TV Op je kamer.quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef 2cv het volgende:
Pfff, ik wil op mezelf wonenGeen ouders meer die tijdens de leukste avond van Serious Request 1 of ander dom programma willen zien over mensen met verzamelwoede. Het liefst net als Gerard Ekdom Living Doll (
) doet.
Mijn moeder is juist helemaal fan van Gerard Ekdom en SRquote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef 2cv het volgende:
Pfff, ik wil op mezelf wonenGeen ouders meer die tijdens de leukste avond van Serious Request 1 of ander dom programma willen zien over mensen met verzamelwoede. Het liefst net als Gerard Ekdom Living Doll (
) doet.
optiefen hierquote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen baby kunt krijge.
Laptop op je kamerquote:
Van hartequote:
Toon eens iets meer interesse in haar, jullie zouden een leuk setje zijn gok ik!quote:
Wat een lelijke badkamer.quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef CrashO het volgende:
Ekdoms huis staat ook te koop, voor de liefhebber
Is dat nuquote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef 2cv het volgende:
willen zien over mensen met verzamelwoede
Internet stream naast je fok scherm?quote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef 2cv het volgende:
) doet.
leuk huisjequote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef CrashO het volgende:
Krijg je al die platen vast niet er bijquote:Op maandag 24 december 2012 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verkocht onder voorbehoud voor 4 ton
Als ik die foto's zie snap ik wel dat hij daar weg gaat ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef CrashO het volgende:
Iets met devil in de titelquote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Wat voor nummer is dit ook al weer onder dat skatefilmpje?
quote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Toon eens iets meer interesse in haar, jullie zouden een leuk setje zijn gok ik!![]()
Niet mijn smaak maar ziet er duur uitquote:Op maandag 24 december 2012 00:02 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga ook bij de radio werken... mooie woonkamer
Beetje kleine TV daarentegenquote:Op maandag 24 december 2012 00:02 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga ook bij de radio werken... mooie woonkamer
quote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Toon eens iets meer interesse in haar, jullie zouden een leuk setje zijn gok ik!![]()
Ik zou daar prima kunnen wonenquote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Als ik die foto's zie snap ik wel dat hij daar weg gaat ja.
quote:Op maandag 24 december 2012 00:01 schreef Pino112 het volgende:
Wat voor nummer is dit ook al weer onder dat skatefilmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |