SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Utreg
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik ben voor Feyenoord. ajax-Feyenoord met evenveel punten lijkt me wel leuk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Idd, anders is er niks aan.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Zorro het volgende:
Ik ben voor Feyenoord. ajax-Feyenoord met evenveel punten lijkt me wel leuk![]()
Sowieso niks aan, Feyenoord wint dat natuurlijk eenvoudig. Zij hebben Pelle!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het zal een unicum zijn als Feyenoord wel een keer weet te profiteren van het falen van anderenquote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef alors het volgende:
Ik voorspel alvast dat Feyenoord punten laat liggen.![]()
Wat een zaadwedstrijd was dat zeg. Vooral de tweede helft. Kan me ook moeilijk voorstellen dat RKC-Willem II erg leuk was zonder doelpunten en tegen tien man, dus ik hoop op Feyenoord en Groningen voor het voetbalplezier van deze middag![]()
![]()
daarom ja.quote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zal een unicum zijn als Feyenoord wel een keer weet te profiteren van het falen van anderenknow'm sayin?
word? word.![]()
ik zie maar 1 zwarte "vlek" anders...quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En zwarte vlekken
Is het een koe?![]()
![]()
Je bent toch nog een paar punten op mij uitgelopenquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik beleef een dramatische week met m'n manager.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik zit nu op 21 punten met 9 spelersquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik beleef een dramatische week met m'n manager.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je ziet Wouters later ook heel gemeen lachen, maar hier heeft Van Hoorn zijn blessures dus geperfectioneerd. Al is het Makkelie volledig ontgaanquote:![]()
![]()
Schaken wordt wel steeds beter met zijn voorzetten.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Wat is die Zeefuik dik zeg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Afgelopen wedstrijd tegen Heerenveen faalde hij behoorlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Schaken wordt wel steeds beter met zijn voorzetten.![]()
Zijn allemaal aan het genieten van de mooie wedstrijd tussen FEY - GRO.quote:
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Fixedquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Zijn allemaal aan het slapen van de wedstrijd tussen FEY - GRO.![]()
Meestal zo als Feyenoord speeltquote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk niets te melden over de wedstrijdWant er gebeurt nauwelijks iets.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.quote:![]()
Die Feijenoorders die altijd afgeven op het PSV publiek dat er in het PSV stadion geen sfeer is.
Wat de neuk is dit dan? Tis al een half uur stil in de kuip.![]()
Hij's nog zuur van het falen van zijn cluppiequote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.![]()
Zo, die staat weer mooi op z'n plaats. Feyenoord heeft namelijk 1 leuke wedstrijd gespeeld die voetballend dramatisch was maar daardoor gigantisch spannend was.quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.![]()
Is al het hele seizoen zo... Geen idee waaromquote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef tja77 het volgende:
Die Feijenoorders die altijd afgeven op het PSV publiek dat er in het PSV stadion geen sfeer is.
Het gaat er niet om of Feyenoord goed speelt of niet, het gaat er om dat beweerd werd dat er niets gebeurt als Feyenoord speelt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, die staat weer mooi op z'n plaats. Feyenoord heeft namelijk 1 leuke wedstrijd gespeeld die voetballend dramatisch was maar daardoor gigantisch spannend was.![]()
idd. Heb al vaker geroepen dat je hun alleen hoort tegen Ajax / PSV / Twente.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef tja77 het volgende:
Precies, en dat is een wedstrijd niet het geval geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Feyenoord goed speelt of niet, het gaat er om dat beweerd werd dat er niets gebeurt als Feyenoord speelt.![]()
alleen als Feyenoord voor staat hoor je wat tegenwoordig.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Heb al vaker geroepen dat je hun alleen hoort tegen Ajax / PSV / Twente.![]()
Plus daarvoor bij NAC twee rode kaarten en twee doelpunten in één minuut, en daarvoor AZ met een rode kaart... Ik ben ook geen Feyenoord-fan, maar beweren dat het er altijd saai is is gewoon onzin.quote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en dat is een wedstrijd niet het geval geweest.![]()
Voetballend wel. Zegt genoeg dat je het van scheidsrechterlijke beslissingen moet hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus daarvoor bij NAC twee rode kaarten en twee doelpunten in één minuut, en daarvoor AZ met een rode kaart... Ik ben ook geen Feyenoord-fan, maar beweren dat het er altijd saai is is gewoon onzin.![]()
Die bekerwedstrijd was spannend ja, maar een verschrikkelijk slechte wedstrijd van beide kanten. ADO was inderdaad goed, maar daar had de scheidsrechter ook een aandeeltje in.quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.
Verder was de rest zeer matig. Het is vooral alle lange ballen op Pelle en kijken of hij iets leuks kan doen. Veldspel heeft Feyenoord nauwelijksOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetballend wel. Zegt genoeg dat je het van scheidsrechterlijke beslissingen moet hebben.Lezen is niet je sterkste punt?quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Feyenoord goed speelt of niet, het gaat er om dat beweerd werd dat er niets gebeurt als Feyenoord speelt.![]()
Jawel, daarom ging ik er ook op in. Dat jij onterechte kaarten spannend vind is jouw mankement.quote:Op zondag 23 december 2012 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lezen is niet je sterkste punt?![]()
Ja, eens. Ze staan ook verrassend hoog eigenlijk. Maar ga dan niet roepen dat Feyenoordwedstrijd altijd saai zijn, want dat zijn ze dit seizoen nog niet vaakquote:Op zondag 23 december 2012 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd was spannend ja, maar een verschrikkelijk slechte wedstrijd van beide kanten. ADO was inderdaad goed, maar daar had de scheidsrechter ook een aandeeltje in.
Verder was de rest zeer matig. Het is vooral alle lange ballen op Pelle en kijken of hij iets leuks kan doen. Veldspel heeft Feyenoord nauwelijks![]()
![]()
Oh wauw, iemand met een Ajax-UI heeft meer nuance in zich dan jij.quote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, daarom ging ik er ook op in. Dat jij onterechte kaarten spannend vind is jouw mankement.![]()
![]()
Lekker relevant weer.quote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh wauw, iemand met een Ajax-UI heeft meer nuance in zich dan jij.![]()
Rullevant.quote:Nee joh, iedereen kan de tering krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we het gezellig houden net voor de feestdagen joh.![]()
Als Feyenoord - Groningen doelpuntloos blijft zie ik dat best gebeurenquote:Hoewel Malki misschien ook wel weer scoort
![]()
![]()
Ik dacht dat je het juist leuk vond om steeds te beginnen over iets wat de ander helemaal niet beweerdequote:![]()
Hij's ook de enige aan Feyenoord zijde met zweet op z'n kopquote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen beste man van het veld.
Zegt genoeg zeker?![]()
![]()
Niet zo moeilijk tegen die dikke Surinamer Zeefuik.quote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen beste man van het veld.
Zegt genoeg zeker?![]()
Ik vind niet dat ze verrassend hoog staan. Als je kijkt naar de ploeg van Feyenoord hebben ze best een aardig team. Met behoorlijk wat internationals en talenten. De ploegen die onder Feyenoord staan: FC Utrecht, NEC, ADO, RKC, hebben écht geen beter elftalquote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eens. Ze staan ook verrassend hoog eigenlijk. Maar ga dan niet roepen dat Feyenoordwedstrijd altijd saai zijn, want dat zijn ze dit seizoen nog niet vaakOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1 secondenquote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNMI noteert het op de aardbevingenradar![]()
![]()
Hmm, vind dat wel meevallen. Feyenoord heeft met Immers, Pellè en BMI een paar leuke spelers, maar verder...quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze verrassend hoog staan. Als je kijkt naar de ploeg van Feyenoord hebben ze best een aardig team. Met behoorlijk wat internationals en talenten. De ploegen die onder Feyenoord staan: FC Utrecht, NEC, ADO, RKC, hebben écht geen beter elftal![]()
Schaken erg matig vandaag
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Nee hoor, ik heb gewoon een andere mening. Zoals ik al zei vind ik scheidsrechterlijke dwalingen niet spectaculair. Maar laten we hier mee ophouden en het over deze wedstrijd hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het juist leuk vond om steeds te beginnen over iets wat de ander helemaal niet beweerde
Hopelijk geeft de scheids snel kaarten, want spannend is het niet.![]()
Clasie, De Vrij, Janmaat en de ervaring van international Mathijsen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, vind dat wel meevallen. Feyenoord heeft met Immers, Pellè en BMI een paar leuke spelers, maar verder...
Vilhena en Boëtius zijn goede talentenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja daar kan ik wel mee levenquote:Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
quote:![]()
![]()
Prima scheidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook gewoon affluitenbaas.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Was even een goedmakertje na al die verschrikkelijke beslissingen en het niet geven van kaarten![]()
![]()
Altijd objectief onze Paxquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Was even een goedmakertje na al die verschrikkelijke beslissingen en het niet geven van kaarten![]()
Waar is de docu van Cor van der Gijp ?quote:
Oh wacht die stelt natuurlijk niks voor vergeleken met SjonRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar is de docu van Cor van der Gijp ?
Oh wacht die stelt natuurlijk niks voor vergeleken met Sjon
* Verwijderd *![]()
Eredivisie Live heeft geen passes (succesvol of niet) van Immers geteld.quote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand Immers een goede pass zien geven?![]()
Het is dus weer drie keer niks?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is dus weer drie keer niks?![]()
![]()
Dat maakt niks uit. Feyenoord bakt er al anderhalf jaar helemaal niks van, maar de puntjes pakken ze toch wel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is dus weer drie keer niks?![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Feyenoord bakt er al anderhalf jaar helemaal niks van, maar de puntjes pakken ze toch wel.![]()
![]()
Is te verwachten op de zondag voor Kerst, in de speelronde voor de winterstopquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wel, geen goede gezien, Vilhena niet veel beter trouwens.quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eredivisie Live heeft geen passes (succesvol of niet) van Immers geteld.![]()
![]()
Zal leuk worden voor de samenvattingjes straksquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is te verwachten op de zondag voor Kerst, in de speelronde voor de winterstop![]()
Als VVV maar gaat vlammen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik overdrijf ookquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wel, geen goede gezien, Vilhena niet veel beter trouwens.Maar in elk geval staat Immers niet in de top 8 van Feyenoord.
![]()
Dit zou ik heel vet vindenquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda, VVV & Willem II degraderen.![]()
![]()
Die zie ik eigenlijk het liefste degraderen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou tweede helft mag wel een tandje hoger
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beiden wel clubs die in de eredivisie thuishoren voor mijn gevoel maar het voetbal is zo ontluisterendquote:![]()
![]()
Ik zie Feyenoord het liefst degraderen, maar die kans (seizoen van Mario Been) is verkekenquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk het liefste degraderen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom een paar jaartjes JL, voor strafquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beiden wel clubs die in de eredivisie thuishoren voor mijn gevoel maar het voetbal is zo ontluisterend![]()
Geen klassieker in de eredivisie willenquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord het liefst degraderen, maar die kans (seizoen van Mario Been) is verkeken![]()
![]()
Ik ben ook best wel trots op het voetbal van PEC. De resultaten zijn niet echt om over te juichen, maar het is véél leuker voetbal dan de rest van de onderkant van de ranglijst.![]()
Ik hoopte er zo op destijdsquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord het liefst degraderen, maar die kans (seizoen van Mario Been) is verkeken![]()
![]()
Waarom zou je? Wordt het niveau van de Eredivisie echt niet beter op hoorquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Als Ajax degradeert is het gelijk het merendeel van haar supporters kwijt omdat de uitslagen niet meer op hetzelfde teletekst nummer te vinden zijnquote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boeit me niet, gewoon een hekel aan feyenoordquote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je? Wordt het niveau van de Eredivisie echt niet beter op hoor![]()
Alsof Feyenoord dat seizoen ook maar iets toevoegdequote:Op zondag 23 december 2012 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je? Wordt het niveau van de Eredivisie echt niet beter op hoor![]()
![]()
Je bedoelt dat 17 andere clubs hun supporters kwijt zijn, want Ajax is op een ander teletekst nummerquote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als Ajax degradeert is het gelijk het merendeel van haar supporters kwijt omdat de uitslagen niet meer op hetzelfde teletekst nummer te vinden zijn
Ik denk eerder andersom. De echte rivaal van Ajax is inmiddels allang PSV natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef tjoptjop het volgende:
whehehe die Ajacieden zouden Feyenoord maar wat missen als het zou degraderenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier heb je wel een punt....quote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als Ajax degradeert is het gelijk het merendeel van haar supporters kwijt omdat de uitslagen niet meer op hetzelfde teletekst nummer te vinden zijn![]()
Daar gaat het niet om. De uitstraling van de Eredivisie stelt al helemaal niks meer voor als een Feyenoord of Ajax zou degraderen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dat seizoen ook maar iets toevoegde“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Duh, daar is het een rivaal voor. Scherp hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef tjoptjop het volgende:
whehehe die Ajacieden zouden Feyenoord maar wat missen als het zou degraderen![]()
PSV is gewoon de pukkel die je weg wil snijden, maar klote gelegen ligt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. De echte rivaal van Ajax is inmiddels allang PSV natuurlijk.![]()
Niemand boeit PSV watquote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. De echte rivaal van Ajax is inmiddels allang PSV natuurlijk.![]()
Qua niveau wel, maar de sfeer van een Klassieker verslaat elke PSV-Ajax.quote:Op zondag 23 december 2012 15:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Qua niveau ook niet echt. PSV werd helemaal scheel getikt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Qua niveau wel, maar de sfeer van een Klassieker verslaat elke PSV-Ajax.
Tegen Feyenoord was het tenminste spannend.![]()
Heb je moeite met goede concurentie?quote:Op zondag 23 december 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is gewoon de pukkel die je weg wil snijden, maar klote gelegen ligt.![]()
Ja, daar heb je ook wel weer een puntquote:Op zondag 23 december 2012 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua niveau ook niet echt. PSV werd helemaal scheel getikt.
Tegen Feyenoord was het tenminste spannend.Dat Ajax was echt heerlijk om naar te kijken
![]()
![]()
klopt, maar ze hadden ook op dezelfde voet door kunnen gaanquote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gezien de eerste helft, is dat niet zo heel moeilijk.![]()
![]()
Utrecht liet ook weinig horen idd.quote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn er al 4 meer dan bij ajax daarstraks![]()
Toch raar dat zo'n vilhena wat het grootste talent ter wereld ooit is niet iedere wedstrijd zijn stempel erop kan drukken.![]()
Dat zou natuurlijk ontzettend hilarisch zijn maar weinig realistisch ja. Maar van de huidige degradatiekandidaten zou ik VVV het minst missen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord het liefst degraderen, maar die kans (seizoen van Mario Been) is verkeken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat doet Eriksen ook niet dus.quote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Toch raar dat zo'n vilhena wat het grootste talent ter wereld ooit is niet iedere wedstrijd zijn stempel erop kan drukken.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dus Eriksen is jouw referentie kader voor een talent?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
'jouw referentie kader'quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Eriksen is jouw referentie kader voor een talent?![]()
![]()
Nee. Maar je mag van Eriksen meer verwachten dan van Vilhena als je het hebt over je stempel op de wedstrijd drukken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Eriksen is jouw referentie kader voor een talent?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jouw posts worden ook niet beter hequote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn er al 4 meer dan bij ajax daarstraks![]()
![]()
Nu is Vilhena opeens stukken beter ja.quote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar je mag van Eriksen meer verwachten dan van Vilhena als je het hebt over je stempel op de wedstrijd drukken.![]()
![]()
Pelle
Ik moet het blijkbaar blijven herhalen... De kwaliteit van mijn posts zijn rechtevenredig met de kwaliteit van het vertoonde spel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw posts worden ook niet beter he![]()
uit een corner
Jammer, nu is de wedstrijd helemaal saai.
Feyenoord hoeft niet meer.
Groningen kan niet meer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Parma gaat ie er idd geen fuck van bakkenquote:Op zondag 23 december 2012 15:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Altijd weer hè
De opvolger van vlemminx die Pelle.RED ONS HENNIEGOD![]()
Weer die nicht van een Pelle..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Parma speelt dan ook 90 minuten op hun eigen helft als hij al vertrouwen krijgt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Parma gaat ie er idd geen fuck van bakken![]()
quote:Haten op Pellequote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNVB wilde toch de homo-emancipatie bevorderen?![]()
![]()
Heb jij Pelle in je team?quote:Op zondag 23 december 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
Zeefuik gaat er uit.
Gemiddelde gewicht van spelers daalt met 50 kg.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Nou ja, gelukkig zien we die volgend jaar niet meer."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee. Als de africa-cup begint doe ik hem er in voor Bony.quote:
Al had ik dat beter 4 weken geleden kunnend oen.![]()
Ja, iemand met een moyenne van meer dan 1 willen we echt missen in de Eredivisiequote:Op zondag 23 december 2012 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, gelukkig zien we die volgend jaar niet meer.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verhoek![]()
Godsamme hoe krijgen ze het bij feijenoord toch voor elkaar om punten te pakken![]()
![]()
Pelle.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verhoek![]()
Godsamme hoe krijgen ze het bij feijenoord toch voor elkaar om punten te pakken![]()
Ik heb sowieso geen negers in mijn team. Het is maar goed dat ik geen Engels spel speel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Als de africa-cup begint doe ik hem er in voor Bony.
Al had ik dat beter 4 weken geleden kunnend oen.![]()
Dan loop ik misschien eindelijk wat punten op je inquote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Als de africa-cup begint doe ik hem er in voor Bony.Bony gaat er bij mij ook uit binnenkort, hij vertrekt ook wel in de winterstop denk ik.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Door meer te scoren dan de tegenstander... Lesje voetbal nodig?quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Verhoek![]()
Gevat hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Door meer te scoren dan de tegenstander... Lesje voetbal nodig?![]()
Zolang ze niet voor PSV spelen kan ik die missen als kiespijn idd.quote:Op zondag 23 december 2012 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, iemand met een moyenne van meer dan 1 willen we echt missen in de Eredivisie"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou Pelle ook bunga bunga feestjes geven?quote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg zongebruind hier... Het lijkt wel een jonge Berlusconi![]()
Zijn vriendin is wel wat oud met 17 jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou Pelle ook bunga bunga feestjes geven?![]()
Zijn vriendin is 17 jaar, dus....quote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou Pelle ook bunga bunga feestjes geven?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Pelle kan nog weleens geel krijgen straks
Ja, hij heeft zelfs een bungalijstquote:Op zondag 23 december 2012 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou Pelle ook bunga bunga feestjes geven?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen dit Groningen zou het wel kunnen, maar niet door dit Feyenoord.quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord nog 9 goals maakt staan ze voor Ajax.![]()
Dan maken jullie helemaal geen kans in Amsterdam.quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Fok-it het volgende:
Pelle kan nog weleens geel krijgen straks![]()
![]()
Ik denk sowieso niet dat we winnen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan maken jullie helemaal geen kans in Amsterdam.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn vriendin is wel wat oud met 17 jaar.quote:![]()
![]()
Hoe komt iedereen er bij dat de vriendin van Pelle 17 is? Dat volgens mij gewoon een gerucht dat door iedereen is overgenomen![]()
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 23 december 2012 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat we winnen.![]()
Waaghalsquote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou kga lekker man utd kijkendoeg doeg
Al vond ik de verlaters voor het Darten nog heldhaftiger.
![]()
Ja, vast.quote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beide valpartijen geen schwalbes... Beide keren struikelt Pellè over zijn eigen voeten![]()
![]()
Pelle begint nare trekjes te vertonen. Ben benieuwd hoe dat past binnen de Feyenoord instelling.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Gewoon zeggen dat hij over z'n eigen benen struikelt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Pelle begint nare trekjes te vertonen. Ben benieuwd hoe dat past binnen de Feyenoord instelling.![]()
Wel zoals ik het zag. Waren het schwalbes, dan had ik dat ook gezegd.quote:
Ben dan wel voor Feyenoord, maar vind ook dat ze het spelletje eerlijk moeten winnen![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beide valpartijen geen schwalbes... Beide keren struikelt Pellè over zijn eigen voetenMaar hij doet wel de hele tijd alsof het door de tegenstander komt. Net zo erg.
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij over z'n eigen benen struikelt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Guidetti paste er ook primaquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Pelle begint nare trekjes te vertonen. Ben benieuwd hoe dat past binnen de Feyenoord instelling.![]()
niet. Ik vond het vorige week pas irritantquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
![]()
Koos trompetquote:Op zondag 23 december 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WaaghalsAl vond ik de verlaters voor het Darten nog heldhaftiger.
![]()
![]()
Godver Mulder
Jij hebt te veel fantasie.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Dat sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dit was het in elk geval welDat is dan ook mijn referentiekader hiervoorquote:![]()
![]()
Utrecht!!!!!! Helden!!!!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Die gast wordt wel hard tegen zijn knie geschopt, heeft hij er niets aan over gehouden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook goeiemorgenquote:
Belachelijk was dat.quote:
edit: die supporter dan, niet de rode kaart.![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die gast wordt wel hard tegen zijn knie geschopt, heeft hij er niets aan over gehouden?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Hersenschade, zijn IQ wordt nu als geestelijk beperkt ingeschat.quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die gast wordt wel hard tegen zijn knie geschopt, heeft hij er niets aan over gehouden?![]()
Een stadionverbod.quote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die gast wordt wel hard tegen zijn knie geschopt, heeft hij er niets aan over gehouden?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik blijf het gewoon mooi vinden.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: