SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Utreg
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik ben voor Feyenoord. ajax-Feyenoord met evenveel punten lijkt me wel leuk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Idd, anders is er niks aan.quote:Op zondag 23 december 2012 14:25 schreef Zorro het volgende:
Ik ben voor Feyenoord. ajax-Feyenoord met evenveel punten lijkt me wel leuk![]()
Sowieso niks aan, Feyenoord wint dat natuurlijk eenvoudig. Zij hebben Pelle!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het zal een unicum zijn als Feyenoord wel een keer weet te profiteren van het falen van anderenquote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef alors het volgende:
Ik voorspel alvast dat Feyenoord punten laat liggen.![]()
Wat een zaadwedstrijd was dat zeg. Vooral de tweede helft. Kan me ook moeilijk voorstellen dat RKC-Willem II erg leuk was zonder doelpunten en tegen tien man, dus ik hoop op Feyenoord en Groningen voor het voetbalplezier van deze middag![]()
![]()
daarom ja.quote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het zal een unicum zijn als Feyenoord wel een keer weet te profiteren van het falen van anderenknow'm sayin?
word? word.![]()
ik zie maar 1 zwarte "vlek" anders...quote:Op zondag 23 december 2012 14:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En zwarte vlekken
Is het een koe?![]()
![]()
Je bent toch nog een paar punten op mij uitgelopenquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik beleef een dramatische week met m'n manager.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik zit nu op 21 punten met 9 spelersquote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik beleef een dramatische week met m'n manager.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je ziet Wouters later ook heel gemeen lachen, maar hier heeft Van Hoorn zijn blessures dus geperfectioneerd. Al is het Makkelie volledig ontgaanquote:![]()
![]()
Schaken wordt wel steeds beter met zijn voorzetten.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Wat is die Zeefuik dik zeg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Afgelopen wedstrijd tegen Heerenveen faalde hij behoorlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Schaken wordt wel steeds beter met zijn voorzetten.![]()
Zijn allemaal aan het genieten van de mooie wedstrijd tussen FEY - GRO.quote:
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Fixedquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Zijn allemaal aan het slapen van de wedstrijd tussen FEY - GRO.![]()
Meestal zo als Feyenoord speeltquote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkelijk niets te melden over de wedstrijdWant er gebeurt nauwelijks iets.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.quote:![]()
Die Feijenoorders die altijd afgeven op het PSV publiek dat er in het PSV stadion geen sfeer is.
Wat de neuk is dit dan? Tis al een half uur stil in de kuip.![]()
Hij's nog zuur van het falen van zijn cluppiequote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vindt om inhoudsloos te zeiken, maar de bekerwedstrijd van Feyenoord was verreweg de leukste van deze week en Fey - ADO vorig weekend was ook spektakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |