Echt niet. Ik ga niet voor zoveel geld tegen dat oerlelijke museum aankijken!quote:Op zondag 23 december 2012 20:44 schreef Renesite het volgende:
Ooooit wil ik deze! http://www.funda.nl/koop/(...)bbo-emmiussingel-41/
Pubermeisjesquote:Op zondag 23 december 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
Aberkomt zo en als ik niet binnen vijf tellen in huilen uitbarst voel ik me daarna vast beter of zo.
Oh bah...quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Sorry popjens, niet in de gaten dat ik Lapo had
En een ziek kind ook nog
Snel wat anti griepine en aspirines en strepsils en zo in gooien. Voor de kerstdagen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
Sorry popjens, niet in de gaten dat ik Lapo had
En een ziek kind ook nog
Njah buikgriep, ging net even flink zijn strotje uitquote:Op zondag 23 december 2012 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snel wat anti griepine en aspirines en strepsils en zo in gooien. Voor de kerstdagen.
quote:
Beschuitjes, crackers, slappe thee!quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah buikgriep, ging net even flink zijn strotje uit
Ja, hij slaapt nu lekker, dus morgen even kijken, hoop dat het meevalt.quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beschuitjes, crackers, slappe thee!
Inderdaad. Ik heb rond de kerstdagen ook altijd watquote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij slaapt nu lekker, dus morgen even kijken, hoop dat het meevalt.
Ja ik ook meestal als ik vrij ben, rust he? Komt alles eruitquote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb rond de kerstdagen ook altijd wat
Gisteren ternauwernood een hoofdpijntje de kop in gedrukt. Aspirine, bad, daarna op bed warmquote:Op zondag 23 december 2012 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook meestal als ik vrij ben, rust he? Komt alles eruit
Ik vandaag terwijl naar de film, nek zat weer helemaal vastquote:Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren ternauwernood een hoofdpijntje de kop in gedrukt. Aspirine, bad, daarna op bed warm
wat sneuquote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah buikgriep, ging net even flink zijn strotje uit
Ja, en smerig, het leek The Excorsist welquote:
Gewoon door die heg heenquote:
quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Alles binnen. Ging redelijk vlotIk ging natuurlijk veeeel later weg dan dat ik zei hier
It's britney Bitchquote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Herkenbaar
Welk nummer heb je aangevraagd?
Fquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef Renesite het volgende:
Oh hahaha ik was er om 8:00 al. Haha. Ging eerder weg dan ik net zei
Gooi smerige kruiden door zijn eten met kerstquote:
Ik vul zijn vlees met wasabi.quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Gooi smerige kruiden door zijn eten met kerst
quote:
Met Runeeh ernaast, zeg wel dat hij zijn mond moet houden al moet hij op zijn tong bijtenquote:
Stel je nietquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 16:07 schreef Lutte het volgende:
Er kwam net met folderen een vrouw achter me aan, was vorige week niet thuis dus kwam ze nu wat brengen. Dat het bestaat
Waarom huil je.quote:
Heeft Q music een actie voor gehouden.quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Ben ik nu de enige die het belachelijk vindt, mooi bedrag hoor maar onze voedselbanken kunnen het niet meer aan en wanneer gaat daar eens wat voor gebeuren?
Blijkbaar was dat niet genoeg, de aanmeldingen blijven binnenstromen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft Q music een actie voor gehouden.
Ik vind het ook belachelijk. Maar blijkbaar mag je dat niet hardop zeggen, want dan ben je egoistischquote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Ben ik nu de enige die het belachelijk vindt, mooi bedrag hoor maar onze voedselbanken kunnen het niet meer aan en wanneer gaat daar eens wat voor gebeuren?
Dat staat toch ook los van elkaar?quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat niet genoeg, de aanmeldingen blijven binnenstromen.
Het doel was een beetje discutabel ja, maar ja er zijn honderd miljoen doelen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. En voor veel dingen zou twaalf miljoen (!) ook te veel zijn, dus liever spreiden en verschillende kleine dingen (in ook Nederland dus).quote:Op maandag 24 december 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk. Maar blijkbaar mag je dat niet hardop zeggen, want dan ben je egoistisch
Ik denk het wel... Al is het maar een klein beetjequote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het doel was een beetje discutabel ja, maar ja er zijn honderd miljoen doelen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. En voor veel dingen zou twaalf miljoen (!) ook te veel zijn, dus liever spreiden en verschillende kleine dingen (in ook Nederland dus).
Maar ook dat is al vaker ter sprake gebracht en 3fm wil het bewust één doel en in het buitenland houden, tja hun keus..Ik denk iig niet dat ze hier volgend jaar overheen komen.
Ooit houdt het op, net als met Domino Dayquote:Op maandag 24 december 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het wel... Al is het maar een klein beetje.
Mja.. is ook zo.quote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooit houdt het op, net als met Domino Day
Ik een shirtquote:Op maandag 24 december 2012 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
*serious request sweater aan heeft*
Het gaat me ook niet zo zeer om de voedselbanken, maar meer om het feit dat we elders mensen helpen terwijl er steeds meer mensen hier in de problemen komen.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat staat toch ook los van elkaar?Als zij dingen inzamelen voor de voedselbank verhoogt dat de de draagkracht van de voedselbanken (en helpt misschien mensen over de streep) maar dat kan niet voorkomen dat mensen zich aan moeten melden.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef Kally het volgende:
Oh en Zwab 750 8-bits games op de een WII kanaal
En Mario Galaxy 2, instant duizelig
exactquote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Nee hoor, ben het wel met je eens.quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
ach het is ook de hele commerciële zooi er om heen. Er wordt weer een algemeen doel gesteund, een doel waar grotere organisaties bij zitten als rode kruis enzo.quote:Op maandag 24 december 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
Jij ook fijne dagenquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach het is ook de hele commerciële zooi er om heen. Er wordt weer een algemeen doel gesteund, een doel waar grotere organisaties bij zitten als rode kruis enzo.
maar ondertussen in Nederland:
voedselbanken die geen eten meer kunnen weggeven, of erger nog, beroofd worden.
kinderen die blij mogen zijn als ze de leeftijd halen van puber wegens spierziektes die nog niet te genezen zijn
en ga zo maar door. Serious request heeft wederom niks van mij gekregen, maar komend jaar wel weer voor spieren voor spieren.
en iedereen natuurlijk fijne feestdagen
En een goede hamer!quote:
quote:
Pisces !!quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne kerstdagen TAL-lertjes![]()
[ afbeelding ]
jij ookquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een foto van Runeeh en Pat net, godver
Rene moet zich laten besnijden, he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:27 schreef Kally het volgende:
Ik krijg een foto van Runeeh en Pat net, godver
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rene moet zich laten besnijden, he?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rene moet zich laten besnijden, he?
Grote boom danquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik zit ook onder de kerstboom!
Fijne dagen enzulks.Geen idee wat ik vandaag ga doen.
Morgen gaan wij bordspelletjes doen, maar dan op de WIIquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk Kal!
Ik ga misschien even de All You Need Is Love kerstspecial terugkijken. Portie janken. Of een andere film of straks een bordspel spelen. Of weer iets anders.
Ook heerlijk, lezenquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat enthousiasme moet je hebben.
Ik heb ook het e-book van Andy van der Meyde binnen. Kan ik ook wel gaan lezen!
ja kijken zeg ik!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk Kal!
Ik ga misschien even de All You Need Is Love kerstspecial terugkijken. Portie janken. Of een andere film of straks een bordspel spelen. Of weer iets anders.
Jij ookquote:
ook voor jou ons Ceetjequote:Op dinsdag 25 december 2012 15:35 schreef Cee het volgende:
Fijne dagen allen!
Vanochtend bij m'n oma en opa geweest, wat heel raar klinkt want ik zeg veel liever ons oma en ons opa, 't is anders zo deftig.
En nu lekker m'n eigen plan trekken thuis. Prima zo. Overigens had ik ook het plan om nog wat Breaking Badjes te kijken vanavond maar op dit moment geniet ik te veel van de Top 2000 om me weg te sleuren van de muziek.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee, geniet je ook zo van die verhaaltjes bij de Top 2000 als: "we zitten met het hele gezin van 12 rond een grote kartonnen doos met een grote strik erom. Als Jan Klaassen de trompetter dan langs komt, trekken we onze sokken uit en gaan ermee slingeren en zingen we luidkeels mee."
Die link van Zeroku op Twitter gezien? Tranen met tuiten gelachen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
Geweldig! Amerikaanse sneuaards die klagen over hun cadeautjes voor kerst:
https://twitter.com/fart heeft ze geretweet:
"I want a black iPhone now ... This white iPhone is wackkk "
"Only got an iPad 2 god mum I wanted a fuckin iPhone 5 fuck sake:/// "
"I'm yelling FUCK CHRISTMAS cause I only got 4 gifts under the tree!!!!! "
Sneue mensen!
Rode wijn is ook wel meteen zwaarquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:13 schreef Cee het volgende:
[..]Geweldig.
Ik zit te luisteren maar heb deze niet meegekregen. Indien bovengenoemde quote van jouw hand is (wat me niet zou verbazen), dan alsnog:
Ik heb net een halve glas, vermoedelijk niet optimale, rode wijn op terwijl ik niet eens zo van alcohol houd en het amper drink. Ik heb het nu heel warm. Ik ga zo een toetje fixen.
You tube, kinderen die half opgegeten sandwiches krijgen, ik ging stukquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
Geweldig! Amerikaanse sneuaards die klagen over hun cadeautjes voor kerst:
https://twitter.com/fart heeft ze geretweet:
"I want a black iPhone now ... This white iPhone is wackkk "
"Only got an iPad 2 god mum I wanted a fuckin iPhone 5 fuck sake:/// "
"I'm yelling FUCK CHRISTMAS cause I only got 4 gifts under the tree!!!!! "
Sneue mensen!
Nee?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die link van Zeroku op Twitter gezien? Tranen met tuiten gelachen.
Was een account dat een hoop van zulke tweets retweet, echt geniaal.quote:
Erg he?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo eten (gourmet) was weer lekker in elk geval
En Kally ... wat voor buurt leef jij nu weer
ik zag het voorbij komen jaquote:
Wel een leuk dagje gehadquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef Kally het volgende:
Ik heb net Just Dance gedaan, ik ga stuk, maar ik heb gewonnen en ik kom niet meer bij
Ik gok sowieso beter dan wat ik heb gepresteerd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik own daar denk ik op. Maar nog nooit gespeeld. (singstar dan)
Lekker rustigquote:
Wipe Out? Wasda?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker rustig
Morgen vieren wij het, het wordt een WII dagje ben ik bang, we hebben nu ook Wipe Out en ze gieren van de lach
Zoals op tv, gebeuren de meest rare dingenquote:
Njah wat gebeurt er nou soms, als je springt maar de andere speler blijft bijv. staan bups je die eraf dus hilariteit alom hierquote:
Een soort van Mario Party mini-game?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah wat gebeurt er nou soms, als je springt maar de andere speler blijft bijv. staan bups je die eraf dus hilariteit alom hier
thuis met die pappa en die mamma en 2 zussenquote:
Toch wel deel 1 hequote:
omg, dat commentaar er ook bijquote:
dan mag hetquote:
het was een lichtelijk sarcastische / ironische opmerking. We zouden thuisblijven, maar gaan weg.quote:
Nee, gewoon domme dingen die gebeuren, die 2 knullen stonden te gieren van de lachquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een soort van Mario Party mini-game?
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, gewoon domme dingen die gebeuren, die 2 knullen stonden te gieren van de lach
Ja datquote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, gewoon domme dingen die gebeuren, die 2 knullen stonden te gieren van de lach
Jullie waren uit m'n AT verdweenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:05 schreef iBenny het volgende:
@Lutte, nu kan het..? De kerst is voorbij...
Leukkquote:Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij de pearl.. Even nieuwe brillen uitzoeken.. Mannetje is bes
T okeeee
happy to pay for that!quote:Op donderdag 27 december 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Ik zit in de WW en vanavond ga ik uit eten bij de Labrije.
Ik zal aan je denken wanneer ik m'n foie gras naar binnen lepel.quote:
Je hebt het vinkje gewoon express weggehaald he ... geef maar toequote:Op donderdag 27 december 2012 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie waren uit m'n AT verdweenMobiel per ongeluk het v'tje weggeklikt denk ik
Ik vond het al zo stil haha
Jup nu echt echt echt
Voor de zevenendertigste keer of zo.
De Librije toch wel, of is de Labrije de afhaalvariant?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik m'n foie gras naar binnen lepel.
Ik ben niet zo goed met namen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Librije toch wel, of is de Labrije de afhaalvariant?
M'n WW geld een paar maand opzij gelegd. De energiemaatschappij moet maar even wachten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok.Maar hoe kom je daar zo terecht, uitgenodigd?
gewoon goed je prioriteiten stellen. Komt wel goedquote:Op donderdag 27 december 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n WW geld een paar maand opzij gelegd. De energiemaatschappij moet maar even wachten.
Liberije is echt top! Als je op staat om naar de wc gaat staat de gastvrouw je al op te wachten om je naar de WC te begeleiden!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Librije toch wel, of is de Labrije de afhaalvariant?
Daarom. Het is immers mijn geld en ik mag ook wel eens genieten, toch.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
gewoon goed je prioriteiten stellen. Komt wel goed
Precies! Wij hebben toch ook jaren belastingen betaald? Dan mag je zelf toch ook genieten?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Het is immers mijn geld en ik mag ook wel eens genieten, toch.
Hier ook. Want hoe haal je het in je hoofd uit eten te gaan als je een WW uitkering hebt. Dat je partner gewoon werkt doet er niet toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Wij hebben toch ook jaren belastingen betaald? Dan mag je zelf toch ook genieten?
Nou.... Daar denken ze bij de uitkering instantie geheel anders over
Dat is niet jammer. Ik snap wel dat ze jullie roddelnichten uit de weg gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Jammer dat ze zelf niet even langskomt joh.
Get your facts straight!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
En maar meelezen.. Jongen wat een lef. En op tv zeggen dat je wil tongen met een radio dj. Terwijl je getrouwd bent. Tuurlijk bn je dan geen hoer. Hoe heb ik het durven zeggen joh
Dat gaat er inderdaad niet in nee, dat gaat er niet in bij hunquote:Op donderdag 27 december 2012 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook. Want hoe haal je het in je hoofd uit eten te gaan als je een WW uitkering hebt. Dat je partner gewoon werkt doet er niet toe.
Klopt, je leven moet leeg en zuur zijn! En je moet je leven enig invulling geven met te controleren wat anderen doen! En als blijkt dat die een leuk leven heeft moet je daar over klagen en kapot maken! En altijd eindigen met "het is een hoer" conclusie!quote:En je zal maar lol hebben in Enschede. Dat mag niet van de zolderkamerautisten. Dan ben je een hoer.
Heeft ze je ooit gecockblocked of zoquote:Op donderdag 27 december 2012 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
She's not a friend... Ik ken haar immers niet. Heeft ze zelf gezegd.
Ik wilde vragen of je erbij was. Maar dat zou wel dom zijn, alsof je ooit achter je tv wegkomt.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
En maar meelezen.. Jongen wat een lef. En op tv zeggen dat je wil tongen met een radio dj. Terwijl je getrouwd bent. Tuurlijk bn je dan geen hoer. Hoe heb ik het durven zeggen joh
vriendinquote:Op donderdag 27 december 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet jammer. Ik snap wel dat ze jullie roddelnichten uit de weg gaat. Echt dieptriest hoe jullie over een 'vriendin' praten.
Maar wees vooral trots op jezelf.
Hey dat heb ik gezien!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Zie je de aanhalingstekens niet? En er was een tijd dat je wel normaal kon doen. Tot er eentje kwam stoken.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
vriendin.
Even mijn coquilles opboeren.
kom kom kom. Ik denk dat ik meer realiteitszin heb dan je denkt. Wanneer je open en bloot op internet gaat verkondigen dat je straks je internet moet wegdoen omdat je gewoonweg niet rond kan komen dan is het hooguit opzienbarend dat je wel naar Enschede vliegt enzovoorts. Meer niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
Van een aantal personen hier had ik wel meer realiteitszin en zelfreflectie verwacht. Wat een ongelooflijke domper.
Volgens mij is een vlucht naar Enschede weken beetje... Vreemd.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom kom kom. Ik denk dat ik meer realiteitszin heb dan je denkt. Wanneer je open en bloot op internet gaat verkondigen dat je straks je internet moet wegdoen omdat je gewoonweg niet rond kan komen dan is het hooguit opzienbarend dat je wel naar Enschede vliegt enzovoorts. Meer niet.
stoken? Kom, iemand als een baksteen laten barsten is voldoende voor irritaties. Ook dat komt weg uit het feit dat prioriteiten anders waren. Alleen lijkt mij dat vriendschap somehow wel belangrijk genoeg is. Duidelijk niet. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je de aanhalingstekens niet? En er was een tijd dat je wel normaal kon doen. Tot er eentje kwam stoken.
Ah, nog een die achter de kudde aan looptquote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
stoken? Kom, iemand als een baksteen laten barsten is voldoende voor irritaties. Ook dat komt weg uit het feit dat prioriteiten anders waren. Alleen lijkt mij dat vriendschap somehow wel belangrijk genoeg is. Duidelijk niet. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
Nou weet ik niet precies waar dit over gaat. Maar vreemde redenatie dit hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom kom kom. Ik denk dat ik meer realiteitszin heb dan je denkt. Wanneer je open en bloot op internet gaat verkondigen dat je straks je internet moet wegdoen omdat je gewoonweg niet rond kan komen dan is het hooguit opzienbarend dat je wel naar Enschede vliegt enzovoorts. Meer niet.
Hoe durf je iemand anders een leuke tijd te bezorgenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou weet ik niet precies waar dit over gaat. Maar vreemde redenatie dit hoor.
Kan het niet zo zijn dat die persoon mee genomen is door vrienden?
Wij hebben met kerst ook een vriend mee genomen op stap de hele nacht en laten mee eten, puur omdat hij op dit moment niet de financiële middelen heeft om dit zelf te bekostigen.
Als iemand je laat barsten dan laat je het toch voor wat het is? Daar sta je dan toch boven ipv los gaan of een bal terug kaatsen?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
stoken? Kom, iemand als een baksteen laten barsten is voldoende voor irritaties. Ook dat komt weg uit het feit dat prioriteiten anders waren. Alleen lijkt mij dat vriendschap somehow wel belangrijk genoeg is. Duidelijk niet. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.
Ja shit! We gaan vanavond maar zijn huis leeg trekken!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe durf je iemand anders een leuke tijd te bezorgen?
quote:
Oh die mogen op audiëntie komen in de DM van almachtige Samzz, beschermheilige van de WW'ers?quote:Op donderdag 27 december 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, blijf lekker hangen in je trieste haat en jaloezie. De mensen die zich aangesproken voelen zie ik wel in m'n dm verschijnen
.
Misschien moet je eens het verhaal van beide kanten horenquote:Op donderdag 27 december 2012 12:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh die mogen op audiëntie komen in de DM van almachtige Samzz, beschermheilige van de WW'ers?
Sorry hoor maar dat is een beetje kansloos euhm.. Maar laat jezelf lekker voor d'r karretje spannen, kom je later wel van terug.
Maar waarom zouden er mensen zich in godsherejezusnaam in jouw DM moeten melden? Gewoon een vraag, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens het verhaal van beide kanten horen. Gewoon een tip, hoor.
Nou ik had onlangs een vraag die niet on-topic was dus heb ik dat via haar DM gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar waarom zouden er mensen zich in godsherejezusnaam in jouw DM moeten melden? Gewoon een vraag, hoor.
Niks moet. Je hebt blijkbaar mijn bericht niet begrepen.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar waarom zouden er mensen zich in godsherejezusnaam in jouw DM moeten melden? Gewoon een vraag, hoor.
Het bericht van de verlosser!quote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks moet. Je hebt blijkbaar mijn bericht niet begrepen.
Niemand is gestuurd. Ik kwam uit eigen beweging.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het bericht van de verlosser!
Echt mensen moeten met hun geld doen wat ze willen, met hun leven al helemaal, wil je een hoer zijn mij best. Maar alsjeblieft wees dan zo volwassen zelf je schuur open te trekken in plaats van een zeer matig leger te sturen.
Er zit geen hand in m'n reet hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Renesite het volgende:
Jezus. Wat een sneue jankballen. Buikspreekpoppen![]()
"Ja ik weet niet waar het helemaal over gaat".
Precies. Sodemieter dan ook op, puppeteers.
Ik weet precies waar het over gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 12:56 schreef Renesite het volgende:
Jezus. Wat een sneue jankballen. Buikspreekpoppen![]()
"Ja ik weet niet waar het helemaal over gaat".
Precies. Sodemieter dan ook op, puppeteers.
financien open en bloot op internet gooien, ondertussen kennelijk steun krijgen van anderen, daarnaast wel trots hebben, daarna alsnog zeggen ke internet zelfs weg te willen doen, daarnaast weet ik een verhaal die jullie kennelijk niet weten en ook niet hoeven te weten, maken dat ik opmerkingen als "hoer" best begrijp.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand is gestuurd. Ik kwam uit eigen beweging.
Je doet wel erg triest, trouwens. Niet het verhaal van de andere kant willen horen, maar wel je scheur opentrekken (het is scheur ja, niet schuur) en achter de kudde aan lopen. Voor jou dezelfde vraag: loopt dat lekker, zo door de stront?
ik noem het slootgravers. Ontbaggeren van ewn beerput. Iemand moet het doen. Marionettesquote:Op donderdag 27 december 2012 13:02 schreef Lutte het volgende:
En we hebben een typfout dames en heren, wanneer je het niet op argumenten kunt winnen (like duh) dan maar op autocorrect
Ik vraag me af hoe jullie iets durven te zeggen over een verhaal van twee kanten horen. Het is nou niet bepaald dat jullie op een vriendelijke toon dit topic in kwamen gestampt. Als een stel olifanten, dus wie loopt er nu in wiens stront?
Ze is een mens, mensen maken fouten. Shit happens. Jij moet het ook zelf weten, maar is het nodig iemand die jullie gewoon met rust laat onderuit te halen, te veroordelen en uit te lachen? Leven en laten leven, toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
financien open en bloot op internet gooien, ondertussen kennelijk steun krijgen van anderen, daarnaast wel trots hebben, daarna alsnog zeggen ke internet zelfs weg te willen doen, daarnaast weet ik een verhaal die jullie kennelijk niet weten en ook niet hoeven te weten, maken dat ik opmerkingen als "hoer" best begrijp.
Je moet het zelf weten, maar verwacht -durf te verwachten- dat er commentaar komt op je wanneer de zoiets doet. Tot slot: besef het je temeer wanneer je Zélf vijanden hebt gecreëerd.
probeer de feiten dan niet te ontkrachten openlijk. Kom dan niet facking kansloos binnenhobbelen terwijl de insteek anders is.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is een mens, mensen maken fouten. Shit happens. Jij moet het ook zelf weten, maar is het nodig iemand die jullie gewoon met rust laat onderuit te halen, te veroordelen en uit te lachen? Leven en laten leven, toch?
Vind je het leuk om iemand verdriet te doen? Want ja, ik kan zeggen dat jullie opmerkingen haar verdriet doen, voel je je daar nu beter door?
C_A heeft mij niks gevraagd, ik vind het vervelend dat er mensen zijn die haar bewust verdriet doen dus daar wilde ik even wat van zeggen. Doe ermee wat je wilt.
Ik wil dit geen escaleren noemenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
probeer de feiten dan niet te ontkrachten openlijk. Kom dan niet facking kansloos binnenhobbelen terwijl de insteek anders is.
Dit is púúr jullie schuld dat dit -wederom-escaleert.
dat dus. Puppeteersquote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef Lutte het volgende:
Het is gewoon zo niet origineel.. Binnen komen vallen terwijl je maar een half verhaal weet (wat je ook wilt beweren), niet ingaan op de feiten en vragen maar vooral veel stennis schoppen met loze kreten, honderd keer écht weggaan en toch verschijnt er telkens weer een post. Beetje jammer.
Ik vraag me dan oprecht af voor wie jullie dit doen. Voor c_a of voor je eigen ego. Al weet ik denk ik het antwoord al.
Ik ken beide kanten van het verhaal, zelfs een derde en vierde kantquote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Samzz.. Wat nou beide kanten van het verhaal? Wat doe je zelf dan? Scheinheilige kuthoer.
Ik zit niet in de WW, ik ga ook niet naar de Librijequote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef Renesite het volgende:
Die insteek krijg je niet wanneer je naar de liberije wilt in de WW. Dat is puur uitdagen en bereik je geen zak mee.
Een mens maakt fouten kom je nu pas mee wanneer we al een uurtje verder zijn. Dit was niet je insteek, je speelt nu enorm de vermoorde onschuld, vind ik.
Hoe bedoel je half verhaal? Ik zeg toch dat ik de verhalen wel ken. En ja, ik vraag dit omdat ik het vervelend vind dat C_A steeds gezeik van jullie krijgt te lezen (en niet eens omdat ze het zelf opzoekt, maar het toegestuurd krijgt). Mag toch wel een keer klaar zijn, of nietquote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef Lutte het volgende:
Het is gewoon zo niet origineel.. Binnen komen vallen terwijl je maar een half verhaal weet (wat je ook wilt beweren), niet ingaan op de feiten en vragen maar vooral veel stennis schoppen met loze kreten, honderd keer écht weggaan en toch verschijnt er telkens weer een post. Beetje jammer.
Ik vraag me dan oprecht af voor wie jullie dit doen. Voor c_a of voor je eigen ego. Al weet ik denk ik het antwoord al.
Oké dan leg ik het maar iets minder vriendelijk uit, hopelijk komt het dan aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dit geen escaleren noemen.
En wat ontkracht ik? Ik zeg alleen dat ze fouten heeft gemaakt en dat shit happens. Daaruit kun jij opmaken dat ik alles ontkracht?
Ik doel voornamelijk op het feit dat ze financiën openbaar maakt, dat is niet slim, als je in de piepzak zit snap ik dat je steun aanneemt van anderen, shit happens. En is het erg toch trots te blijven? Waarom is het raar internet weg te willen doen na alle shit? En stiekem ben ik wel benieuwd of we het nu over hetzelfde verhaal hebben, maar ik snap dat je daar niks over wilt zeggen.
De rest van mijn opmerkingen blijven staan. De insteek was overigens om jullie te vragen eens op te houden met die sneren naar haar toe. Iemand die je voorheen altijd gemogen hebt.
Doe ik Lutte, dank je wel. Willen jullie dan ophouden?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oké dan leg ik het maar iets minder vriendelijk uit, hopelijk komt het dan aan.
Je beweert beide kanten te weten en loopt daar ontzettend over uit de hoogte te doen. Nou mij is niks gevraagd voor jullie op een hele nare toon dit topic binnenvielen. Op een manier die schreeuwde: ik kom hier om te rellen. Als jullie 'gewoon' wilde vragen of 'we' er me ophielden had je een DM gestuurd met: Hee luister ff, wat jullie doen is niet netjes. C_a voelt zich daar rot over, kun je daar mee ophouden?
Nou dan was er niks aan de hand geweest lijkt me. Had je ook meteen die andere kant van het verhaal kunnen vragen. Heb jij enig idee wat er in jaren (!) tijd is besproken per DM, PM, Facebook, Skype, WhatsApp, sms, msn, meets en in ruim 1600 topics? Lijkt me niet. Beetje naïef om met nog geen procent kennis van 'het verhaal' zo hoog van de toren te blazen.
En doe hier maar mee wat jij wilt![]()
![]()
Zoals ik het in mijn volgende post uitleg. Wat je ook beweert, je weet niet alles en je kunt niet alles weten.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je half verhaal? Ik zeg toch dat ik de verhalen wel ken. En ja, ik vraag dit omdat ik het vervelend vind dat C_A steeds gezeik van jullie krijgt te lezen (en niet eens omdat ze het zelf opzoekt, maar het toegestuurd krijgt). Mag toch wel een keer klaar zijn, of niet?
I'll let you be, nu.
Dat had ik inderdaad beter kunnen doen. Niet bij nagedacht, eigenlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoals ik het in mijn volgende post uitleg. Wat je ook beweert, je weet niet alles en je kunt niet alles weten.
En ook nu weer: als dat je insteek was geweest had je beter een dagje kunnen kijken wie hier posten en een PM kunnen sturen. Nu is het puur om te rellen en je eigen ego te strelen, verdomme wat ben jij een goede vriendin
Ik heb het echt gedaanquote:Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef Renesite het volgende:
Die insteek krijg je niet wanneer je naar de liberije wilt in de WW. Dat is puur uitdagen en bereik je geen zak mee.
Verdomme ik word doof, ik hoorde toch echt iets in de trant van: 'Kom maar op, dat doe ik wel.'quote:Op donderdag 27 december 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat ik met toeval op tv gezien heb en hoorde later wie dat was. In dat filmpje is niemand te zien die getrouwd is en wilt zoenen. Dat is een feit.
niet genoeg gegeten met kerst dan ?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:39 schreef Pheno het volgende:
En ik heb honger. Vanaf gisteren 4 uur niets meer gegeten
Oh doe je ff zwaaienquote:Op donderdag 27 december 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
Ik weet helemaal niets. Ik zit in mijn auto te wachten in fucking heesch, of all places.
was het kerst?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet genoeg gegeten met kerst dan ?
een lang verhaal om op de mobiel te tikken, maar het heeft te maken met een sollicitatie in Arnhem.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh doe je ff zwaaienHoe raak je daar verzeild?
Whahahaquote:Op donderdag 27 december 2012 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
een lang verhaal om op de mobiel te tikken, maar het heeft te maken met een sollicitatie in Arnhem.
nogal, maar ik moet er toch zijnquote:Op donderdag 27 december 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
WhahahaBeetje uit de richting. Beetje maar.
nu weer verder in vrede danquote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Leuke uiteenzetting, Emmetje. Echter was ik degene die ging eten bij de Librije, voor de grap
. En ik heb ook geen WW
.
Ik was ook de geen van de Librije. Dat heb ik nooit gedaan, maar wel een ander sterren tent en wat grote kleding uitgaven. Terwijl ik een faillissement uitkering had. En nee dat vonden ze echt niet leukquote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Leuke uiteenzetting, Emmetje. Echter was ik degene die ging eten bij de Librije, voor de grap
. En ik heb ook geen WW
.
Ja joh, Cupcake heeft lekkere garnalen gehadquote:Op donderdag 27 december 2012 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu weer verder in vrede dan
nog aan de diertjes gedacht met kerst ?
vreemd. Tenzij het het zogeheten "ter goede trouw" beding is. Maar een uwv heeft daar feitelijk weinig mee te maken omdat het geen minima uitkering is itt een zogeheten bijstandsuitkeringquote:Op donderdag 27 december 2012 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was ook de geen van de Librije. Dat heb ik nooit gedaan, maar wel een ander sterren tent en wat grote kleding uitgaven. Terwijl ik een faillissement uitkering had. En nee dat vonden ze echt niet leuk
Hoop gezeik geweest
Nou het was zo dat je per direct een 1/3de deel krijgt van het totaal bedrag van achterstallig loon, uitbetalen van bonus en vakantie dagen. 5 of meer maanden later komt de afrekening. Dat vond ik onacceptabel en heb toen echt aan alle touwtjes lopen trekken om dat geld sneller te krijgen. Omdat ik krap zat enz.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
vreemd. Tenzij het het zogeheten "ter goede trouw" beding is. Maar een uwv heeft daar feitelijk weinig mee te maken omdat het geen minima uitkering is itt een zogeheten bijstandsuitkering
Gewoon goed budgetterenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eet alleen maar in 5 sterren restaurants
Ja hoiquote:Op donderdag 27 december 2012 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Jammer dat ze zelf niet even langskomt joh.
En dat is zo laag tegen de grond dat ik moet kotsenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:09 schreef iBenny het volgende:
-edit. Je hebt het gelezen.... das genoeg-
Och, kattengeweldquote:Op donderdag 27 december 2012 15:35 schreef Kally het volgende:
Door het wilde kattengeweld is er weinig moois aan
quote:
Mijn buren hebben een nieuw bankstel. Totaal verkrachtquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buren hebben een nieuw bankstel. Totaal verkracht
Dat. Samzz en ook_gek moesten eens weten wat jij voor walgelijke opmerkingen loopt te maken. Want ook al weten zij naar eigen zeggen alles, de opmerkingen die jij andere per PM stuurt die zo laag bij de grond zijn dat ik er letterlijk van moet kotsen kunnen ze niet lezen. Kon dat maar, kwam je ineens wat minder mooi uit de verf.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Als je dit niet wil uitvechten op het forum moet je even PM'en. Dat weet je zelf ook, want je kan andere mensen ook PM'en.
ons sammy is ook verwent. Zelfs mee laten helpen met zn kados uitpakkenquote:Op donderdag 27 december 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja joh, Cupcake heeft lekkere garnalen gehad.
ze willen je aan een neger koppelenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver... bij elk youtubeje krijg ik zo'n homoneger van maybelinnee
Ik wil dat niet hebbenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze willen je aan een neger koppelen
en wat maakt die regen het weer vies koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |