SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er verder ook niets mee maar ben gewoon vrij en de super op de hoek is ook gewoon open ...quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik negeer die kerstdagen gewoon en ga boerenkool maken met vette worst.
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overalquote:Op maandag 24 december 2012 14:51 schreef Deisyy het volgende:
De kerstboodschappen zijn in huis, nu even op internet kijken hoeveel geld ik kwijt ben aan een weekje Mexico met de kerst in 2013.
Ik ben de kerstdagen nu al zat en ze zijn nog niet eens begonnen
Dus dat is de oplossing ook niet, denk jij?quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overal
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vakerquote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder komt morgen eten. Dwerg heeft alle boodschappen gedaan en ruimt de tuin op. Ik doe het meeste voor het eten.
Geen kerstboom, wel kaarsjes en houtkachel.
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vaker
En kwam je opa wel weer terug?quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.
Jaja, opa toppiequote:
Ik heb mijn echte opa's ook nooit gekend. Er was wel een onechte opa, maar zo beschouwde ik hem ook altijd. Geen bijzondere man vond ikquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, opa toppie
Nooit gekend though.
Ik vind de meeste mensen uit mijn familie niet bepaald interessant dus ik heb geen idee of dat wel een leuke vent was.
Ah, mooi je kunt dingen blank houden,quote:Op maandag 24 december 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
Vullen jullie hem ook even in
http://verkiezingen.fok.nl/
Had dat eerder gezegd KT, ik ben nog steeds bezig met invullenquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, mooi je kunt dingen blank houden,
Vind de admins allemaal maar luie honden.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd KT, ik ben nog steeds bezig met invullen
Geen idee. Ik ken Mirjam niet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Mirjam is natuurlijk wel de beste fok fotograaf.
Jep jep, sjapo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Mirjam niet.
Maar sjapo voor SR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |