Die met die lage stem tochquote:
Sowieso Totoquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Toto met 99 is mijnfavo dit uur. Van fantastisch album Hydra
Ja WIJ Nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef tong80 het volgende:
De laatste nummers heb ik geschrapt. Moet toch om het uur pissen en om de 2 uur poepen.
Dat mag je hopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef tong80 het volgende:
De laatste nummers heb ik geschrapt. Moet toch om het uur pissen en om de 2 uur poepen.
quote:
Ik miste je al stinho, je moet wel even verkondigen dat er ook jeugd is die van the beatles houdt hequote:
Nou ik zou zeggen, ga je gangquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:12 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger deden we hier in deze topics nog weleens aan songteksten enzo
Naam en faam.quote:
Deze nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vorige 2 nummers waren toch karaokeversies?
Heb je geen radio?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef D. het volgende:
De link in de OP naar de livestream werkt niet
Eyyyyyyquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:16 schreef D. het volgende:
De link in de OP naar de livestream werkt niet
Wat ouderwetsquote:
Ik ben ook ouderwetsquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ouderwets
Ik had net Cultura 24 aanstaan, en als op de radio het journaar is krijg je daar Top 2000 journaal, met interessante items
Nou ja altijd even controleren hequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou daar geen grapjes over maken hoor
Da's allemaal geluidquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 Icecast MP3 192kbps http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Radio 2 Icecast MP3 96kbps http://icecast.omroep.nl/radio2-sb-mp3
Radio 2 Icecast AAC HE1 64kbps http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-aac
Radio 2 Icecast AAC HE2 32kbps http://icecast.omroep.nl/radio2-sb-aac
Ik loop altijd achter de feiten aanquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/radio2/video loopt wel iets achter op de radio.
Dat schijnt zo te zijn jaquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat krijg je als je een daggie ouder wordt he
Roger Daltreyquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt me bekend voor die naam.. Maar kan m niet plaatsen. Wie is dit?
Roger daltrey. Speelde ook nog een rolletje in Highlander (serie)quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt me bekend voor die naam.. Maar kan m niet plaatsen. Wie is dit?
Oh ik dacht dat je geluid bedoelde.quote:
Ah daar herkende ik de naam dus vanquote:
Beeld EN geluidquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je geluid bedoelde.
Radio 2 Windows Media WMA/WMV 1000kbps http://livestreams.omroep.nl/npo/radio2_vsr-bb
Radio 2 Windows Media WMA/WMV 200kbps http://livestreams.omroep.nl/npo/radio2_vsr-sb
Nope staat er niet inquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:26 schreef D. het volgende:
Neem aan dat Without your love nog moet komen
Voor het eerst dat hij er niet in staatquote:
Zegt me nietsquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:29 schreef jrk1990 het volgende:
'De dag dat alles beter is' is mijn guilty pleasure
Lolquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:34 schreef Terreros85 het volgende:
Een vrij gezet meisje vroeg me tijdens dit nummer eens of ik haar op kon tillen zoals Patrick Swayze in de film.
''uhhhhmmmmmm.....ik ben niet zo sterk'
Had je moeten zeggen: til mij maar op.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:34 schreef Terreros85 het volgende:
Een vrij gezet meisje vroeg me tijdens dit nummer eens of ik haar op kon tillen zoals Patrick Swayze in de film.
''uhhhhmmmmmm.....ik ben niet zo sterk'
Ja, dat was in die tijd heel erg gewaagdquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Leuke tekst ook. Als ik haar hier eens pakte
TMIquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Niet slecht deze, maar het hoogtepunt komt hierna
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat was in die tijd heel erg gewaagd
Volgens mij was jij toen nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog bij opnames geweest, was leuk!
Oh wacht, dat was Toppop3.
25 jaar later ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog bij opnames geweest, was leuk!
Oh wacht, dat was Toppop3.
Hebben ze het niet slecht gedaan om het daarna nog minstens 32 jaar uit te houden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:44 schreef cafca het volgende:
Stones, altijd goed. In ieder geval tot 1981
Preciesquote:
Een film kijken met muziek van de radio op de achtergrond. En dan ook nog posten op Fok!quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef TLC het volgende:
Dadelijk Home Alone kijken met op de achtergrond de Top 2000 aan, lekker man
Same herequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Dit is de mindere palingsound![]()
Ken dit nummer niet eens.
lekker world of warcraft spelen en top 2000 luisteren op 1e kerst dag, niks mis mee manquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef TLC het volgende:
Dadelijk Home Alone kijken met op de achtergrond de Top 2000 aan, lekker man
ditoquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Je moet eens The Wizard of Oz kijken met Dark Side of the Moonquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een film kijken met muziek van de radio op de achtergrond. En dan ook nog posten op Fok!![]()
Die palingen zijn enorm in waarde gedaaldquote:
Ik ook niet, maar dat had best zo mogen blijven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik speel lekker FMquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker world of warcraft spelen en top 2000 luisteren op 1e kerst dag, niks mis mee man
ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:50 schreef tong80 het volgende:
Pik en Piemol.
Die Volendammers hebben nog betere managers dan Patty Brard pooiers heeft.
ook mannen kunnen multitaskenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een film kijken met muziek van de radio op de achtergrond. En dan ook nog posten op Fok!![]()
Gijppie. Ben jij het ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker world of warcraft spelen en top 2000 luisteren op 1e kerst dag, niks mis mee man
Zeker weten, morgen nog even langs mijn andere oma en dan kom ik wel de dagen tot 31 december doorquote:
Eerder met Tommyquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet eens The Wizard of Oz kijken met Dark Side of the MoonMaar dat zal je vast wel weten
dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:51 schreef laxus13 het volgende:
Overigens hoor ik dit liever dan Jan Shit
Haha ja klopt, het was tot 1988 op tv.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toen nog niet eens geboren
Te klein ook. Zie dan hoe ze onder de hoge toon doorlopen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Nick en Simon kunnen er he-le-maal niks van.
Heb je haar wel eens echt live horen zingen ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk heeft ze hier best wel een raar hoog piepstemmetje.
Mee eens, maar de CD Ray of Light vind ik ook nog goed te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:52 schreef laxus13 het volgende:
Borderline![]()
Sowieso vind ik haar jaren 80 periode her leukst
Die is zelfs echt goed. Beter dan die nep shit van net.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, maar de CD Ray of Light vind ik ook nog goed te doen.
Niet echt live, alleen op tvquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens echt live horen zingen ?
dit uur is nog niet eens afgelopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
1867 Lying All The Time Outsiders
1868 19 Paul Hardcastle
1869 Moody Blue Elvis Presley
1870 Passie Clouseau
1871 Time Waits For No One The Rolling Stones
1872 Time After Time Cyndi Lauper
1873 Lovin' Whiskey Rory Block
1874 Enola Gay O.M.D.
1875 I'll Be Waiting Lenny Kravitz
1876 Breathless The Corrs
1877 Heart Of Stone The Rolling Stones
1878 Man Of The World Fleetwood Mac
1879 Het Kleine Cafe Aan De Haven Vader Abraham
1880 The Great Pretender Freddie Mercury
quote:Lucky you were born that far away
So we could both make fun of distance
Lucky that I love a foreign man for
The lucky fact of your existence
Baby I would climb the Andes solely
To count the freckles on your body
Never could imagine there were only
Ten million ways to love somebody
Le ro lo le lo le
Le ro lo le lo le
Can't you see...I'm at your feet
Whenever, Wherever
We're meant to be together
I'll be there and you'll be near
And that's the deal my dear
Thereover, here under
You'll never have to wonder
We can always play by ear
But that's the deal my dear
Lucky that my lips not only mumble
they spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don't confuse them with mountains
Lucky I have strong legs like my mother
To run for cover when I need it
And these two eyes that for no other
The day you leave will cry a river
Le ro lo le lo le
Le ro lo le lo le
At your feet...I'm at your feet
Whenever, Wherever
Thereover, here under
You'll never have to wonder
We can always play by ear
But that's the deal my dear
Le ro lo le lo le
Le ro lo le lo le
Think out loud, say it again
Le ro lo le lo le lo le
Tell me one more time
That you'll live
Lost in my eyes
Whenever, wherever
You're over, you're under
You've got me head over heels
There's nothing left to fear
If you really feel the way I feel
Whenever, wherever
You're over, you're under
You've got me head over heels
There's nothing left to fear
If you really feel the way I feel
Da's nou al bekend?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooie fotoVolgend jaar zit ze in de jury van X-factor US trouwens.
Jammer dat naaktfoto's hier niet kunnen. Heb foto's gezien van voor ze bekend werd. Waar ze meer borsthaar had dan wouter bos haren op zijn hoofd. En ze bij Idols zouden zeggen :quote:
Christina volgens mijquote:
Dan bedoel je The Voice dusquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ceelo en Christina gaan eruit, zij en Usher erin.
XFA is leuk, Voice is overratedquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was in de war, ik haal die 2 door elkaar. Voice dus inderdaad
Nou dat duurt nog even voordat die komtquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat hou ik van de top 2000!!
Vooral nr 199
Duidelijk voorbeeld van een zangeres die het ondanks haar uiterlijk heeft gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooie fotoVolgend jaar zit ze in de jury van X-factor US trouwens.
En op de streamquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef OutOfThisWorld het volgende:
1873 Rory Block verhaal nu op cultura24
Hoezo ondanks? Ik vind haar wel leuk, misschien niet echt mooi, maar wel aantrekkelijk. Niet zo een dunnetje in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duidelijk voorbeeld van een zangeres die het ondanks haar uiterlijk heeft gehaald.
Het was ironiequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo ondanks? Ik vind haar wel leuk, misschien niet echt mooi, maar wel aantrekkelijk. Niet zo een dunnetje in ieder geval.
Proostquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
owwww. ik ben er even niet helemaal bij, zie ook de X-factor/Voice fout
Lijkt me welquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog wat voor in de OP? Nowplaying-banner met nummer, artiest en DJ
Is dat iets wat automatisch update?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nog wat voor in de OP? Nowplaying-banner met nummer, artiest en DJ
Mijn UIquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe je kent meEven aan het water dan ben ik straks weer fit.
Ja maar ik geniet vooral nu van de nummers.. gewoon omdat het kan nummers van Wallace collection (ofzo) of Julian Clerce (ofzo) echt zo fijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog even voordat die komt
Julien Clerc is al twee keer geweest zelfsquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik geniet vooral nu van de nummers.. gewoon omdat het kan nummers van Wallace collection (ofzo) of Julian Clerce (ofzo) echt zo fijn
Er wordt nog aan gewerkt zie ik, maar volgens mij (nog) niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat iets wat automatisch update?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:07 schreef D. het volgende:
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/de_koppige_kluizenaar/cafe.gif]afbeelding[/url] ]
Dubliners- nummer.quote:
Beter even wachten tot die automatisch update toch? Anders is het een beetje verwarrend misschien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt nog aan gewerkt zie ik, maar volgens mij (nog) niet.
Dus of je moet de pagina steeds verversen, of wat ik doe is een tabje met daarin http://nowfok.hole1988.nl/top2012/ en dan die steeds F5'en als ik hem nodig heb.
Nope het kan niet, want het is een afbeelding. Die wordt nooit automatisch geüpdatet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter even wachten tot die automatisch update toch? Anders is het een beetje verwarrend misschien.
Wat staat er in? "eejjjjjjquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef D. het volgende:
Eens even kijken hoelang het duurt voor een sms in beeld is
Inderdaad...hij is nog maar 77, maar hij ziet er al decennia lang als een 70+ 'er uit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef Homdeck het volgende:
die vader abraham ziet er al 30 jaar hetzelfde uit volgens mij
Oh jammer. Zou wel mooi zijn als dat er was. Maar dan moet je misschien HTML rechten hebben of zo om zoiets in de OP te kunnen ztten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope het kan niet, want het is een afbeelding. Die wordt nooit automatisch geüpdatet.
dan ben je nog nooit in het kleine cafe aan de haven geweest.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
'Daar in het kleine café aan de haven maakt je zo blij. Het enige dat je kunt krijgen is een hard gekookt ei.'
Heb nooit een hard gekookt ei gekregen in een café.
Jaa echt heerlijk <3quote:
Mjah. Je kan hem er in ieder geval inzetten, kunnen de mensen kijken wat ze er mee willen doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer. Zou wel mooi zijn als dat er was. Maar dan moet je misschien HTML rechten hebben of zo om zoiets in de OP te kunnen ztten.
Ik zet hem er wel in, als het irritant wordt gevonden kan ie er altijd weer uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah. Je kan hem er in ieder geval inzetten, kunnen de mensen kijken wat ze er mee willen doen.
quote:
Ja klopt. Thnxquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet hem er wel in, als het irritant wordt gevonden kan ie er altijd weer uit
Pak ik mijn hangbroekquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik weer mijn Hammer shirt erbij zoeken
It's hammertimequote:Op dinsdag 25 december 2012 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik weer mijn Hammer shirt erbij zoeken
Wat denk je van de Deurzakkers ?quote:
Ademnood?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ademloos... ik dacht heeeel even dat er iets anders zou komen
Tussen 5 en 6 uur s'ochtendsquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat hou ik van de top 2000!!
Vooral nr 199
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja verrek het heette niet eens AdemloosNog maar wat water drinken
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja verrek het heette niet eens AdemloosNog maar wat water drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |