SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Helemaal super.
Eerste die ze zal droppen is Tamako marketquote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TT!Deze faalt nog harder dan mijn K! K? K! tt
Anyhow, wat ga je volgend seizoen kijken Kyubey? Eigenlijk is het een moe-seizoen met shitloads aan fanservice dus ik denk dat je alles halverwege gaat droppen.
Hoe kun je nu DAK zijn en niet houden van Tamako Market?quote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste die ze zal droppen is Tamako market
Ik hoop het niet, verwacht er veel vanquote:Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste die ze zal droppen is Tamako market
DAK:quote:Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
DAK? Zeker iets gemist in de periode dat ik toetsweek had
Tamako Market ga ik niet eens aan beginnen, ik ga de hele kerstvakantie lekker gamen en met oudjaarsdag gaan we een feestje bouwen met bier, oliebollen en carbid schieten.
Boku wa Tomodachi ga Sukunai kijk ik wel naar uit, S1 is wel leuq.
Godnondejuquote:Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
DAK:
Deutsche Afrika Korps Dakgoot Arashimashou Klipnap moe club
Ik heb 't vooralsnog niet gezien.quote:
Naar bed? Volgens mij ga jij eerst even alle episodes kijken van Zetsuen no Tempest, dan ga ik ondertussen even Shitsekai Yaoi/Yuri kijkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb 't vooralsnog niet gezien.
Nu ga ik naar bed. Misschien krijg ik weer een droom met een K-98 erin
Nein. Ben moe. Sorryquote:Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naar bed? Volgens mij ga jij eerst even alle episodes kijken van Zetsuen no Tempest, dan ga ik ondertussen even Shitsekai Yaoi/Yuri kijken
Leuke thread was dat he?quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze laat ik maar hier achter nu de slaapzak induiken gr gr
[ afbeelding ]
Maar Silica's aflevering was de beste aflevering. Lucy, Himiko en Sugo mogen van mijn part dood (Himiko het liefst zo wreed mogelijk). Hoe je Hachikuji kunt haten gaat me te boven.quote:Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze verdient het, het *** stuk vreten. Dat ze samen met Silica (SOA), Sugu (SOA), Himiko (Btooom), Wanko, (Sankarea) Nagisa (Clannad), Chiyuri (Accel), Lucy (Elfen Lied), Hachikuji (-monogatari) en Dekomori (death) op de brandstapel gezet moge worden.
Oh wacht, heb ik inmiddels ieders waifu beledigd?
Irritant kutkind.quote:Op zondag 23 december 2012 00:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze laat ik maar hier achter nu de slaapzak induiken gr gr
[ afbeelding ]
Bespotten? Echt? Ik dacht dat het juist clichés gebruiktequote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar Silica's aflevering was de beste aflevering. Lucy, Himiko en Sugo mogen van mijn part dood (Himiko het liefst zo wreed mogelijk). Hoe je Hachikuji kunt haten gaat me te boven.
En Chiyuru is eigenlijk best wel grappig als je een paar hentai gezien hebt (en als ze niet bezig is een ongelofelijke matennaaier te zijn). Ik weet zeker dat zij, en de beste delen van Accel World een aantal in hentai veelgebruikte clichés bespotten.
ik geef gelijk toe dat het een jaar of 5 minimaal is sinds ik de serie gezien heb, wellicht veranderd mijn mening nog als ik em opnieuw kijkquote:Op zondag 23 december 2012 05:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Etta vond ik juist irritant maar Triela is een van mijn favoriete personages ooit.
Succes met episode 11.quote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben over de helft an Another
Soms mag er wel wat vaart in.. sommige scenes zijn niet per se nodig. Das mijn enige klacht
Voor de rest is het
Denkd at ik em vanavond wel afkrijg
Cquote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Easymodo het volgende:
Binbougami ga! is echt een geweldige serie. Wat mij betreft, de beste serie van het jaar.
Yuru Yuri S2quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef Easymodo het volgende:
Binbougami ga! is echt een geweldige serie. Wat mij betreft, de beste serie van het jaar.
Misschien een beetje kort. Characters als Nibutani en Kumin hadden na 5 episodes eigenlijk geen betekenis meer. Ze waren er eigenlijk gewoon.quote:
Lesbians.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 13:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Misschien een beetje kort. Characters als Nibutani en Kumin hadden na 5 episodes eigenlijk geen betekenis meer. Ze waren er eigenlijk gewoon.
[..]
Lesbians.
Hallo Robin!quote:Op zondag 23 december 2012 13:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dark NERV master zal je aan zijn zwaard rijgen.
De dader als inquote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes met episode 11.
Wie denk je dat de dader is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De dader als inJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik had het fout)
Helemaal super.
Ik weet het niet, het kan iedereen zijnquote:Op zondag 23 december 2012 13:52 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zeg niets
(ik had het fout)
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het kan iedereen zijnBehalve de mensen die al dood zijn.
Was dat niet Kyuubey? :3quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes met episode 11.
Wie denk je dat de dader is?
quote:Op zondag 23 december 2012 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand weet, niemand weet, hoe de Another heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor wel hoe je de laatste twee afleveringen vond
Straks de 10e post van de 12 Days of Anime(es)! Deze laatste drie dagen zijn mijn absolute favoriete momenten!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dan heb je toch geen levenquote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik dacht dat je een soort 30 day challenge deed
[ afbeelding ]
LE LENNY FACE XDDDquote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Durf je het niet aan ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
Dude, wat? Dan moet je écht verder niets te doen hebben!quote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik dacht dat je een soort 30 day challenge deed
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Durf je het niet aan ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
Jongens, niet hier alstublieftquote:
Sword Art Onlinequote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben nu overigens wel geneigd om een lijstje te maken voor áls ik ooit zoiets zou doen.
En ik moet nog steeds een lijst maken voor dingen die ik wil kijken tijdens mijn marathon in de eerste week van het nieuwe jaar. Nog suggesties iemand?
Dan moet je wel boku no pico uitzittenquote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dude, wat? Dan moet je écht verder niets te doen hebben!
Nee, dat van mij is iets minder tijdrovend. Hoewel ik die *** wel leuk vind. Puur en alleen omdat het nogal wat tijd scheelt. Plus dan moet je wel een heul slechte serie hebben.
Heb je een MAL?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben nu overigens wel geneigd om een lijstje te maken voor áls ik ooit zoiets zou doen.
En ik moet nog steeds een lijst maken voor dingen die ik wil kijken tijdens mijn marathon in de eerste week van het nieuwe jaar. Nog suggesties iemand?
Akira?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Die schijnt echt heeeeeeeel saai te zijnquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Ghost in the Shell de 1995 versie?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
Tis ook heel anders dan je dagelijkse pak hem beet shounen anime.quote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die schijnt echt heeeeeeeel saai te zijn
Gintama. Beetje dezelfde humor als Binbougami, maar dan nog veel leuker. Het begin is wel wat minder, maar het zijn dan ook ruim 250 afleveirngen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef .Cake. het volgende:
hij is denk ik 2deep5mequote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tis ook heel anders dan je dagelijkse pak hem beet shounen anime.
Staat enorm hoog op de MAL toplijst, de 2e serie staat zelfs op nummer 1.quote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gintama. Beetje dezelfde humor als Binbougami, maar dan nog veel leuker. Het begin is wel wat minder, maar het zijn dan ook ruim 250 afleveirngen.
Klinkt goed, mag ik mee kijken met die marathon?quote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
Marathonmeetquote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed, mag ik mee kijken met die marathon?
K-On The movie staat nogal incorrect in dat lijstjequote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
Oh, dat hebben we een keer gedaan met een groepje. De eerste aflevering van alle anime van het seizoen. Bijna de helft werd gewoon halverwege overgeslagen, omdat het bagger was.quote:
Jep. Staat in de OP, maar zal m ook wel ff geven. Hiero.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je een MAL?
Akira en GitS heb ik alles al van gezien. K-ON! film staat al op de lijstquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Akira?
Darker than black?
K-On The movie?
Serial expirements lain?
Baccano?
JA! Erg leuk!quote:
Binbougami ga! is geweldig! Niet de beste serie van 2012 maar ik heb me zeker wel de ballen uit mijn broek gelachen bij tijdenquote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gintama. Beetje dezelfde humor als Binbougami, maar dan nog veel leuker. Het begin is wel wat minder, maar het zijn dan ook ruim 250 afleveirngen.
Welk seizoen was dat?quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we een keer gedaan met een groepje. De eerste aflevering van alle anime van het seizoen. Bijna de helft werd gewoon halverwege overgeslagen, omdat het bagger was.
hehe das wel een leuk ideequote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we een keer gedaan met een groepje. De eerste aflevering van alle anime van het seizoen. Bijna de helft werd gewoon halverwege overgeslagen, omdat het bagger was.
Wat van animes kijk jij danquote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klinkt goed, mag ik mee kijken met die marathon?
Vind hem wel de beste serie van het jaarquote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
Binbougami ga! is geweldig! Niet de beste serie van 2012 maar ik heb me zeker wel de ballen uit mijn broek gelachen bij tijden
Dit seizoen:quote:
Uiteindelijk heb ik K gedropped.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
First impressions anime dit seizoen:
- Aikatsu!: Dropped, wtf happened here?
- Chou Soku Henkei Gyrozetter: Dropped, voor kinderen
- Kami-sama Hajimemashita: dropped, saai.
- Teekyuu: Dropped, meh.
- Monsuno: Dropped, Kinderserie
- Litchi De Hikari Club: dropped, what the hell?
- Magi: Dropped, generic shonen in het midden oosten.
- Wooser no Sono Higurashi: dropped, for kids
- Chiisana Oji-san: 0/10 What the hell?!
- Girls und Panzer: 5/10, saai
- Shinsekai Yori: 6/10, saai
- Busou Shinki: 6/10, moe mini robots, beetje strike witches
- Code: Breaker: 6/10, nothing special.
- Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne!:6/10, Imouto harem serie.
- Ixion Saga: Dimension Transfer: 7/10, leuke parodie op SAO.
- Robotics;Notes: 7/10, kan beter worden.
- Suki-tte Ii na yo. 7/10, leuke shoujo
- Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster: 7/10, waren wel leuke momenten, voor de rest nogal generiek.
- Sakurasou no Pet na Kanojo: 7.5/10, Gekke anime, was wel vermakelijk
- Btooom!: 8/10, beetje mix tussen SAO en Battle Royale
- JoJo no Kimyou na Bouken (2012): 8/10, alleen voor de liefhebbers
- Little Busters!: 8/10, had wel wat humor, heeft verder potentie.
- Psycho-pass: 9/10: Goed plot.
Ga ik volgen:
- Chuunibyou demo Koi ga Shitai!: 8/10, meisje is leuk
- Tonari no Kaibutsu-kun: 8/10, nog leukere shoujo
- K: 9/10: Stijvol en interessant plot.
Anderen hadden ongeveer dezelfde mening, alleen vonden ze Jojo shit en Shinsekai Yori geweldig.
Shinsekai Yori is niet saai. Je moet er wel van houden.quote:Op zondag 23 december 2012 15:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Vind hem wel de beste serie van het jaar. Welke vond jij de beste dan?
[..]
Dit seizoen:
[..]
Uiteindelijk heb ik K gedropped.
Nee, was dit seizoen voor het eerst. Dit werd gewoon door iemand bij zijn thuis georganiseerd. Doet hij trouwens elk seizoen, maar dit seizoen wou ik wel meekijken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jij kijkt sowieso van elke nieuwe serie de eerste episode?
Ik heb alleen de eerste episode gezien, maar ik vond het nogal traag gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori is niet saai. Je moet er wel van houden.
Wel veel yuri inmiddels.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Upcoming, Hunter X Hunter: pantom rouge (film) in Januari
Ik moet hem nog zien, maar de film wordt tof!quote:Op zondag 23 december 2012 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuw verhaal, over de 4e spider oehhh
Naja, eigenlijk net als Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster een verborgen parel.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Shinsekai Yori is niet saai. Je moet er wel van houden.
Wel veel yuri inmiddels.
Ik ga hem kijken met fellow hxh volgersquote:Op zondag 23 december 2012 15:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien, maar de film wordt tof!
I know right?!quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef Kyubey het volgende:
Waarom heb ik Ano Natsu de Matteru ongeveer een jaar uitgesteld om te kijken? Het is hardstikke leuk!
Ik vond Psycho Pass het beste van het jaar. Helaas nog niet geeindigt dus kan nog tegen vallen maar het plot van PP is erg goed. Enige was me tegenviel is de "censuur". Laatste eps die moord op die meid had wel wat grafischer gemogenquote:Op zondag 23 december 2012 17:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
I know right?!
Als antwoord wat ik de beste van dit jaar vond: Fate/Zero
Ach behalve bij hentai kun je daar niet meer omheenquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vond Psycho Pass het beste van het jaar. Helaas nog niet geeindigt dus kan nog tegen vallen maar het plot van PP is erg goed. Enige was me tegenviel is de "censuur". Laatste eps die moord op die meid had wel wat grafischer gemogen
F/0 was goed maar viel ook een beetje tegen qua plot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |