SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!![]()
![]()
Ware TTEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
in 2007 op het Plein in Den Haag: Living Doll
in 2008 op de Grote Markt in Breda: Rabbering en 't hackuhuurtje
in 2009 op de Grote Markt in Groningen: Rooie Rinus en Pé Daalemmer
in 2010 in Eindhoven: Skiddilly
in 2011 op de Beestenmarkt in Leiden: Siep
en in 2012 op de Oude Markt in Enschede: Roel en Michiel
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Lapo hunter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb al 131 3FM topics geopendquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het mag omdat ik zonet jouw topic kaapte.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Onvervalse lapohunt, I'm not even sorry about it![]()
![]()
![]()
In de eerste jaren werd er op de laatste dag ook nog gewoon op het Neude voor het huis vanalles geveild. De hele inboedel ging dan onder de hamer en je moest het na afloop ook meteen ophalen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
die ouwe mensen in het beginquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
in 2007 op het Plein in Den Haag: Living Doll
in 2008 op de Grote Markt in Breda: Rabbering en 't hackuhuurtje
in 2009 op de Grote Markt in Groningen: ...
in 2010 in Eindhoven: Skiddilly
in 2011 op de Beestenmarkt in Leiden: Siep
en in 2012 op de Oude Markt in Enschede: Roel en Michiel
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
het was revolutionairquote:
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Sneeuw?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...![]()
![]()
Vond de afsluiting dit jaar trouwens erg matig. Die rit in de auto en die erehaag en vervolgens de onthulling van het bedrag vond ik maar saai. In Groningen vond ik het vele malen mooier.
Projectie op het stadhuis![]()
DJ's lopend door de menigte![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Zeer zeker, 2010 heeft net als 2007 meerdere hoogtepuntjes die ik niet vergeten benquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Jon Bakker in 2010 was ook wel een van de hoogtepunten hoor.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
En hoe lang is je piemel??quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 131 3FM topics geopendTante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Alleen het eerste jaar ging echt alles weg. Laptops van 1400 euro voor 200 euro enzoquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
In de eerste jaren werd er op de laatste dag ook nog gewoon op het Neude voor het huis vanalles geveild. De hele inboedel ging dan onder de hamer en je moest het na afloop ook meteen ophalen![]()
![]()
HE?!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Pino112 het volgende:
Jon Bakker in 2010 was ook wel een van de hoogtepunten hoor.![]()
![]()
Ik had verwacht dat iemand met de Martinitoren zou aankomen, maar ik bedoel een hoogtepuntje...quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
En de flashmob was in Groningen meen ikOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Gemiddeld geloof ik, 16 centimeter, hoezo?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen het eerste jaar ging echt alles weg. Laptops van 1400 euro voor 200 euro enzo![]()
de man die dat jaar het dienblad kocht is het nog jarenlang trouw komen brengen voor de start van het volgende glazen huis
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: