Heb de hele tijd de neiging om Simon and Garfunkel (quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:45 schreef MohMi het volgende:
Eeeeen even eigen muziek tussendoor opzetten
Bijna voorbij.. het fijne van de lijst niet bekijken is dat je na elke zaadplaat de hoop hebt dat er daarna een betere komt.quote:
Maar wel de koningin van de zeikplaten dit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:48 schreef FritsFlits het volgende:
Je zou bijna denken dat het foute uur is aangebroken
Ik heb de lijst er ook niet bij, ik kijk wel vluchtig even naar het lijstje dat hier gepost wordt, maar dat ben ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bijna voorbij.. het fijne van de lijst niet bekijken is dat je na elke zaadplaat de hoop hebt dat er daarna een betere komt.
Nothing Compares 2 U is best een mooi nummerquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar wel de koningin van de zeikplaten dit.(samen met Sinead O' Connor natuurlijk. )
Maar ze zingt het wel alsof ze net bij het graf van haar twee overleden kinderen staat, die met diverse messteken gruwelijk om het leven werden gebracht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nothing Compares 2 U is best een mooi nummer
Misschien dat Prince het nummer daarom zo hekeltquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar ze zingt het wel alsof ze net bij het graf van haar twee overleden kinderen staat, die met diverse messteken gruwelijk om het leven werden gebracht.
Andrew Gold!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:02 schreef Homdeck het volgende:
volgende uur is slechtste uur tot nu toe imo. 2 of 3 nummers die de moeite waard zijn.
Ventura Highway maakt veel goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:02 schreef Homdeck het volgende:
volgende uur is het slechtste uur tot nu toe imo. 2 of 3 nummers die de moeite waard zijn.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:09 schreef NaturalScience het volgende:
Best leuke lijstjes op de website van de top2000. Met allemaal gekke kapsel, outfits en andere dingen.![]()
Bijvoorbeeld deze van Paul McCartney. Hij kon zo uit Maaskantje komen.
[ afbeelding ]
Dat nummer heb ik een paar weken geleden ontdekt. Fantastisch nummer.quote:
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik een paar weken geleden ontdekt. Fantastisch nummer.
Kan je hem niet verzetten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker kerst bij de familie, natuurlijk met... The christmas station, skyradio. Help.
Hahaquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker kerst bij de familie, natuurlijk met... The christmas station, skyradio. Help.
Doe ik morgen wel als de familie naar ons toe komtquote:
Dat is tenminste nog skyradio ipv orgel en koormuziek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
Maakt denk ik niets uit. Bij beide muzieksoorten heb je na een uur de neiging om jezelf te gaan krassen.
Thanks. Ik hoor het nu ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor hier altijd Can I get een wip-les ipv can I get a whitness
Uur 5 25-Dec 16.00-17.00quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad
Heeft iemand nog een uurlijstje voor me? (zit op mobiel)
Laters!quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten maken en even een film kijken denk ik. Tot later
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten maken en even een film kijken denk ik. Tot later
Haha, goed bezig. Veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
Zo maar eens onderweg naar mijn broer; drie chefkoks in één huis![]()
En uiteraard de radio ongevraagd op Radio 2 zetten
Genesis is over het algemeen wel prima toch? Al is dit niet hun beste..quote:
'Wie is de chef?'quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
Have fun therequote:Op dinsdag 25 december 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
Mijn broer en zijn twee matties die er ook zijnquote:
Haha lekker! Ondertussen de radio aanzetten dus. Veel plezierquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn broer en zijn twee matties die er ook zijnEn ik speel de rol van dankbare eter en 'Nee joh, ik was wel even af! Hoeft echt niet? Écht niet? Sure? Nou, dan zet ik wel koffie voor ons vieren, kan ik toch nog íets doen.'
Deze is net niets.. Al is het beter dan Wham! Als je net band aid, mariah carey en chris rea hebt gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is net niets.. Al is het beter dan Wham! Als je net band aid, mariah carey en chris rea hebt gehoord.
Dying home from christmas?quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is net niets.. Al is het beter dan Wham! Als je net band aid, mariah carey en chris rea hebt gehoord.
17.02 Kim Wilde/mel Smith Kim Wilde/mel Smith Rocking Around The Christmas Treequote:Op dinsdag 25 december 2012 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand uurlijstje komend uur? Ik wil namelijk even denken dat er ook radiozenders zijn waar ze niet elk uur hetzelfde bandje afspelen
Oh, heb m al. Nvm
Kijk eens een paar posts naar boven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand uurlijstje komend uur? Ik wil namelijk even denken dat er ook radiozenders zijn waar ze niet elk uur hetzelfde bandje afspelen
Oh, heb m al. Nvm
Zoiets ja. Mariah carey heb ik in een uur al 2x gehoord en verder zijn alle klassiekers al langs geweest. Ik wist dat het een clichématige kutzender was, maar dat het zo erg is... :pquote:
Nu nog? Ben je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:21 schreef Homdeck het volgende:
ben ondertussen gedichten aan het schrijven, maar ben inspiratieloos
ja ik weetquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu nog? Ben je lekker op tijd mee
Doe limericksquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:21 schreef Homdeck het volgende:
ben ondertussen gedichten aan het schrijven, maar ben inspiratieloos
Ook mooi! Zeker met die intro ervoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is hun lekkerste plaatje![]()
Is zo. Niets om voor je te schamen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:30 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is ook zo'n prachtige klassieker
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:47 schreef Terreros85 het volgende:
Maar Bryan Adams is ook om te kotsen
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:47 schreef Terreros85 het volgende:
Maar Bryan Adams is ook om te kotsen
echt waar? die vind ik allebei echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:49 schreef NaturalScience het volgende:
Bryan Adams is de fijnst wegluisterende rock artiest die ik ken samen met Bon Jovi![]()
Perfect achtergrond of meezing rock!
NaturalSeance heeft een nogal aparte voorkeur...quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
echt waar? die vind ik allebei echt verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NaturalSeance heeft een nogal aparte voorkeur...
Helaas geen Salva Mea, maar ik ben al tevreden...quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:52 schreef Homdeck het volgende:
Volgend uur voor het eerst Faithless in de top 2000.
nou ja hele volksstammen zijn fan van Bon Jovi inclusief mijn pa, maar mijn ding is het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een rotzooi , met alle respect verder.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, lekker alles over een kam geschoren? Voelt goed hè. Met alle respect verder.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat een rotzooi , met alle respect verder.
Typisch zo'n popplaatje waar alle vrouwen helemaal geil van worden. Michael Bublé maar dan (nog) slechter.
Ik vind het ook vreselijke muziek, maar ben het verder wel met je eensquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, lekker alles over een kam geschoren? Voelt goed he. Met alle respect verder.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:59 schreef Karina het volgende:
En deze is ook niet verkeerd
1912 Never Marry Christmas A Railroad Man Shocking Blue 1970
Ik hou van popmuziek en het nummer roept herinneringen aan m'n roadtrip door de VS bij me op. Dus die combinatie droeg er aan bij dat het hoog in m'n lijstje staat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijke muziek, maar ben het verder wel met je eens
Misschien was het een beetje hard, het gaat natuurlijk over smaak. Verder klopt het wel wat ik zeg, het is gewoon een heel typisch nummer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, lekker alles over een kam geschoren? Voelt goed hè. Met alle respect verder.
Ik heb het zo nog nooit bekeken. Nu zie ik het niet vanuit een hetero-man-oogpunt maar ik zou eerder de glijboyband en R&B-nummers onder die categorie scharen (hihi, ik zei scharen) dan dit nummer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien was het een beetje hard, het gaat natuurlijk over smaak. Verder klopt het wel wat ik zeg, het is gewoon een heel typisch nummer.
Je overdrijft hoor. Overigens vond ik degraw altijd minder slecht dan buble, maar dat is persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien was het een beetje hard, het gaat natuurlijk over smaak. Verder klopt het wel wat ik zeg, het is gewoon een heel typisch nummer.
Ik hoorde alleen maar Los Lobos-muziek op de radio (zo noemden we het toen we probeerden een fatsoenlijke zender te vinden).quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens een trip door de USA komt de Earring anders regelmatig voorbij op de radio.
En terecht, wat mij betreft. Radar Love tijdens een eideloze autotrip...
Nou ik had het geen rotzooi mogen noemen, maar het nummer valt wel in een hele typische ongrijpbare categorie waarvan grote groeperingen vrouwen helemaal wild worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je overdrijft hoor. Overigens vond ik degraw altijd minder slecht dan buble, maar dat is persoonlijke smaak.
Deden en doen ze inderdaad ook niet onverdienstelijk, clips maken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:19 schreef Cee het volgende:
Wauw, deze man heeft de video van Girls & Boys van Blur geregisseerd.En Nine Million Bicycles.
Zijn einde lijkt ook erg op die van John Denverquote:
Neergestort dus ...quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zijn einde lijkt ook erg op die van John Denver
quote:
Dan hoop ik niet dat El Condor Pasa van Simon & Gartfunkel er in staat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:46 schreef Karina het volgende:
Shocking Blue
Zonder lijstje erbij is het zeker lleuker, ik probeer het liedje te raden aan de hand van de intro
De eerste tonen danquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat El Condor Pasa van Simon & Gartfunkel er in staat.
Klaas puul garnalen moet niet vergeten worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:45 schreef FritsFlits het volgende:
The Cats is het enige exportproduct van Volendam dat status verdient
Dit soort muziek mag van mij nog NET wat harder/steviger zeg maar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs mijn moeder kan faithless waarderen. Die heeft reverence nog liggen als het goed is.
Niet echt, meer gewoon electro.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:50 schreef Karina het volgende:
Niet echt mijn ding dit. al vind ik sommige house (is dit house?) wel leuk.
Eigenlijk gewoon reclame voor www.ontdopen.nlquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Faithless in de top 2000? Ze hebben de poorten echt helemaal open gezet he..en dan nog wel God is a dj door een eo-dj..
Uur 8 25-Dec 19.00-20.00quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand uurlijstje voor komend uur? Hij staat nu gelukkig even op top2000 hier
haha wat heb je gedaan? Vaatwasser opengedaan voordat hij klaar was? Heb ik op mijn werk weleensquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de keuken staat blank. Dat was het kerstdiner /liefdagboek
Misschien ben ik even oud als je moeder heb nog van ze genoten op Lowlands.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs mijn moeder kan faithless waarderen. Die heeft reverence nog liggen als het goed is.
Ik heb een cd box van ze Abba Goldquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef FritsFlits het volgende:
Deze moeten we ergens op LP hebben
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik ook. Mochten we ook niet mooi vinden. Net als met André van Duin.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Jeugdsentiment komt voor mij zometeen met ABBADie ik destijds echt niet leuk vond, dat kwam later pas.
Ik heb het idee dat jij (en karina) toch een tiental jaren jonger zijn. Dan nog..quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien ben ik even oud als je moeder heb nog van ze genoten op Lowlands.
Of het niet "mocht" weet ik eigenlijk niet eens meer. Ik weet wel dat ik Waterloo zou playbacken in de zesde klas "musical" maar de meester vond me niet goed genoegquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Mochten we ook niet mooi vinden. Net als met André van Duin.
Vriend was wel fan van ABBA en werd er mee gepest door de "echte muziekkenners."
De varkenshaas besloot te gaan roken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
haha wat heb je gedaan? Vaatwasser opengedaan voordat hij klaar was? Heb ik op mijn werk weleens
Zou kunnen. Ik heb vrienden die nog een stuk ouder zijn dan ik. Hebben dezelfde smaak en gaan naar bandjes.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij (en karina) toch een tiental jaren jonger zijn. Dan nog..
En toen kwam de brandweer? Balen man. Zo zie je maar: roken is slecht voor jequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De varkenshaas besloot te gaan roken.
Dan ben je mooi het haasje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De varkenshaas besloot te gaan roken.
Ga de vloer helpen dweilen manquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn jullie weer heerlijk gevat![]()
Vlak bij de haven staan heel oude huizenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
Patsy is toch zo een soort truckersnummer? Ik kan het niet zo snel voor me halen.
lolquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat die er niet in?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:15 schreef Homdeck het volgende:
waarom dit wel en geen don mercedes? Rocky is 10 klassen beter.
Die staat er niet in? Verbaast me wel inderdaad!quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:15 schreef Homdeck het volgende:
Schitterende tekst.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:15 schreef Homdeck het volgende:
nee 2008 voor het laatstquote:
Te triestquote:
goed planquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
OK die gaan we "duwen" volgend jaar! Rocky.
Het is met Slayer gelukt. 190ste hoorde ik vanaqvond van mijn broer die meegeduwd had.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:17 schreef Karina het volgende:
OK die gaan we "duwen" volgend jaar! Rocky.
OKquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is met Slayer gelukt. 190ste hoorde ik vanaqvond van mijn broer die meegeduwd had.
Ooowwww ik vond het al zo gek, roken en dan nat? Ik dacht ze hebben staan blussenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor zojuist dat de keuken niet blank maar blauw stondexcuses voor deze ernstige verwarring.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor zojuist dat de keuken niet blank maar blauw stondexcuses voor deze ernstige verwarring.
maar wel zwarte varkenshaasjes?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Bedankt für die Blumen[ afbeelding ]
Dat noemen ze een beflapje.quote:
Nou pak de lijst erbij en tel ze evenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:38 schreef tong80 het volgende:
Hoeveelste dooie is dit al achter elkaar ?
4 dooienquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ronan Keating leeft nog wel. Maar het kan dan ook niet altijd meezitten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:38 schreef tong80 het volgende:
Had ook in dat rijtje moeten staan idd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
4 dooienRonan Keating moet de boel weer verpesten
Had deze ook wel gepast: if tomorrow never comesquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef tong80 het volgende:
Trouwens take my breath away was een mooie aanloop naar de overledenen.
Hard op lachtquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het origineel van Peter Koelewijn beter.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Dat heeft wel het nummer verpest, ik denk who the fuck is Alice er nog steeds achteraan
Ik neukte Alice op dat nummer.quote:
Ik hoorde op het laatst pas wat ze zong, windforce eleven, ik begreep je post al nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:52 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Speciaal voor Hans Klok dit nummer
quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde op het laatst pas wat ze zong, windforce eleven, ik begreep je post al niet
Lukt mij helaas niet op mijn laptop, geen word of niks heb ik erop staanquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand uurlijstje weer? Die site is niet fijn op mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |