Overheid. Bazenclub.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
De overheid zal daar dankbaar gebruik van maken.
Ik heb aandelen cadeau gekregen.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb aandelen cadeau gekregen.
O.a.
51% van Shell?quote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb aandelen cadeau gekregen.
O.a.
Wel van Shell, maar 51% is toch gortig.quote:
Sympathiek van hem, toch.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef remlof het volgende:
Zienswijze heeft mij genomineerd voor de Herman Van Rompuy trofee
Op de staak met hem.quote:Op maandag 24 december 2012 22:51 schreef De_Guidance het volgende:
Wel hartverwarmende woorden van Zienswijze.
Waar ik erg blij mee ben, complimenten van hem zouden meer een belediging zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt ook een paar nominaties van hem aan je broek
Niet lekken, die boodschap komt morgen pas.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
Bea had weer een mooie linkse boodschap vol saamhorigheid, solidariteit en EU.
Bedankt, spoiler alert.quote:Op maandag 24 december 2012 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
Bea had weer een mooie linkse boodschap vol saamhorigheid, solidariteit en EU.
User met meest salonfähige denkbeelden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Oei, toch nog een onverwachte en leuke nominatie van Zienswijze gekregen.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Oei, toch nog een onverwachte en leuke nominatie van Zienswijze gekregen.
Zowel voor als (toen) achter de schermen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is ongeveer je duidelijkste post van de afgelopen tien jaar.
Haar posts heb ik ook nooit begrepen. En die zijn gemiddeld nog 10x zo lang als de jouwequote:Op maandag 24 december 2012 23:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zowel voor als (toen) achter de schermen.
Kuddo's voor Paddy, die kan me lezen als een boek.
Ach, ik kan het missen. Bovendien is het voor baby's.quote:
Tja ik hou van winrarren in de communicatie. (ik ben geen vrouw).quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Haar posts heb ik ook nooit begrepen. En die zijn gemiddeld nog 10x zo lang als de jouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |