Niveautje ja....quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef Kurzweil het volgende:
Toppertjes op Paiq ja:
Geen leuke jongens in de buurt?
>mwa niet echt...
En wat versta je onder 'leuk'?
>weet niet... moet als ik m zie wel hebben van wauw![]()
Wees duidelijk in wat je wilt dan. Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik gewoon een keer vriendschappelijk wou afspreken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:00 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Das waar leren kennen kan altijd. Mja ik zoek geen one night stand, ik zoek een serieuze relatie. Ik heb ook twee kids namelijk, haha.Maar je weet het nooit hoe zoiets loopt.. Ik ben benieuwd..
Doe ik ook altijd. Gewoon rustig aan..quote:Op woensdag 26 december 2012 00:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wees duidelijk in wat je wilt dan. Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik gewoon een keer vriendschappelijk wou afspreken.
Credits kopen voor een habbekrats en lekker cheatenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het trouwens maar niks dat je op Paiq geen foto's te zien krijgt in de eerste instantie ...
Ik heb niet zo'n zin meer om m'n portemonnee te trekken...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Credits kopen voor een habbekrats en lekker cheaten
Dan moet je niet piepen en wachtenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin meer om m'n portemonnee te trekken...
Ik mag mijn mening toch wel geven over die site?quote:Op woensdag 26 december 2012 08:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet je niet piepen en wachten
Of Paiq links laten liggen.
Ja hoor, ik geef ook alleen m'n mening over de consequenties van je klachtquote:Op woensdag 26 december 2012 08:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening toch wel geven over die site?
Ik kijk het nog even aan maar ga het waarschijnlijk links laten liggen ja.
Goedemorgen trouwens![]()
Mja die consequenties was ik me al wel van bewust. Maar na 3 keer voor een site betaald te hebben zonder echt succes zie ik dat nu niet zo meer zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geef ook alleen m'n mening over de consequenties van je klacht
Mogguh
Mag ik vragen wat je in onderstaand stukje aanspreekt? Ik krijg er echt jeuk van, tbhquote:Op woensdag 26 december 2012 08:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja die consequenties was ik me al wel van bewust. Maar na 3 keer voor een site betaald te hebben zonder echt succes zie ik dat nu niet zo meer zitten.
Ik ga een spiekprofiel maken op Zeddnet... eens kijken of dat wat is.
quote:Zeddnet.com is een ontmoetingsplaats voor mensen die zich op andere contactwebsites niet thuis voelen.
Het doel van Zeddnet is het mogelijk maken van contacten tussen mensen, die wegens een beperking (van welke aard dan ook) moeite hebben met het leggen van contacten. Daarnaast wil Zeddnet een platform bieden aan mensen met een imperfectie om elkaar te steunen, ervaringen uit te wisselen en contacten tussen mensen met en mensen zonder beperking stimuleren.
Wij willen tekortkomingen niet uitlichten. Integendeel, wij geloven juist dat door er open over te zijn, een tekortkoming er niet meer toe doet.
Kom erbij!
Spreekt dit alles jou aan? Wil je nieuwe mensen leren kennen? Om te mailen, sporten, reizen, winkelen, wandelen, theedrinken, of iets anders?
Kom bij Zeddnet
Ow dat stuk heb ik niet eens gelezen. Maar ik zag Ernemmertje erover praten, en aangezien ik nogal lang last heb gehad van verlegenheid, en in de jaren ook wel merkte dat ik wat lichte aspergertrekjes heb (waar ik momenteel zo goed als geen last meer van heb maar dat terzijde) dacht ik dat ik daar wel eens even kon kijken. Ik val ook wel op tikkie verlegen rustige meiden dusja.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in onderstaand stukje aanspreekt? Ik krijg er echt jeuk van, tbh
Wat is de reden dat je je inschrijft op een datingsite voor mensen met een beperking?
[..]
Want?quote:Op woensdag 26 december 2012 09:41 schreef Faxie het volgende:
Heb het account al verwijderd... dat gaat 'm niet worden nee.
Het idee wat ik bij die site heb is dat het vol zit met wrakken van mensen die elders niet aan hun trekken komen, of vol met mensen die zwaar lichamelijk of geestelijk beperkt zijn. Ik snap dat het voor die mensen moeilijker is dan voor anderen, maar als je al site al zo adverteert dan trek je alleen maar probleemgevallen aan.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat stuk heb ik niet eens gelezen. Maar ik zag Ernemmertje erover praten, en aangezien ik nogal lang last heb gehad van verlegenheid, en in de jaren ook wel merkte dat ik wat lichte aspergertrekjes heb (waar ik momenteel zo goed als geen last meer van heb maar dat terzijde) dacht ik dat ik daar wel eens even kon kijken. Ik val ook wel op tikkie verlegen rustige meiden dusja.
Maar als je normale datingsites nou erg moeilijk vindt (blijkbaar)?quote:
Nouja moeilijk vind ik ze niet, maar het heeft nogal weinig opgeleverd. Dus dan kan ik best eens kijken naar een alternatief.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar als je normale datingsites nou erg moeilijk vindt (blijkbaar)?
Waarom met de olypmische spelen meedoen als de amateurwedstrijden ook erg leuk zijn?
quote:Op woensdag 26 december 2012 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg een beetje een OMG-laten-we-lekker-littekens-vergelijken-gevoel van die tekst. Ik moet er een beetje van braken in m'n mond..
Dit komt meer over als de paralympics.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar als je normale datingsites nou erg moeilijk vindt (blijkbaar)?
Waarom met de olypmische spelen meedoen als de amateurwedstrijden ook erg leuk zijn?
Die zeer succesvol zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit komt meer over als de paralympics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |