zo duur is die veredelde webcam niet johquote:Op maandag 24 december 2012 18:27 schreef iFok. het volgende:
Die 180 euro heeft hij weer teniet gedaan door een camera van 10.000 euro te vernielen.
Niet echt handig inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef De_Nater het volgende:
Ik hoor nog steeds geen opmerking over de onmogelijkheid om platen aan te vragen eick...
Zei ik net ook al. Dan gaan er veel minder mensen bellen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef De_Nater het volgende:
Ik hoor nog steeds geen opmerking over de onmogelijkheid om platen aan te vragen eick...
Het muziek?quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef Diaan73 het volgende:
Het muziek op het van heekplein horen we nu zelfs in huis.
is ook niet gezegd!quote:Op maandag 24 december 2012 18:28 schreef De_Nater het volgende:
Das waar...quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zei ik net ook al. Dan gaan er veel minder mensen bellen.
Ja?quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Blester het volgende:
Voor Giel staat gewoon een glas Cola...
Drinken doen ze wel, heb deze week ook blikje fanta voorbij zien komenquote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Blester het volgende:
Zie bovenaan in de TT, 380 topics dus.quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef maily het volgende:
hoe groot is de SR-reeks al van dit jaar?
380 ja?quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Zie bovenaan in de TT, 380 topics dus.
Oh, dacht dat drinken ook gewoon het sapje was.quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Drinken doen ze wel, heb deze week ook blikje fanta voorbij zien komen
Ze eten alleen niksquote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Blester het volgende:
SER / [SR @ 3FM #3688] Nog 8 uur en 15 minuten!quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef maily het volgende:
hoe groot is de SR-reeks al van dit jaar?
Lijkt me geen goed idee als je een week lang niet eetquote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze ooit alcohol genuttigd in het huis of is das verboten?
Sapje zijn meer de broodnodige vitamine/eiwitten en al die andere dingen. Anders gaan ze tegen de grond.......quote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dacht dat drinken ook gewoon het sapje was.
daar staat 3860... zegt me nog niet zoveel...quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Zie bovenaan in de TT, 380 topics dus.
Het symboliseert de leegte die integraal gevoeld wordt op deze kansloze kerstavondquote:
Nee, maar voor 1000 euro ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 18:31 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee als je een week lang niet eet
172quote:Op maandag 24 december 2012 18:31 schreef De_Nater het volgende:
[..]
SER / [SR @ 3FM #3688] Nog 8 uur en 15 minuten!
Was eerste SR topic dit jaar.
min 3688 jaquote:
Weet ik niet maar dat is niet heel slim op een lege maagquote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze ooit alcohol genuttigd in het huis of is das verboten?
Ekdom heeft weleens een fles cognac het huis ingesmokkeldquote:Op maandag 24 december 2012 18:31 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee als je een week lang niet eet
Is er iets met kerstavond dan?quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het hier druk eigenlijk op kerstavond?
FOK!kers hebben geen frienden en vamilie hequote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit topic?quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ekte Fok!kersquote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gaat pas posten met het eind.quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker SR kijken op tv met later op de avond stokbrood en chocolade taart etc. omnomnomquote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vandaag kerst?!quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FOK!kers hebben geen frienden en vamilie he
quote:
Gelukkig maar.quote:
mensen die zich verplicht voelen om op bepaalde data iets te doenquote:
Morgen pas.quote:
Ik snap 'kerstavond' ook niet zo goed, maar zo aan m'n twitter en facebook te zien is half Nederland nu al begonnen met gourmetten.quote:Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef Qunix het volgende:
Wat moet je dan met kerstavond? Beetje ouderwetsch televee kijken? Zo 1983
Ik voel me altijd verplicht om op kerstavond de einduitslag van SR te kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mensen die zich verplicht voelen om op bepaalde data iets te doen
Dat zou ik wel voor morgen snappen, maar avond vóór kerst niet nee.quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap 'kerstavond' ook niet zo goed, maar zo aan m'n twitter en facebook te zien is half Nederland nu al begonnen met gourmetten.
Wij doen nooit iets bijzonders op kerstavond!quote:Op maandag 24 december 2012 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel.quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef tralalala het volgende:
Ik heb die hele tussenstand gemistWordt dus nooit meer dan 10 miljoen?
Mensenquote:Op maandag 24 december 2012 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mensen die zich verplicht voelen om op bepaalde data iets te doen
tv is harder en Lennon zit naast me tv te kijken op iPad.quote:Op maandag 24 december 2012 18:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh gut Diaan, dan kun je dus niet ontsnappen aan Kane
Dit.quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik voel me altijd verplicht om op kerstavond de einduitslag van SR te kijken.
quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef iFok. het volgende:
Krijgen we een witte kerst? wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Splut.quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef iFok. het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 18:36 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Tuurlijk!
Ninja edit fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boerenkool hierquote:Op maandag 24 december 2012 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
gewoon aardappels, sperziebonen en worst gegeten hoor. Kerstavond...
quote:
Een natte kerst, het water uit de Rijn knalt hier bijna over de dijken heen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef iFok. het volgende:
Boerenkool gehadquote:Op maandag 24 december 2012 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
gewoon aardappels, sperziebonen en worst gegeten hoor. Kerstavond...
Waar langs de Rijn? Nog ff en ik moet zorgen maken of mijn kamertje wel droog blijft!quote:Op maandag 24 december 2012 18:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een natte kerst, het water uit de Rijn knalt hier bijna over de dijken heen.![]()
Boerenkoolquote:Op maandag 24 december 2012 18:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boerenkool gehadDat was dan wel weer speciaal vanavond gepland, omdat m'n zusje en ik niet zo heel vaak tegelijk bij m'n ouders zijn
Daar zit het geld...quote:
Snap het ook niet.. kijk oudjaars avond wel, maar kerst avondquote:Op maandag 24 december 2012 18:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap 'kerstavond' ook niet zo goed, maar zo aan m'n twitter en facebook te zien is half Nederland nu al begonnen met gourmetten.
Rhenen, uiterwaarden staat al onder water.quote:Op maandag 24 december 2012 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar langs de Rijn? Nog ff en ik moet zorgen maken of mijn kamertje wel droog blijft!
Ja volgensmij dat laatste.quote:Op maandag 24 december 2012 18:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog vermeld dat een plaat aangevraagd kan worden?Of is het nu afgeslankt naar "bel 0909-1336"
Jim zei 'Doneren'.quote:Op maandag 24 december 2012 18:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wordt er eigenlijk ook nog vermeld dat een plaat aangevraagd kan worden?Of is het nu afgeslankt naar "bel 0909-1336"
Mijn kamertje is in Wageningen, dus ik maak mij een klein beetje zorgen...quote:Op maandag 24 december 2012 18:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rhenen, uiterwaarden staat al onder water.
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-12-2012 om 17:16:24@wilbertmutsaers #toppieknal reageer retweet
quote:Op maandag 24 december 2012 18:40 schreef Qunix het volgende:
LALALALALALAALAAAA
SEKS MET DIE KALUHHHHHH
LALALALALALAALAAAA
SEKS MET DIE KALUHHHHHH
LALALALALALAALAAAA
SEKS MET DIE KALUHHHHHH
Daar zetten ze dan ook geen ooievaar die het raam invliegt voor in de tuin...quote:Op maandag 24 december 2012 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor die namen en ik ken die man gewoon.helemaal niet mee gekregen dat hun 2e kindje is overleden.
quote:Op maandag 24 december 2012 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor die namen en ik ken die man gewoon.helemaal niet mee gekregen dat hun 2e kindje is overleden.
Wij waren net bij de afhaalchinees maar daar was niks te doenquote:Op maandag 24 december 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap het ook niet.. kijk oudjaars avond wel, maar kerst avondgewoon nog extra commercieel gemaakt zodat de restaurants vol zitten.
Gaat alles goed?quote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef DeLuna het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAH
Gewoon normaal gegeten hierquote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren net bij de afhaalchinees maar daar was niks te doen. Zeker niet speciaal genoeg voor KeRsTaVoNd
Iedereen liep nog in de XL hier....quote:Op maandag 24 december 2012 18:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren net bij de afhaalchinees maar daar was niks te doen. Zeker niet speciaal genoeg voor KeRsTaVoNd
Hoorde dat onze AH XL ook super super super druk was.quote:Op maandag 24 december 2012 18:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iedereen liep nog in de XL hier....
Wij hadden alles ook al in huis, alleen er dus niet aan gedacht dat we vanavond óók nog moesten etenquote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hoorde dat onze AH XL ook super super super druk was.Ben blij dat ik een week geleden alles al in huis had en bij de lokale supermarkt de laatste kleine dingetjes kon doen!
Daarom liet ik mijn moeder ook gaan!quote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef tralalala het volgende:
Vandaag vrijwillig naar de supermarkt gaan
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'FOK!' wordt er ook uitgefilterd nadat ik Luun ten huwelijk heb gevraagd.
tuurlijk kan je een plaat aanvragenquote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef De_Nater het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat je een plaat wilt aanvragen
DAT KAN NIET GIEL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleine Kindjes zijn zo leuk!
Gewoon aan je vrouw geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat lastig bij jou![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kleine Kindjes zijn zo leuk!
Net als kleine katjes en hondjes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten ze echt een spuitje voor uitvinden dat ze zo klein blijven![]()
Dat zegt Mr.Houdou net, dat dat niet kan...quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tuurlijk kan je een plaat aanvragen
nou kindje is dus later overleden. Ik heb hem nog gefeliciteerd met de geboorte. Ik heb hem op Facebook, zoe nu foto en kindje is eind november overleden.quote:Op maandag 24 december 2012 18:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar zetten ze dan ook geen ooievaar die het raam invliegt voor in de tuin...
Leuk toch.quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Dat accent wordt er zo vroeg al ingestampt he.
Deze opmerkingen zijn niet grappig Geo4kant en sowieso niet ter zake doende in een topic als deze.quote:Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als kleine katjes en hondjes..![]()
Moeten ze echt een spuitje voor uitvinden dat ze zo klein blijven
quote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Caro haalt die dooie bever van je kop af.
Zij zelf ook best welquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef iFok. het volgende:
Caro vind ik dus echt helemaal niks he....
twitter:dolfrogmans twitterde op maandag 24-12-2012 om 18:36:39Froukje te Dom bij #rtlboulevard: 'Enschede ontploft bijna' over serious request. reageer retweet
Kom er net vandaan (is tot 19u open). Was lekker rustig en alle vakken waren alweer bijgevuld.quote:Op maandag 24 december 2012 18:44 schreef tralalala het volgende:
Vandaag vrijwillig naar de supermarkt gaan
Ik snap de grap niet...quote:Op maandag 24 december 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
twitter:dolfrogmans twitterde op maandag 24-12-2012 om 18:36:39Froukje te Dom bij #rtlboulevard: 'Enschede ontploft bijna' over serious request. reageer retweet
![]()
Froukje.
Caro regelt de aanstekersquote:Op maandag 24 december 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Froukje.
quote:
quote:
Dat heeft ze altijd, dus zou best kunnen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een bad hair day!![]()
In ieder geval een bad muts dayquote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een bad hair day!![]()
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even serieus: jij vindt haar goed?
Nederlandse 'artiesten' ...quote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Caro is echt helemaal niks, maar goed, dat vind ik van een groot deel van de artiesten die vandaag op dat plein optreden
Ik weet het nog als de dag van gisteren heur! En de burgemeester van destijds was hier vervangend burgemeesterquote:
ach ja er gebeurt normaal niets hier hè?quote:Op maandag 24 december 2012 18:49 schreef d1ce het volgende:
Ik blijf me nog steeds verbazen over hoe druk het is.. niet normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het nog nooit zo druk gezien op het pleinquote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach ja er gebeurt normaal niets hier hè?
quote:
Ik zag vorig jaar beelden van FC Twente, waren ze tweede geworden maar was er wel een feestje ... Dus ze doen er wel alles aan om er een feestje van te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach ja er gebeurt normaal niets hier hè?
ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 18:51 schreef d1ce het volgende:
[..]
Heb het nog nooit zo druk gezien op het plein
Ik zat toen vol drop die dag, echt wazig.quote:Op maandag 24 december 2012 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
En die ramp herinner ik me ook! Ik woonde toen in de rampwijk en mocht een week mijn huis niet in.
Beter dan het origineel, sowieso.quote:
dat klopt en zonder gedoe. Ik las een tweet vd burgemeester dat er nu minder gedoe is geweest dan normaal rond deze periode.quote:Op maandag 24 december 2012 18:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zag vorig jaar beelden van FC Twente, waren ze tweede geworden maar was er wel een feestje ... Dus ze doen er wel alles aan om er een feestje van te maken.
I make artquote:Op maandag 24 december 2012 18:52 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Beter dan het origineel, sowieso.
britney?quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben dom lomp en famous
Bitches zitten aan me penis!
Dat is een illusie...quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef d1ce het volgende:
Ik ga ook DJ worden, beetje de leukste plaatjes naar mijn mening draaien en springen. Publiek doet wel mee als een kudde schapen.
Britches?quote:
Niet bij Radio 49...quote:
mwah, yolo. soms je eigen meuk er tussen gooien doet geen mens kwaad.quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat dacht je van een playlist en een redactie?
Wat loop jij nou te janken?quote:Op maandag 24 december 2012 18:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Deze opmerkingen zijn niet grappig Geo4kant en sowieso niet ter zake doende in een topic als deze.
De lol is er ook vanaf sinds de eerste keer, maar mensen bieden nu eenmaal...quote:Op maandag 24 december 2012 18:59 schreef Blester het volgende:
Even living doll teruggekeken, maar ik snap de humor daarvan niet, maargoed.
sssssssssstquote:Op maandag 24 december 2012 19:00 schreef iFok. het volgende:
Praat eens harder.. ik hoor niks van die nieuwslezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |