Altijd objectief onze Paxquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Was even een goedmakertje na al die verschrikkelijke beslissingen en het niet geven van kaarten
Waar is de docu van Cor van der Gijp ?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar is de docu van Cor van der Gijp ?
Oh wacht die stelt natuurlijk niks voor vergeleken met Sjon
Eredivisie Live heeft geen passes (succesvol of niet) van Immers geteld.quote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand Immers een goede pass zien geven?
quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is dus weer drie keer niks?
Dat maakt niks uit. Feyenoord bakt er al anderhalf jaar helemaal niks van, maar de puntjes pakken ze toch wel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is dus weer drie keer niks?
quote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Feyenoord bakt er al anderhalf jaar helemaal niks van, maar de puntjes pakken ze toch wel.
Is te verwachten op de zondag voor Kerst, in de speelronde voor de winterstopquote:
Ik wel, geen goede gezien, Vilhena niet veel beter trouwens.quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eredivisie Live heeft geen passes (succesvol of niet) van Immers geteld.
Zal leuk worden voor de samenvattingjes straksquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is te verwachten op de zondag voor Kerst, in de speelronde voor de winterstop
Ik overdrijf ookquote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wel, geen goede gezien, Vilhena niet veel beter trouwens.
Dit zou ik heel vet vindenquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda, VVV & Willem II degraderen.
Die zie ik eigenlijk het liefste degraderen.quote:
Beiden wel clubs die in de eredivisie thuishoren voor mijn gevoel maar het voetbal is zo ontluisterendquote:
Ik zie Feyenoord het liefst degraderen, maar die kans (seizoen van Mario Been) is verkekenquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zie ik eigenlijk het liefste degraderen.
Daarom een paar jaartjes JL, voor strafquote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beiden wel clubs die in de eredivisie thuishoren voor mijn gevoel maar het voetbal is zo ontluisterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |