quote:Op maandag 24 december 2012 01:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Die vent met dat varken! Die heb ik gezien toen ik daar was! Ik stond bij de backstageingang en ik dacht even, 'wat ruik ik?', en toen bleek dat dat varken
Ik wil Letter from America..quote:
Vaak zelfs.quote:
Er waren een paar auto-posters, maar ik geloof wel iets van 2k posts ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 01:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat is het record op één dag/er is toch ergens een overzicht van die FOK! records?
User X sluit het topic en user A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, Y en Z openen een nieuwe. Nee, dat zal prima gaan !quote:Op maandag 24 december 2012 01:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
w
[..]
wat maakt het nou uit wie een nieuwe deel opent
Weet ie tenminste hoe z'n vriendin zich voelt.quote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
word je lekker wakker ligt er opeens een varken in je bed
dat is elke 20 seconden een post, 24 uur lang.quote:Op maandag 24 december 2012 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er waren een paar auto-posters, maar ik geloof wel iets van 2k posts ofzo
quote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd aan HIMYM denken bij deze track
quote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef Cassius het volgende:
Dit nummer kan ik dankzij Family Guy ook nooit meer normaal horen
En dan zit je nog met die stomme 5-sec regel, maar dat geldt niet voor abo-houders geloof ik.quote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat is elke 20 seconden een post, 24 uur lang.
Om een of andere manier werkt hij weerquote:
It got stuck..quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ie tenminste hoe z'n vriendin zich voelt.
Family Guyquote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef Cassius het volgende:
Dit nummer kan ik dankzij Family Guy ook nooit meer normaal horen
zo snel post ik nooit, dus die ken ik niet.quote:Op maandag 24 december 2012 01:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan zit je nog met die stomme 5-sec regel, maar dat geldt niet voor abo-houders geloof ik.
Cee!quote:Op maandag 24 december 2012 01:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ie tenminste hoe z'n vriendin zich voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |