Overheid. Bazenclub.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
De overheid zal daar dankbaar gebruik van maken.
Ik heb aandelen cadeau gekregen.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb aandelen cadeau gekregen.
O.a.
51% van Shell?quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb aandelen cadeau gekregen.
O.a.
Wel van Shell, maar 51% is toch gortig.quote:
Sympathiek van hem, toch.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
Zienswijze heeft mij genomineerd voor de Herman Van Rompuy trofee
Op de staak met hem.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
Wel hartverwarmende woorden van Zienswijze.
Waar ik erg blij mee ben, complimenten van hem zouden meer een belediging zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt ook een paar nominaties van hem aan je broek
Niet lekken, die boodschap komt morgen pas.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
Bea had weer een mooie linkse boodschap vol saamhorigheid, solidariteit en EU.
Bedankt, spoiler alert.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
Bea had weer een mooie linkse boodschap vol saamhorigheid, solidariteit en EU.
User met meest salonfähige denkbeelden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Oei, toch nog een onverwachte en leuke nominatie van Zienswijze gekregen.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Oei, toch nog een onverwachte en leuke nominatie van Zienswijze gekregen.
Zowel voor als (toen) achter de schermen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is ongeveer je duidelijkste post van de afgelopen tien jaar.
Haar posts heb ik ook nooit begrepen. En die zijn gemiddeld nog 10x zo lang als de jouwequote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zowel voor als (toen) achter de schermen.
Kuddo's voor Paddy, die kan me lezen als een boek.
Ach, ik kan het missen. Bovendien is het voor baby's.quote:
Tja ik hou van winrarren in de communicatie. (ik ben geen vrouw).quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Haar posts heb ik ook nooit begrepen. En die zijn gemiddeld nog 10x zo lang als de jouwe
Ja, Guido.quote:Op maandag 24 december 2012 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft iemand de Kersttoespraak van de koningin al gezien?
Van vorig jaar, ja.quote:Op maandag 24 december 2012 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft iemand de Kersttoespraak van de koningin al gezien?
Iemand zei dit is Anne frank, ze moet nog naar het station.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iemand zei dit is Anne frank, ze moet nog naar het station.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Vs.quote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Timmmmm kunnen ze beter een bruine kleur geven.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die heerlijke voorbeeldenquote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan er hele verhalen over vertellen.
Ken je van die sessie's op de WC als je geen vaste poep hebt maar er allemaal van die stukjes harde poep, eventueel vermengd met wat jus, naar buiten schieten? Dan is het net alsof je zo'n ouderwets machinegeweer hebt, zo schieten ze dan ook de WC-pot in.quote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die heerlijke voorbeelden
Blegh.quote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ken je van die sessie's op de WC als je geen vaste poep hebt maar er allemaal van die stukjes harde poep, eventueel vermengd met wat jus, naar buiten schieten? Dan is het net alsof je zo'n ouderwets machinegeweer hebt, zo schieten ze dan ook de WC-pot in.
"Tik tik tik tik tik".
Ik las "in Vs"quote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef EchtGaaf het volgende:
In de VS was een ambtenaar die op zijn donder kreeg omdat hij heel veel scheten liet.
Het maakt Vs weinig uit, zolang hij zich maar aangetrokken voelt tot hun kringspier.quote:Op maandag 24 december 2012 23:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of VS iets met de ambtenarij heeft...
Hij is mijn grote tokkiepaupervriendquote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef betyar het volgende:
Hofstadtje voelt zich thuis in het Walibi topic.
Je kan links en rechts draaien.quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt Vs weinig uit, zolang hij zich maar aangetrokken voelt tot hun kringspier.
Zolang hij daar maar blijft zitten wij hier goed.quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef betyar het volgende:
Hofstadtje voelt zich thuis in het Walibi topic.
Daar was ik een aantal jaar geleden wel klaar mee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef betyar het volgende:
Ik laat mijn haren denk ik lang groeien, gewoon omdat het kan.
Ik toen het bovenop niet meer wou groeienquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar was ik een aantal jaar geleden wel klaar mee.
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik toen het bovenop niet meer wou groeien
Best aardige serie, zeker in het tweede seizoen. Jammer dat het gecancelled is. Het was niet cheesy genoeg om de fans van de franchise tevreden te stellen, vrees ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef remlof het volgende:
Nog maar eens even naar mijn held kijken, Dr Rush in Stargate Universe.
Toch dikke faal mij met zo'n LBO anti-semiet te vergelijken als Kusters. Terwijl jouw politieke kant tegenwoordig juist laagopgeleid en anti-semitisch is. Sterker nog, hij gaf aan SP te stemmen!quote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is mijn grote tokkiepaupervriend
Wat ben jij toch door de mand gevallenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef betyar het volgende:
Ik laat mijn haren denk ik lang groeien, gewoon omdat het kan.
Mijn politieke kant is laagopgeleid? Okquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch dikke faal mij met zo'n LBO anti-semiet te vergelijken als Kusters. Terwijl jouw politieke kant tegenwoordig juist laagopgeleid en anti-semitisch is. Sterker nog, hij gaf aan SP te stemmen!
Zou jij toch achter moeten staan, die Joego is immers import dus per definitie beter.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn politieke kant is laagopgeleid? Ok
Ga maar een gun kopen van een joego en gekke dingen doen, ik acht je er toe in staat.
Ik zeg alleen dat import niet per definitie slechter is. Dat doe jij uiteraard wel als uitgesproken xenofoob. Alles wat van over de horizon komt is eng hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zou jij toch achter moeten staan, die Joego is immers import dus per definitie beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 25-12-2012 13:39:57 ]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef Arashimashou het volgende:
Jongens, er is iets wat jullie moeten weten. DEATH. Ik denk dat Dekomori Sanae de allerbeste chuuni aller tijden is. DEATH. Ze heeft superhamerhaar als wapen, en rost al haar vijanden in elkaar. DEATH.
Dit is Sanae, not giving a shit. DEATH.
[ afbeelding ]Dat is meer Carmen CameltoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar een kussensloop van?
Ik heb gehoord dat robin daar meer over weet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is meer Carmen Cameltoe
Dmquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is meer Carmen Cameltoe
Poker is net seks, we leren het allemaal van onze grootvader op de keukentafel iedereen denkt dat ie geweldig is maar niemand kan er wat van.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef Drugshond het volgende:
6 tafels ligt me wel aardig goed.... ABC-poker.
Moet alleen niet te lang blijven hangen voordat de 'vulchers' er lucht van krijgen.
Net een sessie met 8 tafels tegelijk. Dat is bijna klikken per 2 seconden. Ik wil een graph maken van de afgelopen 4 dagen (omdat die qua swings gewoon te grappig is). De vraag ligt ook al bij UVT.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Poker is net seks, we leren het allemaal van onze grootvader op de keukentafel iedereen denkt dat ie geweldig is maar niemand kan er wat van.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
Rukken op politieke spelletjes, hoe zielig kan je zijn?
Pokertracker downloaden, 30 dagen trial uitproberen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Net een sessie met 8 tafels tegelijk. Dat is bijna klikken per 2 seconden. Ik wil een graph maken van de afgelopen 4 dagen (omdat die qua swings gewoon te grappig is). De vraag ligt ook al bij UVT.
Ik snap het spel vrij goed heb ook aardig wat boeken ervan gelezen. Maar lezen is 1 ding.... het , het tot op de letter uitvoeren blijft lastig.
HEM is plezieriger.... maar met een HUD speel ik juist slechter dan beter.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pokertracker downloaden, 30 dagen trial uitproberen.
https://www.pokertracker.com/
Laat de handen pas importeren als je klaar bent met spelen, komt die hud ook niet tevoorschijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
HEM is plezieriger.... maar met een HUD speel ik juist slechter dan beter.
I know.... ik heb HEM-1 (download) en HEM-2 (trail verlopen) op deze PC gehad. Dus ff opnieuw optuigen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laat de handen pas importeren als je klaar bent met spelen, komt die hud ook niet tevoorschijn
Voor SNG's is het wel handig, maar dat is niet mijn spel type.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:28 schreef monkyyy het volgende:
Gebruik zelf pokertracker 3 en tableninja, tableninja is handig voor multitablen, hotkeys instellen, automatisch betsizes voert ie in, met 1 druk op de knop op sit out gaan op al je tafels etc.
Ik heb nog ergens HEM 1.10b liggen. Werkte wel aardig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:29 schreef monkyyy het volgende:
HEM 2 schijnt nog vol met bugs te zitten, pokertracker 4 heb ik geprobeerd, maar de HUD crashte bij mij de hele tijd.
Daar heb ik een xbox controller voor windows voor. Met hotkeys.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:28 schreef monkyyy het volgende:
Gebruik zelf pokertracker 3 en tableninja, tableninja is handig voor multitablen, hotkeys instellen, automatisch betsizes voert ie in, met 1 druk op de knop op sit out gaan op al je tafels etc.
http://www.runitonce.com/plo/free-phil-galfond-video/quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:30 schreef Drugshond het volgende:
Omaha schijnt wel tof te zijn, maar ook 1 grote mind fuck.
Jij ook fijne Kerst remmiequote:
Ik doe het licht uit en de deur open.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
" Politie: Voorkom inbraak, laat het licht aan"
Ze kunnen beter iedereen aanraden Home Alone te kijken, daar weten ze wel raad met inbrekers.
Ik kan mijzelf alleen nog best een uurtje of veel zoethouden met alle zij-quests.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nice. Net Pirate's Cove achter de rug.
O wat erg...quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn allemaal aangeschoven bij de verplichte kerstbrunch.
Dat is tijdens het diner als de dronken oom langskomt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
O wat erg...
Wat zal er afgeruzied worden.
Dat hoeft niet hoor. Vaak worden met dit soort dagen oude vetes opgerakeld..quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is tijdens het diner als de dronken oom langskomt.
Brunchen is voor mietjes en joden.quote:
Ik ben tegenwoordig die dronken oom.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is tijdens het diner als de dronken oom langskomt.
* Mag geen opmerkingen over allochtone POL-users maken *quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ik doe het licht uit en de deur open.
Eens kijken wie hapt.
Ik haat allochtonen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
* Mag geen opmerkingen over allochtone POL-users maken *
Als Turk kan dat tenminste geen zelfhaat zijn. Ooit een Turkse arbeider gezienquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik maak mij schuldig aan proletariaathaat in NWS.
Ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als Turk kan dat tenminste geen zelfhaat zijn. Ooit een Turkse arbeider gezien?
En toch is de top 2000 beter dan bijv. wat je op 3fm hoordequote:Op dinsdag 25 december 2012 12:02 schreef 99.999 het volgende:
17 nummers van blof in de top 2000, weet ik ook weer waarom ik daar nooit naar luister
Voor mij is het vandaag lekker een heerlijk rustig dagje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Straks weer hordes familie over de vloer.
Echt een kaasreactie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Wat leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Bij het Suikerfeest ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Was net een uur bezig op 6 tafels poker. Money never sleeps.quote:
Oké, Wilders.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Hordes allochtonen over de vloer. Moet er ook niet aan denken.
En het zilveren bestek is daarna natuurlijk foetsie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
Hordes allochtonen over de vloer. Moet er ook niet aan denken.
Ze kennen het bedrip voordeur niet, ze klimmen liever over de schutting.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:09 schreef Tem het volgende:
Als Marokkaan kom je graag bij de mensen thuis.
Jaja, en nu moet iemand zeker de grap maken "als de bewoners niet thuis zijn" zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:09 schreef Tem het volgende:
Als Marokkaan kom je graag bij de mensen thuis.
Nee, van v_P's denkbeeldige vriendje.quote:
Jij bent mijn denkbeeldige vriendje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van v_P's denkbeeldige vriendje.
Dat klopt wel aardig inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent mijn denkbeeldige vriendje.
Voel de liefde!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt wel aardig inderdaad.
Je kan er nog zo lekker op doorblijven rijmen.quote:
pffff wanneer je 58 bent misschienquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toch is de top 2000 beter dan bijv. wat je op 3fm hoorde
Wat is het twitteraccount van God?quote:Paus Benedictus XVI heeft maandag mensen opgeroepen om ruimte voor God te vinden in hun snelle levens met de laatste elektronische gadgets.
Gangnam Style staat er ook inquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
pffff wanneer je 58 bent misschien
Dire Straits als er iets is waar ik spontaan depressief van wordtquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gangnam Style staat er ook in
Maar weinig mis met Dire Straits, Nirvana, AC/DC
Er is veel depressievere muziekquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dire Straits als er iets is waar ik spontaan depressief van wordt
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een razende bagger is dat, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
Voel me altijd extreem intelligent wanneer ik NWS aandoe.
Maak je niet vaak mee hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
Voel me altijd extreem intelligent wanneer ik NWS aandoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Vrolijk kerstfeest stelletje flikkers.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Maak je niet vaak mee hè?Zeer zeer zelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
[..]
Maak je niet vaak mee hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Vrolijk kerstfeest, Scrooge.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Vrolijk kerstfeest stelletje flikkers.
Dankje bob skaddie.quote:
Dat ondermijnt namelijk mijn deleteknop.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ik mag van VS niet in gesprek met proletariërs.
[..]
Maak je niet vaak mee hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dus je kunt niet eens meer met je zelf praten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef De_Guidance het volgende:
Klep dicht pubertje.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, dus je kunt niet eens meer met je zelf praten?
Laat VS dan onmiddelijk rust. Tukkerland is immers de grootste proleten-provincie van Nederland.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef De_Guidance het volgende:
Was nog best beschaafd allemaal, ondanks zijn gebrek aan klasse.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ondermijnt namelijk mijn deleteknop.
Jij moet eigenlijk in tranen zijn voor 't feit dat we 4 miljoen meer hebben opgehaald dan vorig jaar voor Afrikaanse babies.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat VS dan onmiddelijk rust. Tukkerland is immers de grootste proleten-provincie van Nederland.
Geweldig, straks maar eens ontbijten en dan rollen over het strand om de aandacht van het mooie volk te trekken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dankje bob skaddie.
Hoe staat het met de zon, zee en strand?
Het worden er dan ook steeds meer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk in tranen zijn voor 't feit dat we 4 miljoen meer hebben opgehaald dan vorig jaar voor Afrikaanse babies.
Hoi, volgens mij kennen wij elkaar nog niet. Ik ben Koos.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk in tranen zijn voor 't feit dat we 4 miljoen meer hebben opgehaald dan vorig jaar voor Afrikaanse babies.
Jij denkt ook alleen maar aan seks met mannen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geweldig, straks maar eens ontbijten en dan rollen over het strand om de aandacht van het mooie volk te trekken.
Tijdens waterpolo nog in een halve knuffelhouding gestaan met een gigantische Rus, was wel leuk.
quote:Sometimes, I feel like human culture is a war between producers and entitled parasites, who think everything should be provided.
Jij en Mutant wouden 't op deze manier, dan krijg je 't ook.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was nog best beschaafd allemaal, ondanks zijn gebrek aan klasse.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
Minder kindersterfte= minder bevolkinggroei.
Echt? Écht.
Wilden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en Mutant wouden 't op deze manier, dan krijg je 't ook.
Het mooie volk bestaat uit mannen én vrouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan seks met mannen.
Dat ja.quote:
Quatsch.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het mooie volk bestaat uit mannen én vrouwen.
Geen lekkere wijven neukenquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen lekkere wijven neuken
Ik wil het ook best over vrouwen hebben, hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het gay-uurtje is weer begonnen. Binnenkort maar weer eens een gezellig avondje potenrammen.
Helaas, ik moet kerst gaan vieren.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil het ook best over vrouwen hebben, hoor.
Zelfs daar ben je te nichterig voor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het gay-uurtje is weer begonnen. Binnenkort maar weer eens een gezellig avondje potenrammen.
Alcoholist.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ja.
Niet zeiken, ik zit al aan de champagne.
Moslimquote:
Tieten blijven toch onovertrefbaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil 't ook best over vrouwen hebben, iemand moet toch een keer een compliment krijgen voor het feit dat toiletten worden schoongehouden en kleren worden gestreken.
Ik vind het aanbod een beetje mager, weet nog niet wat ik ga kijken. Ken bijna ook alles al, maar dat maakt niet uit. Straks begint Back to the future maar die zal ik vast halverwege wel weer uit zetten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de televisieprogramma's te oordelen wel.
Die zijn ook maar voor 1 keer leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:35 schreef De_Guidance het volgende:
Er bestaan wel moeilijk veel Beethoven films.
Heb je Slumdog Millionaire al gezien? Vast wel. Afijn, die hebben ze maar eens heel laat op Ned3 geprogrammeerd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind het aanbod een beetje mager, weet nog niet wat ik ga kijken. Ken bijna ook alles al, maar dat maakt niet uit. Straks begint Back to the future maar die zal ik vast halverwege wel weer uit zetten.
Ik zag het net in de gids staan, ik ken hem nog niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je Slumdog Millionaire al gezien? Vast wel. Afijn, die hebben ze maar eens heel laat op Ned3 geprogrammeerd.
Bekroonde film, acht Academy Awards en nog veel meer.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zag het net in de gids staan, ik ken hem nog niet.
Ik heb er wel van gehoord alleen nog niet gezien. Lijkt mij wel een goede film, maar niet voor vanavond.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Bekroonde film, acht Academy Awards en nog veel meer.
Er is genoeg keuze. Alleen heb ik ook helemaal geen zin in films.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord alleen nog niet gezien. Lijkt mij wel een goede film, maar niet voor vanavond.
Waarschijnlijk ga ik ook gewoon lezen of even de server uitpluizen om te kijken of ik iets kan vinden wat ik nog niet heb gezien en waar ik zin in heb. Beetje besluiteloos ben ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is genoeg keuze. Alleen heb ik ook helemaal geen zin in films.
Dat komt omdat alles twee dagen lang anders is. Best balen, in andere landen vieren ze het maar één dag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:47 schreef Auti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik ook gewoon lezen of even de server uitpluizen om te kijken of ik iets kan vinden wat ik nog niet heb gezien en waar ik zin in heb. Beetje besluiteloos ben ik
Ik zie ze hier ook, maar in NWS is echt alles weg. Baby Jezus, laat Fok niet vastlopen in deze barre tijd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee ik moest lachen. Bovendien kan ik alle UI's zien!
Het is het begin van het einde der tijden, Auti. Ik zeg vaarwel, nu het nog kan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:51 schreef Auti het volgende:
Ik kan nu ook niet meer quoten.. Ik heb een hoop shit op mijn laptop draaien maar een UI en quote blocker zitten er niet tussen![]()
Of ze zijn achter de schermen bezig of er is een aanval gaande.
De laatste twee weken van het jaar ben ik altijd een beetje van de leg.. ik raak ook in de war met wat voor dag het is bijvoorbeeld, door koopzondagen en rare winkeltijden en van alles en nog wat. De hele wereld staat op zijn kop en dat is straks op 1 januari weer in 1 keer afgelopen, kleine nasleep van beste wensen en dergelijke en dan is alles weer rustig.quote:Dat komt omdat alles twee dagen lang anders is. Best balen, in andere landen vieren ze het maar één dag.
En dat op eerste kerstdagquote:Het is het begin van het einde der tijden, Auti. Ik zeg vaarwel, nu het nog kan.
Oh maar dat heeft zo'n beetje iedereen hoor, die desoriëntatie qua welke dag het is. Ik heb nu het gevoel dat het zondag is, en morgen baal ik omdat het alweer zondag is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:53 schreef Auti het volgende:
Dan maar zo
[..]
De laatste twee weken van het jaar ben ik altijd een beetje van de leg.. ik raak ook in de war met wat voor dag het is bijvoorbeeld, door koopzondagen en rare winkeltijden en van alles en nog wat. De hele wereld staat op zijn kop en dat is straks op 1 januari weer in 1 keer afgelopen, kleine nasleep van beste wensen en dergelijke en dan is alles weer rustig.
Wacht maar af, zometeen is het 'doneren of je kunt er niet meer op!'quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:54 schreef Drugshond het volgende:
Op kerstavond FOK! repareren. Denk dat ze wel iets beters te doen hebben,
Ik geef Danny al bergen met centjes. Dit is een vaag probleem. Server begint ook traag te worden nu.quote:Wacht maar af, zometeen is het 'doneren of je kunt er niet meer op!'
Homo...quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Iemand heeft ergens de javascript kaput gemaakt.
Godse baggerforum is dit eigenlijk.quote:
Dat gevoel inderdaad. Al is er hier wel een supermarkt open met aangepaste tijden. Maar het voelt inderdaad als een zondag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh maar dat heeft zo'n beetje iedereen hoor, die desoriëntatie qua welke dag het is. Ik heb nu het gevoel dat het zondag is, en morgen baal ik omdat het alweer zondag is.
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie ze hier ook, maar in NWS is echt alles weg. Baby Jezus, laat Fok niet vastlopen in deze barre tijd.
Ja die van POL hebben ook prioriteit bij mijquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Stemmen op de POL-verkiezingen wel te verstaan, dat andere kan mij geen reet schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |