quote:Op maandag 24 december 2012 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Leuk anthem toch wel... moest er ff aan wennen maar hij is erg fijn!
Datquote:Op maandag 24 december 2012 09:29 schreef Pino112 het volgende:
Mogguh.
Je radio aanzetten en S&S horen
GE-WEL-DIG ! ! !quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn oudste was klaar met tekenfilm kijken, zet hij hem voor mij op 101tv
LA The Voicesquote:
Na een nacht zonder slaap word je een beetje leip/leiper dan andersquote:
Dat hulde voor deze vrouwquote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Na een nacht zonder slaap word je een beetje leip/leiper dan andersEn het mag vind ik.
Nou, ze doet de hele tijd al zo.quote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Na een nacht zonder slaap word je een beetje leip/leiper dan andersEn het mag vind ik.
Dat heet enthausiasmequote:
quote:Op maandag 24 december 2012 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Goeiemorgen!We zijn er weer! Voor de laatste uurtjes!
Nee, waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:
op tv!quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, waar heb je hem voor het laatst gezien?
Het stikt er van. Alleen nu er gegeven moet worden blijven ze thuis.quote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef asco het volgende:
Wonen in Enschede zo weinig allochtonen of wat? Ik heb er haast geen een gezien.
quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, waar heb je hem voor het laatst gezien?
En er zijn teveel camera's Houden ze ook niet zo vanquote:Op maandag 24 december 2012 10:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het stikt er van. Alleen nu er gegeven moet worden blijven ze thuis.
Ik vind veenstra echt heel leuk dit jaarquote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.Ben rond half 4 gaan slapen. Veenstra was als een malle bezig.
Heb ik nog iets gemist?
Gerard > Giel > Michielquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind veenstra echt heel leuk dit jaar
ik ook. Ze zijn als trio ook gewoon erg leuk!quote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind veenstra echt heel leuk dit jaar
Klopt, er valt dit jaar niet iemand negatief uit de toon... zelfs Giel niet voor mij persoonlijkquote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ook. Ze zijn als trio ook gewoon erg leuk!
Ja ze zijn goed op elkaar ingesteldquote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ook. Ze zijn als trio ook gewoon erg leuk!
quote:
Venema is de held van SR12 qua DJ'squote:Op maandag 24 december 2012 10:03 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.Ben rond half 4 gaan slapen. Veenstra was als een malle bezig.
Heb ik nog iets gemist?
Nog 12 uur!! Was superleuk dit jaar. Liefs J, D, Twan en Lennon uit Enschedequote:
Org.Grenzland Sextet - Der alte dessauerquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Harde_Mepper het volgende:
Weet iemand de naam van dat nummer met z'n fanfare erin en met een trompetter? Zou volgens mij een Twents nummer zijn waarop iedereen los gaat..
Is geen Twents nummer, het heet Der Alte Dessauerquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Harde_Mepper het volgende:
Weet iemand de naam van dat nummer met z'n fanfare erin en met een trompetter? Zou volgens mij een Twents nummer zijn waarop iedereen los gaat..
Komt mij wel bekend voor eigenlijk! Zelfde sms al eerder een keer verstuurd?quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog 12 uur!! Was superleuk dit jaar. Liefs Job, Diana, Twan en Lennon uit Enschede
die is toch pas 20 keer langsgekomen?quote:
vandaag 3xquote:Op maandag 24 december 2012 10:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt mij wel bekend voor eigenlijk! Zelfde sms al eerder een keer verstuurd?
Dopingquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de dj's dit jaar wat stabieler zijn, minder duidelijk zichtbare dip-momenten.
... en iedereen gelooft dat ze echt 6 dagen niet eten.quote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de dj's dit jaar wat stabieler zijn, minder duidelijk zichtbare dip-momenten.
Behalve wat lichamelijke ongemakken in het begin bij Veenstra en halverwege bij Ekdom valt het mee jaquote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef Cee het volgende:
.....quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... en iedereen gelooft dat ze echt 6 dagen niet eten.
Is gewoon eten. Voorgeprakt.quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef Blester het volgende:
[..]
.....
Dat is ook zo... De sapjes is het voedsel.
Het maakt je maag niks uit hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze eten het niet, ze drinken het.
Wanneer was het, vrijdag of zaterdag ofzo, zaten ze allemaal in een dip. Voor de rest vrij weinig idd.quote:Op maandag 24 december 2012 10:11 schreef Cee het volgende:
Hoi,quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... en iedereen gelooft dat ze echt 6 dagen niet eten.
Je wil het niet weten. Is ook een manier.quote:Op maandag 24 december 2012 10:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Ga ergens anders de troll uithangen.
De krijgen gewoon sapjes, wat boeit het verder? Het gaat toch om het goede doel....quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wil het niet weten. Is ook een manier.
Oh zeker. Maar wat feitjes omtrent geleuter is nooit verkeerd.quote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef Blester het volgende:
[..]
De krijgen gewoon sapjes, wat boeit het verder? Het gaat toch om het goede doel....
Voor de zin en onzin over SR is een ander topic. Gelieve u daarheen te verplaatsen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wil het niet weten. Is ook een manier.
Dat zie je pas na afloop van SR12.quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef 2cv het volgende:
Is er ook een lijst met meest gedraaide/aangevraagde platen ? Dit is het enige dat ik vind, maar ik wil wel iets meer dan een top-5 zien
natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd of Will.I.Am nog de meest aangevraagde plaat wordt
3fm.nl/plaat, een top 20quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef 2cv het volgende:
Is er ook een lijst met meest gedraaide/aangevraagde platen ? Dit is het enige dat ik vind, maar ik wil wel iets meer dan een top-5 zien
Sowiesoquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Die wordt zo gepushed, dus dat zal wel ja.quote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Utrecht, je zag me toch bij Herman gisteren en eergisteren?quote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In elke zat jij eigenlijk? Enschede?
die is tof!! Wil ik ook hebben!! Kun je eentje regelen vanavond?quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
JaWe konden kiezen welke we wilden, maar ik heb degene die Herman nu ook aan heeft
quote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef matthijst het volgende:
Meer dan 6 miljoen. Da's 400.000 nieuwe baby's in Malawi.
Kunnen ze volgend jaar met Serious Request weer een actie starten om die blagen in te enten.
En over een jaar of 12 om ze HIV-voorlichting te geven.
Ja dan was mijn andere vraag waar Herman was.quote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Utrecht, je zag me toch bij Herman gisteren en eergisteren?
Haha er is een lijst waarop je moet aftekenen voor dat shirt... Helaasquote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die is tof!! Wil ik ook hebben!! Kun je eentje regelen vanavond?
Haha Herman is steeds in Utrecht geweest, tot vandaagquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dan was mijn andere vraag waar Herman was.
Jammer.quote:Op maandag 24 december 2012 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zie je pas na afloop van SR12.
20 laatst aangevraagden als ik het goed begrijp.quote:
je mag niet voor elke shift een nieuwe??quote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha er is een lijst waarop je moet aftekenen voor dat shirt... Helaas
Enschede heeft de hele week gedraaid zelfsquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet dat ze vandaag ook in Enschede zouden zijn. Daar had ik ook wel willen zitten.
Neequote:Op maandag 24 december 2012 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je mag niet voor elke shift een nieuwe??
waarom steeds weer proberen hier deze discussie op gang te brengenquote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef matthijst het volgende:
Kunnen ze volgend jaar met Serious Request weer een actie starten om die blagen in te enten.
14.000 euro, die is vannacht al geweestquote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
Wat zou de tussenstand zijn voor Living Doll?
Ik houd me in (met moeite, dat wel).quote:Op maandag 24 december 2012 10:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom steeds weer proberen hier deze discussie op gang te brengen
dat kan een deurtje verder in een ander topic
Ahja, dan is dat veranderd sinds gisterenquote:Op maandag 24 december 2012 10:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
20 laatst aangevraagden als ik het goed begrijp.
wat denk je dat het kost...daar kunnen 3 kinderen van geboren wordenquote:Op maandag 24 december 2012 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je mag niet voor elke shift een nieuwe??
quote:Op maandag 24 december 2012 10:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Enschede heeft de hele week gedraaid zelfs
Dat inenten doen ze nu ook met deze actie.quote:Op maandag 24 december 2012 10:28 schreef matthijst het volgende:
haha inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wat denk je dat het kost...daar kunnen 3 kinderen van geboren worden
Zenx !quote:Op maandag 24 december 2012 10:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ahja, dan is dat veranderd sinds gisterenZal wel voor de spanning zijn. IK dm Sirolf even
Don't even start about it...quote:Op maandag 24 december 2012 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit topicje van gister even door te lezen. Scream & Shout lijkt me een prima anthem voor dit jaar. Las dat jullie vonden dat er niemand sprong. Pertinent niet waar, was best leuk. Alleen is het té druk voor het huis. Je kunt op een gegeven moment ook niet meer springen...
Die kan de weg naar Enschede niet vinden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Waar is John Bakker eigenlijk gebleven? In real life that is
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Waar is John Bakker eigenlijk gebleven? In real life that is
Ja...fiets maar snel wegquote:
Leest ie nog files?quote:
quote:
2-2.quote:
1-0 voor de kindertjesquote:
Hansquote:
Hansquote:
Alsof jij hier kwam toen Hans nog posttequote:
alsof je het van buitenaf niet kan wetenquote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alsof jij hier kwam toen Hans nog postte.
Ik dom enzo.quote:
Interessant lopen doen met dingen die je nooit zelf hebt meegemaaktquote:Op maandag 24 december 2012 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof je het van buitenaf niet kan weten
A422 had vroeger natte dromen van het postaantal van Hans.quote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha dit inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar moeten stoppen met Ajax supporteren.quote:Op maandag 24 december 2012 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Interessant lopen doen met dingen die je nooit zelf hebt meegemaakt.
en geobserdeerd was door queenquote:Op maandag 24 december 2012 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oudgediende in het topic die op een bepaald moment zijn FOK!-account aan de wilgen hing.
Strak planquote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar moeten stoppen met Ajax supporteren.
Wrom ?quote:Op maandag 24 december 2012 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oudgediende in het topic die op een bepaald moment zijn FOK!-account aan de wilgen hing.
Graag.quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar moeten stoppen met Ajax supporteren.
Ik vind het nog steeds mooi.quote:
Hey, ze sponsoren ook die dingen en plakken er stickers op enzo. Dat hoeft dus niet meer betaald te worden van onze giftenquote:
ga je niet vanavond?quote:Op maandag 24 december 2012 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om aan te kleden en dan nog even naar de stad. Moeten nog naar de winkel en gaan nog even voor de laatste keer kijken bij het glazen huis.m
Nope.. Geen oppas. En Twan is dan bij z'n vader en kan niet even oppassen.quote:
ah jammerquote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.. Geen oppas. En Twan is dan bij z'n vader en kan niet even oppassen.
En eigenlijk ook geen tijd... Moet nog 3 surprises maken voor morgen.quote:
3FM had toch een oppascervice ?quote:Op maandag 24 december 2012 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.. Geen oppas. En Twan is dan bij z'n vader en kan niet even oppassen.
Ja maar die wilden juist niet naar Diaan komen...quote:
die wilden hier niet komen.quote:
Hebben je kinderen een strafblad ofzo ?quote:
Geweldig !quote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe was Ilse na 2 uur? Moest echt ff slapen
quote:
eergisteren was de laatstequote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef alors het volgende:
Hebben ze gisteren en eergister wel opgepast eigenlijk? Niets van meegekregen...
Nee we woonden te dicht bij net glazen huis. Oid.quote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hebben je kinderen een strafblad ofzo ?
Eergister sowieso wel.quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef alors het volgende:
Hebben ze gisteren en eergister wel opgepast eigenlijk? Niets van meegekregen...
Actiefquote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Ze deden niet op zondag.quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef alors het volgende:
Goedemorgennnn!quote:
Ik denk net nietquote:Op maandag 24 december 2012 10:57 schreef De_Fietser het volgende:
Het zou echt fantastisch zijn als ze over de 10 miljoen gingen.
Te hyper.quote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Ruim, denk ik zelfs.quote:
De eindstand is meestal wel een verdubbeling van de laatste tussenstand, het kan gek lopen.quote:
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Zaterdagnacht trouwens nog half een SMS voorbij zien komen voor DaLuna geloof ik, klopt dat?
Wat de headlines? Er is gewoon niets gebeurdquote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef alors het volgende:
Dit zijn echt herhalingen van herhalingen
Haha mooi. Heb het echt maar een tel kunnen zien, maar blijkbaar goed genoegquote:
Dan vatten ze de nacht toch even samen?quote:Op maandag 24 december 2012 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat de headlines? Er is gewoon niets gebeurd
quote:Op maandag 24 december 2012 10:59 schreef alors het volgende:
Dit zijn echt herhalingen van herhalingen
Ik luister lekker FMquote:Op maandag 24 december 2012 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dan vatten ze de nacht toch even samen?
Ja haha die trouw-SMS heb ik gezienquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 11:02 schreef Alcatranz. het volgende:
Pas op jongetje. Anders eet Roosmarijn je op.
Zou mooi zijn als andere mensen dit hebben opgemerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |