SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er verder ook niets mee maar ben gewoon vrij en de super op de hoek is ook gewoon open ...quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik negeer die kerstdagen gewoon en ga boerenkool maken met vette worst.
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overalquote:Op maandag 24 december 2012 14:51 schreef Deisyy het volgende:
De kerstboodschappen zijn in huis, nu even op internet kijken hoeveel geld ik kwijt ben aan een weekje Mexico met de kerst in 2013.
Ik ben de kerstdagen nu al zat en ze zijn nog niet eens begonnen
Dus dat is de oplossing ook niet, denk jij?quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, maar het is op vakantie ook nooit zo'n pretje deze dagen, giga druk overal
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vakerquote:Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Mijn moeder komt morgen eten. Dwerg heeft alle boodschappen gedaan en ruimt de tuin op. Ik doe het meeste voor het eten.
Geen kerstboom, wel kaarsjes en houtkachel.
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja kaarsjes hier ook, maar ook dat doen we vaker
En kwam je opa wel weer terug?quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind zo een verhaal van mijn oma best fascinerend... dat ze een kaarsje ging branden en ging bidden toen het enorm hard onweerde en opa achter in het land was.
Jaja, opa toppiequote:
Ik heb mijn echte opa's ook nooit gekend. Er was wel een onechte opa, maar zo beschouwde ik hem ook altijd. Geen bijzondere man vond ikquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, opa toppie
Nooit gekend though.
Ik vind de meeste mensen uit mijn familie niet bepaald interessant dus ik heb geen idee of dat wel een leuke vent was.
Ah, mooi je kunt dingen blank houden,quote:Op maandag 24 december 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
Vullen jullie hem ook even in
http://verkiezingen.fok.nl/
Had dat eerder gezegd KT, ik ben nog steeds bezig met invullenquote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, mooi je kunt dingen blank houden,
Vind de admins allemaal maar luie honden.
quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd KT, ik ben nog steeds bezig met invullen
Geen idee. Ik ken Mirjam niet.quote:Op maandag 24 december 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Mirjam is natuurlijk wel de beste fok fotograaf.
Jep jep, sjapo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken Mirjam niet.
Maar sjapo voor SR
Ok dan is het goedquote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Net zo gezellig als elke avond eigenlijk![]()
Omdat mensen dan eindelijk een excuus hebben om eventjes fijn en gezellig te doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, waarom zou dat extra leuk moeten zijn ?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat mensen dan eindelijk een excuus hebben om eventjes fijn en gezellig te doen.
Dat hebben we tegenwoordig nodig, want daar hebben we geen tijd voor in onze gehaaste maatschappij.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet niet teveel drollen draaien, ben vergeten toiletpapier te halen.
Bij mij is morgen gewoon de super open ....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet niet teveel drollen draaien, ben vergeten toiletpapier te halen.
Dan kun je een heel eind komenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel wat papieren zakdoekjes.
Turk?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef chufi het volgende:
Bij mij is morgen gewoon de super open ....
Geen idee .. We krijgen al dagen koekjes aan de kassa en de 2e en nieuwjaarsdag ook openquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moeten ze de zooi kwijt die is blijven liggen?
Als je genoeg hebt ingeslagen is dat ook niet nodig.. Maar ik koop graag elke dag vers en nu kan hetquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga de deur niet uit voorlopig.
Telt verse boerenkool uit de diepvries ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt ingeslagen is dat ook niet nodig.. Maar ik koop graag elke dag vers en nu kan het
Tuurlijk mag dat (van mij wel in ieder geval)quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Telt verse boerenkool uit de diepvries ook?
Zo is dat !! Als je daar zin in hebt moet je het gewoon doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik 1e kerstdag boerenkool maken.
Boerenkool is een heel mooi gerecht het verjaagt ook de boze geestenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik 1e kerstdag boerenkool maken.
Om het af te maken gaan er uitgebakken spekkies doorheen en een vette worst erbij.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Boerenkool is een heel mooi gerecht het verjaagt ook de boze geesten
Smakelijke eten PPquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om het af te maken gaan er uitgebakken spekkies doorheen en een vette worst erbij.
Als een echte piraat, het wordt toch elk jaar gekker of niet dan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om het af te maken gaan er uitgebakken spekkies doorheen en een vette worst erbij.
Zeker weten, met die crisis en 12 miljoen ophalen met SR en 75 miljoen verspillen aan vuurwerkquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:22 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is Jezus in een winkelwagentje geboren
ja tuurlijk, maja als je het echt goed wil doen dan eet je spruitjes, zeer traditioneelquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wanneer de vraag dan komt, "wat heb je gegeten met kerst" ,dan is "boerenkool" toch wel een topper.
Of wat restjes uit de vriezerquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wanneer de vraag dan komt, "wat heb je gegeten met kerst" ,dan is "boerenkool" toch wel een topper.
In mijn jonge jaren werd ik altijd depressief van decemberquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als een echte piraat, het wordt toch elk jaar gekker of niet dan?
Tis eigenlijk wel grappig al die gekte rond kerst en maar klagen
vuurwerk is leukquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten, met die crisis en 12 miljoen ophalen met SR en 75 miljoen verspillen aan vuurwerk
Had je pa weer z'n ouwe vieze sokken onder de kerstboom gelegen als kado? de dronkelapquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren werd ik altijd depressief van december, nu gaat het een stuk beter.
12 miljoen is wel weinig, ik denk dat de marktwaarde van jezus nog boven die van de nachtwacht ligtquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten, met die crisis en 12 miljoen ophalen met SR en 75 miljoen verspillen aan vuurwerk
weet ik wel zeker eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
12 miljoen is wel weinig, ik denk dat de marktwaarde van jezus nog boven die van de nachtwacht ligt
Mijn pa heb ooit een stalen kerstboom gemaakt, geweldig ding met kaarsenstandaards enzo, 1 ding klopte niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had je pa weer z'n ouwe vieze sokken onder de kerstboom gelegen als kado? de dronkelap
Volgens mij is Jezus niet zo'n kindervriend, je leest er weinig over in het heilige schrift in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
wereldwijd gezien zeker ... Maar houdt ie wel van kindertjes in Afrika?
Beetje wijn zuipen en over water lopen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij is Jezus niet zo'n kindervriend, je leest er weinig over in het heilige schrift in ieder geval
Hij ging liever met z'n vrienden om
Ik vind kerst altijd wel leuk hoor, mijn oma had nog echte kaarsjes in de boom met engelenhaar erbij, als je dat tegenwoordig doet ben je een terroristquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa heb ooit een stalen kerstboom gemaakt, geweldig ding met kaarsenstandaards enzo, 1 ding klopte niet helemaal.
Het werd een soort van kerstboomverbranding.
Romeinen pesten, maar hij had een visiequote:Op dinsdag 25 december 2012 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje wijn zuipen en over water lopen.
Zeker alle homos aan het kruisquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Romeinen pesten, maar hij had een visie
Die visie snap ik niet zo maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Romeinen pesten, maar hij had een visie
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die visie snap ik niet zo maar dat zal vast aan mij liggen.
ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Elk jaar ben ik weer blij als het 1 Januari is, heerlijk met een houten kop wakker worden ergens in de middag en dan weer over tot de orde van de dag.
Alles gaat dood op den duur.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:02 schreef remlof het volgende:
Ik vier geen kerst, zes jaar geleden vandaag is m'n moeder overleden.
Sterkte vandaag Remlof, Het blijft een gemis!quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:02 schreef remlof het volgende:
Ik vier geen kerst, zes jaar geleden vandaag is m'n moeder overleden.
Hier kan ik me wel in vinden, insgelijksquote:Op dinsdag 25 december 2012 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
Verder fijne dag iedereen, of je nu wel of niet aan Kerstmis doet
ben wel benieuwd waar je op uit kwam...quote:Op dinsdag 25 december 2012 08:57 schreef just me het volgende:
* just me is wel van de Kerst maar is ook een emotioneel tiepje.
Gisterenavond zitten bepraten wat er nu zo veranders is t.o.v. "vroeger" toen Kerstmis nog wel iets bijzonders was...
Misschien dat wel... ik kom er later nog wel op terugquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je op uit kwam...
ik vond vroegah kerst vooral koud en kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |