Beter even wachten tot die automatisch update toch? Anders is het een beetje verwarrend misschien.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt nog aan gewerkt zie ik, maar volgens mij (nog) niet.
Dus of je moet de pagina steeds verversen, of wat ik doe is een tabje met daarin http://nowfok.hole1988.nl/top2012/ en dan die steeds F5'en als ik hem nodig heb.
Nope het kan niet, want het is een afbeelding. Die wordt nooit automatisch geüpdatet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter even wachten tot die automatisch update toch? Anders is het een beetje verwarrend misschien.
Wat staat er in? "eejjjjjjquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef D. het volgende:
Eens even kijken hoelang het duurt voor een sms in beeld is
Inderdaad...hij is nog maar 77, maar hij ziet er al decennia lang als een 70+ 'er uit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef Homdeck het volgende:
die vader abraham ziet er al 30 jaar hetzelfde uit volgens mij
Oh jammer. Zou wel mooi zijn als dat er was. Maar dan moet je misschien HTML rechten hebben of zo om zoiets in de OP te kunnen ztten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope het kan niet, want het is een afbeelding. Die wordt nooit automatisch geüpdatet.
dan ben je nog nooit in het kleine cafe aan de haven geweest.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
'Daar in het kleine café aan de haven maakt je zo blij. Het enige dat je kunt krijgen is een hard gekookt ei.'
Heb nooit een hard gekookt ei gekregen in een café.
Jaa echt heerlijk <3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |