Bij deze doneer ik een ongeneselijke ziekte aan Giel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Giel Beelen mag van mij een ongeneselijke ziekte krijgen.
Das idd vast de actie voor volgend jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe gaat Giel al die kindermondjes vullen van die gered de kindjes in een gebied waar voedselschaarste heerst?
Of wordt dat de SR13 actie?
En uiteindelijk doneren wij zodat zij hun eigen SR kunnen houden.quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das idd vast de actie voor volgend jaar.
Daarna hebben ze vast scholen nodig
En een eigen huis.
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden en krijgen de heren DJ's nog meer betaald dan nu het geval is. Alles voor het goede doel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En uiteindelijk doneren wij zodat zij hun eigen SR kunnen houden.
Dat gebeurt al, de gemeente betaalt handhaving, vergunningen, omleiding, de plek enz enzquote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden
Hoeveel krijgen die kneuzen eigenlijk voor zich zelf zogenaamd een paar daagjes uithongeren?quote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden en krijgen de heren DJ's nog meer betaald dan nu het geval is. Alles voor het goede doel.![]()
Hypocriete mongolen. En ja, ook de mensen die doneren.
Ja, uiteindelijk wel. Maar ook aan 3FM betaalt bijvoorbeeld zo'n Enschede al bijna een half miljoen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat gebeurt al, de gemeente betaalt handhaving, vergunningen, omleiding, de plek enz enz
Krijg ik niet meer dus Giel kan het heen en weer krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Stefan het volgende:
En ze roepen Karma. Met andere woorden, wacht maar tot je zelf kinderen hebt of krijgt en als je niet geeft owee
Ik bedoel, een SR aan zijn vader om het niet te doen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die Michiel Veenstra ziet er wel raar uit.
Hadden ze maar een SR op poten gezet toen hij geboren werd.
Mensen proberen een schuldgevoel aan te praten gaat inderdaad te ver....als Giel zelf het nou even gaat aanvullen tot die 10 miljoen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het verder een prima evenement, vorig jaar van dichtbij meegemaakt, maar nu draven ze door om die 10 miljoen aan te halen
quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Het zou de DJ's pas sieren als ze dit kosteloos doen, maar niets is minder waar.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoeveel krijgen die kneuzen eigenlijk voor zich zelf zogenaamd een paar daagjes uithongeren?
Ze houden er niet eens hongerbuikjes aan over![]()
Dat kunnen we niet verwachten hij werkt bij de publieke omroep. Bakken geld haalt die jongen ook niet binnen....quote:Op maandag 24 december 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen proberen een schuldgevoel aan te praten gaat inderdaad te ver....als Giel zelf het nou even gaat aanvullen tot die 10 miljoen.
*Giel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Chiel kan de tering krijgen. Ook goed?
Daarom.quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet verwachten hij werkt bij de publieke omroep. Bakken geld haalt die jongen ook niet binnen....
oh, wacht, hij beurt gewoon meer dan Balkenendenorm.
Ik vind dit niet kunnen. Ban!quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Ho Ho karma.quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Hij vangt volgens mij zo'n 3 ton per jaar. En tijdens deze actie krijgen ze allemaal een forse loonsverhoging omdat het zo zielig is dat ze in dat huis zitten.quote:
boeiend als het hypocriet is. Je helpt er wel mensen mee...quote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden en krijgen de heren DJ's nog meer betaald dan nu het geval is. Alles voor het goede doel.![]()
Hypocriete mongolen. En ja, ook de mensen die doneren.
Ja inderdaad, de directeur van 3fm en die grote strijkstok genaamd Afrika moeten ook hun geld krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
boeiend als het hypocriet is. Je helpt er wel mensen mee...
Wat denk je dat die gast beurt aan alle reclame die deze week uitgezonden wordt. Die prijzen zullen ook even omhoog worden gedrukt, omdat er vele malen meer luisteraars zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de directeur van 3fm en die grote strijkstok genaamd Afrika moeten ook hun geld krijgen.
Hear hear.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
Wat een zooitje bekrompen idioten zitten er toch op dit forum.
Maar heb minimaal wat respect voor andere mensen.
prima, als er uiteindelijk maar mensen in Malawi worden geholpen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de directeur van 3fm en die grote strijkstok genaamd Afrika moeten ook hun geld krijgen.
Mag Giel dan ook wel eens tonen richting de mensen die niet willen of kunnen doneren.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
Je hoeft niet mee te doen met zo'n axie, dat mag je volledig zelf weten. Maar heb minimaal wat respect voor andere mensen.
Fixed.quote:Op maandag 24 december 2012 20:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
prima, als er uiteindelijk maar mensen hun schuldgevoel kunnen afkopen onder het mom van kijk ons eens goed zijn
ik heb hard een nieuw niertje nodig maar als giel dat roept dan ben ik tegen orgaan donatiequote:Op maandag 24 december 2012 20:06 schreef Stefan het volgende:
Giel Beelen roept: niet doneren is een schande. Karma!
Dat gaat me wel te ver hoor
Prima, uiteindelijk worden er wel mensen geholpen. Boeiend of het oprecht is ofniet. Beter dit dan niets.quote:
oké Chiel kan de tering én de pest krijgen, zo goed? Laat mij liever in mn waarde opgeblazen 6x de Balkenende-normblaaskaak.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
Je hoeft niet mee te doen met zo'n axie, dat mag je volledig zelf weten. Maar heb minimaal wat respect voor andere mensen.
En dit beroicht slaat dus op al die idioten die dus wat ziektes toewensen of meer van dat soort ongein aan die gatsen in dat glazen huis.
Nogmaals, geven of niet geven is je goed recht, maar dat soort idioterie als hierboven in ong. de helft va de posts staat is te gek voor woorden.
De Dj,s verdienen hier niets aan, hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Het zou de DJ's pas sieren als ze dit kosteloos doen, maar niets is minder waar.
Iemand de tering en pest toewensen om een paar uitspraken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
oké Chiel kan de tering én de pest krijgen, zo goed? Laat mij liever in mn waarde opgeblazen 6x de Balkenende-normblaaskaak.
Verdienen niet nee.quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Dj,s verdienen hier niets aan, hoor.
Giel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
oké Chiel kan de tering én de pest krijgen, zo goed? Laat mij liever in mn waarde opgeblazen 6x de Balkenende-normblaaskaak.
Bureau.quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef maartend het volgende:
Als hij wordt gepijpt onder het buro vinden we het allemaal leuk.
quote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef maartend het volgende:
buro ; http://www.tweedehandskantoormeubilair.nl/
Vrolijk kerstfeestquote:Betekenis ' buro '
Je hebt gezocht op het woord: buro.
bu·reau [buuroo] (het; o; meervoud: bureaus) 1schrijftafel2kantoor, gebouw, kamer van een tak van dienst: bureau van politie
Niets.quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verdienen niet nee.
Maar wat krijgen ze?
Een flinke opwaardering van hun huidige salaris. Hetzelfde als dat jij op zondag gaat werken ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verdienen niet nee.
Maar wat krijgen ze?
Ach, dat is met elke 'goede doel' actie toch?quote:Op maandag 24 december 2012 21:08 schreef Stefan het volgende:
Ze krijgen doorbetaald en hun marktwaarde stijgt
Verder prima hoor, ze hoeven dit niet gratis te doen. Alle mensen eromheen worden ook betaald, moet ook. Maar ik heb moeite met het schuldgevoel aanpraten
Nou dat kan hij oefenen bij zn vrouw, ook nog een kindermondjequote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe gaat Giel al die kindermondjes vullen v
nee, behalve een jaarsalaris van 800.000 euro ofzo...quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Dj,s verdienen hier niets aan, hoor.
Montagne?quote:Op maandag 24 december 2012 20:20 schreef yvonne het volgende:
Gewoon hun jaarsalaris, dit maakt daar deel van uit.quote:Op maandag 24 december 2012 20:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verdienen niet nee.
Maar wat krijgen ze?
quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef maartend het volgende:
En dit beroicht slaat dus op al die idioten die dus wat ziektes toewensen of meer van dat soort ongein aan die gatsen in dat glazen huis.
Nogmaals, geven of niet geven is je goed recht, maar dat soort idioterie als hierboven in ong. de helft va de posts staat is te gek voor woorden.
ik niet hoorquote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef maartend het volgende:
[..]
Giel.
En ach, hij schiet iets te ver in zijn enthousiasme. Als hij wordt gepijpt onder het buro vinden we het allemaal leuk.
Nix geen moraalridder.quote:
Heja, ouwelullenradio.quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Morgen begint de top2000 weer. Veel leuker dan dit feestje voor en door de zieligheidsindustrie.
fuck!quote:
Liever dat niveautje Gangnam Stylequote:
Zeg ik toch. Ouwelullenradio is het merendeel daar.quote:Op maandag 24 december 2012 21:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar er staan wel te weinig hedendaagse topbands in zoals Arcade Fire, The National, Radiohead etc.
Nog steeds wel tof hoor en vaak beter dan de gemiddelde troep die nu uitkomt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef maartend het volgende:
[..]
Zeg ik toch. Ouwelullenradio is het merendeel daar.
Muziek uit de tijd dat ik 16/20 was. 10-tallen jaren geleden dus. Queen en meer van die zut.
Dan raad ik je aan echt eens verder te kijken dan de radio.quote:Op maandag 24 december 2012 21:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nog steeds wel tof hoor en vaak beter dan de gemiddelde troep die nu uitkomt.
Ik doe niet anders, maar ik doelde op wat je nu op de radio hoort.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan echt eens verder te kijken dan de radio.
Dat is inderdaad bagger van de bovenste plank en allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar ik doelde op wat je nu op de radio hoort.
Maar uiteraard vind je van jezelf dat je dit wel mag roepen.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef maartend het volgende:
[..]
Nix geen moraalridder.
Ik erger me in dit huidige tijdperk aan het feit dat iedereen maar van mening is dat men alles maar moet kunnen roepen.
Meer dan de helft komt van bedrijvenquote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Bundesrepublik het volgende:
Gelukkig heeft iedereen in Nederland geld genoeg te besteden om wat te doneren.
Giel Beelen
Studio Brussel, kun je dat ontvangen? Echt een leuek zender voor gewoon te luisterenquote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar ik doelde op wat je nu op de radio hoort.
Mag ik u pinquinradio adviseren?quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef maartend het volgende:
[..]
Studio Brussel, kun je dat ontvangen? Echt een leuek zender voor gewoon te luisteren
Uit het potje 'reclame' zekerquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Meer dan de helft komt van bedrijven
Ja, ik scheld niet, ik wens geen ziekte toe of wat dan ook met deze opmerking. Die van daarvoro wel en daar mag je me op afbarnden.quote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar uiteraard vind je van jezelf dat je dit wel mag roepen.
Yep: http://www.rodekruis.nl/c(...)serious_request.aspxquote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Bendoe het volgende:
Zijn er eigenlijk reportages over wat er met het geld gebeurde na de acties?
Ok, daar heb je inderdaad een punt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef maartend het volgende:
[..]
Ja, ik scheld niet, ik wens geen ziekte toe of wat dan ook met deze opmerking.
Maak je nou geen illusies, dit doen bedrijven echt niet omdat ze maatschappelijk betrokken zijn hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja en het potje "maatschappelijk betrokken"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |