Nee?quote:Op woensdag 26 december 2012 20:43 schreef cafca het volgende:
Zeg, maar....Piece of the Action, da was toch van the Sweet?
Action volgens mij welquote:
Gelukkig is Rikki beterquote:Op woensdag 26 december 2012 20:44 schreef Homdeck het volgende:
wat een pretentieuze bagger van die claudia zeg
Kan je vinden.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:44 schreef Homdeck het volgende:
wat een pretentieuze bagger van die claudia zeg
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje is fan van Claudia en van die andere, Sara Kroos. Brrr.
Goedenavond trouwens
quote:Op woensdag 26 december 2012 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedenavond trouwens
Hai weer!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedenavond trouwens
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedenavond trouwens
Heerlijk nummer, zeker een van de beste jaren 80 nummersquote:Op woensdag 26 december 2012 20:54 schreef Eska het volgende:
China Crisis vind ik dan weer heerlijk (maar kan me wel voorstellen dat anderen dat weer zeurmuziek vinden)
Hoi Pinoquote:
het titelnummer is ook erg leukquote:Op woensdag 26 december 2012 20:56 schreef Eska het volgende:
Ik had het album 'working with fire and steel' héél vaak uit de platenbied gehaald. Uiteindelijk maar gewoon zelf aangeschaft.
quote:1560 Rock With You Michael Jackson
1559 Malle Babbe Rob de Nijs
1558 Rock 'n Roll The Cats
1557 Lucky All My Life Racoon
1556 In The Army Now Status Quo
1555 Reelin' In The Years Steely Dan
1554 Why The Cats
1553 As George Michael & Mary J Blige
1552 Bring It On Home To Me The Animals
1551 She Was Naked Supersister
1550 There Must Be An Angel Eurythmics
1549 Woorden Zonder Woorden De Kast
1548 My Special Prayer Percy Sledge
1547 Sterker Nu Dan Ooit Nick & Thomas
Ja!quote:
Dat is met Thomas Acda volgens mij, en dan heeft Simon iets met Paul de Munnik gedaanquote:Op woensdag 26 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
1547 Sterker Nu Dan Ooit Nick & Thomas
Wat is dat nou weer voor nummer?
En deze is een beetje een guilty pleasure
1559 Malle Babbe Rob de Nijs
Heerlijk was dat hè.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh de platenbieb, dat was zo'n fijn iets, met een stel vriendinnen daar een halve middag rondhangen en dan thuis tapen
Het rare is de versie van Simon & Paul staat er niet inquote:Op woensdag 26 december 2012 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is met Thomas Acda volgens mij, en dan heeft Simon iets met Paul de Munnik gedaan
Oh Nick van N&S? Ken dat hele nummer niet. Klinkt een beetje als iets van Zanger Rinus of zoquote:Op woensdag 26 december 2012 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is met Thomas Acda volgens mij, en dan heeft Simon iets met Paul de Munnik gedaan
ah dan waarschijnlijk eenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:01 schreef laxus13 het volgende:
Nick Schilder en Thomas Acda Gehenna
Dat kan ik niet met je oneens zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef laxus13 het volgende:
Dit vind ik serieus een van de beste NL talige platen
Verdronken Vlinderquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met je oneens zijnEr leuk nummer. Beste weet ik niet, maar sowieso, wat is het beste?
Haha jazekerquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef cafca het volgende:
Bertram Bierenbroodspot was anders wel een held, hoor!
Maf (en lollig) hè, hoe dat soms in de loop van de tijd kan veranderen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:09 schreef Gehenna het volgende:
Ik vond Rob altijd behoorlijk vreselijk, maar ben dit jaar (of vorig) behoorlijk omgedraaid. (laatste album met Daniel Lohues vond ik wel erg tof eigenlijk)Malle Babbe
Hamelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef cafca het volgende:
Bertram Bierenbroodspot was anders wel een held, hoor!
Oh echt?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef Montov het volgende:
‘Malle Babbe’ berust op een vergissing. Tekstschrijver Lenneart Nijgh liet zich inspireren door een portret, dat schilder Frans Hals maakte van een mooi, rondborstig meisje. Dit schilderij heet echter ‘De zigeunerin’. Een ander schilderij van Hals heet wèl ‘Malle Babbe’. Daarop staat een oude, lelijke vrouw met een uil op haar schouder. Foutje, maar desalniettemin een lekker feestnummer!
Spinvisquote:Op woensdag 26 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met je oneens zijnEr leuk nummer. Beste weet ik niet, maar sowieso, wat is het beste?
Dat vind ik weer niks, nee toch liever Ropquote:
Die is ook prachtig jaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Pastorale is ook erg mooi nu Ramses genoemd wordt schiet me die te binnen.
Hoezo pretentieus?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Spinvis vind ik pretentieuze bagger
Hulde aan Lennartquote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Gehenna het volgende:
Lennard Nijgh heeft toch zowel voor malle babbe, de pastorale als verdronken vlinder de tekst geschreven?
Wat een talent die manquote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Gehenna het volgende:
Lennard Nijgh heeft toch zowel voor malle babbe, de pastorale als verdronken vlinder de tekst geschreven?
Ik juist wel, bij eerste noten herkende ik het zelfs bij Oceaaaaan. Die staat er toch hopelijk niet in he? Echt, ik gun die jongens van Racoon alles, maar dat soort bagger, nee dank uquote:Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Als ik een nummer van Racoon hoor weet ik nooit dat het Racoon is. Ik herken hun nummers niet.
Nee die staat er niet inquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik juist wel, bij eerste noten herkende ik het zelfs bij Oceaaaaan. Die staat er toch hopelijk niet in he? Echt, ik gun die jongens van Racoon alles, maar dat soort bagger, nee dank u
held is hetquote:Op woensdag 26 december 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een talent die manGeweldig toch.
heeft ook nog ooit in de top 2000 gestaanquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Mooi nummer, van Bolland en Bolland
Ook niet verkeerd!
Niks tegen Autisten héquote:Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende vroeger iemand die als hobby steeds de albums van Status Quo op chronologische volgorde opschreef. Hij noemde zich een fan, ik noemde hem een autist
Eigenlijk vind ik die van Bolland & Bolland zelfs nog beter, net even iets meer pit.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
heeft ook nog ooit in de top 2000 gestaan
Zoiets?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende vroeger iemand die als hobby steeds de albums van Status Quo op chronologische volgorde opschreef. Hij noemde zich een fan, ik noemde hem een autist
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:25 schreef Eska het volgende:
Dit vind dan wel weer een aardige Steely Dan.
Je humorquote:Op woensdag 26 december 2012 21:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dank u. En waar heb ik dat aan te danken?
Komen ze hierna nog een paar keer?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef cafca het volgende:
Die 2 nummers van the Cats dit uur zijn wel behoorlijk gekelderd, trouwens...
493 Leaquote:Op woensdag 26 december 2012 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komen ze hierna nog een paar keer?
Lea en Marianquote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
493 Lea
596 One Way Wind
828 Marian
1002 Scarlet Ribbons
1535 Vaya Con Dios
uiteraardquote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef laxus13 het volgende:
Toch vind ik de versie van Stevie beter
En ja dat meen ik serieus
Eska, weet je zeker dat je niet mijn verlorengewaande tweelingzus bent?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Eska het volgende:
Ik heb een enorm zwak voor George Michael(maar dit nummer vind ik niet geweldig)
die is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef laxus13 het volgende:
Mary J komen we nog 1x tegen samen met Bono op nummer 178
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eska, weet je zeker dat je niet mijn verlorengewaande tweelingzus bent?
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef cafca het volgende:
Ik heb niks met Sjors Maikuul, maar Faith vind ik wel een geweldig nummer
Ik zie dan ook echt zo'n orgelltje voor me dat wat wiebelt op z'n pootjes omdat er zo lekker op geramd wordtquote:
Die Uitbarsting dadelijkquote:
Ze was naaktquote:
Net als Hocus Pocus van Focus moet je dit meerdere keren beluisteren om het te waarderen.quote:
Goed voorbeeld, want Focus vind ik ook niksquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Net als Hocus Pocus van Focus moet je dit meerdere keren beluisteren om het te waarderen.
Ok thnxquote:
mwoah ik kan me goed voorstellen dat mensen dit en Focus hoogstens irritant vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Net als Hocus Pocus van Focus moet je dit meerdere keren beluisteren om het te waarderen.
Niks mis mee vind ikquote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef Eska het volgende:
Oh De Kast....dat vind ik erg erg naar.
Het intro/begin is wel mooi. Daarna wordt het minder.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:49 schreef Eska het volgende:
Oh De Kast....dat vind ik erg erg naar.
Paula en Henk wisten je kennelijk toch te pakkenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef Gehenna het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik ken dit nummer echt woord voor woord, wat een bautnummer
Dat lijntje is soms heel dun hè.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef cafca het volgende:
Dit is ook zevermuziek, maar wel mooie zevermuziek
Wat?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Je bent het ook zo weer vergeten.
Nick en Simon bedoel je?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Eska het volgende:
Die andere samenwerking is bekender, volgens mij?
Simon & Garfunkel? Ja,dat denk ik wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:58 schreef Eska het volgende:
Die andere samenwerking is bekender, volgens mij?
quote:
Die andere kruisbestuiving.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel? Ja,dat denk ik wel.
Je haalt het EK en de OS door elkaarquote:Op woensdag 26 december 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
1546 Sky On Fire Handsome Poets![]()
(kut EK)
1545 Love Is The Drug Roxy Music
1544 He'll Have To Go Ry Cooder
1543 Ain't Nobody Home BB King
1542 Stars Simply Red
1541 Cosi Celeste Zucchero Fornaciari
1540 Hou Me Vast Volumia!![]()
(die zijn voor XdB)
1539 Met Hart En Ziel Trockener Kecks
1538 Let's Spend The Night Together The Rolling Stones
1537 Ob La Di, Ob La Da The Beatles![]()
1536 Bad Day Daniel Powter![]()
![]()
![]()
1535 Vaya Con Dios The Cats
1534 Laat Het Los Van Dik Hout![]()
1533 Shaffy Cantate Ramses Shaffy
Belachelijk veel NL(talig) ook
Oepsquote:Op woensdag 26 december 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je haalt het EK en de OS door elkaar
Jawelllllll,quote:Op woensdag 26 december 2012 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur word ik blij van Ry Cooder, Zucchero en Roxy Music. BB King en The Cats mogen ook nog, de rest is niks, zelfs dat Beatlesnummer niet.
Staat in mijn top 5 slechtste Beatlenummersquote:Op woensdag 26 december 2012 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Komend uur word ik blij van Ry Cooder, Zucchero en Roxy Music. BB King en The Cats mogen ook nog, de rest is niks, zelfs dat Beatlesnummer niet.
Als je de top2000 sorteert op 'verloop' dan zie je dat 3 liedjes van Nick en Simon bij de 7 snelste dalers zitten. Dus er zit een stijgende lijn in. Ook wel opvallend dat wat stevige rocknummers flinke sprongen hebben gemaakt.quote:
Één of ander baggernummer wat ik nu alweer vergeten benquote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OepsWelke was er dan bij het EK?
Het zegt me zo niets. Zodadelijk eens horen of ik het ken.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef cafca het volgende:
Ik vind Handsome Poets best leuk, hoor
Rudimental. Feel the love.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OepsWelke was er dan bij het EK?
En dit.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef cafca het volgende:
Ik vind Handsome Poets best leuk, hoor
De Handsome Poets, die kent u niet. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Het zegt me zo niets. Zodadelijk eens horen of ik het ken.
Het is een Smeets-ding?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:02 schreef Montov het volgende:
[..]
De Handsome Poets, die kent u niet. Mag ik dat zo zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Al met al helemaal niet zo slecht dus.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Als je de top2000 sorteert op 'verloop' dan zie je dat 3 liedjes van Nick en Simon bij de 7 snelste dalers zitten. Dus er zit een stijgende lijn in. Ook wel opvallend dat wat stevige rocknummers flinke sprongen hebben gemaakt.
Het is zo bekend geworden dankzij het programma van Smeets bij de OS in London.quote:
Ja, niet slecht.quote:
Is dan ook echt een bagger livebandquote:
Ah, ik keek vooral via de BBC.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is zo bekend geworden dankzij het programma van Smeets bij de OS in London.
Fijne avond nog en trusten alvastquote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef cafca het volgende:
Goed ik ga hier eens afsluiten...radio blijft nog wel ff aan. Fijne avond verder!
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef cafca het volgende:
Goed ik ga hier eens afsluiten...radio blijft nog wel ff aan. Fijne avond verder!
Fijne avond nogquote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef cafca het volgende:
Tot morgen weer!quote:Op woensdag 26 december 2012 22:07 schreef cafca het volgende:
Vandikhout?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dan ook echt een bagger liveband
Ik bedoelde Handsome poets, had al gevonden dat ze uit NL kwamenquote:
Oh OKquote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik bedoelde Handsome poets, had al gevonden dat ze uit NL kwamen
Ja, gisteren meteen, zoooooooo mooi (stond op mijn lijst)quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef Eska het volgende:
He'll have to go
Jammer dat die van Reeves al geweest is.
En Bryan Ferry heeft 'm ook gezongen trouwens (maar niet in de lijst, volgens mij)
Vast mensen die een bad day hadden.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Daniel Powterdat mensen daarop stemmen
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast mensen die een bad day hadden.
Of een Bad Hair Dayquote:Op woensdag 26 december 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast mensen die een bad day hadden.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, gisteren meteen, zoooooooo mooi (stond op mijn lijst)
Jim Reeves?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, gisteren meteen, zoooooooo mooi (stond op mijn lijst)
Boeiendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |