Probeer anders eens met een niet bestaand nummerquote:Op woensdag 26 december 2012 18:39 schreef YogaLove het volgende:
^ mee eens.
Ik krijg een email dat ik een bericht heb van iemand op Paiq.
Log ik in, staat er nog steeds dat bericht dat ik mijn telefoonnummer moet achterlaten.
Dat heb ik geprobeerd, maar gaat niet want er wordt een sms gestuurd met een code die ik weer in moet vullen op de site.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Probeer anders eens met een niet bestaand nummer
Ik heb nooit een nummer in hoeven vullen voor paiqquote:Op woensdag 26 december 2012 18:47 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar gaat niet want er wordt een sms gestuurd met een code die ik weer in moet vullen op de site.![]()
Ik ben gedoemd om alleen te blijven..![]()
Dat denk ik ook, geen redding mogelijk voor jouquote:Op woensdag 26 december 2012 18:47 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar gaat niet want er wordt een sms gestuurd met een code die ik weer in moet vullen op de site.![]()
Ik ben gedoemd om alleen te blijven..![]()
Eh ja? Want een ontiegelijk knappe/aantrekkelijke vrouw met een geweldig karakter. Jij stopt mensen inderdaad snel in hokjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
En dat Marlou van Rhijn. Denk dat heel veel mannen die willen daten. Want nu is ze een heldin geworden. Maar stel dat je Marlou van Rhijn op staat zou tegenkomen met protheses en je kende haar niet. Had je haar dan ook aangesproken en mee op date gevraagd? de meeste van ons hadden denk ik toch doorgelopen.
Heel goed dat jij ontiegelijk mooie vrouwen met een topkarakter aanspreekt (of ze nu wel of niet in een rolstoel zitten/protheses hebben). Siert je.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh ja? Want een ontiegelijk knappe/aantrekkelijke vrouw met een geweldig karakter. Jij stopt mensen inderdaad snel in hokjes.
Is ze rond de 170?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Aanleiding is trouwens een "flirt" van een dame die dus "bezitterig" in haar profiel heeft staan, wat me nou niet bepaald de broek doet bollen.
Bedankt. Ik denk dat je 'heel veel mensen' weg kan strepen hoor. Tenzij je het 'zichzelf belangrijk vinden' internet volk bedoeld.. maar goed, die gaan ook alleen maar voor topmodellen en weigeren alles wat daar niet aan voldoet.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:53 schreef peleetje het volgende:
[..]
Heel goed dat jij ontiegelijk mooie vrouwen met een topkarakter aanspreekt (of ze nu wel of niet in een rolstoel zitten/protheses hebben). Siert je.
Ik denk dat heel veel mensen -ikzelf ook- dat niet snel zouden doen.
Wie weet doen die vrouwen dat juist wel express. Denken ze dat ze op die manier alleen mannen aantrekken die echt moeite willen doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Sowieso, wat die flirt van "bezitterige" dame een fakeprofiel zonder foto, maar toen ik wat verder ging zoeken naar bedenkelijke persoonlijkheden, kwam ik toch ook wel wat serieuzere profielen tegen.
Op zich is er natuurlijk niets mis mee om eerlijk te zijn, maar ik zou die eigenschappen niet meteen in je profiel al zetten, komt bij een eventuele date toch wel snel genoeg boven water.
Is ook zo.. ze loopt inderdaad gewoon normaal door de stad. Bij haar merk je er ook niks van.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bedankt. Ik denk dat je 'heel veel mensen' weg kan strepen hoor. Tenzij je het 'zichzelf belangrijk vinden' internet volk bedoeld.. maar goed, die gaan ook alleen maar voor topmodellen en weigeren alles wat daar niet aan voldoet.
Bovendien heeft Marlou gewoon 'been-protheses' als ze door de stad gaat hoor. Ze zit echt niet altijd in een rolstoel.
Ach, er lopen ook genoeg kerels aangelijnd aan mevrouw door het park te blaffen.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:10 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat mannen veel moeite doen voor een bezitterige vrouw, andersom ook niet trouwens.
En een luier om en rode bal in z'n bek!quote:Op woensdag 26 december 2012 20:12 schreef Moogwai10 het volgende:
Bij bezitterig zie ik altijd meteen een plaatje voor me van een kerel op zijn knieeen met een ketting om zijn nek.
quote:Op woensdag 26 december 2012 22:05 schreef eefje801 het volgende:
Whaha nou dat klikte dus echt voor geen meter met die date, het was net een interview.
Heb nog nooit in een klein uurtje zoveel vragen beantwoord, heb er zelf een paar gesteld maar er was bijna niet tussen te komen.
Stond op het punt er een eind aan te breien toen hij zelf erover begon dat hij het niet vond klikken (no shit). Zegt ie: "Je lijkt wel opgelucht?" Ik: "Ben ik ook"
Ja sorry ik kon er ook niks anders van makenNou ja, toen wilde hij er nog een half uur over doorpraten maar daar had ik geen zin meer in dus heb hem veel succes gewenst verder en doeidoei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |