Niveautje ja....quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef Kurzweil het volgende:
Toppertjes op Paiq ja:
Geen leuke jongens in de buurt?
>mwa niet echt...
En wat versta je onder 'leuk'?
>weet niet... moet als ik m zie wel hebben van wauw![]()
Wees duidelijk in wat je wilt dan. Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik gewoon een keer vriendschappelijk wou afspreken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Das waar leren kennen kan altijd. Mja ik zoek geen one night stand, ik zoek een serieuze relatie. Ik heb ook twee kids namelijk, haha.Maar je weet het nooit hoe zoiets loopt.. Ik ben benieuwd..
Doe ik ook altijd. Gewoon rustig aan..quote:Op woensdag 26 december 2012 00:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wees duidelijk in wat je wilt dan. Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik gewoon een keer vriendschappelijk wou afspreken.
Credits kopen voor een habbekrats en lekker cheatenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het trouwens maar niks dat je op Paiq geen foto's te zien krijgt in de eerste instantie ...
Ik heb niet zo'n zin meer om m'n portemonnee te trekken...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Credits kopen voor een habbekrats en lekker cheaten
Dan moet je niet piepen en wachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin meer om m'n portemonnee te trekken...
Ik mag mijn mening toch wel geven over die site?quote:Op woensdag 26 december 2012 08:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je niet piepen en wachten
Of Paiq links laten liggen.
Ja hoor, ik geef ook alleen m'n mening over de consequenties van je klachtquote:Op woensdag 26 december 2012 08:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening toch wel geven over die site?
Ik kijk het nog even aan maar ga het waarschijnlijk links laten liggen ja.
Goedemorgen trouwens![]()
Mja die consequenties was ik me al wel van bewust. Maar na 3 keer voor een site betaald te hebben zonder echt succes zie ik dat nu niet zo meer zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geef ook alleen m'n mening over de consequenties van je klacht
Mogguh
Mag ik vragen wat je in onderstaand stukje aanspreekt? Ik krijg er echt jeuk van, tbhquote:Op woensdag 26 december 2012 08:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja die consequenties was ik me al wel van bewust. Maar na 3 keer voor een site betaald te hebben zonder echt succes zie ik dat nu niet zo meer zitten.
Ik ga een spiekprofiel maken op Zeddnet... eens kijken of dat wat is.
quote:Zeddnet.com is een ontmoetingsplaats voor mensen die zich op andere contactwebsites niet thuis voelen.
Het doel van Zeddnet is het mogelijk maken van contacten tussen mensen, die wegens een beperking (van welke aard dan ook) moeite hebben met het leggen van contacten. Daarnaast wil Zeddnet een platform bieden aan mensen met een imperfectie om elkaar te steunen, ervaringen uit te wisselen en contacten tussen mensen met en mensen zonder beperking stimuleren.
Wij willen tekortkomingen niet uitlichten. Integendeel, wij geloven juist dat door er open over te zijn, een tekortkoming er niet meer toe doet.
Kom erbij!
Spreekt dit alles jou aan? Wil je nieuwe mensen leren kennen? Om te mailen, sporten, reizen, winkelen, wandelen, theedrinken, of iets anders?
Kom bij Zeddnet
Ow dat stuk heb ik niet eens gelezen. Maar ik zag Ernemmertje erover praten, en aangezien ik nogal lang last heb gehad van verlegenheid, en in de jaren ook wel merkte dat ik wat lichte aspergertrekjes heb (waar ik momenteel zo goed als geen last meer van heb maar dat terzijde) dacht ik dat ik daar wel eens even kon kijken. Ik val ook wel op tikkie verlegen rustige meiden dusja.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in onderstaand stukje aanspreekt? Ik krijg er echt jeuk van, tbh
Wat is de reden dat je je inschrijft op een datingsite voor mensen met een beperking?
[..]
Want?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:41 schreef Faxie het volgende:
Heb het account al verwijderd... dat gaat 'm niet worden nee.
Het idee wat ik bij die site heb is dat het vol zit met wrakken van mensen die elders niet aan hun trekken komen, of vol met mensen die zwaar lichamelijk of geestelijk beperkt zijn. Ik snap dat het voor die mensen moeilijker is dan voor anderen, maar als je al site al zo adverteert dan trek je alleen maar probleemgevallen aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat stuk heb ik niet eens gelezen. Maar ik zag Ernemmertje erover praten, en aangezien ik nogal lang last heb gehad van verlegenheid, en in de jaren ook wel merkte dat ik wat lichte aspergertrekjes heb (waar ik momenteel zo goed als geen last meer van heb maar dat terzijde) dacht ik dat ik daar wel eens even kon kijken. Ik val ook wel op tikkie verlegen rustige meiden dusja.
Maar als je normale datingsites nou erg moeilijk vindt (blijkbaar)?quote:
Nouja moeilijk vind ik ze niet, maar het heeft nogal weinig opgeleverd. Dus dan kan ik best eens kijken naar een alternatief.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar als je normale datingsites nou erg moeilijk vindt (blijkbaar)?
Waarom met de olypmische spelen meedoen als de amateurwedstrijden ook erg leuk zijn?
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg een beetje een OMG-laten-we-lekker-littekens-vergelijken-gevoel van die tekst. Ik moet er een beetje van braken in m'n mond..
Dit komt meer over als de paralympics.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar als je normale datingsites nou erg moeilijk vindt (blijkbaar)?
Waarom met de olypmische spelen meedoen als de amateurwedstrijden ook erg leuk zijn?
Die zeer succesvol zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit komt meer over als de paralympics.
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het idee wat ik bij die site heb is dat het vol zit met wrakken van mensen die elders niet aan hun trekken komen, of vol met mensen die zwaar lichamelijk of geestelijk beperkt zijn. Ik snap dat het voor die mensen moeilijker is dan voor anderen, maar als je al site al zo adverteert dan trek je alleen maar probleemgevallen aan.
Daarnaast zou ik liever kiezen voor vrouwen die hun beperking niet als belemmering zien.
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg een beetje een OMG-laten-we-lekker-littekens-vergelijken-gevoel van die tekst. Ik moet er een beetje van braken in m'n mond..
Jullie verwoorden mijn gedachten over die site perfect.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als de kerels daar zijn zoals de vrouwen denk ik niet dat ze succes gaat hebben....quote:Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie verwoorden mijn gedachten over die site perfect.
No offense naar Ernemmertje hoor, ik hoop dat zij er vindt wat ze zoekt. Maar toen ik dat stukje las... Run like the wind!!
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:07 schreef Silenus het volgende:
Haha briljant, je kunt op die site ook aangeven waar je 'imperfect' in bent.
'visuele handicap'
'fysieke handicap'
'uiterlijk minpuntje'
'gevoelig'
Gevoelig, haha. "Hallo, wij zijn van Zeddnet! Ben je een lelijke gevoelige homo, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Want wij hebben ook veel lelijke gehandicapte en gevoelige mensen!"
Zet zo iemand effe helemaal uit de maatschappij zeg.
haha, is ook gewoon voor mensen die niet snel durven afstappen op iemand enzo hoor, niet meteen aan het ergste denken!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie verwoorden mijn gedachten over die site perfect.
No offense naar Ernemmertje hoor, ik hoop dat zij er vindt wat ze zoekt. Maar toen ik dat stukje las... Run like the wind!!
Ik ga me nu aanmelden, ben benieuwd!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Ernemmertje het volgende:
Faxie, Zeddnet.com werkt weer normaal momenteel! Heb erg leuke interessante mailtjes ontvangen daar. Leuke serieuze mensen met een hart!
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
Snelste date ooit, vanmorgen via relatieklik leren kennen, vanavond drankje doen. Ben benieuwd!
En er staat bij dat ik gebeld kan worden.quote:Voordat je verder kan op Paiq zouden we graag je telefoonnummer controleren. We doen deze check zo nu en dan om oneigenlijk gebruik van de site tegen te gaan.
Staat er niet net als bij gmail ergens heel sneaky verstopt een kruisje waarmee je het kunt wegklikken?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef YogaLove het volgende:
Die melding staat nu vóór mijn menu zeg maar, ik moet dat invullen, anders kan ik niet verder.
[..]
En er staat bij dat ik gebeld kan worden.
Dat wil ik dus niet.
Nee helaas, ik kan me uitschrijven of een klacht mailen (of telefoonnummer geven).quote:Op woensdag 26 december 2012 17:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Staat er niet net als bij gmail ergens heel sneaky verstopt een kruisje waarmee je het kunt wegklikken?
Ik kan je anders vertellen dat met veel van die dames niets mis is hoor...quote:Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mwoh... soms wel soms niet. Paar leuke dates gehad, veel vrouwen zien het als een chatsite.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Nee helaas, ik kan me uitschrijven of een klacht mailen (of telefoonnummer geven).
Ik heb dus een klacht gemaild.
Is het allemaal wel de moeite, zijn jullie ervaringen bij Paiq wel positief?![]()
Niveau op de paralympics is heel hoog en wat de sporters daar bereiken, is iets waar heel veel mensen zonder handicap alleen maar van kunnen dromen.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Via Paiq eigenlijk maar drie dates gehad, vond het wel gezellig voor een tijdje maar niet echt mijn site. Ben niet zo'n chatter.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Nee helaas, ik kan me uitschrijven of een klacht mailen (of telefoonnummer geven).
Ik heb dus een klacht gemaild.
Is het allemaal wel de moeite, zijn jullie ervaringen bij Paiq wel positief?![]()
Inderdaad, verloor ik maar beide benen zodat ik een echte held kon zijn in rolstoelbasketball.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Niveau op de paralympics is heel hoog en wat de sporters daar bereiken, is iets waar heel veel mensen zonder handicap alleen maar van kunnen dromen.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar het is natuurlijk wel makkelijk praten als je zelf geen last hebt van zo'n handicap en niet constant afgewezen wordt. Ik kan me op zich wel voorstellen dat mensen het dan in 'hun eigen kringen' gaan zoeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Al die datingsites voor lange mensen, mooie mensen, zwangere tienermoeders en gehandicapten zijn gewoon sneu. Het is juist discriminerend om alle mensen 'waar wat mis mee is' maar op één grote afgesloten site te gooien zodat al die gevoelige/blinde/gehandicapte/autistische/lelijke mensen met elkaar kunnen gaan daten.
We zijn allemaal één maatschappij waar iedereen gewoon bijhoort, als je alle 'kneusjes' bij elkaar gooit komen ze nooit uit dat isolement.
Zit toch echt een reden achter.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, verloor ik maar beide benen zodat ik een echte held kon zijn in rolstoelbasketball.![]()
Al die datingsites voor lange mensen, mooie mensen, zwangere tienermoeders en gehandicapten zijn gewoon sneu. Het is juist discriminerend om alle mensen 'waar wat mis mee is' maar op één grote afgesloten site te gooien zodat al die gevoelige/blinde/gehandicapte/autistische/lelijke mensen met elkaar kunnen gaan daten.
We zijn allemaal één maatschappij waar iedereen gewoon bijhoort, als je alle 'kneusjes' bij elkaar gooit komen ze nooit uit dat isolement.
(Trouwens, die Marlou van Rhijn zou ik dus echt wel daten, benen kwijt of niet)
Je kunt er wel een karikatuur van maken... niemand wil z'n benen (of wat dan ook) inruilen om een held te zijn in iets. Neemt niet weg dat het niveau op de paralympics onzettend hoog is. Je kunt alleen maar diep respect hebben voor de prestaties. Want wat sommige daar niet hebben moeten doorstaan. Neem alleen die italiaanse F1 coureur die beide benen verloor door een zwaar ongeluk en dit jaar goud haalde op de paralympics in handbiking.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, verloor ik maar beide benen zodat ik een echte held kon zijn in rolstoelbasketball.![]()
(Trouwens, die Marlou van Rhijn zou ik dus echt wel daten, benen kwijt of niet)
Probeer anders eens met een niet bestaand nummerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef YogaLove het volgende:
^ mee eens.
Ik krijg een email dat ik een bericht heb van iemand op Paiq.
Log ik in, staat er nog steeds dat bericht dat ik mijn telefoonnummer moet achterlaten.
Dat heb ik geprobeerd, maar gaat niet want er wordt een sms gestuurd met een code die ik weer in moet vullen op de site.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Probeer anders eens met een niet bestaand nummer
Ik heb nooit een nummer in hoeven vullen voor paiqquote:Op woensdag 26 december 2012 18:47 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar gaat niet want er wordt een sms gestuurd met een code die ik weer in moet vullen op de site.![]()
Ik ben gedoemd om alleen te blijven..![]()
Dat denk ik ook, geen redding mogelijk voor jouquote:Op woensdag 26 december 2012 18:47 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar gaat niet want er wordt een sms gestuurd met een code die ik weer in moet vullen op de site.![]()
Ik ben gedoemd om alleen te blijven..![]()
Eh ja? Want een ontiegelijk knappe/aantrekkelijke vrouw met een geweldig karakter. Jij stopt mensen inderdaad snel in hokjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
En dat Marlou van Rhijn. Denk dat heel veel mannen die willen daten. Want nu is ze een heldin geworden. Maar stel dat je Marlou van Rhijn op staat zou tegenkomen met protheses en je kende haar niet. Had je haar dan ook aangesproken en mee op date gevraagd? de meeste van ons hadden denk ik toch doorgelopen.
Heel goed dat jij ontiegelijk mooie vrouwen met een topkarakter aanspreekt (of ze nu wel of niet in een rolstoel zitten/protheses hebben). Siert je.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh ja? Want een ontiegelijk knappe/aantrekkelijke vrouw met een geweldig karakter. Jij stopt mensen inderdaad snel in hokjes.
Is ze rond de 170?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Aanleiding is trouwens een "flirt" van een dame die dus "bezitterig" in haar profiel heeft staan, wat me nou niet bepaald de broek doet bollen.
Bedankt. Ik denk dat je 'heel veel mensen' weg kan strepen hoor. Tenzij je het 'zichzelf belangrijk vinden' internet volk bedoeld.. maar goed, die gaan ook alleen maar voor topmodellen en weigeren alles wat daar niet aan voldoet.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:53 schreef peleetje het volgende:
[..]
Heel goed dat jij ontiegelijk mooie vrouwen met een topkarakter aanspreekt (of ze nu wel of niet in een rolstoel zitten/protheses hebben). Siert je.
Ik denk dat heel veel mensen -ikzelf ook- dat niet snel zouden doen.
Wie weet doen die vrouwen dat juist wel express. Denken ze dat ze op die manier alleen mannen aantrekken die echt moeite willen doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Sowieso, wat die flirt van "bezitterige" dame een fakeprofiel zonder foto, maar toen ik wat verder ging zoeken naar bedenkelijke persoonlijkheden, kwam ik toch ook wel wat serieuzere profielen tegen.
Op zich is er natuurlijk niets mis mee om eerlijk te zijn, maar ik zou die eigenschappen niet meteen in je profiel al zetten, komt bij een eventuele date toch wel snel genoeg boven water.
Is ook zo.. ze loopt inderdaad gewoon normaal door de stad. Bij haar merk je er ook niks van.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bedankt. Ik denk dat je 'heel veel mensen' weg kan strepen hoor. Tenzij je het 'zichzelf belangrijk vinden' internet volk bedoeld.. maar goed, die gaan ook alleen maar voor topmodellen en weigeren alles wat daar niet aan voldoet.
Bovendien heeft Marlou gewoon 'been-protheses' als ze door de stad gaat hoor. Ze zit echt niet altijd in een rolstoel.
Ach, er lopen ook genoeg kerels aangelijnd aan mevrouw door het park te blaffen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat mannen veel moeite doen voor een bezitterige vrouw, andersom ook niet trouwens.
En een luier om en rode bal in z'n bek!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef Moogwai10 het volgende:
Bij bezitterig zie ik altijd meteen een plaatje voor me van een kerel op zijn knieeen met een ketting om zijn nek.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef eefje801 het volgende:
Whaha nou dat klikte dus echt voor geen meter met die date, het was net een interview.
Heb nog nooit in een klein uurtje zoveel vragen beantwoord, heb er zelf een paar gesteld maar er was bijna niet tussen te komen.
Stond op het punt er een eind aan te breien toen hij zelf erover begon dat hij het niet vond klikken (no shit). Zegt ie: "Je lijkt wel opgelucht?" Ik: "Ben ik ook"
Ja sorry ik kon er ook niks anders van makenNou ja, toen wilde hij er nog een half uur over doorpraten maar daar had ik geen zin meer in dus heb hem veel succes gewenst verder en doeidoei!
Mja, maar zeg nou zelf... Als je best wat humor hebt maar ook megabezitterig bent, kruis je toch humorvol aan. Sociaal wenselijk antwoorden enzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef peleetje het volgende:
Nouja 't is wat is het toch? Je pakt de karaktertrek die het meest overheerst. Als dat 'humorvol' is dan vul je dat in. Je moet jezelf en je mogelijke dates niet voor de gek gaan houden. Dus gewoon eerlijk invullen.
Het is natuurlijk wel koffiedik kijken. Want je bent nooit 1 karaktertrek. Je kunt spontaan zijn maar toch soms heel verlegen. Je kunt vrijgevig, soms bezitterig.
Tyfus. Je zou ze de kost moeten geven, degenen die niet in staat zijn een normaal gesprek gaande te houden. Had hij zo'n kruisverhoorlampje bij zich?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef eefje801 het volgende:
Whaha nou dat klikte dus echt voor geen meter met die date, het was net een interview.
Heb nog nooit in een klein uurtje zoveel vragen beantwoord, heb er zelf een paar gesteld maar er was bijna niet tussen te komen.
Stond op het punt er een eind aan te breien toen hij zelf erover begon dat hij het niet vond klikken (no shit). Zegt ie: "Je lijkt wel opgelucht?" Ik: "Ben ik ook"
Ja sorry ik kon er ook niks anders van makenNou ja, toen wilde hij er nog een half uur over doorpraten maar daar had ik geen zin meer in dus heb hem veel succes gewenst verder en doeidoei!
Ik had het al gezien ja. Maar het mannelijk aanbod zal dan wel beter zijn dan het vrouwelijk aanbod....quote:Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Ernemmertje het volgende:
Faxie, Zeddnet.com werkt weer normaal momenteel! Heb erg leuke interessante mailtjes ontvangen daar. Leuke serieuze mensen met een hart!
Dat denk ik ook idd. Wel jammer voor jouquote:Op woensdag 26 december 2012 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het al gezien ja. Maar het mannelijk aanbod zal dan wel beter zijn dan het vrouwelijk aanbod....
Kijk voor de grap even bij de damesquote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Wel jammer voor jou
Ha ha daar kwam het bijna wel op neer ja. Leek me echt ook iemand die het lichtknopje vier keer aan en uitklikt voor het slapengaan. Mis ik niks aanquote:Op woensdag 26 december 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tyfus. Je zou ze de kost moeten geven, degenen die niet in staat zijn een normaal gesprek gaande te houden. Had hij zo'n kruisverhoorlampje bij zich?
Nieuwsgierigheid is niks mis mee. Gaat meer op de manier waarop. Dit was totaal niet spontaan en het gesprek verliep ook niet spontaan maar heel stroef. Ik voelde me er heel ongemakkelijk bij. Als het klikt loopt dat wel vanzelf maar nu ging het onderwerp voor onderwerp. Ik dacht even dat ik stiekem in het programma "baarmoeder gezocht" zatquote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Miniem het volgende:
Ik snap dat als je een date hebt waarbij je constant vragen krijgt niet leuk is. Maar ik zou ook vragen stellen, ik wil toch weten met wie je te maken hebt.
Maar tot waar leg je de grens dan?
En hoe doen jullie dat?
Door gewoon een gesprek te voeren krijg je ook genoeg informatie over iemand. Doorlopend van de hak op de tak springen omdat je "ondervraagd" wordt is volgens mij wat het zo vervelend maakt. Dat is geen gesprek, maar een vraag en antwoord gesprek.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Miniem het volgende:
Ik snap dat als je een date hebt waarbij je constant vragen krijgt niet leuk is. Maar ik zou ook vragen stellen, ik wil toch weten met wie je te maken hebt.
En hoe doen jullie dat?
Met sommige mensen kun je het gesprek ook niet gaande houden. Ik heb ook weleens een date gehad die vrijwel niks zijn. Alleen antwoord gaf op vragen die ik stelde. Dan probeer je het nog met een lading vragen en zoek je naar IETS... maar op een gegeven moment (en dat is al snel) kap je het af en ga je weg.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:51 schreef Miniem het volgende:
En hoe doen jullie dat?
Okquote:Op woensdag 26 december 2012 22:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha daar kwam het bijna wel op neer ja. Leek me echt ook iemand die het lichtknopje vier keer aan en uitklikt voor het slapengaan. Mis ik niks aan![]()
Tja ik snap het ook niet. Heb er ook wat van gezegd tijdens de date en toen gaf hij als reden dat dat was omdat de insteek serieus was. Ja, dat het serieus was was me al opgevallen ja..
[..]
Nieuwsgierigheid is niks mis mee. Gaat meer op de manier waarop. Dit was totaal niet spontaan en het gesprek verliep ook niet spontaan maar heel stroef. Ik voelde me er heel ongemakkelijk bij. Als het klikt loopt dat wel vanzelf maar nu ging het onderwerp voor onderwerp. Ik dacht even dat ik stiekem in het programma "baarmoeder gezocht" zat
Ja, dit dusquote:Op woensdag 26 december 2012 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door gewoon een gesprek te voeren krijg je ook genoeg informatie over iemand. Doorlopend van de hak op de tak springen omdat je "ondervraagd" wordt is volgens mij wat het zo vervelend maakt. Dat is geen gesprek, maar een vraag en antwoord gesprek.
Je kan niet zeggen dat X aantal vragen op een avond te veel is. Als het goed is merk je zelf wel of je een gesprek voert of iemand aan het uithoren bent.
quote:Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
Snelste date ooit, vanmorgen via relatieklik leren kennen, vanavond drankje doen. Ben benieuwd!
Jammer, maar ja... het is niet anders.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef eefje801 het volgende:
Oh, absoluut waar in sommige gevallen. Maar aangezien hij anders overkwam via mail en chat ben ik blij dat ik er niet weken aan gespendeerd heb, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 december 2012 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar ja... het is niet anders.
Mompelt iets over "haastige spoed is zelden goed"... of iets dergelijks.
Die gespeelde trots is een soort van sarcasme toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 01:44 schreef theKiD het volgende:
Mijn foto op Paiq krijgt elke dag een hoger gemiddelde![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 27 december 2012 09:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die gespeelde trots is een soort van sarcasme toch?
Als ik het hier mag geloven hangen alle cijfers rond de 7.5 en 8.5 in.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het gemiddelde niet hoger dan een 3.1
Mijn foto is 1x beoordeeld en kreeg een 6.4. Dus kan echt wel lager.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik het hier mag geloven hangen alle cijfers rond de 7.5 en 8.5 in.
Cijfers geloof ik niet zo goed. Ze kunnen het niet maken om iemand een 4 te geven. Straks is die labiel en dan maakt die zich van kant wegens een te lage cijfer
Die cijfers zeggen niets, het hangt allemaal af van met wie je vergeleken wordt. Het enige wat er leuk aan is is dat je iemand een oneliner kan versturen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mijn foto is 1x beoordeeld en kreeg een 6.4. Dus kan echt wel lager.
Laat die haters maar lullen. You go girl.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:44 schreef theKiD het volgende:
Mijn foto op Paiq krijgt elke dag een hoger gemiddelde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |