abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2012 @ 12:22:49 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120779720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het idee wat ik bij die site heb is dat het vol zit met wrakken van mensen die elders niet aan hun trekken komen, of vol met mensen die zwaar lichamelijk of geestelijk beperkt zijn. Ik snap dat het voor die mensen moeilijker is dan voor anderen, maar als je al site al zo adverteert dan trek je alleen maar probleemgevallen aan.

Daarnaast zou ik liever kiezen voor vrouwen die hun beperking niet als belemmering zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg een beetje een OMG-laten-we-lekker-littekens-vergelijken-gevoel van die tekst. Ik moet er een beetje van braken in m'n mond..
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit komt meer over als de paralympics.
Jullie verwoorden mijn gedachten over die site perfect.

No offense naar Ernemmertje hoor, ik hoop dat zij er vindt wat ze zoekt. Maar toen ik dat stukje las... Run like the wind!! :X
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120779933
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

[..]

No offense naar Ernemmertje hoor, ik hoop dat zij er vindt wat ze zoekt. Maar toen ik dat stukje las... Run like the wind!! :X
Als de kerels daar zijn zoals de vrouwen denk ik niet dat ze succes gaat hebben....

Ik zag haar profiel (1e hit :P ) en ze is echt wel de beste die daar rondhangt hoor :P
pi_120780135
Site voor roadkill als al het andere mislukt.
pi_120782555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:07 schreef Silenus het volgende:
Haha briljant, je kunt op die site ook aangeven waar je 'imperfect' in bent.

'visuele handicap'
'fysieke handicap'
'uiterlijk minpuntje'
'gevoelig'

:')

Gevoelig, haha. "Hallo, wij zijn van Zeddnet! Ben je een lelijke gevoelige homo, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Want wij hebben ook veel lelijke gehandicapte en gevoelige mensen!"
Zet zo iemand effe helemaal uit de maatschappij zeg. :')
_O- _O- _O-

Epic
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_120784923
Faxie, Zeddnet.com werkt weer normaal momenteel! Heb erg leuke interessante mailtjes ontvangen daar. Leuke serieuze mensen met een hart! :)
pi_120784995
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

[..]

haha, is ook gewoon voor mensen die niet snel durven afstappen op iemand enzo hoor, niet meteen aan het ergste denken! ;) Maar het bevalt goed tot nu toe, de site. Leuke mensen!
pi_120786107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:08 schreef Ernemmertje het volgende:
Faxie, Zeddnet.com werkt weer normaal momenteel! Heb erg leuke interessante mailtjes ontvangen daar. Leuke serieuze mensen met een hart! :)
Ik ga me nu aanmelden, ben benieuwd!
  woensdag 26 december 2012 @ 15:52:38 #133
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120786137
Snelste date ooit, vanmorgen via relatieklik leren kennen, vanavond drankje doen. Ben benieuwd!
pi_120786228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
Snelste date ooit, vanmorgen via relatieklik leren kennen, vanavond drankje doen. Ben benieuwd!
Veel plezier!
pi_120786525
Ok net zeddnet geprobeerd, dat is dus niks. Echt helemaal niks.
pi_120786888
Haha, ach, ik had mij ook op Badoo aangemeld.. Had eerst helemaal geen intresse in niemand en ineens met iemand leuk aan het chatten (wel 6 jaar jonger) dus dacht hehe eindelijk.. En zoals altijd, of er is helemaal NIETS en als je eindelijk 1 persoon hebt gevonden , komt de rest van de leuke erachteraan.. Dus nu met een paar hele leuke contact mee, help, ik kan niet kiezen, hahahaha :')
pi_120787526
Om deze saaie 2e Kerstdag wat minder saai te maken, had ik me aangemeld op Paiq.
Maar na even rondgekeken te hebben, moest ik mijn telefoonnummer geven?
Is dit gebruikelijk? Daar heb ik helemaal geen zin in.
Verder snap ik er nog de (Kerst)ballen van.
  woensdag 26 december 2012 @ 16:44:35 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120787602
Volgens mij hoef je echt geen telefoonnummer op te geven hoor. Kan wel optioneel, als je smsjes wil ontvangen ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_120787748
Die melding staat nu vóór mijn menu zeg maar, ik moet dat invullen, anders kan ik niet verder. :')

quote:
Voordat je verder kan op Paiq zouden we graag je telefoonnummer controleren. We doen deze check zo nu en dan om oneigenlijk gebruik van de site tegen te gaan.
En er staat bij dat ik gebeld kan worden.
Dat wil ik dus niet. :|W
  woensdag 26 december 2012 @ 17:08:07 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120788275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef YogaLove het volgende:
Die melding staat nu vóór mijn menu zeg maar, ik moet dat invullen, anders kan ik niet verder. :')

[..]

En er staat bij dat ik gebeld kan worden.
Dat wil ik dus niet. :|W
Staat er niet net als bij gmail ergens heel sneaky verstopt een kruisje waarmee je het kunt wegklikken?
pi_120788557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Staat er niet net als bij gmail ergens heel sneaky verstopt een kruisje waarmee je het kunt wegklikken?
Nee helaas, ik kan me uitschrijven of een klacht mailen (of telefoonnummer geven).
Ik heb dus een klacht gemaild.

Is het allemaal wel de moeite, zijn jullie ervaringen bij Paiq wel positief? oO<
  woensdag 26 december 2012 @ 17:19:20 #142
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120788566
quote:

[..]

Ik kan je anders vertellen dat met veel van die dames niets mis is hoor...

https://www.google.com/se(...)503&biw=1320&bih=709

Ik vind je opmerking een beetje kansloos.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 26 december 2012 @ 17:22:14 #143
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_120788656
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Nee helaas, ik kan me uitschrijven of een klacht mailen (of telefoonnummer geven).

Is het allemaal wel de moeite, zijn jullie ervaringen bij Paiq wel positief? oO<
Mwoh... soms wel soms niet. Paar leuke dates gehad, veel vrouwen zien het als een chatsite.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 26 december 2012 @ 17:23:28 #144
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120788698
quote:

[..]

Niveau op de paralympics is heel hoog en wat de sporters daar bereiken, is iets waar heel veel mensen zonder handicap alleen maar van kunnen dromen.

Maar ontopic...
Niks met een datingsite voor mensen met 'handicaps' toch?
ik denk dat menig van ons toch wel even een paar keer zou slikken als ze met iemand zouden daten die bv in een rolstoel zit, of geestelijk misschien handicaps hebben.
  woensdag 26 december 2012 @ 17:30:31 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120788907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Via Paiq eigenlijk maar drie dates gehad, vond het wel gezellig voor een tijdje maar niet echt mijn site. Ben niet zo'n chatter.

Heb zelf betere ervaringen met reguliere datingsites of fok
  woensdag 26 december 2012 @ 18:09:05 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120789783
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:23 schreef peleetje het volgende:

[..]

Niveau op de paralympics is heel hoog en wat de sporters daar bereiken, is iets waar heel veel mensen zonder handicap alleen maar van kunnen dromen.
Inderdaad, verloor ik maar beide benen zodat ik een echte held kon zijn in rolstoelbasketball. O+ :')

Al die datingsites voor lange mensen, mooie mensen, zwangere tienermoeders en gehandicapten zijn gewoon sneu. Het is juist discriminerend om alle mensen 'waar wat mis mee is' maar op één grote afgesloten site te gooien zodat al die gevoelige/blinde/gehandicapte/autistische/lelijke mensen met elkaar kunnen gaan daten.

We zijn allemaal één maatschappij waar iedereen gewoon bijhoort, als je alle 'kneusjes' bij elkaar gooit komen ze nooit uit dat isolement.

(Trouwens, die Marlou van Rhijn zou ik dus echt wel daten, benen kwijt of niet c_/ )
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 26 december 2012 @ 18:14:19 #147
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120789890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Al die datingsites voor lange mensen, mooie mensen, zwangere tienermoeders en gehandicapten zijn gewoon sneu. Het is juist discriminerend om alle mensen 'waar wat mis mee is' maar op één grote afgesloten site te gooien zodat al die gevoelige/blinde/gehandicapte/autistische/lelijke mensen met elkaar kunnen gaan daten.

We zijn allemaal één maatschappij waar iedereen gewoon bijhoort, als je alle 'kneusjes' bij elkaar gooit komen ze nooit uit dat isolement.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar het is natuurlijk wel makkelijk praten als je zelf geen last hebt van zo'n handicap en niet constant afgewezen wordt. Ik kan me op zich wel voorstellen dat mensen het dan in 'hun eigen kringen' gaan zoeken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120789905
quote:

[..]

Inderdaad, verloor ik maar beide benen zodat ik een echte held kon zijn in rolstoelbasketball. O+ :')

(Trouwens, die Marlou van Rhijn zou ik dus echt wel daten, benen kwijt of niet c_/ )
Zit toch echt een reden achter.

Iemand die helemaal gezond is, gaat liever op zoek naar mensen met 2 benen dan iemand die zijn leven lang in een rolstoel zit.

Als ik op een datingsite zou zitten en lees: ik heb beide benen verloren dan kijk ik toch nog maar even verder.

Tja, ik leef niet om 'kneusjes' uit hun isolement te halen. Klinkt arrogant maar het is wel zo.

Overigens kunnen gehandicapten gewoon op normale datingsites terrecht.

Dat er aparte sites zijn voor zwangere moeders, mooie mensen, getrouwde mensen etc. Ben ik met je eens, dat is gewoon belachelijk..
pi_120790421
^ mee eens.

Ik krijg een email dat ik een bericht heb van iemand op Paiq.
Log ik in, staat er nog steeds dat bericht dat ik mijn telefoonnummer moet achterlaten.

-O-
  woensdag 26 december 2012 @ 18:41:51 #150
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_120790465
quote:

[..]

Je kunt er wel een karikatuur van maken... niemand wil z'n benen (of wat dan ook) inruilen om een held te zijn in iets. Neemt niet weg dat het niveau op de paralympics onzettend hoog is. Je kunt alleen maar diep respect hebben voor de prestaties. Want wat sommige daar niet hebben moeten doorstaan. Neem alleen die italiaanse F1 coureur die beide benen verloor door een zwaar ongeluk en dit jaar goud haalde op de paralympics in handbiking.

Jij vind dat we 1 maatschappij zijn. Ik vind dat. En vele met ons. Maar lang niet iedereen denkt er zo over. We stoppen ze toch in hokjes omdat we ze al snel 'zielig' vinden. Klein kind in een rolstoel bv. (aggosie wat zielig). Je wilt zo'n kind/persoon al snel gaan helpen. Terwijl ze daar niet eens om vragen.

En dat Marlou van Rhijn. Denk dat heel veel mannen die willen daten. Want nu is ze een heldin geworden. Maar stel dat je Marlou van Rhijn op staat zou tegenkomen met protheses en je kende haar niet. Had je haar dan ook aangesproken en mee op date gevraagd? de meeste van ons hadden denk ik toch doorgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')