SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Eerste die ze zal droppen is Tamako marketquote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT!Deze faalt nog harder dan mijn K! K? K! tt
Anyhow, wat ga je volgend seizoen kijken Kyubey? Eigenlijk is het een moe-seizoen met shitloads aan fanservice dus ik denk dat je alles halverwege gaat droppen.
Hoe kun je nu DAK zijn en niet houden van Tamako Market?quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste die ze zal droppen is Tamako market
Ik hoop het niet, verwacht er veel vanquote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste die ze zal droppen is Tamako market
DAK:quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
DAK? Zeker iets gemist in de periode dat ik toetsweek had
Tamako Market ga ik niet eens aan beginnen, ik ga de hele kerstvakantie lekker gamen en met oudjaarsdag gaan we een feestje bouwen met bier, oliebollen en carbid schieten.
Boku wa Tomodachi ga Sukunai kijk ik wel naar uit, S1 is wel leuq.
Godnondejuquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
DAK:
Deutsche Afrika Korps Dakgoot Arashimashou Klipnap moe club
Ik heb 't vooralsnog niet gezien.quote:
Naar bed? Volgens mij ga jij eerst even alle episodes kijken van Zetsuen no Tempest, dan ga ik ondertussen even Shitsekai Yaoi/Yuri kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb 't vooralsnog niet gezien.
Nu ga ik naar bed. Misschien krijg ik weer een droom met een K-98 erin
Nein. Ben moe. Sorryquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naar bed? Volgens mij ga jij eerst even alle episodes kijken van Zetsuen no Tempest, dan ga ik ondertussen even Shitsekai Yaoi/Yuri kijken
Leuke thread was dat he?quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze laat ik maar hier achter nu de slaapzak induiken gr gr
[ afbeelding ]
Maar Silica's aflevering was de beste aflevering. Lucy, Himiko en Sugo mogen van mijn part dood (Himiko het liefst zo wreed mogelijk). Hoe je Hachikuji kunt haten gaat me te boven.quote:Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze verdient het, het *** stuk vreten. Dat ze samen met Silica (SOA), Sugu (SOA), Himiko (Btooom), Wanko, (Sankarea) Nagisa (Clannad), Chiyuri (Accel), Lucy (Elfen Lied), Hachikuji (-monogatari) en Dekomori (death) op de brandstapel gezet moge worden.
Oh wacht, heb ik inmiddels ieders waifu beledigd?
Irritant kutkind.quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze laat ik maar hier achter nu de slaapzak induiken gr gr
[ afbeelding ]
Bespotten? Echt? Ik dacht dat het juist clichés gebruiktequote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar Silica's aflevering was de beste aflevering. Lucy, Himiko en Sugo mogen van mijn part dood (Himiko het liefst zo wreed mogelijk). Hoe je Hachikuji kunt haten gaat me te boven.
En Chiyuru is eigenlijk best wel grappig als je een paar hentai gezien hebt (en als ze niet bezig is een ongelofelijke matennaaier te zijn). Ik weet zeker dat zij, en de beste delen van Accel World een aantal in hentai veelgebruikte clichés bespotten.
ik geef gelijk toe dat het een jaar of 5 minimaal is sinds ik de serie gezien heb, wellicht veranderd mijn mening nog als ik em opnieuw kijkquote:Op zondag 23 december 2012 05:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Etta vond ik juist irritant maar Triela is een van mijn favoriete personages ooit.
Succes met episode 11.quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben over de helft an Another
Soms mag er wel wat vaart in.. sommige scenes zijn niet per se nodig. Das mijn enige klacht
Voor de rest is het
Denkd at ik em vanavond wel afkrijg
Cquote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Easymodo het volgende:
Binbougami ga! is echt een geweldige serie. Wat mij betreft, de beste serie van het jaar.
Yuru Yuri S2quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Easymodo het volgende:
Binbougami ga! is echt een geweldige serie. Wat mij betreft, de beste serie van het jaar.
Misschien een beetje kort. Characters als Nibutani en Kumin hadden na 5 episodes eigenlijk geen betekenis meer. Ze waren er eigenlijk gewoon.quote:
Lesbians.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Misschien een beetje kort. Characters als Nibutani en Kumin hadden na 5 episodes eigenlijk geen betekenis meer. Ze waren er eigenlijk gewoon.
[..]
Lesbians.
Hallo Robin!quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dark NERV master zal je aan zijn zwaard rijgen.
De dader als inquote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes met episode 11.
Wie denk je dat de dader is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De dader als inJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik had het fout)
Helemaal super.
Ik weet het niet, het kan iedereen zijnquote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zeg niets
(ik had het fout)
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het kan iedereen zijnBehalve de mensen die al dood zijn.
Was dat niet Kyuubey? :3quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes met episode 11.
Wie denk je dat de dader is?
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand weet, niemand weet, hoe de Another heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor wel hoe je de laatste twee afleveringen vond
Straks de 10e post van de 12 Days of Anime(es)! Deze laatste drie dagen zijn mijn absolute favoriete momenten!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dan heb je toch geen levenquote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik dacht dat je een soort 30 day challenge deed
[ afbeelding ]
LE LENNY FACE XDDDquote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Durf je het niet aan ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
Dude, wat? Dan moet je écht verder niets te doen hebben!quote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Durf je het niet aan ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
Jongens, niet hier alstublieftquote:
Sword Art Onlinequote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben nu overigens wel geneigd om een lijstje te maken voor áls ik ooit zoiets zou doen.
En ik moet nog steeds een lijst maken voor dingen die ik wil kijken tijdens mijn marathon in de eerste week van het nieuwe jaar. Nog suggesties iemand?
Dan moet je wel boku no pico uitzittenquote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dude, wat? Dan moet je écht verder niets te doen hebben!
Nee, dat van mij is iets minder tijdrovend. Hoewel ik die *** wel leuk vind. Puur en alleen omdat het nogal wat tijd scheelt. Plus dan moet je wel een heul slechte serie hebben.
Heb je een MAL?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben nu overigens wel geneigd om een lijstje te maken voor áls ik ooit zoiets zou doen.
En ik moet nog steeds een lijst maken voor dingen die ik wil kijken tijdens mijn marathon in de eerste week van het nieuwe jaar. Nog suggesties iemand?
Akira?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Die schijnt echt heeeeeeeel saai te zijnquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Ghost in the Shell de 1995 versie?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
Tis ook heel anders dan je dagelijkse pak hem beet shounen anime.quote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die schijnt echt heeeeeeeel saai te zijn
Gintama. Beetje dezelfde humor als Binbougami, maar dan nog veel leuker. Het begin is wel wat minder, maar het zijn dan ook ruim 250 afleveirngen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
hij is denk ik 2deep5mequote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tis ook heel anders dan je dagelijkse pak hem beet shounen anime.
Staat enorm hoog op de MAL toplijst, de 2e serie staat zelfs op nummer 1.quote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gintama. Beetje dezelfde humor als Binbougami, maar dan nog veel leuker. Het begin is wel wat minder, maar het zijn dan ook ruim 250 afleveirngen.
Klinkt goed, mag ik mee kijken met die marathon?quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
Marathonmeetquote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed, mag ik mee kijken met die marathon?
K-On The movie staat nogal incorrect in dat lijstjequote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
Oh, dat hebben we een keer gedaan met een groepje. De eerste aflevering van alle anime van het seizoen. Bijna de helft werd gewoon halverwege overgeslagen, omdat het bagger was.quote:
Jep. Staat in de OP, maar zal m ook wel ff geven. Hiero.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een MAL?
Akira en GitS heb ik alles al van gezien. K-ON! film staat al op de lijstquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
JA! Erg leuk!quote:
Binbougami ga! is geweldig! Niet de beste serie van 2012 maar ik heb me zeker wel de ballen uit mijn broek gelachen bij tijdenquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gintama. Beetje dezelfde humor als Binbougami, maar dan nog veel leuker. Het begin is wel wat minder, maar het zijn dan ook ruim 250 afleveirngen.
Welk seizoen was dat?quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we een keer gedaan met een groepje. De eerste aflevering van alle anime van het seizoen. Bijna de helft werd gewoon halverwege overgeslagen, omdat het bagger was.
hehe das wel een leuk ideequote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we een keer gedaan met een groepje. De eerste aflevering van alle anime van het seizoen. Bijna de helft werd gewoon halverwege overgeslagen, omdat het bagger was.
Wat van animes kijk jij danquote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed, mag ik mee kijken met die marathon?
Vind hem wel de beste serie van het jaarquote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
Binbougami ga! is geweldig! Niet de beste serie van 2012 maar ik heb me zeker wel de ballen uit mijn broek gelachen bij tijden
Dit seizoen:quote:
Uiteindelijk heb ik K gedropped.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
First impressions anime dit seizoen:
- Aikatsu!: Dropped, wtf happened here?
- Chou Soku Henkei Gyrozetter: Dropped, voor kinderen
- Kami-sama Hajimemashita: dropped, saai.
- Teekyuu: Dropped, meh.
- Monsuno: Dropped, Kinderserie
- Litchi De Hikari Club: dropped, what the hell?
- Magi: Dropped, generic shonen in het midden oosten.
- Wooser no Sono Higurashi: dropped, for kids
- Chiisana Oji-san: 0/10 What the hell?!
- Girls und Panzer: 5/10, saai
- Shinsekai Yori: 6/10, saai
- Busou Shinki: 6/10, moe mini robots, beetje strike witches
- Code: Breaker: 6/10, nothing special.
- Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne!:6/10, Imouto harem serie.
- Ixion Saga: Dimension Transfer: 7/10, leuke parodie op SAO.
- Robotics;Notes: 7/10, kan beter worden.
- Suki-tte Ii na yo. 7/10, leuke shoujo
- Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster: 7/10, waren wel leuke momenten, voor de rest nogal generiek.
- Sakurasou no Pet na Kanojo: 7.5/10, Gekke anime, was wel vermakelijk
- Btooom!: 8/10, beetje mix tussen SAO en Battle Royale
- JoJo no Kimyou na Bouken (2012): 8/10, alleen voor de liefhebbers
- Little Busters!: 8/10, had wel wat humor, heeft verder potentie.
- Psycho-pass: 9/10: Goed plot.
Ga ik volgen:
- Chuunibyou demo Koi ga Shitai!: 8/10, meisje is leuk
- Tonari no Kaibutsu-kun: 8/10, nog leukere shoujo
- K: 9/10: Stijvol en interessant plot.
Anderen hadden ongeveer dezelfde mening, alleen vonden ze Jojo shit en Shinsekai Yori geweldig.
Shinsekai Yori is niet saai. Je moet er wel van houden.quote:Op zondag 23 december 2012 15:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vind hem wel de beste serie van het jaar. Welke vond jij de beste dan?
[..]
Dit seizoen:
[..]
Uiteindelijk heb ik K gedropped.
Nee, was dit seizoen voor het eerst. Dit werd gewoon door iemand bij zijn thuis georganiseerd. Doet hij trouwens elk seizoen, maar dit seizoen wou ik wel meekijken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij kijkt sowieso van elke nieuwe serie de eerste episode?
Ik heb alleen de eerste episode gezien, maar ik vond het nogal traag gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori is niet saai. Je moet er wel van houden.
Wel veel yuri inmiddels.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Upcoming, Hunter X Hunter: pantom rouge (film) in Januari
Ik moet hem nog zien, maar de film wordt tof!quote:Op zondag 23 december 2012 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuw verhaal, over de 4e spider oehhh
Naja, eigenlijk net als Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster een verborgen parel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori is niet saai. Je moet er wel van houden.
Wel veel yuri inmiddels.
Ik ga hem kijken met fellow hxh volgersquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien, maar de film wordt tof!
I know right?!quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Kyubey het volgende:
Waarom heb ik Ano Natsu de Matteru ongeveer een jaar uitgesteld om te kijken? Het is hardstikke leuk!
Ik vond Psycho Pass het beste van het jaar. Helaas nog niet geeindigt dus kan nog tegen vallen maar het plot van PP is erg goed. Enige was me tegenviel is de "censuur". Laatste eps die moord op die meid had wel wat grafischer gemogenquote:Op zondag 23 december 2012 17:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
I know right?!
Als antwoord wat ik de beste van dit jaar vond: Fate/Zero
Ach behalve bij hentai kun je daar niet meer omheenquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vond Psycho Pass het beste van het jaar. Helaas nog niet geeindigt dus kan nog tegen vallen maar het plot van PP is erg goed. Enige was me tegenviel is de "censuur". Laatste eps die moord op die meid had wel wat grafischer gemogen
F/0 was goed maar viel ook een beetje tegen qua plot.
Omdat PP nog niet afgelopen is tel ik die niet mee. Daar naast hoeft iets toch niet uber grafisch te zijn om goed te zijn?quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vond Psycho Pass het beste van het jaar. Helaas nog niet geeindigt dus kan nog tegen vallen maar het plot van PP is erg goed. Enige was me tegenviel is de "censuur". Laatste eps die moord op die meid had wel wat grafischer gemogen
F/0 was goed maar viel ook een beetje tegen qua plot.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[gg]'s vertaler zegt pas door te gaan met Jormungand in het nieuwe jaar (3-4 january dacht ik)!!!
Ik ga echt geen Horriblesubs kijken, maar die cliffhanger.
Goed dat ik het weet. Ik was nog niet begonnen er aan, dus nu weet ik dat ik voorlopig ook nog niet hoef te kijken. Als ie af is ga ik m in één avondje kijken dnek ik.quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[gg]'s vertaler zegt pas door te gaan met Jormungand in het nieuwe jaar (3-4 january dacht ik)!!!
BARBAAR. Wel de manga gelezen toevallig?quote:Op maandag 24 december 2012 11:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet geprobeerd maar er waren veel beste dingen dit jaar.
VInd d eopening wel goedquote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Holy, JoJo's is misschien wel 1 van de beste dingen van dit hele jaar
Ik denk niet dat je het leuk gaat vinden trouwens. Ik vind het super omdat ik de manga ooit gelezen heb, dus deze adaption is helemaal geweldig voor mij.quote:Op maandag 24 december 2012 11:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sorry, ik ga hem wel proberen maar... dan later. Na de feestdagen. 't Wordt een barre animewinter.
Hier de OP van part 1 (eerste 10 eps).quote:
Wat is er mis met Horriblesubs, ik kijk altijd horriblesusbquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Horriblesubs wil nog wel eens trollen met de vertalingen. Voorbeeld:quote:Op maandag 24 december 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Horriblesubs, ik kijk altijd horriblesusb
Funnyjunk kan je net hotlinken:'(quote:Op maandag 24 december 2012 14:51 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Horriblesubs wil nog wel eens trollen met de vertalingen. Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Dit was al seizoen 2quote:Op maandag 24 december 2012 11:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo, Muv luv zit er ook op. Denk wel dat er een 2e seizoen komt na dit einde te hebben gezien.
Kein problem!quote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Funnyjunk kan je net hotlinken:'(
quote:Op maandag 24 december 2012 17:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Girls und panzer maar eigenlijk muv luv ook wel
Eigenlijk is het toch wel Hyouka. en dan op 2 Jinrui ,3 G&P 4 Psycho pass, 5 Muv luvquote:Op maandag 24 december 2012 18:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke grap, mijn beste Dakgoot.
4 seizoenen in een jaarquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
telt dat als 2 seizoenen dan 24 episodes?
Dit is volgens mij niet legit hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
Oh god. Een nieuw seizoen Panty and Stocking.
OH en een nieuwe Rozen Maiden![]()
Dat wordt weer genieten.
Plaatje
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet legit hoor.
edit: nope, niet legit. Het is een troll chart![]()
>Aangekondigtquote:Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ROZEN MAIDEN IS WEL AANGEKONDIGT!
http://www.animenewsnetwo(...)anga-gets-more-anime
winterfagquote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Aangekondigt
Gevalletje vakantie, of ben ik nu een mierenneuker?
HEY, wat nou als het Kuroko no Basuke S2 was dan, he?! Potverdikkemequote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef gniffie het volgende:
Mooi dat die chart fake is, geen nieuwe sport series is
Vorig seizoen in de winter had ik tenminste Guilty Crown ;_;quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
HEY, wat nou als het Kuroko no Basuke S2 was dan, he?! Potverdikkeme
Dikke pagga slaan op die Kuroko no Basuke aye!quote:
NOG EEN PAAR MAANDEN MIJN BROEDER!quote:Op maandag 24 december 2012 20:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vorig seizoen in de winter had ik tenminste Guilty Crown ;_;
Oh well hello there, Kirino!quote:Op maandag 24 december 2012 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
NOG EEN PAAR MAANDEN MIJN BROEDER!
[ afbeelding ]
Als s2 er is kan ik eindelijk deze seal weer gebruiken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh well hello there, Kirino!En Ayase! Wel zin in S2
grrrrquote:Op maandag 24 december 2012 20:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet legit hoor.
edit: nope, niet legit. Het is een troll chart![]()
't zusje. En d'r broer ook omdat hij over zich heen laat lopen.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ayase.
http://www.imgdumper.nl/u(...)2d-1354386845946.jpg
Die blauwe is idd het best.quote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ayase.
http://www.imgdumper.nl/u(...)2d-1354386845946.jpg
Die Loliquote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die blauwe is idd het best.
Die loli mag van mij weg
Hoezo geen levenquote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat ziet er goed en niet goed tegelijk uit.quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hier de OP van part 1 (eerste 10 eps).
Ik ook. Niks mis mee (behalve de One Piece releases, wat ik toch via een ander volg).quote:Op maandag 24 december 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Horriblesubs, ik kijk altijd horriblesusb
Sakamichi no Apollon en Space Brothers.quote:Op zondag 23 december 2012 17:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
I know right?!
Als antwoord wat ik de beste van dit jaar vond: Fate/Zero
Eigenlijk wel erg leuk.quote:
Balut!quote:Op maandag 24 december 2012 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg leuk.
Die reacties van ohana![]()
Hoezo lang uitgerekte transformatiesquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef Qunix het volgende:
Power Puff Girls Z
En dit dan!
[ afbeelding ]
Akira
wat had je gedaan danquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:19 schreef Arashimashou het volgende:
De Dekomori in WGR is verwijderd. Ik heb de mod beloofd dat ik het niet meer zal niet.
En daar ga ik me aan houden. Heb geen zin in ban.
Ik speelde met Robin en Klipnap een spel voor 9 jarigen. Ik werd min of meer verplicht een uitdagende loli te posten.quote:
Meer Sailor moon super big ppgquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoezo lang uitgerekte transformatiesDat scheelt wel veel tijd en geld natuurlijk
Een van de grootste minpunten van het Mahou Shoujo genre
Sharing is caring, dus kom maar opquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik speelde met Robin en Klipnap een spel voor 9 jarigen. Ik werd min of meer verplicht een uitdagende loli te posten.
Dit was de originele topic:quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sharing is caring, dus kom maar op
>Chuuniquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit was de originele topic:
WGR / Censuur bij Nintendo?
Maar goed, gezien dit een serieus forum is, is ie verwijderd.
Hier opnieuw:
POL / [POLCafe #3901] All you need Is A Good Fuck!!
Uiteindelijk kwam er ook nog een robin adoratie topic:
ONZ / Robin007bond adoratietopic
Wie had je dan verwacht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>Chuuni
>Dekomori
Niet wat ik had verwacht. Ik ben teleurgesteld..
Een ekte ekte loli. Is Dekomori nog wel loli? Waar de neuq hebben we het over op eerste kerstdag manquote:
Dekomori is nauwelijks loli te noemen ja. Maar oke. Kan net.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een ekte ekte loli. Is Dekomori nog wel loli? Waar de neuq hebben we het over op eerste kerstdag man
Oke. Maar ik kan je niks bieden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Doe mij maar gewoon mijn dosis Ayase
Mijn ayase folder moet nog groeienquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Doe mij maar gewoon mijn dosis Ayase
jammer dat je niet de bluray gedownload hebt, de serie is het waardquote:
Maar die is maar gesubt tot ep 6 of 7quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat je niet de bluray gedownload hebt, de serie is het waard
is het allemaal net wat strakker.
Welke fansub?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die is maar gesubt tot ep 6 of 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: HOLY SHIT die eennalaatste episode was genieten
Maar moet nu ff naar de kroeg... daarna het einde checken en de OVA
[ Bericht 22% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 25-12-2012 21:26:32 ]:')
Coalgirls heeft hem helemaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die is maar gesubt tot ep 6 of 7
16gb voor 720Pquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Coalgirls heeft hem helemaal
http://coalgirls.wakku.to/3798/hanasaku-iroha
hele fijne serie om te kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Coalgirls heeft hem helemaal
http://coalgirls.wakku.to/3798/hanasaku-iroha
Ik heb hem via streams gekekenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
16gb voor 720P
nopee, hou het wel bij de tv release
Vorig jaar wel, toen ik nieuw was in dit topic. In januari begon ik te downloaden.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:14 schreef mschol het volgende:
[..]
streams
dat doe je jezelf toch zowiezo niet aan?
ik heb zelfs de 1080p van 52gb gedownloadquote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
16gb voor 720P
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
16gb voor 720P
ik vind die 8-9GB 720p release goed genoeg, zal de tv variant wel zijn, maar veel anime profiteren niet direct van een BD release behalve dat het misschien een klein beetje scherper is..quote:Op woensdag 26 december 2012 03:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb zelfs de 1080p van 52gb gedownload
merk het zelf altijd duidelijk dat het scherper is, en kan me storen aan het water merkquote:Op woensdag 26 december 2012 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die 8-9GB 720p release goed genoeg, zal de tv variant wel zijn, maar veel anime profiteren niet direct van een BD release behalve dat het misschien een klein beetje scherper is..
zit de serie vol met censors, dan is het een ander verhaal
Eerste arc is oke bij de tweede was ik vanquote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen hier die Sword Art Online hebben gevolgt? Het verhaal klinkt supergaaf!!
Hmm. Ja het wordt vergeleken met de Greed Island arc van HxH.. En het heeft een hoog cijfer.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste arc is oke bij de tweede was ik van
alles maar ik kan het niet echt uitleggen zonder te spoileren.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm. Ja het wordt vergeleken met de Greed Island arc van HxH.. En het heeft een hoog cijfer.
Wat is er zoaan die 2e arc?
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen hier die Sword Art Online hebben gevolgt? Het verhaal klinkt supergaaf!!
Maar, het heeft een 8.45 op MAL dan moet het toch wel oké zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 14:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
Ik vergeef het je, je bent nog onwetend.
Kijk het niet, of kijk het om te lachen.
Kijk de eerste 11 episodes daarna droppen, het zijn ene beetje die fanboys etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar, het heeft een 8.45 op MAL dan moet het toch wel oké zijn
Ik was zo blij te lezen dat iets net zo cool lijkt te zijn als greed island (behalve .hack// wat hard zuigt)
Ik vond SAO helemaal geweldig, maar ik vind het dan ook leuk dat Kirito overpowered is en alles gewoon aan z'n zwaard rijgt.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar, het heeft een 8.45 op MAL dan moet het toch wel oké zijn
Ik was zo blij te lezen dat iets net zo cool lijkt te zijn als greed island (behalve .hack// wat hard zuigt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging wel. Wel leuk, maar jammer dat Sakamoto echt alles overleeft, Hij is een NEET, maar door het spelen van spelletjes kan hij opeens alle bommen en granaten ontwijkenquote:
glop glop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
glop glop?Zoek maar bij google afbeeldingen op "glopping noise"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
[..]
glop glop?Het is de anime taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]
glop glop?gr gr is uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gl gl is in
oke.. duidelijk, i guess..quote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zoek maar bij google afbeeldingen op "glopping noise"
Even een korte beschrijving opzoeken...quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het leuk gaat vinden trouwens. Ik vind het super omdat ik de manga ooit gelezen heb, dus deze adaption is helemaal geweldig voor mij.
...quote:JoJos Bizarre Adventure originally started as a 1980s OVA which now has a 26-episode, you know, run. Its currently in the first cour, so the first half. Its basically about a guy who, you know, eventually has these awesome powers, kind of like Fist of the North Star, where he just beats a bunch of people up. His first nemesis was actually his adopted stephalf-brother or step-brother who turns into a vampire and then just decides to fuck up the world purely for the fact that he had a drunk dad whod just beat the shit out of him every day. And thats the first arc.
Humanity has Declined.quote:Op maandag 24 december 2012 17:08 schreef Kyubey het volgende:
Oke, ik vraag jullie, wat vinden jullie de beste anime van 2012?
Ik twijfel tussen Psycho Pass en Chuunibyou. Dan toch maar Psycho Pass om het plot.
Nee dat wil je niet... Behalve als je het toch wil maar dan wil je alleen de fanservice afleveringen kijken. Kyuubs en Arasu kunnen je daar wel bij helpen.quote:
4, 14 en 21 zijn het ergst.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Even een korte beschrijving opzoeken...
[..]
...
...
Maus is het misschien zo dat... je denkt dat mijn smaak zuigt? Dit lijkt:.
[..]
Humanity has Declined.
[..]
Nee dat wil je niet... Behalve als je het toch wil maar dan wil je alleen de fanservice afleveringen kijken. Kyuubs en Arasu kunnen je daar wel bij helpen.
you are overrating Humanity...quote:
jawel, als ik iets kijk kijk ik het helemaal (tenzij ik het vroegtijdig drop), niet maar een paar geselecteerde afleveringenquote:[..]
Nee dat wil je niet... Behalve als je het toch wil maar dan wil je alleen de fanservice afleveringen kijken. Kyuubs en Arasu kunnen je daar wel bij helpen.
quote:
De viespeuken.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar lees jij dan Shonen Jump?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Skillstorm het volgende:
Ehm is Shonen Jump on break deze week?
Zie geen nieuwe chapters uitkomen.
Je hebt geen idee hoe graag ik had gewild oprecht te kunnen zeggen dat ik Fate/Zero, Apollon, Another, Fujiko, Psycho-Pass, Daily Lives of Highschool Boys, Jormungand of iets anders duurs en moois en excentrieks het beste zou vinden, misschien spelen verwachtingen hier een rol, maar ik kán het gewoon niet.quote:
'ij Is boos dat er met kerstmis kennelijk geen Naruto (Bleach/One Piece) te vinden is. Wedden?quote:
Waar de fuck heb jij het over met je vooroordelen?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe graag ik had gewild oprecht te kunnen zeggen dat ik Fate/Zero, Apollon, Another, Fujiko, Psycho-Pass, Daily Lives of Highschool Boys, Jormungand of iets anders duurs en moois en excentrieks het beste zou vinden, misschien spelen verwachtingen hier een rol, maar ik kán het gewoon niet.
tl;dr nah I'm just under-rating everything else
[..]
'ij Is boos dat er met kerstmis kennelijk geen Naruto (Bleach/One Piece) te vinden is. Wedden?
Dit zou btw net zo goed aan de sociale verplichtingen van de vertalers kunnen liggen.
Geen idee..Veel mensen die hem keken dropten hem halverwege part 1 omdat dat gewoon retesaai was, maar alleen al door Speedwagon bleef ik hem toch weer kijkenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Even een korte beschrijving opzoeken...
[..]
...
...
Maus is het misschien zo dat... je denkt dat mijn smaak zuigt? Dit lijkt:.
Morgen komen de ''big 3'' uitquote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Skillstorm het volgende:
Ehm is Shonen Jump on break deze week?
Zie geen nieuwe chapters uitkomen.
Dank je, een normaal antwoord.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Morgen komen de ''big 3'' uit
Ik weet hoe het is om in de onwetendheid te leven, met de vraag ''WANNEER KOMT HET NOUUUU'', dus ik dacht laat ik mijn mede Narutard even uit zijn lijden verlossen, het is tenslotte kerstquote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dank je, een normaal antwoord.
Mag ik daarbij opmerken dat de WEEKLY SHOUNEN JUMP elke 7 dagen uitkomt.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ze hebben pauzes soms.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag ik daarbij opmerken dat de WEEKLY SHOUNEN JUMP elke 7 dagen uitkomt.
PS: Tekenfilmstrips zijn voor kinderen.
Toch ben ik erg benieuwd waar je het leest. Download je iedere week van een officiele site, of een fansub? Ik wil hem ook wel lezen namelijk. Ik heb er 2 hier liggen van dit jaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik DM het wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toch ben ik erg benieuwd waar je het leest. Download je iedere week van een officiele site, of een fansub? Ik wil hem ook wel lezen namelijk. Ik heb er 2 hier liggen van dit jaar.
quote:
Thanks... Ik dacht dat je het boek bedoelde wat wekelijks uitkomt. Die zoek ik namelijkquote:
Hier kan je het boek lezen: http://www.viz.com/apps?rd=vmquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toei_Companyquote:Op donderdag 27 december 2012 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Weet iemand van jullie trouwens van welke studio / distributeur dit logo is?
[ afbeelding ]
[edit]
Ah, ik ben er al achter. Dit is het logo van Toei.
Dit de volledige eerste aflevering?quote:
jaquote:Op donderdag 27 december 2012 11:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit de volledige eerste aflevering?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat ook echt op MALhttp://myanimelist.net/anime/16774/Inferno_Cop
:')
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat ook echt op MALhttp://myanimelist.net/anime/16774/Inferno_Cop
quote:Perhaps MAL's rating systems should changed, instead of being out of 10, it would be out of Inferno Cop, for example:
Clannad ~After Story~ 10/Inferno Cop
Of course it would be impossible to give a show the full Inferno Cop/Inferno Cop, as nothing can equal perfection, except Inferno Cop, obviously. So to stop trolls from trying to give their favourites the full score it would be locked out, unless they were rating Inferno Cop, then the full score would become available.Helemaal super.
quote:Op donderdag 27 december 2012 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]De maker van dat plaatje heeft furry verkeerd gespeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat ook echt op MALhttp://myanimelist.net/anime/16774/Inferno_Cop
“An interesting thing is a good thing.”
Heb een groot deel van de manga gelezen en de eerste paar afleveringen gezien. Bij de critici viel het niet goed maar op Toonami schijnt het vrij populair te zijn. Ik stootte me vooral aan de censuurschaduwen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt niemand die deadman wonderland heeft gezien?
Echt een idioot concept
Het is nu al zó over de top dat ik het ook met die bril op ga kijken. Ik snap echt wel dat de 'critici' (wie dat dan ook mogen zijn) het kut vinden, met zulke idiote capriolen en het constant overleven van de (best wel irritante) hoofdpersoon is het veel te moeilijk om je in de hoofdpersoon te verplaatsen. Maar dat ga ik dus ook niet doen. Gewoon genieten van het concept wat geniaal isquote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb een groot deel van de manga gelezen en de eerste paar afleveringen gezien. Bij de critici viel het niet goed maar op Toonami schijnt het vrij populair te zijn. Ik stootte me vooral aan de censuurschaduwen.
Ik vind het wel een fascinerende serie hoewel de laatste paar hoofdstukken die ik gelezen heb last hadden van een te sterke te zeurderige hoofdpersoon, ja dat gaat samen en ja het is vreselijk.
SPOILER: ep 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8/10 want prima vermaak.Helemaal super.
Jawel, ik heb het gezien. Zo spannend is het niet. Eigenlijk vond ik er niet echt heel veel aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt een idioot concept
Idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Laatste aflevering van Btooom gezien. Best een prima aflevering als je alle afleveringen die er voor kwamen vergeet. Maar niet iets wat me achterlaat met honger naar meer.
Mooi, elke dag behalve dinsdag airende animes die ik volgquote:
als het veel.meer dan 12 episodes zou hebben zou ik hem wel skippenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het gezien. Zo spannend is het niet. Eigenlijk vond ik er niet echt heel veel aan.
Jup. Ze tellen door in de nacht.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:49 schreef Kyubey het volgende:
Wednesday
Tamako Market
24:30 MX (1/9)
Wat wordt hiermee bedoeld? Donderdag om 1 uur `s ochtends?
Je loopt achter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt een idioot concept
Sja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kan IEMAND mij uitleggen WAAROM the piece of shit that is K, een 2e seizoen krijgt, maar BTOOOM! niet?
http://www.animenewsnetwo(...)ets-sequel-green-lit
Complete bullshit, K was alleen visual porn, of heb ik nou het hele verhaal gemist?quote:
Stelletje Elevens daar in Nippon, allemaal voor die NekoNeko fanservicequote:Op vrijdag 28 december 2012 00:08 schreef Qunix het volgende:
Ik ken het niet en volgens paar websites ook niets aan.
Het geldt voor meer anime... Waarom de ene wel S2 krijgt en de ander niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |