Teringdebiel ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee teringdebiel. Blind heeft tegen topspelers van Dortmund, Real Madrid & City gestaan. Die zielige Manolev tegen linksbuitens als AIK Solna. Dwaas
Hey kutmongool, ga je mond eens spoelen. Korfbalhomo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee teringdebiel. Blind heeft tegen topspelers van Dortmund, Real Madrid & City gestaan. Die zielige Manolev tegen linksbuitens als AIK Solna. Dwaas
klopt, en Engelaar is beter dan Eriksenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Op het moment bijv. wordt Blind bij Ajax weer aardig gehyped, maar ik vind Manolev dus gewoon beter als Blind. Verdedigend niet slechter en aanvallend voegt hij ook zeker meer toe.
Engelaar niet. Strootman wel. Toivonen ook trouwens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
klopt, en Engelaar is beter dan Eriksen. Het is een godswonder dat jullie niet al kampioen zijn want zelfs jullie wisselspelers zijn beter dan heel de Eredivisie bij elkaar
.
je vergeet dat Bouma vorig seizoen voor 23 miljoen naar barca konquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
klopt, en Engelaar is beter dan Eriksen. Het is een godswonder dat jullie niet al kampioen zijn want zelfs jullie wisselspelers zijn beter dan heel de Eredivisie bij elkaar
.
Ik vind hem ook geen topper maar hij is wel slim (als speler), in tegenstelling tot vorig jaar laat hij de rechtsbuiten achter hem aanlopen en dat gaat hem een stuk beter af dan andersom, verder is er in NL nauwelijks nog een behoorlijke rechtsbuiten te vinden dus ook niet zo moeilijk om aardige wedstrijden neer te zetten als je verdedigend zelden op de proef wordt gesteldquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sorry hoor, maar die blind kan er echt geen kloten van. Dat ze die ineens allemaal zo goed vinden
hoe slecht is de rest wel niet van jullie als jullie met Toivonen al die jaren al geen kampioen bent geworden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Engelaar niet. Strootman wel. Toivonen ook trouwens.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Engelaar niet. Strootman wel. Toivonen ook trouwens.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Op het moment bijv. wordt Blind bij Ajax weer aardig gehyped, maar ik vind Manolev dus gewoon beter als Blind. Verdedigend niet slechter en aanvallend voegt hij ook zeker meer toe.
Sterke reactie. Goed onderbouwd ook.quote:
Jullie bent?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hoe slecht is de rest wel niet van jullie als jullie met Toivonen al die jaren al geen kampioen bent geworden.
Laat die jongen maar eerst eens staan op momenten dat het er echt om gaat, dan geeft hij namelijk bijna nooit thuis. Net als de rest van PSV trouwens.
Ja, want vorig seizoen werd hij door iedere vleugelspeler voorbij gelopen en nu is hij ineens de bestequote:Op zaterdag 29 december 2012 11:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Blind speelt dit seizoen heel solide en verdedigend één van de sterkhouders van Ajax. Je leeft nog in vorig seizoen.
Doe maar net alsof jullie zo goed zijn met je Ajax. Voorlopig vertelt de ranglijst gewoon andersquote:
voorlopig is Ajax gewoon de regerend kampioen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Doe maar net alsof jullie zo goed zijn met je Ajax. Voorlopig vertelt de ranglijst gewoon anders
Precies. Hij heeft goede instructies van de Boer meegekregen waardoor hij zich beter positioneerd en zijn energie beter verdeeld. Daardoor loopt hij niet steeds een halve spits te spelen en is hij achterin vaker op tijd. Zou onze Willems eens goed naar moeten kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want vorig seizoen werd hij door iedere vleugelspeler voorbij gelopen en nu is hij ineens de beste
Jouw voorlopig is een jaar geleden, mijn voorlopig is de huidige tijdquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
voorlopig is Ajax gewoon de regerend kampioen.
Willems heeft misschien meer potentie maar hij zal nooit de voetbalintelligentie hebben van Blind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft goede instructies van de Boer meegekregen waardoor hij zich beter positioneerd en zijn energie beter verdeeld. Daardoor loopt hij niet steeds een halve spits te spelen en is hij achterin vaker op tijd. Zou onze Willems eens goed naar moeten kijken.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Willems heeft misschien meer potentie maar hij zal nooit de voetbalintelligentie hebben van Blind.
de enige stand die telt is de eindstand. PSV heeft de laatste jaren wel aker tijdens de winterstop bovenaan gestaan. Om vervolgens weer episch in te storten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jouw voorlopig is een jaar geleden, mijn voorlopig is de huidige tijd
jij vindt dat Willems wel voetbalintelligentie beheerst? Of misschien heb jij minder hoge standaarden dan ik, kan ook hoor.quote:
Klopt, maar ik denk dat ze dit seizoen wel gewoon de goede lijn door kunnen trekkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
de enige stand die telt is de eindstand. PSV heeft de laatste jaren wel aker tijdens de winterstop bovenaan gestaan. Om vervolgens weer episch in te storten.
Ja, dat vind ik wel. Ik vind hem wel onbeholpen en daardoor doet hij soms domme dingen. Denk dat hij gewoon wat tijd nodig heeft en goede instructies van een oudere en meer ervaren spelers. Daarnaast ging de vergelijking met Blind op, ik vind Blind gewoon van een drama niveau. Vorig jaar werd hij er door alle rechtsbuitens uitgelopen, ik geloof niet dat iemand in 1 seizoen dan ineens goed kan wordenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij vindt dat Willems wel voetbalintelligentie beheerst? Of misschien heb jij minder hoge standaarden dan ik, kan ook hoor.
Blind is dit jaar gewoon een van de betere spelers van Ajax. Hij speelt dit seizoen sowieso een stuk beter dan Willems. En ja, je kan in een jaar beter worden, heeft ook met vertrouwen enzo te maken. Maar goed, clubbrillen zal je altijd blijven houden als je spelers met elkaar gaat vergelijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat ze dit seizoen wel gewoon de goede lijn door kunnen trekken
[..]
Ja, dat vind ik wel. Ik vind hem wel onbeholpen en daardoor doet hij soms domme dingen. Denk dat hij gewoon wat tijd nodig heeft en goede instructies van een oudere en meer ervaren spelers. Daarnaast ging de vergelijking met Blind op, ik vind Blind gewoon van een drama niveau. Vorig jaar werd hij er door alle rechtsbuitens uitgelopen, ik geloof niet dat iemand in 1 seizoen dan ineens goed kan worden
Mwaa, ik heb ook een clubbril, maar de progressie van Blind is overduidelijk. Zoals hierboven aangegeven speelt hij tactisch ook heel anders dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Blind is dit jaar gewoon een van de betere spelers van Ajax. Hij speelt dit seizoen sowieso een stuk beter dan Willems. En ja, je kan in een jaar beter worden, heeft ook met vertrouwen enzo te maken. Maar goed, clubbrillen zal je altijd blijven houden als je spelers met elkaar gaat vergelijken.
Als je ziet hoe vaak hij zich vastloopt lijkt me buitenspeler geen goede positie voor hem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwaa, ik heb ook een clubbril, maar de progressie van Blind is overduidelijk. Zoals hierboven aangegeven speelt hij tactisch ook heel anders dan vorig jaar.
Duidelijk geïnstrueerd door de trainers. Als je dat niet ziet, dan heb je op een voetbalforum niets te zoeken.
Willems heeft meer potentie, dat vind ik ook, maar vooralsnog vraag ik me af of hij niet geschikter is als buitenspeler.
Ik zeik m niet uit. Ik fluit m niet uit. Ik lach m niet uit. Ik vind het gewoon een waardeloze voetballer (geworden). Ik ben nooit meegegaan met Gijp zn gelul, maar je hebt hem vorig seizoen toch ook zien spelen? Lijkt me duidelijk dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Al dat gezeik op Manolev hier altijd. En dan zeuren ze als ik iets zeg over een shirtje. Probeer je spelers eens te steunen, Manolev is een prima voetballer voor PSV. Het enige wat er aan ontbreekt is zelfvertrouwen en dat wordt echt niet beter met al dat gezeik rondom hem.
Toen Manolev nog speelde gebeurde er tenminste af en toe iets onverwachts op het veld, nu speelt iedereen in het keurslijf van Advocaat. Het lijkt nu wel alsof niemand nog opportunistisch durft te zijn.
Blind speelt op het moment gewoon goed. Beste verdediger van Ajax. Op de top van zn kunnen, dat wel. Maar blijft verder een matige speler.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan is 't daar dus nog armoedigerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zeik m niet uit. Ik fluit m niet uit. Ik lach m niet uit. Ik vind het gewoon een waardeloze voetballer (geworden). Ik ben nooit meegegaan met Gijp zn gelul, maar je hebt hem vorig seizoen toch ook zien spelen? Lijkt me duidelijk dus.
De enige (hele) sterke periode van Manolev was toen hij samenspeelde met Lazovic. Daarna werd t alleen maar minder. En als jij alleen maar goed over m wil praten, best, maar dat hoef ik niet te doen.
Dat gezegd hebbende...
[..]
Blind speelt op het moment gewoon goed. Beste verdediger van Ajax. Op de top van zn kunnen, dat wel. Maar blijft verder een matige speler.
Kan hij nog steeds wel goed spelen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan is 't daar dus nog armoediger
Als er een speler is die het afgelopen seizoen met reuzenstappen vooruit is gegaan is het Blind wel inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Blind is dit jaar gewoon een van de betere spelers van Ajax. Hij speelt dit seizoen sowieso een stuk beter dan Willems. En ja, je kan in een jaar beter worden, heeft ook met vertrouwen enzo te maken. Maar goed, clubbrillen zal je altijd blijven houden als je spelers met elkaar gaat vergelijken.
Hij is niet het beste in verdedigen van alle verdedigers, maar van alle verdedigers speelt hij het vaakst goed.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan is 't daar dus nog armoediger
ik vind Willems nog steeds een kloon van Drenthe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij is niet het beste in verdedigen van alle verdedigers, maar van alle verdedigers speelt hij het vaakst goed.
En ik denk dat Willems een ideale speler voor linkshalf in een 442, en niet op linksback.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vind Willems nog steeds een kloon van Drenthe.
Geweldige toevoeging ja.quote:
Als hij ook 15 miljoen op gaat brengenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vind Willems nog steeds een kloon van Drenthe.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij doet niet alles slecht..quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
Al dat gezeik op Manolev hier altijd.
Damn. Ik ben een nog slechtere voetballer. Verdien ik dan een nog lekkerder wijf?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij doet niet alles slecht..![]()
[ afbeelding ]
In Oost Europa misschien?quote:Op zondag 30 december 2012 07:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. Ik ben een nog slechtere voetballer. Verdien ik dan een nog lekkerder wijf?
Ook in West Europa hoor, wat dat betreft komen de hoerinstincten automatisch naar boven, je dacht toch niet dat bijvoorbeeld Yolanthe bij Wesley en Silvie bij Rafael zouden zijn als ze niet die Euro's en het beroep hadden wat ze nu hebben.quote:
Sylvie wist naar eigen zeggen nog niet dat Rafael voetballer was toen ze hem tegen kwam in een discotheek.quote:Op zondag 30 december 2012 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in West Europa hoor, wat dat betreft komen de hoerinstincten automatisch naar boven, je dacht toch niet dat bijvoorbeeld Yolanthe bij Wesley en Silvie bij Rafael zouden zijn als ze niet die Euro's en het beroep hadden wat ze nu hebben.
Wat ze zijn wisten we al, alleen over de bedragen zijn we het niet altijd eens....
yepquote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zien al die vrouwen daar er niet zo uit?
quote:Op zondag 30 december 2012 13:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Sylvie wist naar eigen zeggen nog niet dat Rafael voetballer was toen ze hem tegen kwam in een discotheek.
Zlatanquote:Op zondag 30 december 2012 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]Ze was er al met 2 geweest voor hem, ook toeval natuurlijk
Mooi. Talentvolle jongenquote:Advocaat neemt Hendrix mee naar Thailand
PSV watcher Thijs Slegers van Voetbal International meldt dat Dick Advocaat de talentvolle Jorrit Hendrix meeneemt op trainingskamp van de A-selectie naar Thailand. De pas 17-jarige centrale verdediger komt dit seizoen uit voor de A1 van PSV. Hendrix speelt sinds de E-tjes bij PSV.
terwijl ze daarvoor wel met een andere voetballer hadquote:Op zondag 30 december 2012 13:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Sylvie wist naar eigen zeggen nog niet dat Rafael voetballer was toen ze hem tegen kwam in een discotheek.
Jaren terug toen de kampioenshuliding op een podium was ipv het balkon toen het stadhuis verbouwd werd, stonden alle vrouwen erbij op het podium. Echt hoor, ze hadden bijna allemaal een lekker wijf. Zelfs Dirkxquote:Op zondag 30 december 2012 07:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. Ik ben een nog slechtere voetballer. Verdien ik dan een nog lekkerder wijf?
Hij vroeg in de kleedkamer aan Rafa of ze dat streepje nog had of nu volledig kaal was daarquote:Op zondag 30 december 2012 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zlatan
Deed haar gekreun ook nog na toen rafa met der had, wat een baas
Die Zlatan is buitenom een bijzondere voetballer een bijzondere dorpsgek, moet altijd wel lachen hoe hij Toivonen onder zijn kont schopt.quote:Op zondag 30 december 2012 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij vroeg in de kleedkamer aan Rafa of ze dat streepje nog had of nu volledig kaal was daar
Idd, als je hem nu niet laat gaan op huurbasis krijg je aissati taferelen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:01 schreef rubbereend het volgende:
Ritzmaier wil PSV alsnog verlaten
verhuren lijkt me verstandig.
Dat is toivonen niet eens.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Die Zlatan is buitenom een bijzondere voetballer een bijzondere dorpsgek, moet altijd wel lachen hoe hij Toivonen onder zijn kont schopt.
Zeker mooiquote:
Wat is dit dan? Lekker begin van het nieuwe jaar..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers Het is waar: #narsingh heeft een zware knieblessure overgehouden aan duel met NAC. Komt dit seizoen niet meer in actie. Wellicht later meer
Waar komt dat opeens vandaan joh...
Lens als rechtsbuiten is ook niet ideaal hoor, speelt liever in de spits en dat laat hij vaak ook wel zien. Zwaar klote dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:57 schreef Scarface88 het volgende:
Narsingh kon toch nog niet echt potten breken. Met Mertens - Matavz - Lens heb je een prima aanval.
Lensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:57 schreef Scarface88 het volgende:
Narsingh kon toch nog niet echt potten breken. Met Mertens - Matavz - Lens heb je een prima aanval.
Gaan jullie een tweede plek nu ook als een landstitel vierenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Oh en nog de beste wensen mede PSV'ers, dat we over een paar maanden maar lekker mogen feesten op het stadhuis plein.
Nee maar met je moeder valt er altijd wel wat te vierenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Gaan jullie een tweede plek nu ook als een landstitel vieren?
We zijn gelukkig niet allemaal zo triest als Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Gaan jullie een tweede plek nu ook als een landstitel vieren?
Lullig voor die jongen maar valt toch niet in de categorie onmisbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:22 schreef ZaZoe het volgende:
Klote natuurlijk, maar verlies van Narsingh dit seizoen is nog wel op te vangen.
Beetje schuiven.
Precies, genoeg alternatieven op de vleugels beschikbaar. En Narsingh was ook nog niet in die vorm dat hij onmisbaar is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:22 schreef ZaZoe het volgende:
Klote natuurlijk, maar verlies van Narsingh dit seizoen is nog wel op te vangen.
Beetje schuiven.
Alleen toivonen mis je eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel knap dat we met de afwezigheid van Toivonen, Mertens en Narsingh nog een goed team hebben.
Karmaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
Narsing ligt er heel bet seizoen uit kutzooi!
Hoezo Karma? Met een beetje geluk klap jij dus ook door je knie vandaag?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Napoli gaat misschien uit de EL gezet worden trouwens mochten jullie het nog niet weten.
Zijn er wel erg veel dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Gewoon Depay daar neerzetten en niet gaan janken over alle blessures.
En dan alleen locadia als wissel? Ik vind dat we nu gewoon iemand moeten huren tot het einde van het seizoen. Of anders een jeugdig talent uit de A (maar wie? Maria?) bij de A-selectie halen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
Gewoon Depay daar neerzetten en niet gaan janken over alle blessures.
Liever iemand uit de jeugd doorschuiven. Locadia, Lens en Matavz kunnen in de spits. Lens, Mertens, Depay op de vleugels. Zelfs Manolev kun je daar zetten. Daarachter kun je prima in geval van nood een jeugdspeler op de bank zetten. Veel aan spelen toekomen zal die dan toch niet. Iemand halen is overbodig. En wederom een verkeerd signaal naar de jeugd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dan alleen locadia als wissel? Ik vind dat we nu gewoon iemand moeten huren tot het einde van het seizoen. Of anders een jeugdig talent uit de A (maar wie? Maria?) bij de A-selectie halen.
Hoe is dat Karma?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Napoli gaat misschien uit de EL gezet worden trouwens mochten jullie het nog niet weten.
EL hoeft van mij niet meer. Alles voor het kampioenschap..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je zeg dit alleen omdat je voor ajax bent en een hekel hebt een PSV, maar het is gewoon kut voor hem en op zo'n onnodige manier gebeurd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen de grote man spelen en dan een zwaar kut seizoen spelen
Kunnen nog wel wat gebruiken ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]Nog maar een spelertje halen in de winter denk ik of niet?
Hiljemark is bijna binnen als het goed is. Verder nog niet veel namen genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan er al namen rond behalve maher en Djuricic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |