SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er verder ook niets mee maar ben gewoon vrij en de super op de hoek is ook gewoon open ...quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik negeer die kerstdagen gewoon en ga boerenkool maken met vette worst.
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overalquote:Op maandag 24 december 2012 14:51 schreef Deisyy het volgende:
De kerstboodschappen zijn in huis, nu even op internet kijken hoeveel geld ik kwijt ben aan een weekje Mexico met de kerst in 2013.
Ik ben de kerstdagen nu al zat en ze zijn nog niet eens begonnen
Dus dat is de oplossing ook niet, denk jij?quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overal
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vakerquote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder komt morgen eten. Dwerg heeft alle boodschappen gedaan en ruimt de tuin op. Ik doe het meeste voor het eten.
Geen kerstboom, wel kaarsjes en houtkachel.
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vaker
En kwam je opa wel weer terug?quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.
Jaja, opa toppiequote:
Ik heb mijn echte opa's ook nooit gekend. Er was wel een onechte opa, maar zo beschouwde ik hem ook altijd. Geen bijzondere man vond ikquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, opa toppie
Nooit gekend though.
Ik vind de meeste mensen uit mijn familie niet bepaald interessant dus ik heb geen idee of dat wel een leuke vent was.
Ah, mooi je kunt dingen blank houden,quote:Op maandag 24 december 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
Vullen jullie hem ook even in
http://verkiezingen.fok.nl/
Had dat eerder gezegd KT, ik ben nog steeds bezig met invullenquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, mooi je kunt dingen blank houden,
Vind de admins allemaal maar luie honden.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd KT, ik ben nog steeds bezig met invullen
Geen idee. Ik ken Mirjam niet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Mirjam is natuurlijk wel de beste fok fotograaf.
Jep jep, sjapo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Mirjam niet.
Maar sjapo voor SR
Ok dan is het goedquote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Net zo gezellig als elke avond eigenlijk![]()
Omdat mensen dan eindelijk een excuus hebben om eventjes fijn en gezellig te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, waarom zou dat extra leuk moeten zijn ?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat mensen dan eindelijk een excuus hebben om eventjes fijn en gezellig te doen.
Dat hebben we tegenwoordig nodig, want daar hebben we geen tijd voor in onze gehaaste maatschappij.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet niet teveel drollen draaien, ben vergeten toiletpapier te halen.
Bij mij is morgen gewoon de super open ....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet niet teveel drollen draaien, ben vergeten toiletpapier te halen.
Dan kun je een heel eind komenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel wat papieren zakdoekjes.
Turk?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef chufi het volgende:
Bij mij is morgen gewoon de super open ....
Geen idee .. We krijgen al dagen koekjes aan de kassa en de 2e en nieuwjaarsdag ook openquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moeten ze de zooi kwijt die is blijven liggen?
Als je genoeg hebt ingeslagen is dat ook niet nodig.. Maar ik koop graag elke dag vers en nu kan hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga de deur niet uit voorlopig.
Telt verse boerenkool uit de diepvries ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt ingeslagen is dat ook niet nodig.. Maar ik koop graag elke dag vers en nu kan het
Tuurlijk mag dat (van mij wel in ieder geval)quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Telt verse boerenkool uit de diepvries ook?
Zo is dat !! Als je daar zin in hebt moet je het gewoon doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik 1e kerstdag boerenkool maken.
Boerenkool is een heel mooi gerecht het verjaagt ook de boze geestenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik 1e kerstdag boerenkool maken.
Om het af te maken gaan er uitgebakken spekkies doorheen en een vette worst erbij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Boerenkool is een heel mooi gerecht het verjaagt ook de boze geesten
Smakelijke eten PPquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om het af te maken gaan er uitgebakken spekkies doorheen en een vette worst erbij.
Als een echte piraat, het wordt toch elk jaar gekker of niet dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om het af te maken gaan er uitgebakken spekkies doorheen en een vette worst erbij.
Zeker weten, met die crisis en 12 miljoen ophalen met SR en 75 miljoen verspillen aan vuurwerkquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:22 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is Jezus in een winkelwagentje geboren
ja tuurlijk, maja als je het echt goed wil doen dan eet je spruitjes, zeer traditioneelquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wanneer de vraag dan komt, "wat heb je gegeten met kerst" ,dan is "boerenkool" toch wel een topper.
Of wat restjes uit de vriezerquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wanneer de vraag dan komt, "wat heb je gegeten met kerst" ,dan is "boerenkool" toch wel een topper.
In mijn jonge jaren werd ik altijd depressief van decemberquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als een echte piraat, het wordt toch elk jaar gekker of niet dan?
Tis eigenlijk wel grappig al die gekte rond kerst en maar klagen
vuurwerk is leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten, met die crisis en 12 miljoen ophalen met SR en 75 miljoen verspillen aan vuurwerk
Had je pa weer z'n ouwe vieze sokken onder de kerstboom gelegen als kado? de dronkelapquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren werd ik altijd depressief van december, nu gaat het een stuk beter.
12 miljoen is wel weinig, ik denk dat de marktwaarde van jezus nog boven die van de nachtwacht ligtquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten, met die crisis en 12 miljoen ophalen met SR en 75 miljoen verspillen aan vuurwerk
weet ik wel zeker eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
12 miljoen is wel weinig, ik denk dat de marktwaarde van jezus nog boven die van de nachtwacht ligt
Mijn pa heb ooit een stalen kerstboom gemaakt, geweldig ding met kaarsenstandaards enzo, 1 ding klopte niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had je pa weer z'n ouwe vieze sokken onder de kerstboom gelegen als kado? de dronkelap
Volgens mij is Jezus niet zo'n kindervriend, je leest er weinig over in het heilige schrift in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
wereldwijd gezien zeker ... Maar houdt ie wel van kindertjes in Afrika?
Beetje wijn zuipen en over water lopen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij is Jezus niet zo'n kindervriend, je leest er weinig over in het heilige schrift in ieder geval
Hij ging liever met z'n vrienden om
Ik vind kerst altijd wel leuk hoor, mijn oma had nog echte kaarsjes in de boom met engelenhaar erbij, als je dat tegenwoordig doet ben je een terroristquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa heb ooit een stalen kerstboom gemaakt, geweldig ding met kaarsenstandaards enzo, 1 ding klopte niet helemaal.
Het werd een soort van kerstboomverbranding.
Romeinen pesten, maar hij had een visiequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje wijn zuipen en over water lopen.
Zeker alle homos aan het kruisquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Romeinen pesten, maar hij had een visie
Die visie snap ik niet zo maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Romeinen pesten, maar hij had een visie
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die visie snap ik niet zo maar dat zal vast aan mij liggen.
ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk jaar ben ik weer blij als het 1 Januari is, heerlijk met een houten kop wakker worden ergens in de middag en dan weer over tot de orde van de dag.
Alles gaat dood op den duur.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:02 schreef remlof het volgende:
Ik vier geen kerst, zes jaar geleden vandaag is m'n moeder overleden.
Sterkte vandaag Remlof, Het blijft een gemis!quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:02 schreef remlof het volgende:
Ik vier geen kerst, zes jaar geleden vandaag is m'n moeder overleden.
Hier kan ik me wel in vinden, insgelijksquote:Op dinsdag 25 december 2012 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
Verder fijne dag iedereen, of je nu wel of niet aan Kerstmis doet
ben wel benieuwd waar je op uit kwam...quote:Op dinsdag 25 december 2012 08:57 schreef just me het volgende:
* just me is wel van de Kerst maar is ook een emotioneel tiepje.
Gisterenavond zitten bepraten wat er nu zo veranders is t.o.v. "vroeger" toen Kerstmis nog wel iets bijzonders was...
Misschien dat wel... ik kom er later nog wel op terugquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je op uit kwam...
ik vond vroegah kerst vooral koud en kerk
Ik sta in de keuken te mise-en-placen en B.(met mondharmonica) zit met zoon Q.(met gitaar) beneden in de studio/tuinkamer muziek te maken en te zingen,quote:
Klinkt gewoon gezelligquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sta in de keuken te mise-en-placen en B.(met mondharmonica) zit met zoon Q.(met gitaar) beneden in de studio/tuinkamer muziek te maken en te zingen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Was het ookJa dat is zeker speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee altijd slechts een lease bak gehad en nu even niks.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Chuufi is nachtbraker
Chuuf heb jij een eigen auto?
Vraagje over autoradio'squote:Op woensdag 26 december 2012 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee altijd slechts een lease bak gehad en nu even niks.
Klinkt mij te moeilijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:44 schreef chufi het volgende:
Had opeens netwerk problemen... Kon ff niks meer en resetten had ook geen zin... Heb mn ip-netwerk range maar weer eens verdubbeld. En problem solved
Al dat bezoek die dan gelijk je wifi willen , maar dan staat DHCP op 7 dagen en ja dan raakt het vol als je maar14 addressen hebt uitgegeven
Hangt een beetje van je auto af.. Als je een radio met een afneembaar frontje hebtmoet je altijd zorgen dat je die meeneemt, anders is de kans 99,98 % dat de verzekering niets vergoed..quote:Op woensdag 26 december 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraagje over autoradio's
Hoe werkt dat precies dan? Want dat frontje bepaald vrij weinig lijkt me?
Nee, laat hem er wel vaak opzitten... Altijd eigenlijk, nooit een ruitje ingetikt ofzo...quote:Op woensdag 26 december 2012 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je auto af.. Als je een radio met een afneembaar frontje hebtmoet je altijd zorgen dat je die meeneemt, anders is de kans 99,98 % dat de verzekering niets vergoed..
Ben je hem kwijt? KT?
KT Daar heb ik geen verstand van, passen andere frontjes ᷱuberhaupt?quote:Op woensdag 26 december 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, laat hem er wel vaak opzitten... Altijd eigenlijk, nooit een ruitje ingetikt ofzo...
Weet niet wat dat ding waard is...
Maar ik vraag me af of ik mp3' tjes (of gewoon flac bestanden waarom niet) van een mp3 speler kan afspelen met een ander frontje ofzo?
Geen idee hoe dat werkt ik ben een leek, ik vraag jou om adviesquote:Op woensdag 26 december 2012 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
KT Daar heb ik geen verstand van, passen andere frontjes ᷱuberhaupt?
Ga eens googlen zou ik zeggen... Ik ben niet de juiste hier, maar wie weet zijn er andere experts onder onsquote:Op woensdag 26 december 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt ik ben een leek, ik vraag jou om advies
Twas te proberen chuuf, misschien was je autoradioexpert.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga eens googlen zou ik zeggen... Ik ben niet de juiste hier, maar wie weet zijn er andere experts onder ons
Hallo Lien.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:00 schreef Lienekien het volgende:
Ga es naar bed, je bent ernstig aan het wauwelen.
Leuk woord idd. maar zoals ik al zei ... Google eens op het type dat je hebt en waarschijnlijk kom je dan moglijk wel fora tegen en stel daar dan je vraag.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twas te proberen chuuf, misschien was je autoradioexpert.
Leuk woord, autoradioexpert.
Ken jij misschien nog een andere autoradioexpert chuuf? Want ik zoek nog een autoradioexpert, om zijn radioexpertexpertise te delen.
Radioexpertexpertise, wat een leuk woord...
Ik zal er wat research naar doen dankje chuuf.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk woord idd. maar zoals ik al zei ... Google eens op het type date je heb en waarschijnlijk kom je dan moglijk wel fora tegen en stel daar dan je vraag.
Succes KT . Verder blijft het hier rustigquote:Op woensdag 26 december 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal er wat research naar doen dankje chuuf.
Ook nog wakker... Alhoewel ik KT heb afgeschud. Nog steeds wakker hier...quote:Op woensdag 26 december 2012 02:13 schreef Leandra het volgende:
In Schubbekutteveenlaat ik het frontje altijd zitten (en vergeet ik wel eens de auto op slot te doen
) in de randstad
haal ik het frontje altijd van de autoradio. Zelfs als hij op de oprit staat
Ik moet het nog een week volhouden zonder te werken ....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:57 schreef just me het volgende:
Zo... hebben we ook weer gehad, was lekker, was gezellig
Morgen weer een gewone dag
Ik de rest van m'n leven....quote:Op woensdag 26 december 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
Ik moet het nog een week volhouden zonder te werken ....
Daar wordt ie niet voor betaald met geld ...quote:Op donderdag 27 december 2012 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is vast nog wel wat te stofzuigen.
In de tussentijd wat hosselen op MP.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wordt ie niet voor betaald met geld ...
Maar koop je wel eens wat? Das meer mn vraagquote:Op donderdag 27 december 2012 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb tijd teveel en mag graag kijken wat er zoal in de buurt te koop staat.
Ja regelmatig, ben dol op vage advertenties van mensen die geen benul hebben van wat ze eigenlijk verkopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar koop je wel eens wat? Das meer mn vraag
En dan zit jij daar weer mee opgescheept .. Maar goed niet zo mn dingquote:Op donderdag 27 december 2012 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja regelmatig, ben dol op vage advertenties van mensen die geen benul hebben van wat ze eigenlijk verkopen.
Je moet natuurlijk wel selectief zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zit jij daar weer mee opgescheept .. Maar goed niet zo mn ding
Ja tuurlijk om het geld hoef je het niet te doenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel selectief zijn.
Het is gewoon leuk om paar leren draaifateuils die bij mijn bankstel passen te scoren voor 60 Euro.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk om het geld hoef je het niet te doen
quote:Op donderdag 27 december 2012 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om paar leren draaifateuils die bij mijn bankstel passen te scoren voor 60 Euro.
Zien er nog perfect uit, Italiaans design en waren ooit nieuw 600 per stuk.
Yep, ik zoek altijd in een straal van 25km en er past best veel in mijn Twingo II.quote:Op donderdag 27 december 2012 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]Das idd wel leuk ... Haal je ze dan zelf op ?
Al rij je 2 keerquote:Op donderdag 27 december 2012 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, ik zoek altijd in een straal van 25km en er past best veel in mijn Twingo II.
Dat was met die fateuils geval inderdaad nodig, het ging met wat draaien maar net.quote:
Dacht ik al dat die niet zouden passen, 2 samen dan in een twingo.. Maar te rusten PP..quote:Op donderdag 27 december 2012 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was met die fateuils geval inderdaad nodig, het ging met wat draaien maar net.
Gelukkig was het maar 3 km.
Dus dat heb je wel gezien? Was leuk !quote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
Ze hadden wel weer afgrijselijke pakken aan zeg
Trusten !quote:Op donderdag 27 december 2012 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al dat die niet zouden passen, 2 samen dan in een twingo.. Maar te rusten PP..
Ik ga pitten
Slaap lekker straks
Kom je nu pas weer binnenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dat heb je wel gezien? Was leuk !![]()
maar ik ben in slaap geflikkert
Hij post toch nog steeds ...quote:Op donderdag 27 december 2012 02:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
FB / Kan mijn ban in R&P er af?
Nee hij heeft een DM banquote:
OK Kan ik die DM's ook weer eens opschonen... Niet dat ik KT vergeet, maar idd DMen deed ie graag,, En ik moet mn gratis space ook een beetje bijhoudenquote:Op donderdag 27 december 2012 02:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hij heeft een DM banhij was nogal dol op DMmtjes sturen dus dat
zal hij daar ook wel gedaan hebben, maar goed.... 6 maanden !!!!
dat is toch wel lang genoeg dacht ikmaar ja ik ben geen baas
Zolang jullie MIJ er buiten laten vind ik alles bestquote:Op donderdag 27 december 2012 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Kan ik die ook DM's ook weer eens opschonen... Niet dat ik KT vergeet, maar idd DMen deed ie graag,, En ik moet mn gratis space ook een beetje bijhouden
Maar heeft ie je email adres?quote:Op donderdag 27 december 2012 02:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zolang jullie MIJ er buiten laten vind ik alles best
Ik ga het niet proberenquote:Op donderdag 27 december 2012 03:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NEE natuurlijk niet !
Ja dat was ik een uur geleden al van plan ....quote:Op donderdag 27 december 2012 03:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ga naar mijn nest het is al drie uur![]()
Trusten Chuuf tot morgen ofzo...
doei doei
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nu even voor KT aan het hosselen bij Yvonne.
Ik hoorde het en dacht .. passendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan slecht met de situatie omgaan.
Jepjep, slaap lekker.quote:Op donderdag 27 december 2012 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
KT is de kluts kwijt geloof ik.
20 en dan doe je er deze link bij .... Volgens mij vindt ze dit best leuk:)quote:Op donderdag 27 december 2012 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan je wel een voorbeeld mail sturen hoe Yvonne in te palmen.
Je begint met: Ik ben 19.
quote:Op donderdag 27 december 2012 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Yvonne heeft gewoon een script draaien.
2013 wordt het jaar van de nerds.quote:Op donderdag 27 december 2012 04:28 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Dat dr mannetje in elkaar gefutseld heeft voor dr ..
ja wegwezen nuquote:Op donderdag 27 december 2012 04:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goed slaapnummer nu van The Police.
Gefeliciteerd Topquote:Op donderdag 27 december 2012 03:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan slecht met de situatie omgaan.
Maar maar maar,quote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Topje ban is eraf las ik...
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar maar maar,
Ik zit nog steeds niet op een lijn met yvon en ik ben daar zo slecht in.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... ! Nou dan eh... tja wat nu dan ?
![]()
mailen mag niet meer, DM ook niet en PM ook niet
dan weet ik ook niet zo snel hoe wel
Ow... ik las in dat topic dat het was opgelost ofzoiets, dus ik was al blij voor jequote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ze had er zelf allemaal geen zin in zei ze, ik vind dat gewoon kut die hoop onbegrip naar elkaar toe.
Maarja misschien moet ik wat meer vooruit kijken en gewoon denken: Goed posten klaar.
Maarja ik krijg wel direct een perm-ban op alles geloof ik als ik een misser maak ofzo.
Maar de misser die ik gemaakt had waarom ik een ban kreeg op DM was omdat ik 1 bericht had gestuurd naar iemand waarin ik beargumenteerd zei hem vervelend te vinden.
Dat noemen ze al lastigvallen....
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee de ban is eraf gehaald.
Yvon heeft geen zin om het gezeur op te halen dus heeft em eraf gehaald en houdt zich gewoon aan de consequenties die zij heeft opgesteld als ik een ''misser'' maak
Dus iemand lastigval ofzo, maarja als ze 1 bericht naar willekeurig persoon al lastigvallen noemen.. Dat vind ik niet eerlijk.
Ik hou me aan de regels ik val niemand lastig, maar als hun interpretatie van lastigvallen is dat alle berichten die ik stuur al lastigvallen is dan vind ik dat gewoon niet eerlijk als ik daar dan voor gebanned wordquote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... ban is er wel vanaf,
Oké dan houden we erover op oké, want bans mogen niet etc. etc...
Hou je nou maar even gewoon aan de regels, die zullen er wel niet voor niks zijn,
anders heb je straks écht een ban en dan is het huilen...
Ja... raar... maar goed, hou maar over op en begin met een schone lei.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat ik fout gedaan heb door 1 bericht te sturen naar een persoon wat toevallig geen berichten van mij wou hebben. Ik kan dat toch ook niet ruiken?
Ik wil daar gewoon graag een beetje begrip voor terugkrijgen... Maarja ik ben een autist wat dat betreft, daar kan ik allicht wel een leuk topic over beginnen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... raar... maar goed, hou maar over op en begin met een schone lei.
betere raad kan ik je niet geven denk ik.
Ik krijg heel erg jeuk van mensen die 'een stukje' voor een ander zelfstandig naamwoord gebruiken.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil daar gewoon graag een stukje begrip voor terugkrijgen... Maarja ik ben een autist wat dat betreft, daar kan ik allicht wel een leuk topic over beginnen.
Doe nou maar niet !quote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
daar kan ik allicht wel een leuk topic over beginnen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg jeuk van mensen die 'een stukje' voor een ander zelfstandig naamwoord gebruiken.
jah...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg jeuk van mensen die 'een stukje' voor een ander zelfstandig naamwoord gebruiken.
Natuurlijk wel? Altijd maar weer begrepen willen worden tot in den treure, het is ergerlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe nou maar niet !
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja... raar... maar goed, hou maar over op en begin met een schone lei.
betere raad kan ik je niet geven denk ik.
ga maar met Chufi oraten, ik ga naar de radioquote:Op donderdag 27 december 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel? Altijd maar weer begrepen willen worden tot in den treure, het is ergerlijk.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga maar met Chufi oraten, ik ga naar de radio
Dan blijf je gewoon voorlopig nog even weg daar !quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil best met een schone lei beginnen.. Gaat alleen niet helemaal op...
Maar ik kan daar niks aan veranderen want men begrijpt mij toch niet.
[..]![]()
o... Godquote:
Je wordt er steeds aan herinnert dat je op een 2e account zit dus denk dat je bewuster gaat posten allichtquote:Op donderdag 27 december 2012 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o... Godnou misschien niet eens zo'n slecht idee, alleen denk ik dat een heleboel
mensen je zullen ''herkennen''lijkt me ook niet relaxed posten eigenlijk, maar dat
weet ik niet, misschien ook wel..
Ja hoor, zo houd ik mijn postaantallen wat lager.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag een kloon dan als je geen bans enzo hebt?
Geen idee .. Ik heb nog nooit een ban gehad en ik heb ook geen kloonquote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag een kloon dan als je geen bans enzo hebt?
Als je een ban hebt mag het niet geloof ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, zo houd ik mijn postaantallen wat lager.
Ik weet wel zeker van nietquote:Op donderdag 27 december 2012 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je een ban hebt mag het niet geloof ik.
Doe eens lief.quote:
Noem me geen leugenaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Soury het volgende:
FB gelezen. Tja KT met liegen kom je ook niet ver.
Nou je verdraaid de feiten een beetje, beterquote:Op donderdag 27 december 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe eens lief.
[..]
Noem me geen leugenaar.
Dankjewel...quote:Op donderdag 27 december 2012 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je verdraaid de feiten een beetje, beter
Je maakt je gewoon veel te druk over iets wat het absoluut niet waard is!quote:
Welke FB?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:50 schreef Soury het volgende:
FB gelezen. Tja KT met liegen kom je ook niet ver.
Het was een zeer lekkere flappiequote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankjewel...
Tjah dat misschien wel, maar niet expres, zo voelde het voor mij.
Ander onderwerp?
Hoe was je kerst?
Feedback FB / Kan mijn ban in R&P er af?quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt weer janken
Ahhhhh Deis, ben blij dat ie op is.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt weer janken
Maar die passen iets minder gemakkelijk in een ovenschaalquote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhhhh Deis, ben blij dat ie op is.Koeien zijn ook lief
Werd hier in de sc in mijn schoot geworpen hoor. Net zo lastigquote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die passen iets minder gemakkelijk in een ovenschaal![]()
Bedankt voor dat linkje
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd hier in de sc in mijn schoot geworpen hoor. Niet zo lastig
Een koe in je schoot?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd hier in de sc in mijn schoot geworpen hoor. Net zo lastig
Varken vanavond. Hopelijk op mijn schootquote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een koe in je schoot?
Of die FB en had ik gewoon niet goed gekeken
Ik snap al waarom..... of eigenlijk niet, want ik ga echt geen 160 posts over de ban van Kingflappie lezenquote:
Sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op donderdag 27 december 2012 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Varken vanavond. Hopelijk op mijn schoot
Ja dan mag ik idd nog van geluk sprekenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Een geluk bij een ongeluk.
Mijn zwager ging een keer met alleen zijn zwembroek op een stoeltje zitten, maar zag niet dat daar even een doos met pizza neer was gezet
Hij moest dus op de blaren zittenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan mag ik idd nog van geluk spreken
Dat moet dan wel een hele hete pizzadoos zijn geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moest dus op de blaren zitten
Is de pizza warm bezorgd is het weer niet goedquote:Op donderdag 27 december 2012 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Een geluk bij een ongeluk.
Mijn zwager ging een keer met alleen zijn zwembroek op een stoeltje zitten, maar zag niet dat daar even een doos met pizza neer was gezet
lekker die hete kaasquote:Op donderdag 27 december 2012 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij moest dus op de blaren zitten
Het deksel stond open dus hij ging zo met zijn billetjes op de hete kaas zittenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een hele hete pizzadoos zijn geweest
Kleine stukjes in de carabonaraquote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd geluk
Ik herken datquote:Op vrijdag 28 december 2012 01:20 schreef golfer het volgende:
Ik heb wel eens op hete dozen gezeten, maar daar was geen sprake van pizza...
Klaar met het jaar?quote:
leasehond?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij mij moet het feest nog beginnenvanavond komt de logee voor 2 weken.
Ik las Griekse teef.quote:
komt-ie met de auto?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zoiets...
Griekse neef
oh, wat gewoontjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee met de plane !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |