook om je te profileren als DE club van Brabant terwijl je ook RKC, NAC en Willem II als tegenstander hebt. Respectloos en past niet bij een club uit de provincie.
Dat praat het niet goed.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:47 schreef tja77 het volgende:
Heerenveen doet al jaren hetzelfde met hun Friese vlag, terwijl er ook een club als Cambuur uit die provincie komt.
over het algemeen heeft PSV toch hele mooie uitshirts. Er was ooit een overzicht van 25 jaar uitshirts en die waren vrijwel allemaal mooiquote:Op donderdag 27 december 2012 11:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |