Beste plaat die gevoelige snaar raakt?quote:Op zondag 23 december 2012 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste NLse plaat ever is ook wel wat overdreven..
Gielquote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie trekt als eerste een traantje?!
Welke gevoelige snaar?quote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Beste plaat die gevoelige snaar raakt?
gielquote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Wie trekt als eerste een traantje?!
quote:Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een zeiknummer is dit toch.....
Manic modequote:
ben als een blij ei bezig al die dinger te knappenquote:
Wacht dan 5 minuten op de tussenstandquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Logician het volgende:
Ik ga weer ff oogjes dichtdoen, tot straks
Guus heeft hem ook gezongenquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Stickertje het volgende:
toen ik je zag
ben wel benieud hoe guus meewis deze plaat zou zingen, omdat hij hem geschreven heeft
Met zijn irritante nasale stemmetje natuurlijkquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Stickertje het volgende:
toen ik je zag
ben wel benieud hoe guus meewis deze plaat zou zingen, omdat hij hem geschreven heeft
quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Stickertje het volgende:
toen ik je zag
Dan zou het een carnavals nummer wordenquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Stickertje het volgende:
toen ik je zag
Inspiratieloos. Ik ben het.quote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh lame, verzin is even wat leuks dan
Te langquote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef De_Nater het volgende:
Of TT: hij had niet in de gaten wat hij allemaal met ons deed
of zou dat te lang zijn?
Hij zingt het zelf ook regelmatig, dus dat kun je terugluisterenquote:Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef Stickertje het volgende:
toen ik je zag
Ik vind eerlijk gezegd van niet.quote:Op zondag 23 december 2012 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dikke care, dit is gewoon een mooi moment zo
Oud nieuws, was gisteravond al live te volgen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef iFok. het volgende:
RTL Sterren team tegen Serious Request Sterren team op NL3![]()
http://www.3fm.nl/knopjequote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef miieejj het volgende:
http://www.3fm.nl/relax
hebben jullie meer van deze onzin dinger
Dat kan.quote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd van niet.
Whut? Waar komt die dan vandaan?quote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef miieejj het volgende:
Net al die dingen lopen prikkenquote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef miieejj het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oud nieuws, was gisteravond al live te volgen.
[..]
http://www.3fm.nl/knopje
Deze hebben ze al jáááren. Heb ik in 2009 nog gedaan.quote:
Allus foor het goeie doelquote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef De_Nater het volgende:
SR12 op je hoofd schminken, hoe oud zijn jullie, 5?
Die goeie ouwe tijd!quote:Op zondag 23 december 2012 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we die shoarmazaak gingen bellen met ONZ radio
Vooral als er drie dj's doorheen zingen jaquote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
vind het beter dan wanneer guus het zingt, antonie klinkt behoorlijk vals
Wel grappig. Had geen idee dat ze dat verstopt hadden.quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze hebben ze al jáááren. Heb ik in 2009 nog gedaan.
Och, het nummer is er toch niet slechter op geworden.quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vooral als er drie dj's doorheen zingen ja
quote:Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
T lijstje weer even opgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb hartjes gemaakt in dat virtuele bubbelplastic. Het is weer zover, mijn forever alone periode.
Met m'n mondharmonicaquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Eindelijk de eerste overwinning in een uitwedstrijd geboekt vandaag![]()
![]()
dus t weekend is weer goed
quote:
Ha! Gaston!quote:Op zondag 23 december 2012 20:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Eindelijk de eerste overwinning in een uitwedstrijd geboekt vandaag![]()
![]()
dus t weekend is weer goed
Oud.quote:
Oud.quote:
Wat ben ik blij dat ik die gemist heb danquote:
GMTAquote:
quote:
Oud.quote:
Je was toch al een poosje weer forever alone of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 23 december 2012 20:18 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb hartjes gemaakt in dat virtuele bubbelplastic. Het is weer zover, mijn forever alone periode.
Racistisch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Nee, toen was ik happy single.quote:Op zondag 23 december 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je was toch al een poosje weer forever alone of heb ik wat gemist?
gefilmtquote:Op zondag 23 december 2012 20:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oud.
En gefilmt in het park 20 meter achter me huis
quote:
quote:
Komt zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Racistisch!Ik ben trots op de Nederlandse slavenhandel vroeger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
gefilmt_______!
me huis________!
BBQ helemaal zo'n lijst gemaaktquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Ik heb mijn bedrag gekozen omdat ie steeds eentje aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee.quote:
Je gaat echt diep vandaag man!quote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedrag gekozen omdat ie steeds eentje afloopt.
#liefdagboekquote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
Even proberen een facebook probleempje op te lossen...
Die cijfers na 4.1 heb ik gewoon random gekozenquote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Die cijfers na de 5 heb ik ook random gekozen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Die cijfers na 4.1 heb ik gewoon random gekozen
Ja, en een hele grote ook. Lever je nationaliteit maar in.quote:
CGquote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
'kut het wordt weer kerst' deuntje van Ruud de Wild
Neeheeee. Le-zen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
is Sander L al langs geweest met het tussenbedrag?
Ik luister FM maar hoor geen bel?quote:
Yep. Er gaat 2 mil naar de belasting.quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
is Sander L al langs geweest met het tussenbedrag?
quote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
'kut het wordt weer kerst' deuntje van Ruud de Wild
Valt nog mee, gisteren hadden ze iemand die tot 7 januari moest paalzitten op het plein.quote:
Fopjequote:Op zondag 23 december 2012 20:24 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik luister FM maar hoor geen bel?
FMquote:Op zondag 23 december 2012 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij loopt de stream hier achter op sommigen van jullie
Radio loopt voor op tv/stream.quote:Op zondag 23 december 2012 20:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij loopt de stream hier achter op sommigen van jullie
5365366,25.quote:Op zondag 23 december 2012 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Jaaa, Jeroen KidVquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die man zit al 6 dagen te wachten op complimenten over zn glazen, komen niet, dus komt ie ze maar zelf halen
Daar leek het wel op ja...quote:Op zondag 23 december 2012 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die man zit al 6 dagen te wachten op complimenten over zn glazen, komen niet, dus komt ie ze maar zelf halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?quote:
¤ 6,1 miljoen!!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
STRAKS HALEN ZE DE HONDERD MILJOEN MILJARD NOG DIE OP DE EERSTE DAG ALS GRAP GENOEMD WERD![]()
![]()
En ik 6,072quote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef vuvuzela het volgende:
Oeh, dichtbij![]()
Mexicanobakker - 6.231.245
WebHawkjuh - 6.132.241
vuvuzela - 6.025.000
Roel_Jewel - 6.023.522
HAHAHA JA DAT ZOU WAT ZIJNquote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
STRAKS HALEN ZE DE HONDERD MILJOEN MILJARD NOG DIE OP DE EERSTE DAG ALS GRAP GENOEMD WERD![]()
![]()
euhh.. nouuuquote:Op zondag 23 december 2012 20:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
![]()
Moet je dat niet instellen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tweetdeck. Springt automatisch in beeld.
quote:
quote:
nope, en dat zeg ik als coldplay aanbidderquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Woei! Gewoon dichtste bij! Ja, kwestie van jarenlange ervaring en uiterst intensief speurwerk.
Bedankt! Bedankt! Handtekeningen na de show!
Uitstellen dus.quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, dat stond al zo ingesteld.
quote:
Doe dat in een apart topic dan, anders vliegen die cijfers hier nog 24 uur voorbij.quote:Op zondag 23 december 2012 20:29 schreef jcdragon het volgende:
Gaan we ook gokken raden wat de eindstand word?
Kan gemakkelijk, kan gemakkelijk /jinglequote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]! stel je voor, moeten ze in 25 uur nog 9miljoen ophalen
Dit! Mijn ouders willen All You Need Is Love zienquote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef Lamabal het volgende:
Morgen werken, verdomme. En dan mis ik de eindstand ook nog
JE WILT GEWOON AANDACHT HEquote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Voorspellingen eindstand kunnen via PM naar mij, dan maak ik er een mooi lijstje van, en post het in een apart topic.
Open het topic en maak een Google Docje aan. Klaar.quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Voorspellingen eindstand kunnen via PM naar mij, dan maak ik er een mooi lijstje van, en post het in een apart topic.
Ik wacht even op de chequestroom morgen, kijken of dat inderdaad weer zo'n toestroom van immense bedragen wordt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
Vorig jaar zaten ze rond de 4 miljoen vandaag, en werd het 24 uur later alsnog 8,7 miljoen....Dus you never know! Maar de 10 miljoen zouden ze zeker wel moeten halen denk ik....quote:Op zondag 23 december 2012 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]! stel je voor, moeten ze in 25 uur nog 9miljoen ophalen
Werken op kerstavond. Respectquote:Op zondag 23 december 2012 20:31 schreef Lamabal het volgende:
Morgen werken, verdomme. En dan mis ik de eindstand ook nog
Ik las chequest-roomquote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik wacht even op de chequestroom morgen, kijken of dat inderdaad weer zo'n toestroom van immense bedragen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |