SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Utreg
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik ben voor Feyenoord. ajax-Feyenoord met evenveel punten lijkt me wel leuk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Idd, anders is er niks aan.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Zorro het volgende:
Ik ben voor Feyenoord. ajax-Feyenoord met evenveel punten lijkt me wel leuk![]()
Sowieso niks aan, Feyenoord wint dat natuurlijk eenvoudig. Zij hebben Pelle!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het zal een unicum zijn als Feyenoord wel een keer weet te profiteren van het falen van anderenquote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef alors het volgende:
Ik voorspel alvast dat Feyenoord punten laat liggen.![]()
Wat een zaadwedstrijd was dat zeg. Vooral de tweede helft. Kan me ook moeilijk voorstellen dat RKC-Willem II erg leuk was zonder doelpunten en tegen tien man, dus ik hoop op Feyenoord en Groningen voor het voetbalplezier van deze middag![]()
![]()
daarom ja.quote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zal een unicum zijn als Feyenoord wel een keer weet te profiteren van het falen van anderenknow'm sayin?
word? word.![]()
ik zie maar 1 zwarte "vlek" anders...quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En zwarte vlekken
Is het een koe?![]()
![]()
Je bent toch nog een paar punten op mij uitgelopenquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik beleef een dramatische week met m'n manager.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik zit nu op 21 punten met 9 spelersquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik beleef een dramatische week met m'n manager.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je ziet Wouters later ook heel gemeen lachen, maar hier heeft Van Hoorn zijn blessures dus geperfectioneerd. Al is het Makkelie volledig ontgaanquote:![]()
![]()
Schaken wordt wel steeds beter met zijn voorzetten.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Wat is die Zeefuik dik zeg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Afgelopen wedstrijd tegen Heerenveen faalde hij behoorlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Schaken wordt wel steeds beter met zijn voorzetten.![]()
Zijn allemaal aan het genieten van de mooie wedstrijd tussen FEY - GRO.quote:
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Fixedquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Zijn allemaal aan het slapen van de wedstrijd tussen FEY - GRO.![]()
Meestal zo als Feyenoord speeltquote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk niets te melden over de wedstrijdWant er gebeurt nauwelijks iets.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.quote:![]()
Die Feijenoorders die altijd afgeven op het PSV publiek dat er in het PSV stadion geen sfeer is.
Wat de neuk is dit dan? Tis al een half uur stil in de kuip.![]()
Hij's nog zuur van het falen van zijn cluppiequote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.![]()
Zo, die staat weer mooi op z'n plaats. Feyenoord heeft namelijk 1 leuke wedstrijd gespeeld die voetballend dramatisch was maar daardoor gigantisch spannend was.quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.![]()
Is al het hele seizoen zo... Geen idee waaromquote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef tja77 het volgende:
Die Feijenoorders die altijd afgeven op het PSV publiek dat er in het PSV stadion geen sfeer is.
Het gaat er niet om of Feyenoord goed speelt of niet, het gaat er om dat beweerd werd dat er niets gebeurt als Feyenoord speelt.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo, die staat weer mooi op z'n plaats. Feyenoord heeft namelijk 1 leuke wedstrijd gespeeld die voetballend dramatisch was maar daardoor gigantisch spannend was.![]()
idd. Heb al vaker geroepen dat je hun alleen hoort tegen Ajax / PSV / Twente.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef tja77 het volgende:
Precies, en dat is een wedstrijd niet het geval geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Feyenoord goed speelt of niet, het gaat er om dat beweerd werd dat er niets gebeurt als Feyenoord speelt.![]()
alleen als Feyenoord voor staat hoor je wat tegenwoordig.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd. Heb al vaker geroepen dat je hun alleen hoort tegen Ajax / PSV / Twente.![]()
Plus daarvoor bij NAC twee rode kaarten en twee doelpunten in één minuut, en daarvoor AZ met een rode kaart... Ik ben ook geen Feyenoord-fan, maar beweren dat het er altijd saai is is gewoon onzin.quote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en dat is een wedstrijd niet het geval geweest.![]()
Voetballend wel. Zegt genoeg dat je het van scheidsrechterlijke beslissingen moet hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plus daarvoor bij NAC twee rode kaarten en twee doelpunten in één minuut, en daarvoor AZ met een rode kaart... Ik ben ook geen Feyenoord-fan, maar beweren dat het er altijd saai is is gewoon onzin.![]()
Die bekerwedstrijd was spannend ja, maar een verschrikkelijk slechte wedstrijd van beide kanten. ADO was inderdaad goed, maar daar had de scheidsrechter ook een aandeeltje in.quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.
Verder was de rest zeer matig. Het is vooral alle lange ballen op Pelle en kijken of hij iets leuks kan doen. Veldspel heeft Feyenoord nauwelijksOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetballend wel. Zegt genoeg dat je het van scheidsrechterlijke beslissingen moet hebben.Lezen is niet je sterkste punt?quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Feyenoord goed speelt of niet, het gaat er om dat beweerd werd dat er niets gebeurt als Feyenoord speelt.![]()
Jawel, daarom ging ik er ook op in. Dat jij onterechte kaarten spannend vind is jouw mankement.quote:Op zondag 23 december 2012 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lezen is niet je sterkste punt?![]()
Ja, eens. Ze staan ook verrassend hoog eigenlijk. Maar ga dan niet roepen dat Feyenoordwedstrijd altijd saai zijn, want dat zijn ze dit seizoen nog niet vaakquote:Op zondag 23 december 2012 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd was spannend ja, maar een verschrikkelijk slechte wedstrijd van beide kanten. ADO was inderdaad goed, maar daar had de scheidsrechter ook een aandeeltje in.
Verder was de rest zeer matig. Het is vooral alle lange ballen op Pelle en kijken of hij iets leuks kan doen. Veldspel heeft Feyenoord nauwelijks![]()
![]()
Oh wauw, iemand met een Ajax-UI heeft meer nuance in zich dan jij.quote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, daarom ging ik er ook op in. Dat jij onterechte kaarten spannend vind is jouw mankement.![]()
![]()
Lekker relevant weer.quote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh wauw, iemand met een Ajax-UI heeft meer nuance in zich dan jij.![]()
Rullevant.quote:Nee joh, iedereen kan de tering krijgen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we het gezellig houden net voor de feestdagen joh.![]()
Als Feyenoord - Groningen doelpuntloos blijft zie ik dat best gebeurenquote:Hoewel Malki misschien ook wel weer scoort
![]()
![]()
Ik dacht dat je het juist leuk vond om steeds te beginnen over iets wat de ander helemaal niet beweerdequote:![]()
Hij's ook de enige aan Feyenoord zijde met zweet op z'n kopquote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen beste man van het veld.
Zegt genoeg zeker?![]()
![]()
Niet zo moeilijk tegen die dikke Surinamer Zeefuik.quote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathijsen beste man van het veld.
Zegt genoeg zeker?![]()
Ik vind niet dat ze verrassend hoog staan. Als je kijkt naar de ploeg van Feyenoord hebben ze best een aardig team. Met behoorlijk wat internationals en talenten. De ploegen die onder Feyenoord staan: FC Utrecht, NEC, ADO, RKC, hebben écht geen beter elftalquote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eens. Ze staan ook verrassend hoog eigenlijk. Maar ga dan niet roepen dat Feyenoordwedstrijd altijd saai zijn, want dat zijn ze dit seizoen nog niet vaakOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
1 secondenquote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNMI noteert het op de aardbevingenradar![]()
![]()
Hmm, vind dat wel meevallen. Feyenoord heeft met Immers, Pellè en BMI een paar leuke spelers, maar verder...quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze verrassend hoog staan. Als je kijkt naar de ploeg van Feyenoord hebben ze best een aardig team. Met behoorlijk wat internationals en talenten. De ploegen die onder Feyenoord staan: FC Utrecht, NEC, ADO, RKC, hebben écht geen beter elftal![]()
Schaken erg matig vandaag
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Nee hoor, ik heb gewoon een andere mening. Zoals ik al zei vind ik scheidsrechterlijke dwalingen niet spectaculair. Maar laten we hier mee ophouden en het over deze wedstrijd hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het juist leuk vond om steeds te beginnen over iets wat de ander helemaal niet beweerde
Hopelijk geeft de scheids snel kaarten, want spannend is het niet.![]()
Clasie, De Vrij, Janmaat en de ervaring van international Mathijsen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, vind dat wel meevallen. Feyenoord heeft met Immers, Pellè en BMI een paar leuke spelers, maar verder...
Vilhena en Boëtius zijn goede talentenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja daar kan ik wel mee levenquote:Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |