quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Het zou de DJ's pas sieren als ze dit kosteloos doen, maar niets is minder waar.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoeveel krijgen die kneuzen eigenlijk voor zich zelf zogenaamd een paar daagjes uithongeren?
Ze houden er niet eens hongerbuikjes aan over![]()
Dat kunnen we niet verwachten hij werkt bij de publieke omroep. Bakken geld haalt die jongen ook niet binnen....quote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen proberen een schuldgevoel aan te praten gaat inderdaad te ver....als Giel zelf het nou even gaat aanvullen tot die 10 miljoen.
*Giel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Chiel kan de tering krijgen. Ook goed?
Daarom.quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet verwachten hij werkt bij de publieke omroep. Bakken geld haalt die jongen ook niet binnen....
oh, wacht, hij beurt gewoon meer dan Balkenendenorm.
Ik vind dit niet kunnen. Ban!quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Ho Ho karma.quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Hij vangt volgens mij zo'n 3 ton per jaar. En tijdens deze actie krijgen ze allemaal een forse loonsverhoging omdat het zo zielig is dat ze in dat huis zitten.quote:
boeiend als het hypocriet is. Je helpt er wel mensen mee...quote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden en krijgen de heren DJ's nog meer betaald dan nu het geval is. Alles voor het goede doel.![]()
Hypocriete mongolen. En ja, ook de mensen die doneren.
Ja inderdaad, de directeur van 3fm en die grote strijkstok genaamd Afrika moeten ook hun geld krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
boeiend als het hypocriet is. Je helpt er wel mensen mee...
Wat denk je dat die gast beurt aan alle reclame die deze week uitgezonden wordt. Die prijzen zullen ook even omhoog worden gedrukt, omdat er vele malen meer luisteraars zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de directeur van 3fm en die grote strijkstok genaamd Afrika moeten ook hun geld krijgen.
Hear hear.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
Wat een zooitje bekrompen idioten zitten er toch op dit forum.
Maar heb minimaal wat respect voor andere mensen.
prima, als er uiteindelijk maar mensen in Malawi worden geholpen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de directeur van 3fm en die grote strijkstok genaamd Afrika moeten ook hun geld krijgen.
Mag Giel dan ook wel eens tonen richting de mensen die niet willen of kunnen doneren.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
Wat een zooitje bekrompen idioten zitten er toch op dit forum.
Je hoeft niet mee te doen met zo'n axie, dat mag je volledig zelf weten. Maar heb minimaal wat respect voor andere mensen.
Fixed.quote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
prima, als er uiteindelijk maar mensen hun schuldgevoel kunnen afkopen onder het mom van kijk ons eens goed zijn
ik heb hard een nieuw niertje nodig maar als giel dat roept dan ben ik tegen orgaan donatiequote:Op maandag 24 december 2012 20:06 schreef Stefan het volgende:
Giel Beelen roept: niet doneren is een schande. Karma!
Dat gaat me wel te ver hoor
Prima, uiteindelijk worden er wel mensen geholpen. Boeiend of het oprecht is ofniet. Beter dit dan niets.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |