Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef NaturalScience het volgende:
Of dat de lijst ook qua exacte positionering volledig objectief is?
Is het aantal luisteraars tussen 3 en 5 's ochtends niet minder?quote:Op woensdag 26 december 2012 18:08 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zit nu pas dat ze Slayer op 31 December om half 6 in de ochtend draaien, wanneer het aantal luisteraars ongeveer op z'n minst is.
Denken jullie dat ze dit zo zullen hebben gevormd? Of dat de lijst ook qua exacte positionering volledig objectief is?
Op 31 December denk ik het haast niet. Maar het zou kunnen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Is het aantal luisteraars tussen 3 en 5 's ochtends niet minder?
zeker! net als P Machineryquote:Op woensdag 26 december 2012 18:13 schreef tong80 het volgende:
1592 Duel (Eye To Eye) Propaganda 1985
Briljant
Qua geluidskwaliteit niet echt. Telegraph Road is vrij plat gemixed. Over elektrostaten komen de instrumenten niet echt los. Wel jammer.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:15 schreef Fred_B het volgende:
Dire Straits![]()
Al hebben ze wel betere nummers.
Nou vooruit. Vond het origineel van Andre van Duin beterquote:Op woensdag 26 december 2012 18:27 schreef laxus13 het volgende:
Gaan we nog door met z'n allen of haken we af
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nou vooruit. Vond het origineel van Andre van Duin beter
Lekker, smakelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 18:28 schreef het_fokschaap het volgende:
zo eerst even de rosé kalfsrollade verorberen!!!
Dat accent hè ?quote:
Eensquote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Er komen toch wel veel platen voorbij die wel erg laag staan. Zeker als je kijkt wat er duizend plaatsen hoger zoal staat.
Idd dat accentquote:Op woensdag 26 december 2012 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat accent hè ?
Zag ze ooit in Ahoy samen met Frank Boeijen. Nou ja ik was er ladderzat bij.
Het valt me ook op dat er veel gestemd lijkt te zijn door de wat jongere stemmers die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Er komen toch wel veel platen voorbij die wel erg laag staan. Zeker als je kijkt wat er duizend plaatsen hoger zoal staat.
Altijd recente hitjes in de top 2000. Eigenlijk zouden nummers minimaal 5 jaar oud moeten zijn om in aanmerking te komen.quote:
Kritiek hebben omdat Joe Cocker een cover heeftquote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef laxus13 het volgende:
Matige cover, waarom is het origineel eruit gegaan en staat deze erin
Verbaas me er altijd over...quote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Altijd recente hitjes in de top 2000. Eigenlijk zouden nummers minimaal 5 jaar oud moeten zijn om in aanmerking te komen.
Ik kan me nog herinneren dat Katie Melua - 9 million bicycles in de top 10 stond.
Lee Towers staat er tenminste met eigen werk in.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kritiek hebben omdat Joe Cocker een cover heeft![]()
De ultieme Idols artiest
Haha hij had beter Cover Cocker moeten hetenquote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kritiek hebben omdat Joe Cocker een cover heeft![]()
De ultieme Idols artiest
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lee Towers staat er tenminste met eigen werk in.
De eerste rap hit volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2012 18:44 schreef Molurus het volgende:
Dit was toch de eerste echte rap song uit de geschiedenis? Verdiende plek in de top 2000 in dat geval.
Dat is knap, dat nummer heeft namelijk nooit in de top 10 gestaanquote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Altijd recente hitjes in de top 2000. Eigenlijk zouden nummers minimaal 5 jaar oud moeten zijn om in aanmerking te komen.
Ik kan me nog herinneren dat Katie Melua - 9 million bicycles in de top 10 stond.
Zal ook wel de enige zijn in de Top2000.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:44 schreef Molurus het volgende:
Dit was toch de eerste echte rap song uit de geschiedenis? Verdiende plek in de top 2000 in dat geval.
MC Hammer en Gersquote:Op woensdag 26 december 2012 18:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Zal ook wel de enige zijn in de Top2000.
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is knap, dat nummer heeft namelijk nooit in de top 10 gestaan
Deze was de nummer twee in die lijst, The Message was de nummer 1quote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
Gekozen laatst tot Rapnummer ooit in the Rolling Stone.
Radio-2 loopt een beetje achter.
Tong gaat naar een etentje en feestje.
Tot morgen
I stand corrected, het was plek 23. Nog steeds zwaar belachelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is knap, dat nummer heeft namelijk nooit in de top 10 gestaan
Dat ben ik volledig met je eensquote:Op woensdag 26 december 2012 18:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
I stand corrected, het was plek 23. Nog steeds zwaar belachelijk.
Helaasheid der Dingen is een goede film. Wel Belgischquote:Op woensdag 26 december 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
off topic: net tijdens het eten een geweldig foute Nederlandse film gezienQuiz. Aanradertje mensen.
Deze was zo fout dat hij goed werdquote:Op woensdag 26 december 2012 18:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Helaasheid der Dingen is een goede film. Wel Belgisch
The End Van The Doors en In The Ghetto van Elvisquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Hebben we hier in dit topic trouwens al een rondje van favoriete nummers uit de Top 2000 gedaan?
Mijne zijn Eye in the Sky van Alan Parsons Project op nummer 303, en van de Nederlandstalige nummers Over de Muur van Klein Orkest op nummer 71.
Goede keus! Alleen erg jammer dat ze Sirius niet even voor de volledigheid ervoor plakken op de radio.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Hebben we hier in dit topic trouwens al een rondje van favoriete nummers uit de Top 2000 gedaan?
Mijne zijn Eye in the Sky van Alan Parsons Project op nummer 303, en van de Nederlandstalige nummers Over de Muur van Klein Orkest op nummer 71.
Inderdaad, voor mij is dat eigenlijk één nummer.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Goede keus! Alleen erg jammer dat ze Sirius niet even voor de volledigheid ervoor plakken op de radio.
Living Doll, Ruby van de Kaizerchiefs, Cold as ice van Foreignerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Ah, ik ga dat ook wel even kijken. Om 20:00 wel even de radio keihard.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Voor de TV kijkers zometeen: TV / Top 2000 a GoGo #4 Sofietje!
Die plaat hoor ik ook maximaal één keer per jaar tijdens de top 2000, toch altijd wel weer even lekker.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Zo, even gekeken wat er het volgende uur komt:
1586 Waiting For A Girl Like You Foreigner
1585 Save Tonight Eagle Eye Cherry
1584 Toveren Herman van Veen
1583 Breakfast At Tiffany's Deep Blue Something
1582 I Hear You Now Jon & Vangelis
1581 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys
1580 Vogue Madonna
1579 Freedom George Michael
1578 Fame David Bowie
1577 Backstabbers The O'Jays
1576 Zo Stil Bløf
1575 Me and Mrs. Jones Billy Paul
Wie is om 8 uur? Oh wellicht laten ze dat nummer dan ook horen en zien tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ah, ik ga dat ook wel even kijken. Om 20:00 wel even de radio keihard.
Living Doll.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is om 8 uur? Oh wellicht laten ze dat nummer dan ook horen en zien tijdens de uitzending.
Ik ben allang blij dat het origineel erin staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:00 schreef TLC het volgende:
Wel een lichte schande dat Een vriend zien huilen van Herman van Veen niet eens in de top 2000 staat
Comfortably Numb - Pink Floyd, Telegraph Road - Dire Straits, A Day in the Life - Beatlesquote:Op woensdag 26 december 2012 18:52 schreef Micson het volgende:
Dat inderdaad. Het verschilt ook per genre, beetje appels met peren vergelijken. Er zijn wat soulnummers die ik heel goed vind, wat stevigere nummers. ballads.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Voor de favoriete nummers heb ik eigenlijk geen idee, dat wisselt waarschijnlijk elke dag
Heel moeilijk inderdaad, zo niet onmogelijk; maar toch wel leuk om te zien wat de favorieten van anderen zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Het verschilt ook per genre, beetje appels met peren vergelijken. Er zijn wat soulnummers die ik heel goed vind, wat stevigere nummers. ballads.
Staat er niet inquote:Op woensdag 26 december 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Mooiste ballad uit de lijst: Loving You van Minnie Ripperton (ik ga er vanuit dat die erin staat, de lijst opent even niet op mijn laptop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |