Bij deze doneer ik een ongeneselijke ziekte aan Giel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Giel Beelen mag van mij een ongeneselijke ziekte krijgen.
Das idd vast de actie voor volgend jaar.quote:Op maandag 24 december 2012 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe gaat Giel al die kindermondjes vullen van die gered de kindjes in een gebied waar voedselschaarste heerst?
Of wordt dat de SR13 actie?
En uiteindelijk doneren wij zodat zij hun eigen SR kunnen houden.quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das idd vast de actie voor volgend jaar.
Daarna hebben ze vast scholen nodig
En een eigen huis.
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden en krijgen de heren DJ's nog meer betaald dan nu het geval is. Alles voor het goede doel.quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En uiteindelijk doneren wij zodat zij hun eigen SR kunnen houden.
Dat gebeurt al, de gemeente betaalt handhaving, vergunningen, omleiding, de plek enz enzquote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden
Hoeveel krijgen die kneuzen eigenlijk voor zich zelf zogenaamd een paar daagjes uithongeren?quote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen ze wel een miljoen vragen aan de gemeente waar het wordt gehouden en krijgen de heren DJ's nog meer betaald dan nu het geval is. Alles voor het goede doel.![]()
Hypocriete mongolen. En ja, ook de mensen die doneren.
Ja, uiteindelijk wel. Maar ook aan 3FM betaalt bijvoorbeeld zo'n Enschede al bijna een half miljoen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat gebeurt al, de gemeente betaalt handhaving, vergunningen, omleiding, de plek enz enz
Krijg ik niet meer dus Giel kan het heen en weer krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Stefan het volgende:
En ze roepen Karma. Met andere woorden, wacht maar tot je zelf kinderen hebt of krijgt en als je niet geeft owee
Ik bedoel, een SR aan zijn vader om het niet te doen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die Michiel Veenstra ziet er wel raar uit.
Hadden ze maar een SR op poten gezet toen hij geboren werd.
Mensen proberen een schuldgevoel aan te praten gaat inderdaad te ver....als Giel zelf het nou even gaat aanvullen tot die 10 miljoen.quote:Op maandag 24 december 2012 20:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het verder een prima evenement, vorig jaar van dichtbij meegemaakt, maar nu draven ze door om die 10 miljoen aan te halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |