quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Evertjan het volgende:
JAJAJAJAJA IK WORD HELEMAAL GEK HIER!!!!
quote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef henkde_j het volgende:
En Ekdom veranderd in een klein jongetje...oh wacht
Ja ik snap het nuquote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
De DJ's zeggen allemaal: hallo Hallo HALLO
quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Evertjan het volgende:
JAJAJAJAJA IK WORD HELEMAAL GEK HIER!!!!
Dude..quote:
Hehe scherp.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef iFok. het volgende:
Wat is er moeilijk aan een week binnen zitten? Doen Fokkers toch ook?
Ik hoorde Gerard over washandjes , maar zal wel een douche zijn tochquote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze wel gedouched in die 6 dagen?
Ik meen dat er een douche in zit jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:12 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze wel gedouched in die 6 dagen?
2de camera die vandaag gesneuveld isquote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Camera naar de kloten door dat keukentrapje
quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef waxmask het volgende:
Zowaar nog mooier dan de maanlanding...
Dit jaquote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef Qunix het volgende:
WHAM TRAP WEG~!????? HADDEN WE DAT NIET GEOEFEND!!!?!?!?!
Die cameraman zit morgen met een blauw oog aan tafelquote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Camera naar de kloten door dat keukentrapje
FOK!kers eten nog hamburgers.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef iFok. het volgende:
Wat is er moeilijk aan een week binnen zitten? Doen Fokkers toch ook?
Zo kunnen wel meer mensen ze zienquote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het leuker toen ze door een haag van mensen naar het podium moesten lopen. Het voelt ze toch minder persoonlijk aan.
wel fijner/beter voor de dj's.quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het leuker toen ze door een haag van mensen naar het podium moesten lopen. Het voelt ze toch minder persoonlijk aan.
Jij hebt het maar druk vandaag.quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet eens op met die uitslag, moet m'n kat nog eten geven.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:14 schreef edjuh18 het volgende:
Hitler heeft ook zo door die streek gereden met zijn tanks
In eindhoven hadden ze een koetsquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik bedenk me wel dat het feestje direct afgelopen is als die truck iemand aanrijdt.
Keer uw auto.quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
en dan rijden ze straks verkeerd
Weer met een corrupte TomTom door Oost-Duitsland.quote:
wat een amplitude mensen!!!!quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef iFok. het volgende:
Ik mis commentaar van Hans van Zetten.......
Laat je kat het doen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet eens op met die uitslag, ik moet mijn kamer nog opruimen.
eerst je kat nu je kamersquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet eens op met die uitslag, ik moet mijn kamer nog opruimen.
quote:
Hoe tofquote:Op maandag 24 december 2012 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor ze hier buiten ook..O+
Ik download hem welquote:
Ik bedenk me wel dat het feestje direct afgelopen is als die truck iemand aanrijdt.
Karma!quote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn de helden van de radio!! die verdienen dat!
Ja nu weten we het wel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet eens op met die uitslag, ik moet m'n fiets nog oliën.
Dago, we weten het nu wel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Schiet eens op met die uitslag, ik moet m'n penis nog masseren
ik nog kerstinkopen doenquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Vergeet knopjes drukken nietquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef KNAK het volgende:
en dit voor 6 dagen in een huis zitten met high concentrated sap en 8 uur per dag babbelen?
quote:
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom nu allemaal mensen in dit topic die ik de hele week niet heb gezien... en alleen commentaar hebben.
VBL SCquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom nu allemaal mensen in dit topic die ik de hele week niet heb gezien... en alleen commentaar hebben.
Foo Fighters fanquote:
Ja faalhaasjesquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Aanstekers moeten ze gebruikenquote:
als je als bijnaam The Trucker hebtquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef borisz het volgende:
Kunnen ze bij de PDC nog wat van leren zo'n opkomst
Truequote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, laten we ons er niet aan storen en genieten van het moment.
Ja, mja,quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Aanstekers moeten ze gebruiken
Ja sorry moest even ergens klagenquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
dat vind ik mooi om te horenquote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
BEDANKT, WE zullen het NOOIT NOOIT NOOIT vergeten
quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef Pino112 het volgende:
EN ZE LOPEN
EN IK LOOP
[/hans van zetten]
Geeft meer sfeerquote:
Doodeng al die mensen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat ik toch blij ben dat ik me heb afgemeld voor de erehaag nu ik al dat gedrang zo zie..
Cool tochquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Crientj het volgende:
Ik denk dat ik toch blij ben dat ik me heb afgemeld voor de erehaag nu ik al dat gedrang zo zie..
Alle 3 tegelijk? dan ga je dood.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Kippenvel momentjes hoor!
Moet je nagaan als je hun 3 bent!
Niet gek, gezien de hoeveelheid mensen en dat de laatste keer in 2007 was.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef slangpie het volgende:
michiel heeft het er nog steeds moeilijk mee volgens mij
quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
ZE LOPEN HET PODIUM OP! IK WORD HELEMAAL GEK HIER!
quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
ZE LOPEN HET PODIUM OP! IK WORD HELEMAAL GEK HIER!
Ilsequote:
Hij heeft dit bedachtquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
Giel wordt binnengehaald als Jezus, toch zn natte droom
Flikker zelf op naar je VBL SC.quote:
12quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Crientj het volgende:
ben blij dat ik nu voor de TV zit te kijken in plaats van daar, vond het gister al te druk, laat staan nu.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Crientj het volgende:
Je zal je nog verbazen hoe dichtbij ze komen!quote:
Neil Armstrong kreeg minder aandacht na terugkomst van de maanquote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd ben ik de enige die dat denkt?
Jij bent blijkbaar weer unbanned en wil nu op het moment supreme de boel alsnog verpesten met negativiteit? Jammer.quote:
smartphone oudersquote:
ben hier al de hele week, ik post alleen niet zoveel domme bullshitquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar weer unbanned en wil nu op het moment supreme de boel alsnog verpesten met negativiteit? Jammer.
NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar weer unbanned en wil nu op het moment supreme de boel alsnog verpesten met negativiteit? Jammer.
Jij was degene die het meest heeft gescholden tijdens SR.quote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil best m'n werk doen, en vervolgens zo ontvangen wordenquote:
anders houd je even je bek dicht ajacied422quote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEGEER HET DAN ALS HET JE IRRITEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe ik toch niet? Kijk alleen zijn posts even door in deze reeksquote:Op maandag 24 december 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef ons niet de schuld jankbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |