Over vreemd gesprokenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:48 schreef TLC het volgende:
Een van de weinige nummers die ik helemaal kan meezingen
Ja?quote:
Backfirequote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef Cee het volgende:
Oh God, dit.
Mag dat plaatje van die tramp die in d'r achterste wordt getatoeerd weer? This girl is on fireeeeeeee.
Ik kan de meeste nummers van Frank wel meezingenquote:
Fire in the hole!!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:49 schreef Cee het volgende:
Oh God, dit.
Mag dat plaatje van die tramp die in d'r achterste wordt getatoeerd weer? This girl is on fireeeeeeee.
zelfs dan vallen er nog wel andere menstruatienummers te vinden.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is de reden waarom er een leeftijdsbarriere van minimaal een jaar op de top 2000 moet.
Die hebben nog nooit van Top2000 gehoordquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
uiteraard stemmen alle tienersletjes hier op.
Tienerjongens gok ik, die houden van 'hete dames'quote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
uiteraard stemmen alle tienersletjes hier op.
...en IQ testquote:Op woensdag 26 december 2012 00:52 schreef Cee het volgende:
Of laat mensen eerst een muziektest/quiz doorstaan voordat ze mogen stemmen.
Misschien waren ze de weg kwijt toen ze naar de Cock2000 aan het zoeken warenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hebben nog nooit van Top2000 gehoord
Hij zei: er komt nu geen klapbandquote:
Ik vind het wel mooi dat alles erin kan komen. Daarbij, Alicia levert beter werk dan de makers van dit nummer. Dertien in een dozijn dit.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:52 schreef Cee het volgende:
Of laat mensen eerst een muziektest/quiz doorstaan voordat ze mogen stemmen.
Het blijft een soort van populariteits strijd.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
Toch grappig dat Gangnam Style 'beter' is dan ruim 1500 nummers die in de lijst staan
Eerlijk is eerlijk, als ik het zo bekijk hoor ik Girl on Fire ook veel liever dan Hotel California.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat alles erin kan komen. Daarbij, Alicia levert beter werk dan de makers van dit nummer. Dertien in een dozijn dit.
Ik vermaak me in ieder geval kostelijk met de debiele SMS'jes die voorbij komen.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:57 schreef golfer het volgende:
Kijk nu voor het eerst ook naar Cultura TV...is wel zo leuk als alleen radio2.
Uur 14 26-dec 01.00-02.00quote:Op woensdag 26 december 2012 00:58 schreef Schanulleke het volgende:
Iemand een lijstje van het komende uur? Ik lig mezelf een beetje wakker te houden nu. Even kijken of dat nog zinvol is.
Ja, grappig.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:58 schreef Cee het volgende:
Ik vermaak me in ieder geval kostelijk met de debiele SMS'jes die voorbij komen.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:00 schreef Cee het volgende:
Nou, ik hoor graag 1820, 1818 en 1810 maar wil mijn slaap er niet voor opofferen. Trusten en tot morgen!
Trustequote:Op woensdag 26 december 2012 01:00 schreef Cee het volgende:
Nou, ik hoor graag 1820, 1818 en 1810 maar wil mijn slaap er niet voor opofferen. Trusten en tot morgen!
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als ik het zo bekijk hoor ik Girl on Fire ook veel liever dan Hotel California.
En daarbij, met alleen maar logische noteringen krijg je de mensen ook niet aan het praten over de lijst. De discussies en frustraties zijn juist zo leuk.
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:00 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
VanVelzen..voor de kleine uurtjes
oprecht wel een goede grapquote:Op woensdag 26 december 2012 01:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
VanVelzen..voor de kleine uurtjes
quote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat knalt die Fool's Overture van het Metropool orkest er toch altijd lekker in
Gaat jij eens je huiswerk doenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat knalt die Fool's Overture van het Metropool orkest er toch altijd lekker in
Hiyaquote:Op woensdag 26 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenacht mensen, ik kom zo Nirvana even meepikken
Duidelijk teveel gezopen, moet natuurlijk Ouverture zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gaat jij eens je huiswerk doen
En nummer 1810 (Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire) is ook wel lekkerquote:
Nee, Metropolequote:Op woensdag 26 december 2012 01:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Duidelijk teveel gezopen, moet natuurlijk Ouverture zijn.
*meedoet*quote:
quote:
Scheelt da ff dat ik dat niet wilquote:Op woensdag 26 december 2012 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Als je nog eens een goede coverband van Nirvana wil zien moet je naar Nervana gaan
Dat ligt meer aan Bryan dan aan alles.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:23 schreef Tijn het volgende:
Bryan Adams klinkt superzeikerig hierna.
Then again, alles klinkt zeikerig hierna.
Woo, die zijn erg goed inderdaad!quote:Op woensdag 26 december 2012 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Als je nog eens een goede coverband van Nirvana wil zien moet je naar Nervana gaan
Ik heb nu al geen zin meer om hem te vergeven.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:26 schreef Tijn het volgende:
Ok Bryan, we vergeven het je. Hou nou maar op, door naar Paul Simon
Kodachrome is geweldigquote:Op woensdag 26 december 2012 01:26 schreef Tijn het volgende:
Ok Bryan, we vergeven het je. Hou nou maar op, door naar Paul Simon
Slaapzequote:Op woensdag 26 december 2012 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu kan ik weer rustig slapen, tot morgen allemaal!
Trusten MBquote:Op woensdag 26 december 2012 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu kan ik weer rustig slapen, tot morgen allemaal!
Heb hem verruild voor Jimiquote:Op woensdag 26 december 2012 01:33 schreef Pino112 het volgende:
Killing me softly
Trauma's aan het zingen van dat nummer in de eerste en tweede klas VWO.
1810, great balls of fire. veeel te laagquote:
D'r komt ook eens iets op wat niet 25 jaar oud is hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Luister ik toevallig naar skyradio?
muzikaal zeer sterk nummer. maar dan moet je m wel accoustisch luisterenquote:
Vind deze versie ook wel wat hebbenquote:Op woensdag 26 december 2012 01:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
muzikaal zeer sterk nummer. maar dan moet je m wel accoustisch luisteren
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 01:48 schreef Pino112 het volgende:
Dit was ongeveer mijn allereerste Top2000-dag die ik vrij volledig gevolgd heb, vind het wel leuk.
Zal hier dus jaarlijks terugkeren, mits jullie dat goedvinden![]()
![]()
Trusten voor nu iedereen![]()
Ik kan die grap en Rod Steward niet meer van elkaar los zienquote:
Hij is ook zo gigantisch slecht.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan die grap en Rod Steward niet meer van elkaar los zien
Hey, slaap lekkerquote:Op woensdag 26 december 2012 02:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als er hier nog iemand wakker is: truste mensen, ik ben slapen
Die van de Enge buren is veel leuker iddquote:Op woensdag 26 december 2012 03:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
KHEB ZO'N ZIN IN EEN PIZZA CALZONE!
Ik net met Slade. Toeval?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wakker geworden met Song Song Blue
Kan straks bij R. van het Groenewoud. Dat vind ik zo'n vaag nummer.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh yeah! Ik wil opstaan maar de muziek is zo lekker
Ik wou dat ik 2 meisjes was...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Kan straks bij R. van het Groenewoud. Dat vind ik zo'n vaag nummer.
Weet de titel ff niet maar wel welke je bedoeltquote:Op woensdag 26 december 2012 09:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Kan straks bij R. van het Groenewoud. Dat vind ik zo'n vaag nummer.
Bedenk voor een nummer als dit maar eens een net zo goede opvolgerquote:Op woensdag 26 december 2012 09:41 schreef Homdeck het volgende:
Staan ook behoorlijk wat eendagsvliegen in volgens mij.
Maar ja, van de meeste artiesten waarvan ik denk dat het een eendagsvlieg is blijkt het toch niet zo te zijn![]()
Deze wel toch?
De kracht van een eendagsvlieg is dat ze 1 keer net die ene tophit produceren, dus is een enkele notering hier een logisch gevolg...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:41 schreef Homdeck het volgende:
Staan ook behoorlijk wat eendagsvliegen in volgens mij.
Maar ja, van de meeste artiesten waarvan ik denk dat het een eendagsvlieg is blijkt het toch niet zo te zijn![]()
Deze wel toch?
dat ze maar 1 keer in de top 2000 staan snap ik hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kracht van een eendagsvlieg is dat ze 1 keer net die ene tophit produceren, dus is een enkele notering hier een logisch gevolg...
Ik verklaarde alleen het feit dat er in het algemeen in deze lijst relatief veel eendagsvliegen voorkomen.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat ze maar 1 keer in de top 2000 staan snap ik hoorof lullen we nu langs mekaar heen.
ik snap jequote:Op woensdag 26 december 2012 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verklaarde alleen het feit dat er in deze lijst relatief veel eendagsvliegen voorkomen.
Omdat er meningsverschillen zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:55 schreef Homdeck het volgende:
waarom zie alleen maar blije gezichtjes bij celine dion?
Mooie plaat, Because You Loved Me.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:55 schreef Homdeck het volgende:
waarom zie alleen maar blije gezichtjes bij celine dion?
Fuck the Kerstman, zoals NBDBD zou zeggen...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Uur begint goed met Rock the Casbah
Zeker maar daarna wordt het een paar nummers drama imo!quote:Op woensdag 26 december 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Uur begint goed met Rock the Casbah
Ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker maar daarna wordt het een paar nummers drama imo!
Hey bakkerquote:
Vol gas..., euh...., diesel!!quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef cafca het volgende:
Zo, me net ff lekker een uurtje in het zweet getrapt met de top 2000 aan. Sausolito Summernight was een heerlijke afsluiter!
quote:Op woensdag 26 december 2012 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Doe mij Laugh & Walk Away van The Shirts maar...
Dat is vreselijk inderdaad..quote:
Laatste uurtje op 29 december van 5 tot 6 in de nacht! en op 30 december het eerste nummertje van 3 uur.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Daarvoor nog Katy Perry en Maroon 5, afzien.
klaagmeneerquote:Op woensdag 26 december 2012 10:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Katy Perry is nog wel lachwekkend, alleen wat doet die in zo'n lijst?quote:Op woensdag 26 december 2012 10:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als we de 10 jaars limiet voor het nomineren van een nummer niet invoeren; er zijn gewoon te veel achterlijke mensen die zich door de waan van de dag laten regeren.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katy Perry is nog wel lachwekkend, alleen wat doet die in zo'n lijst?
Dit is een beetje een herhaling van hetzelfde trucje, alleen dan slechter.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:31 schreef Fred_B het volgende:
Sommige nummers van Paul de Leeuw vind ik wel aardig, zoals Zonder Jou of Ik Heb Je Lief, maar hier vind ik niet zo veel aan.
Je kan hoog of laag springen, maar dat criterium zal men nooit gaan hanteren, dus take it or leave it. Ik maak me er niet meer druk om, zinloos...quote:Op woensdag 26 december 2012 10:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als we de 10 jaars limiet voor het nomineren van een nummer niet invoeren; er zijn gewoon te veel achterlijke mensen die zich door de waan van de dag laten regeren.
Die ik eerder al noemde, die, ja...quote:Op woensdag 26 december 2012 10:34 schreef laxus13 het volgende:
Al is die andere hit van hun nog beter
Als over 3 jaar Bruno Mars 10 keer in de lijst staat, en men gaat minder luisteren; dan komt die limiet er wel. Alles valt en staat met de luistercijfers natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan hoog of laag springen, maar dat criterium zal men nooit gaan hanteren, dus take it or leave it. Ik maak me er niet meer druk om, zinloos...
Laugh And Walked Awayquote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ik eerder al noemde, die, ja...
Men gaat niet minder luisteren, steeds meer juist.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Als over 3 jaar Bruno Mars 10 keer in de lijst staat, en men gaat minder luisteren; dan komt die limiet er wel. Alles valt en staat met de luistercijfers natuurlijk.
Nee dan ga ik niet luisterenquote:Op woensdag 26 december 2012 10:36 schreef Wilskracht het volgende:
Ben voorstander van een nederlandstalige top 2000 wel maximaal 50 nummers per artiest.
Daar verschuif je wel ontzettend je doelgroep mee. Dan krijg je een heel hoog Hazes en Bauer gehalte.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:36 schreef Wilskracht het volgende:
Ben voorstander van een nederlandstalige top 2000 wel maximaal 50 nummers per artiest.
Prima, bij sterren.nl dan graag.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:36 schreef Wilskracht het volgende:
bij de ikea is het luxequote:Op woensdag 26 december 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een idioten in de SMSjes
Waarom ga je naar de IKEA om te luisteren en blijf je niet gewoon thuis?
Akoestiek is mooi zo tussen al dat hout...quote:Op woensdag 26 december 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn gewoon attention whores die graag op de radio komen met hun 'grappige' anekdote.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |