Michiel kan het goed volhouden deze kerenquote:Op maandag 24 december 2012 01:27 schreef Cee het volgende:
En Ekdom is degene die z'n lach niet kan inhouden.
Door de brievenbusquote:Op maandag 24 december 2012 01:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nu nog uit het raam en het is compleet
Ach per ongeluk, kan gebeurenquote:Op maandag 24 december 2012 01:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
En tevens vuile topickaap zie ik nu
Dat zei ik alquote:Op maandag 24 december 2012 01:28 schreef rubbereend het volgende:
Uit de brievenbus ipv uit het raam
Moet je vast heel snel voor zijn om die te pakken te krijgenquote:
Verassing?quote:Op maandag 24 december 2012 01:29 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Veensta is echt de verassing van dit SR editie
Ik denk niet dat hij Serious Request tot houtskool maakt...quote:
21:29 dus?quote:
s'avonds om 7 uur mag hij radio maken, doet ie heel leukquote:
jaquote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht, dat is dat restaurant in die updates of niet?
Trusten!quote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
en nu ga ik echt maffenprettige nacht hier
ja idd.. top radio programmaquote:Op maandag 24 december 2012 01:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Moet je eens op vrijdagavond naar Ekstra weekend kijken
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
Neehoor, ik ga gewoon weer een fopspeen verkopenquote:
daar gaat ook een hele provincie achter staan. Friesen doen alles samen dus zal ook wel weer gekkenhuis wordenquote:
in het begin van sr toen ze begonnen in 2005 ofzoquote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef DaMook het volgende:
Whehe, waarom zijn er eigenlijk nog nooit marsen enzo door de brievenbus gedaan, of heb ik dat al die jaren gemist of vergeten?
ok, thanks man.quote:
in het 1e jaar gingen er wel complete sloffen sigaretten door heenquote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef DaMook het volgende:
Whehe, waarom zijn er eigenlijk nog nooit marsen enzo door de brievenbus gedaan, of heb ik dat al die jaren gemist of vergeten?
In Leeuwarden kunnen ze alleen lullen over schaatsen en abe lenstraquote:
heb je niet nog een mok te koopquote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef 2cv het volgende:
Neehoor, ik ga gewoon weer een fopspeen verkopen
quote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
Toen ging giel stoppen met roken is het niet ?quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in het 1e jaar gingen er wel complete sloffen sigaretten door heen
Neequote:
Abe Lenstra is Heerenveen hequote:
Wie is Abe Lenstra??quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
In Leeuwarden kunnen ze alleen lullen over schaatsen en abe lenstra
Iddquote:Op maandag 24 december 2012 01:33 schreef JaneDoe het volgende:
haal die aziaten maar weer uit de kast
Lenstra is van Heerenveenquote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
In Leeuwarden kunnen ze alleen lullen over schaatsen en abe lenstra
+ die schreeuwende Ekdom.quote:Op maandag 24 december 2012 01:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik begin wel een beetje wappie te worden van dat "Kan ik wat aanvragen? Nee! Geintje natuurlijk!"
Sorry. Help me er even aan herinneren dat ik volgend jaar een stapeltje promotie-artikelen koop.quote:
Hebben we voor niets zo dramatisch afscheid van je genomen...quote:Op maandag 24 december 2012 01:33 schreef rubbereend het volgende:
dit wil ik zien van Ilse, ga daarna wel slapen
Moet je toch eens met mensen uit Ljouwert gaan praten, 80% voelt zich geen Fries maar Leeuwardenaar hoorquote:
nog een keer dadelijkquote:Op maandag 24 december 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben we voor niets zo dramatisch afscheid van je genomen...
pics?quote:Op maandag 24 december 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk, ik deed em net ook
wat grappig zegquote:Op maandag 24 december 2012 01:33 schreef Tourniquet het volgende:
Gaaf om nu op de 360 graden cam te kijken.
http://serious-request.yb.nl/release/index.html
Het scheelt dat ik een soortement van dubbel-afscheid-nemen-fetisj heb...quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik een soortement van dubbel-afscheid-nemen-fetisj heb...
ik ken 'm nie.. wat nu ?quote:Op maandag 24 december 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk, ik deed em net ook
op 1oorquote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef rubbereend het volgende:
waar zijn die Koreanen als je ze nodig hebt
Was het leuk?quote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Zo eindelijk thuis.
Ik heb mijn ogen uitgekeken backstage, het zijn maar een op elkaar gestapelde bunkers maar toch.
Dit idd, jammer.quote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Die 360 graden cam trekt mijn PC/internet niet
quote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef rubbereend het volgende:
Folkert Velten is toch de grote held in Enschede?quote:
dat waren geen koreanenquote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef rubbereend het volgende:
Dat is toch die spits van Heracles?quote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Folkert Velten is toch de grote held in Enschede?
Heb je de toegang daar gekocht ? Of een andere reden dat je er rond mocht kijken ?quote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Zo eindelijk thuis.
Ik heb mijn ogen uitgekeken backstage, het zijn maar een op elkaar gestapelde bunkers maar toch.
Almelo grapjas.quote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Folkert Velten is toch de grote held in Enschede?
Ja.quote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is toch die spits van Heracles?
mij welquote:Op maandag 24 december 2012 01:35 schreef De_Nater het volgende:
Die 360 graden cam trekt mijn PC/internet niet
quote:
kom maar meequote:
klopt, grote held daarquote:Op maandag 24 december 2012 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abe Lenstra was ook de held van Leeuwarden las ik hier.
Oh was grapje.quote:Op maandag 24 december 2012 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abe Lenstra was ook de held van Leeuwarden las ik hier.
neem maar mee, dokter eend kijkt ernaarquote:
Ohquote:Op maandag 24 december 2012 01:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh was grapje.
Duidelijkere grapjes maken rond dit tijdstip aub
ergerquote:
Ander keertje, met alle soorten van plezier. Ben uitgekakt, ik duik straks m'n eigen nest inquote:Op maandag 24 december 2012 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neem maar mee, dokter eend kijkt ernaar
quote:Op maandag 24 december 2012 01:39 schreef De_Fietser het volgende:
serieus, Mad World in de wachtlijn..
neequote:Op maandag 24 december 2012 01:39 schreef 2cv het volgende:
Is dat echt, van die kerstdepressielijn ?
Het ligt aan de cam, of meer, de player, niet aan jou ;-)quote:Op maandag 24 december 2012 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij trekt die 360 cam niet, maar zo slecht is m'n internet niet
dat is gerard,,,quote:Op maandag 24 december 2012 01:39 schreef 2cv het volgende:
slaap lekker alvastquote:Op maandag 24 december 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ander keertje, met alle soorten van plezier. Ben uitgekakt, ik duik straks m'n eigen nest in
Whahahahaquote:Op maandag 24 december 2012 01:39 schreef 2cv het volgende:
Ben er inmiddels achter ja, bedankt !quote:
Gerard belt zichzelluf, Gerard belt zichzelluf, dakannie ! ! !quote:
Snoer?quote:Op maandag 24 december 2012 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou daar niet zo van, zelfmoordgrapjes. Daar word ik nu depressief van
Dittemquote:
Graag.quote:
Dan moet je de kerstdepressielijn bellen.quote:Op maandag 24 december 2012 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet, maar hier zie ik de humor dan weer wel van in.quote:Op maandag 24 december 2012 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker het duurde even voordat ik binnenkwam (ik moest wachten op een gast die nachtdienst had, dus nog lag te pitten, nog naar Enschede moest vanuit zijn hotel, nog moest eten enzquote:
Ik heb zo mijn connecties.quote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je de toegang daar gekocht ? Of een andere reden dat je er rond mocht kijken ?
Bedanktquote:Op maandag 24 december 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hier zie ik de humor dan weer wel van in.
Sterkte
quote:
Ilse for president DJ !quote:Op maandag 24 december 2012 01:43 schreef DaMook het volgende:
Zelfs met het oooooooooooooh doet ilse al mee, helemaal geintegreerd.
Tof!quote:Op maandag 24 december 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker het duurde even voordat ik binnenkwam (ik moest wachten op een gast die nachtdienst had, dus nog lag te pitten, nog naar Enschede moest vanuit zijn hotel, nog moest eten enz) maar toen ik eenmaal binnen was kreeg ik een rondleiding van die gozer, hier wordt de playlist samengesteld, hier is de veiling kamer waar mensen gewoon bezig waren met het leeg laten lopen van die opblaaspop.
. Je hebt daar ook nog een hele relaxte woonkamer waar je kan zitten.
Heb nog even gepraat met Freek het oppaskind, aardige knul wel.
[..]
Ik heb zo mijn connecties.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Evertjan het volgende:
dit nummer stond ook in Ekdom zijn boek
Tof ! Wel toch een kleine donatie gedaan ?quote:Op maandag 24 december 2012 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker het duurde even voordat ik binnenkwam (ik moest wachten op een gast die nachtdienst had, dus nog lag te pitten, nog naar Enschede moest vanuit zijn hotel, nog moest eten enz) maar toen ik eenmaal binnen was kreeg ik een rondleiding van die gozer, hier wordt de playlist samengesteld, hier is de veiling kamer waar mensen gewoon bezig waren met het leeg laten lopen van die opblaaspop.
. Je hebt daar ook nog een hele relaxte woonkamer waar je kan zitten.
Heb nog even gepraat met Freek het oppaskind, aardige knul wel.
[..]
Ik heb zo mijn connecties.
Ouwe meuk die af en toe weer wordt opgegraven. Soms te trekken, soms niet. Ik verkeer in die laatste staatquote:
En jou post mij aan hans ?quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom doet dit nummer me aan Queen denken?
Nog nooit gehoord inderdaad.quote:
Is dit niet wat een rhapsody is?quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ga je mond even gauw spoelen joh.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
Eens is de eerste keer.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord inderdaad.
Dit is erger dan John Miles joh. Ik moet hier echt van braken.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe meuk die af en toe weer wordt opgegraven. Soms te trekken, soms niet. Ik verkeer in die laatste staat
Wat?quote:
Gruwelijk inderdaad.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 01:45 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ga je mond even gauw spoelen joh.
Freddie is een held.
FF snije hoor.quote:
whehehequote:
Moet ik even een teiltje voor je vasthouden?quote:Op maandag 24 december 2012 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is erger dan John Miles joh. Ik moet hier echt van braken.
Alle gasten waren goed behalve Gersquote:Op maandag 24 december 2012 01:45 schreef Rickazio het volgende:
Heb dit vrijwel alleen in 2009 gevolgd.. was het dit jaar wat?
Die gasten van dit jaar die ze hadden zien er nogal saai uit op papier...
quote:
Graag. Volgens mij heb ik nog nooit zo'n vreselijk Engelstalig nummer gehoordquote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik even een teiltje voor je vasthouden?
en ook de held van valensiaquote:Op maandag 24 december 2012 01:45 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Freddie is een held.
quote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef De_Nater het volgende:
Die hansaplast kan trouwens wel van pas komen bij al die snijplaten
Je kunt toch niet ontkennen dat die hevig beïnvloed is door Queen en het daar dus aan doet denkenquote:Op maandag 24 december 2012 01:45 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Freddie is een held.
Ze moeten de cd van Valensia toevoegen aan het zelfhulppakket "krassen doe je zo!"quote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef De_Nater het volgende:
Die hansaplast kan trouwens wel van pas komen bij al die snijplaten
Vorig jaar nog tijdens SR11quote:
is die toch al voor gevraagd door de AVRO?quote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef miieejj het volgende:
die ekdom word straks gevraagd voor al die dans programmas
Ja ik heb een collega die zit in de 3FM DJ-opleiding.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof!
Via de 3FM-DJ-opleiding zeker?
Met gratis snijplank!quote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze moeten de cd van Valensia toevoegen aan het zelfhulppakket "krassen doe je zo!"
Juistquote:
Zegt hij gewoon (nogmaals volgens mij?) nee.quote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef miieejj het volgende:
die ekdom word straks gevraagd voor al die dans programmas
Gewoon de binnenkant van je elleboog en niet je pols. Gaat een stuk sneller.quote:Op maandag 24 december 2012 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze moeten de cd van Valensia toevoegen aan het zelfhulppakket "krassen doe je zo!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |