abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120652624
TS is 18 jaar en zit in zijn laatste jaar van het VWO, 6VWO dus.

TS heeft om onbekende redenen tot op heden nog geen partner gehad, laat staan een scharrel of een one night stand. Het is geen druk dat zich afspeelt rondom mij, maar meer van mij. De drang naar een vriendin wordt steeds heftiger of een scharrel/one night stand. Voor mensen die zeggen dat het nog niet te laat is: TS heeft ook sexuele behoeftes en heeft ook een hoge libido.

Zelf ben ik geen drinker en dus lijkt uitgaan lastig voor mij met vrienden, aangezien ik niet van uitgaan hou en ik dit ook niet zal veranderen. Echter denk ik toch dat het mogelijk is om op een ander manier in contact te komen met de dames. Het lijkt me niet zo vreselijk als je wat anders drinkt dan "drank". Ik heb ook liever een kroeg met een gezellige sfeer of cafe dan een disco. Maar goed, voordat ik te veel illusies ontwikkel, moet ik eerst meisjes zien te vinden om in contact mee te komen, aangezien ik geen één meisje hebt binnen mijn vriendenkring, wat ook redelijk klein is. (TS houdt liever van kleine vriendengroep, maar wel goede vrienden dan veel vrienden en slechte vrienden)

Overigens zie ik overal waar ik heenga vele schoonheden rondlopen waar ik graag in contact mee wil komen, maar het lijkt me veij wanhopig om zomaar op straat op een meisje af te stappen.

Op mijn school lijken de meisjes zich ook niet echt volwassen te gedragen, alsof ze nog steeds stil zijn blijven staan met het " jongen vindt meisje leuk" en dan moet het allemaal via likes via de zogenaamde facebook. En fatsoenlijk contact lijkt dus nauwelijks haalbaar, omdat op de middelbare school waar ik studeer het nog kinderachtig werkt qua jongens-meisjes verhoudingen en iedereen met zijn of haar mobiel bezig is dan de omringende mensen.

Misschien een al te lange verhaal. Maar TS is ten alle tijden radeloos op dit moment en ik ben bij mijn laatste hulplijn terecht gekomen: FOK!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij het licht laten zien.

Sport helpt niet of een vereniging dus laten we dat overslaan. Heb deze genoemde mogelijkheden al uitgevoerd.
pi_120653364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Socializer het volgende:
TS is 18 jaar en zit in zijn laatste jaar van het VWO, 6VWO dus.

TS heeft om onbekende redenen tot op heden nog geen partner gehad, laat staan een scharrel of een one night stand. Het is geen druk dat zich afspeelt rondom mij, maar meer van mij. De drang naar een vriendin wordt steeds heftiger of een scharrel/one night stand. Voor mensen die zeggen dat het nog niet te laat is: TS heeft ook sexuele behoeftes en heeft ook een hoge libido.

Zelf ben ik geen drinker en dus lijkt uitgaan lastig voor mij met vrienden, aangezien ik niet van uitgaan hou en ik dit ook niet zal veranderen. Echter denk ik toch dat het mogelijk is om op een ander manier in contact te komen met de dames. Het lijkt me niet zo vreselijk als je wat anders drinkt dan "drank". Ik heb ook liever een kroeg met een gezellige sfeer of cafe dan een disco. Maar goed, voordat ik te veel illusies ontwikkel, moet ik eerst meisjes zien te vinden om in contact mee te komen, aangezien ik geen één meisje hebt binnen mijn vriendenkring, wat ook redelijk klein is. (TS houdt liever van kleine vriendengroep, maar wel goede vrienden dan veel vrienden en slechte vrienden)

Overigens zie ik overal waar ik heenga vele schoonheden rondlopen waar ik graag in contact mee wil komen, maar het lijkt me veij wanhopig om zomaar op straat op een meisje af te stappen.

Op mijn school lijken de meisjes zich ook niet echt volwassen te gedragen, alsof ze nog steeds stil zijn blijven staan met het " jongen vindt meisje leuk" en dan moet het allemaal via likes via de zogenaamde facebook. En fatsoenlijk contact lijkt dus nauwelijks haalbaar, omdat op de middelbare school waar ik studeer het nog kinderachtig werkt qua jongens-meisjes verhoudingen en iedereen met zijn of haar mobiel bezig is dan de omringende mensen.

Misschien een al te lange verhaal. Maar TS is ten alle tijden radeloos op dit moment en ik ben bij mijn laatste hulplijn terecht gekomen: FOK!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij het licht laten zien.

Sport helpt niet of een vereniging dus laten we dat overslaan. Heb deze genoemde mogelijkheden al uitgevoerd.
Klinkt als

1)hoge eisen voor een 1e scharrel
2)je bent aan het forceren

Mijn advies zou zijn, probeer juist eerst wat aan te klampen bij de mindere goden op school. Probeer meer in contact te komen met dames die niet direct de beauty queen hoeven te zijn. Zien andere dames je daar mee praten kom je vanzelf in hun 'groepje' terecht. Dan kun je gemakkelijker een gesprek starten .. en dan .. bingo!

Forceren? .. niet doen, als je nog geen ervaring hebt en je gaat op die leeftijd blauwtjes lopen gaat je zelf verzekerdheid alleen maar naar beneden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:39:00 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120653370
Hou om te beginnen eens op met over jezelf te praten in de derde persoon :X

En verder: zoek een hobby ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120653438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klinkt als

1)hoge eisen voor een 1e scharrel
2)je bent aan het forceren

Mijn advies zou zijn, probeer juist eerst wat aan te klampen bij de mindere goden op school. Probeer meer in contact te komen met dames die niet direct de beauty queen hoeven te zijn. Zien andere dames je daar mee praten kom je vanzelf in hun 'groepje' terecht. Dan kun je gemakkelijker een gesprek starten .. en dan .. bingo!

Forceren? .. niet doen, als je nog geen ervaring hebt en je gaat op die leeftijd blauwtjes lopen gaat je zelf verzekerdheid alleen maar naar beneden.
Is al gebeurd op miin huidige plek waar ik studeer. Vandaar dat het buiten de studieplek moet zijn.
pi_120653540
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Socializer het volgende:

[..]

Is al gebeurd op miin huidige plek waar ik studeer. Vandaar dat het buiten de studieplek moet zijn.
Je kunt het ook bij andere studiegenoten proberen of op een dame aflopen qua studie waar je denkt je kansen beter bij zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_120653652
De middelbare school waar je studeert? Wat is het nou, zit je op de middelbare school of studeer je?
(Edit: middelbare school zie ik. Heet dat nu ook al studeren?)
Voor de rest ben ik het eens met sitting_elfling :). En waarom niet je eigen school? Ga eens naast een meisje zitten in de lunchpauze en vraag hoe d'r dag is ofzo. Gewoon wat ervaring in met meisjes praten kan nooit kwaad.
pi_120653696
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef vlindertje89 het volgende:
De middelbare school waar je studeert? Wat is het nou, zit je op de middelbare school of studeer je?
Voor de rest ben ik het eens met sitting_elfling :)
Middelbare.
pi_120653712
Om er maar eens cliché tussendoor te gooien: wacht tot er iets op je pad komt. Je kan de liefde niet forceren, de klik moet er zijn, dan pas kan er een leuke relatie ontstaan ;-)
Probeer anders eens in de klas een leuk praatje (niks geforceerd, gewoon een beetje koetjes en kalfjes) en zo kun je mensen, dus ook leuke meiden, vanzelf beter leren kennen. Daarna kan je eventueel gaan daten etc. etc.

Als je echt een te hoog libido hebt, ga dan meer fappen of naar de meiden van lichte zeden
pi_120653879
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je kunt het ook bij andere studiegenoten proberen of op een dame aflopen qua studie waar je denkt je kansen beter bij zijn.
Zomaar uit het niets ? Kan niet. Ik heb het bij vele meisjes geprobeerd vandaar dat het dus op het voortgezet onderwijs niet meer gaat.. niks meer over.
pi_120653962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef christiman het volgende:
Om er maar eens cliché tussendoor te gooien: wacht tot er iets op je pad komt. Je kan de liefde niet forceren, de klik moet er zijn, dan pas kan er een leuke relatie ontstaan ;-)
Probeer anders eens in de klas een leuk praatje (niks geforceerd, gewoon een beetje koetjes en kalfjes) en zo kun je mensen, dus ook leuke meiden, vanzelf beter leren kennen. Daarna kan je eventueel gaan daten etc. etc.

Als je echt een te hoog libido hebt, ga dan meer fappen of naar de meiden van lichte zeden
Hoe komt er iets op mijn pad als ik niet uitga en geen meisjes in mijn vriendenkring heb? Ik zal trouwens niet uitgaan. Heb een aantal redenen wat ik liever niet op internet wil verspreiden.
pi_120653990
Gewoon de hoeren ^O^
Cindy De Vuyst
pi_120654056
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Socializer het volgende:

[..]

Hoe komt er iets op mijn pad als ik niet uitga en geen meisjes in mijn vriendenkring heb? Ik zal trouwens niet uitgaan. Heb een aantal redenen wat ik liever niet op internet wil verspreiden.
Hou je ogen open en wees flexibiel. Er is vaak niet veel nodig om een leuk gesprek te beginnen met een meisje. Zo kan je beginnen met iets op te bouwen wat uiteindelijk een relatie kan worden ;-)
pi_120654225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef christiman het volgende:

[..]

Hou je ogen open en wees flexibiel. Er is vaak niet veel nodig om een leuk gesprek te beginnen met een meisje. Zo kan je beginnen met iets op te bouwen wat uiteindelijk een relatie kan worden ;-)
Ja maar waar moet ik dan zijn? Ik kan moeilijk op straat meisjes aanspreken wanhopig? En wat moet ik dan doen?
  zondag 23 december 2012 @ 00:02:17 #14
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120654442
Oh Gos, al 18 en nog steeds geen vriendin? Waar gaat het heen met deze wereld...

Er is dus geen man overboord, wordt er gewoon een beetje proactief relaxt in en dan komt het allemaal goed.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  zondag 23 december 2012 @ 00:03:37 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120654498
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Socializer het volgende:

[..]

Ja maar waar moet ik dan zijn? Ik kan moeilijk op straat meisjes aanspreken wanhopig? En wat moet ik dan doen?
Ok, je wil ze niet op school aanspreken, niet op het werk, niet op een vereniging of bij een sportclub. Je wil niet uitgaan en ook niet iemand op straat aanspreken.... Via sites als Facebook is ook "not done" volgens jou.

Ze moet dus bij je komen aanbellen???
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120654550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, je wil ze niet op school aanspreken, niet op een vereniging of bij een sportclub. Je wil niet uitgaan en ook niet iemand op straat aanspreken....

Ho ho wacht even! Je vergeet facebook. Ook géén facebook!
  zondag 23 december 2012 @ 00:05:39 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120654609
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef erikkll het volgende:

[..]

:@ Mijn welgemeende excuses, ik zal het meteen rechtzetten :Y
:P
pi_120654618
Vrouwen ruiken wanhoop op 10 meter afstand en het is geen aantrekkelijke eigenschap. ;) Fixeer je niet zo op een vriendin krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 23 december 2012 @ 00:06:33 #19
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120654654
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef trovey het volgende:
Vrouwen ruiken wanhoop op 10 meter afstand en het is geen aantrekkelijke eigenschap. ;) Fixeer je niet zo op een vriendin krijgen.
Hoe ruikt dat?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120654664
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:@ Mijn welgemeende excuses, ik zal het meteen rechtzetten :Y
:P
:D
pi_120654677
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hoe ruikt dat?
Naar wanhoop....een beetje zuur. :+
Optimist tot in de kist
pi_120654750
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, je wil ze niet op school aanspreken, niet op het werk, niet op een vereniging of bij een sportclub. Je wil niet uitgaan en ook niet iemand op straat aanspreken....

Op straat wil ik wel. Daar was ik niet op tegen. Maar de vraag is of dat niet wanhopig is en wat
ik dan moet zeggen of doen, want ik kan moeilijk zomaar hun tel.nmr vragen.

Ik werk op dit moment niet en op school heb ik al bijna alle dames geprobeerd maar gefaald.
pi_120654753
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef trovey het volgende:
Lijkt me echt onzin dat ze dat "ruiken"
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120654768
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef erikkll het volgende:

[..]

Wel facebook maar wat doen ermee?
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 00:09:51 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120654805
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Geloof me, je hebt het als vrouw gauw genoeg door :')
Fuck the EBU.
  zondag 23 december 2012 @ 00:10:02 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120654815
quote:

[..]

Ze ruiken het ook niet, ze lezen het af aan zijn gedrag ;)
pi_120654818
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Socializer het volgende:

[..]

Op straat wil ik wel. Daar was ik niet op tegen. Maar de vraag is of dat niet wanhopig is en wat
ik dan moet zeggen of doen, want ik kan moeilijk zomaar hun tel.nmr vragen.

Ik werk op dit moment niet en op school heb ik al bijna alle dames geprobeerd maar gefaald.
Op straat is kansloos ja en als je bij álle meisjes op school faalt doe je iets verkeerd.
pi_120654823
quote:

[..]

Niet letterlijk... hij bedoelt "aanvoelen"
  zondag 23 december 2012 @ 00:11:06 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120654861
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef Socializer het volgende:

[..]

Niet letterlijk... hij zij bedoelt "aanvoelen"
pi_120654877
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef erikkll het volgende:

[..]

Op straat is kansloos ja en als je bij álle meisjes op school faalt doe je iets verkeerd.
Niet daadwerkelijk falen maar of ze hebben klaarblijkelijk geen interesse lijkt mij en na het toevoegen op social media doe ik er ook niks mee. Op school vind ik het ook niet zo fijn.
pi_120654911
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef Socializer het volgende:

[..]

Niet letterlijk... hij bedoelt "aanvoelen"
No shit Sherlock :')
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 00:12:44 #32
288245 crew  Moira
pi_120654943
TS, als ik jou was zou ik het loslaten.
Nu zo wanhopig op zoek zijn stoot alleen maar vrouwen van je af op het moment dat je daar contact mee probeert te leggen.
Niet goed voor je ego en je schiet er verder niks mee op, want je hebt nog steeds geen chick.

Wees gewoon even blij met dat je niemand hebt, geen gezeik aan je kop, geen ruzies, geen pijnlijke moeilijkdoenerij met gevoelens. Gewoon jij en je rechterhand. Ondertussen natuurlijk wel opengesteld blijven voor de buitenwereld, en gauw genoeg komt er op die manier vanzelf iemand op je pad, denk ik zo :) Zolang je zo wanhopig vastgeklampt zit aan het idee van "hoi, jij hebt tieten, ik moet met je praten, want ik zie jou als potentiele sekspartner" lopen vrouwen waarschijnlijk gelijk al met een grote boog om je heen.
Fuck the EBU.
pi_120654969
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Omdat?
  zondag 23 december 2012 @ 00:13:41 #34
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120654990
Daar kom je inderdaad snel genoeg achter, en dat is ronduit zuur.

En andersom is dat net zo, een wanhopige vrouw ruik je ook van een kilometer afstand.
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 00:13:59 #35
288245 crew  Moira
pi_120655004
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat wanhopige mannen een bepaalde uitstraling hebben jegens vrouwspersonen, en dat merken wij gewoon op :)
Fuck the EBU.
  zondag 23 december 2012 @ 00:14:03 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655007
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe en wat, en hoe letterlijk je "op straat" ziet. Je kunt bijv een praatje aanknopen als de trein weer eens te laat is, of de bus niet gekomen of dat ze haar tas heeft laten vallen, of dat ze (bijna) valt door gladheid of dat soort zaken.. Als er dus een "aanleiding" gevonden kan worden ;)

Denk niet dat daar veel dates uit komen, maar je weet maar nooit en je "oefent" iig op meiden aanspreken ;)
pi_120655018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Socializer het volgende:

Hier zeg je toch: geen facebook.

Overigens: wat is er mis met 'jongen vindt meisje leuk'-gedrag? Op wat voor manier verwacht je dat het later volwassener zal zijn? Je leert iemand kennen, je praat er wat mee, je liket haar foto's op facebook :P, je gaat eens daten en de rest volgt vanzelf. Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde mbt facebook, overigens :P

Zo heel veel anders gaat het dus volgens mij niet? Op de middelbare school ga je toch ook gewoon gezellig met een leuk meisje naar de bioscoop of iets drinken?
  zondag 23 december 2012 @ 00:14:25 #38
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120655028
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Moira. het volgende:

Wees gewoon even blij met dat je niemand hebt, geen gezeik aan je kop, geen ruzies, geen pijnlijke moeilijkdoenrij met gevoelens. Gewoon jij en je rechterhand.
_O-
pi_120655065
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe en wat, en hoe letterlijk je "op straat" ziet. Je kunt bijv een praatje aanknopen als de trein weer eens te laat is, of de bus niet gekomen of dat ze haar tas heeft alter vallen, of dat ze (bijna) valt door gladheid of dat soort zaken.. Als er dus een "aanleiding" gevonden kan worden ;)

Denk niet dat daar veel dates uit komen, maar je weet maar nooit en je "oefent" iig op meiden aanspreken ;)
Oh, ik denk dat dát juist wel weer goed zou kunnen zijn misschien. Als er een aanleiding is, is het niet awkward. Maar da's inderdaad niet wat ik verstond onder 'op straat' :P
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 00:15:25 #40
288245 crew  Moira
pi_120655081
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

_O-
Ja, 't is wel zo hoor :P
Op het moment dat je daar vrede mee sluit en blij bent met wat je hebt (het negatieve omzet in iets positiefs), en op die manier gelukkig en zelfverzekerd bent, dan komt er gauw genoeg iemand op je pad. En dan gaat alles als vanzelf :)
Fuck the EBU.
pi_120655173
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hier zeg je toch: geen facebook.

Overigens: wat is er mis met 'jongen vindt meisje leuk'-gedrag? Op wat voor manier verwacht je dat het later volwassener zal zijn? Je leert iemand kennen, je praat er wat mee, je liket haar foto's op facebook :P, je gaat eens daten en de rest volgt vanzelf. Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde mbt facebook, overigens :P

Zo heel veel anders gaat het dus volgens mij niet? Op de middelbare school ga je toch ook gewoon gezellig met een leuk meisje naar de bioscoop of iets drinken?
Daar geef ik je gelijk in. Weet gewoon niet wat ik moet uitvoeren etc.. na het toevoegen op de betreffende social media. Want de betreffende dames heb ik bv. alleen op school gezien en misschien kennen ze me geen eens, want ik heb hun nooit gesproken.
pi_120655186
quote:

[..]

Vrouwen merken wel of iemand wanhopig is, andersom geldt dat trouwens ook. ;) Mensen beginnen b.v. dan te snel over dingen die er nog totaal niet toe doen op dat moment. :P
Optimist tot in de kist
pi_120655239
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef Socializer het volgende:

[..]

Daar geef ik je gelijk in. Weet gewoon niet wat ik moet uitvoeren etc.. na het toevoegen op de betreffende social media. Want de betreffende dames heb ik bv. alleen op school gezien en misschien kennen ze me geen eens, want ik heb hun nooit gesproken.
Dat lijkt me al een slecht begin he. Eerst maar eens gezellig in het echt praten. Je zit bij elkaar op school, er zijn zóveel gelegenheden om een gesprekje aan te knopen!
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:00 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655263
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:15 schreef erikkll het volgende:

[..]

Oh, ik denk dat dát juist wel weer goed zou kunnen zijn misschien. Als er een aanleiding is, is het niet awkward. Maar da's inderdaad niet wat ik verstond onder 'op straat' :P
Je moet een beetje creatief zijn op straat :P
Zo out of the blue op een leuk uitziend meisje afstappen en haar telefoonnummer vragen is vrij kansloos ja :D

Tenzij je ongelofelijk knap en/of beroemd bent misschien, dan maak je wel kans bij meiden van een jaar of 18 :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:01 #45
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120655265
De intentie van iemand die op zo'n manier bezig is met een relatie is ook een beetje raar. Een vriendin, omdat het verwacht wordt (door wie?) dat je op je 18e al alles hebt gezien. Voor de één komen dingen later dan voor de ander.

Als die intentie wordt "hey, dat is een leuke dame, daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten", dan is dat een veel aantrekkelijkere houding.
  zondag 23 december 2012 @ 00:19:13 #46
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_120655280
quote:

Dus? Ik heb zat vrouwen op Facebook die ik nog nooit in het echt heb gesproken of gezien. Maar die posten ook foto's, of updates etc. En dan kun je eens beginnen met daar een leuke comment op achter te laten, of eens iets van hen te liken.

Dan gaat het sneeuwbaleffect wel in werking treden.
pi_120655286
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dat lijkt me al een slecht begin he. Eerst maar eens gezellig in het echt praten. Je zit bij elkaar op school, er zijn zóveel gelegenheden om een gesprekje aan te knopen!
Ze zitten niet in mijn klas en totaal niet in mij vriendengroep of ergens in de pauze..
pi_120655287
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Vrouwen merken wel of iemand wanhopig is, andersom geldt dat trouwens ook. ;) Mensen beginnen b.v. dan te snel over dingen die er nog totaal niet toe doen op dat moment. :P
Andersom? Wanhopige vrouw? Die ben ik nog nooit tegengekomen :P Wel onzekere vrouwen. :P
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 00:19:43 #49
288245 crew  Moira
pi_120655299
quote:

[..]

Gewoon ophouden met proberen en de dingen vanzelf laten gaan.
Fuck the EBU.
pi_120655326
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef erikkll het volgende:

[..]

Andersom? Wanhopige vrouw? Die ben ik nog nooit tegengekomen :P Wel onzekere vrouwen. :P
Geen idee hoe oud je bent maar als je maar lang genoeg vrijgezel bent kom je ze wel tegen...meestal als je een tijdje in de dertig bent en de vrouw ook. :')
Optimist tot in de kist
pi_120655346
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Geen idee hoe oud je bent maar als je maar lang genoeg vrijgezel bent kom je ze wel tegen...meestal als je een tijdje in de dertig bent en de vrouw ook. :')
Over tien jaar krijg je de uitslag. :P
pi_120655379
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef erikkll het volgende:

[..]

Aha, je bent nog gewoon te jong dus. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:49 #53
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120655399
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:19 schreef erikkll het volgende:

[..]

Wanhopige vrouwen? Die bestaan zeker wel, eigen ervaring ;)
  zondag 23 december 2012 @ 00:21:57 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655410
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:20 schreef erikkll het volgende:

[..]

Moet je wel eerst zo lang vrijgezel blijven of het zo timen dat je het tegen die tijd bent :P
pi_120655432
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Aha, je bent nog gewoon te jong dus. :P
Nog geen eindje in de dertig nee. :P
pi_120655458
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Moet je wel eerst zo lang vrijgezel blijven of het zo timen dat je het tegen die tijd bent :P
Bindingsangst is my middle name dus wie weet :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:23:49 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef erikkll het volgende:

[..]

LOL, ik wacht in spanning af :D

(duurt wel lang trouwens, 10 jaar -O- )
pi_120655559
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef erikkll het volgende:

[..]

Weet je nu wat je te wachten staat. :P
Optimist tot in de kist
pi_120655567
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

LOL, ik wacht in spanning af :D

(duurt wel lang trouwens, 10 jaar -O- )
Ik zit al 9,5 jaar op fok dus no worries :P
pi_120655599
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Weet je nu wat je te wachten staat. :P
Ik zal zien wat ik kan doen. :P
pi_120655626
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik zal zien wat ik kan doen. :P
Ik hoor het wel een keer. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 23 december 2012 @ 00:26:39 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655664
Maar goed, maar gauw weer eens on topic..

TS, relax.. Je bent idd veel leuker als je uitstraalt dat je het wel prima vind om vrijgezel te zijn (is ook niet zo raar op jouw leeftijd) en je je zelf prima kunt vermaken zonder vriendin.. Gewoon leuke dingen doen met vrienden, af en toe eens uitgaan etc (ja dat wil je niet, maar dan ga naar een andere stad ofzo).
pi_120655686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik hoor het wel een keer. :')
Weet je wat, Ik zet een afspraak in mn agenda met de url van dit topic. Met een beetje mazzel heb ik tegen die tijd nog steeds een android versie 86 mobiel met mijn huidige agenda :P
pi_120655757
TS, waarom wil je eigenlijk niet uitgaan? Dat lijkt me op je 18e toch echt dé manier om een chicky te scoren :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:12 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655758
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:24 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik zit al 9,5 jaar op fok dus no worries :P
Ik echter niet ;)
  zondag 23 december 2012 @ 00:28:56 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120655798
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef erikkll het volgende:
TS, waarom wil je eigenlijk niet uitgaan? Dat lijkt me op je 18e toch echt dé manier om een chicky te scoren :P
Inderdaad. Zoals ik al zei: dan gaat TS toch gewoon naar een andere stad?
pi_120655879
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Inderdaad. Zoals ik al zei: dan gaat TS toch gewoon naar een andere stad?
Het hoeft toch niet persé met de stad te maken te hebben. Misschien houdt ie wel niet van harde muziek of heeft een trauma met betrekking tot dronken mensen. Ik probeer ook maar wat te verzinnen :7
  zondag 23 december 2012 @ 00:34:26 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120656107
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:30 schreef erikkll het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet persé met de stad te maken te hebben. Misschien houdt ie wel niet van harde muziek of heeft een trauma met betrekking tot dronken mensen. Ik probeer ook maar wat te verzinnen :7
Dat klopt, dat hoeft niet persé. Maar omdat TS daar geen info over geeft ga ik ook maar wat gissen ;)
Overigens hoef je ook helemaal niet naar een zaak waar de muziek loeihard staat of waar veel dronken mensen rondhangen (zoals een discotheek of club oid), al zal hij daar waarschijnlijk wel meer leeftijdgenoten aantreffen.. Maar er zijn ook meiden van zijn leeftijd die zoiets niet aantrekkelijk vinden hoor.. En dat is toch wat je zoekt uiteindelijk lijkt me: iemand waarmee je redelijk op één golflengte zit, en met gedeelde interesses
  zondag 23 december 2012 @ 00:36:36 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120656241
Al begin ik me af te vragen of dit niet gewoon een verkapt "ik ben nog maagd en wil eindelijk eens neuken"-topic is.. Vriendin is goed, scharrel is goed, one night stand is goed... Ergo: "ik wil van bil"
  zondag 23 december 2012 @ 02:49:42 #70
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_120660480
Ga naar de hoeren.
  zondag 23 december 2012 @ 05:03:24 #71
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_120661777
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al begin ik me af te vragen of dit niet gewoon een verkapt "ik ben nog maagd en wil eindelijk eens neuken"-topic is..
Natuurlijk is dat het :) .. TS is gewoon opzichtig aan het hengelen en denkt in zijn desperate naiviteit dat hij nu een DM krijgt van een meisje met een voorstel voor geyle nueckseks.
pi_120662703
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 05:03 schreef Perico het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat het :) .. TS is gewoon opzichtig aan het hengelen en denkt in zijn desperate naiviteit dat hij nu een DM krijgt van een meisje met een voorstel voor geyle nueckseks.
Natuurlijk is dat het NIET. Ik vroeg alleen on tips hoe ik het zou moeten aanpakken. En wat betreft uitgaan, ik vind het maar niks en ik ben geen drinker en ik ben ook niet van plan om iets tegen mijn zin te doen.
pi_120663798
Ik had hetzelfde gevoel als TS toen ik 18 was: mensen om mij heen kregen relaties (waarvan er nu inmiddels al weer veel totaal vernietigd zijn :') :P ) en ik had nooit echt contact met meisjes/vrouwen. In die tijd had ik daar ook 'problemen' mee, maar nu vier jaar later boeit het mij niks meer. Ik heb nog steeds geen vriendin gehad, maar het boeit mij ook niet meer. Als ik zie hoe moeilijk vrienden het hebben met hun relatie, dan ben ik blij dat ik gewoon alles kan doen wat ik wil en niet tot dingen 'verplicht' wordt door een relatie.

Kortom: je leert er mee omgaan en forceren heeft echt geen zin.
pi_120663840
Het woordje ''hopeloos'' zorgt ervoor dat je er geen zult vinden.

Laat 't los, ga leven...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 23 december 2012 @ 11:25:06 #75
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120664008
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:16 schreef QBay het volgende:
Ik had hetzelfde gevoel als TS toen ik 18 was: mensen om mij heen kregen relaties (waarvan er nu inmiddels al weer veel totaal vernietigd zijn :') :P ) en ik had nooit echt contact met meisjes/vrouwen. In die tijd had ik daar ook 'problemen' mee, maar nu vier jaar later boeit het mij niks meer. Ik heb nog steeds geen vriendin gehad, maar het boeit mij ook niet meer. Als ik zie hoe moeilijk vrienden het hebben met hun relatie, dan ben ik blij dat ik gewoon alles kan doen wat ik wil en niet tot dingen 'verplicht' wordt door een relatie.

Kortom: je leert er mee omgaan en forceren heeft echt geen zin.
Rare vriendengroep als dit echt zo is. Maar denk eerder dat jouw idee mis is. Ze praten misschien vooral over negatieve zaken van hun vriendin omdat dat soms meer opvalt en beter past in sommige vriendengroepen dan 'ze was zo lief voor me gister met de film e.d.'. Ze hebben de ervaring, er plezier aan gehad en ook de negatieve zaken meegemaakt. En ja vaak gaat dat uit als je nog maar 18 bent... maar hen hebben het wel gepresteert al. Als je het leuk hebt met je vriendin zijn er niet zoveel verplichtingen... het meeste doe je gewoon samen op een leuke manier... jij zou een dagje winkelen misschien zien als een verplichting omdat je het niet leuk vindt. Andere jongens zitten dan te denken van in wat voor mooie pakjes ze hun vriendin kunnen krijgen. Groot verschil in mindset en ervaring.
we dan
pi_120670390
Als je een beetje grappig kunt doen, durft en er niet geheel onaardig uit ziet kun je elke avond wel iemand vinden om te neuken. Begin eens met proberen en bouw op die manier je eigenwaarde en durf op. Je kunt nu ook niet te kieskeurig zijn.
pi_120673661
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Rare vriendengroep als dit echt zo is. Maar denk eerder dat jouw idee mis is. Ze praten misschien vooral over negatieve zaken van hun vriendin omdat dat soms meer opvalt en beter past in sommige vriendengroepen dan 'ze was zo lief voor me gister met de film e.d.'. Ze hebben de ervaring, er plezier aan gehad en ook de negatieve zaken meegemaakt. En ja vaak gaat dat uit als je nog maar 18 bent... maar hen hebben het wel gepresteert al. Als je het leuk hebt met je vriendin zijn er niet zoveel verplichtingen... het meeste doe je gewoon samen op een leuke manier... jij zou een dagje winkelen misschien zien als een verplichting omdat je het niet leuk vindt. Andere jongens zitten dan te denken van in wat voor mooie pakjes ze hun vriendin kunnen krijgen. Groot verschil in mindset en ervaring.
Het is echt zo helaas. Die 'vrienden' (inmiddels zijn veel verwaterd) waren elk weekend bij hun vriendin.

Ik denk dat een vriendin voor mij sowieso niks is. Ik ben graag alleen rustig thuis, lekker op de bank een boek lezen, lekker een film kijken, geen verplichtingen en het weekend is echt voor mij. Maar goed, dit topic gaat niet over mij :) .
  zondag 23 december 2012 @ 16:14:56 #78
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120673739
Ow zo ja echt die van 'onder de plak' vrienden die haast bang zijn om nog naar hun vrienden te gaan dus. Klote dan maar ja.
we dan
pi_120673817
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef Panzermaus het volgende:
Als je een beetje grappig kunt doen, durft en er niet geheel onaardig uit ziet kun je elke avond wel iemand vinden om te neuken. Begin eens met proberen en bouw op die manier je eigenwaarde en durf op. Je kunt nu ook niet te kieskeurig zijn.
Waar dan?
pi_120674331
WTF, alle topics in de posthistory van TS gaan hierover en dit topic heeft zelfs nagenoeg dezelfde OP: R&P / Nog steeds geen vriendin.
pi_120674409
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:28 schreef erikkll het volgende:
WTF, alle topics in de posthistory van TS gaan hierover en dit topic heeft zelfs nagenoeg dezelfde OP: R&P / Nog steeds geen vriendin.
pi_120684760
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 16:16 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Waar dan?
Het uitgaansleven van een willekeurige studentenstad, probeer een donderdag- of zaterdagavond.
pi_120688951
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zit thuis atm met de stress om wat te doen. Ik wil zo graag succesvol zijn met meisjes.
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 21:20:28 #84
288245 crew  Moira
pi_120689159
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:17 schreef Socializer het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zit thuis atm met de stress om wat te doen. Ik wil zo graag succesvol zijn met meisjes.
Joehoe, lees mijn berichten 'ns terug.
Gewoon niks doen en gelukkig zijn met dat je op deze jonge leeftijd nog kan genieten van je vrijheid. Op het moment dat je die wanhopigheid ditcht en vervangt voor zelfverzekerdheid en zelfvertrouwen, komen ze vanzelf. En dan gáát het ook als vanzelf, niet zo geforceerd :)
Fuck the EBU.
pi_120690459
Laat je niet beïnvloeden door wat andere jongeren doen, hoe lastig dat ook is. Veel van hen doen het ook maar omdat ze erbij willen horen. Men begint tegenwoordig steeds vroeger aan seks e.d. Ik heb het echt te doen met mensen van jouw leeftijd (in deze tijd), waarbij alles maar om seks draait en als je dat nog niet gehad hebt ben je niet cool genoeg of een loser. Fuck die shit, het is oppervlakkig. Als je op je 18e of 20e nog maagd bent is dat volstrekt normaal, ook al lijkt het soms van niet met de geluiden die je om je heen hoort. Maar let wel dat die geluiden komen van kortzichtige pubers die stoer willen doen en erbij willen horen. Vraag het een ouder iemand en je zal negen van de tien keer horen dat je je nergens druk om hoeft te maken.

Even goed is het normaal dat je de godganse dag supergeil bent en je pik in ieder gaatje wilt proppen. Veel rukken dus, zodat je geen dames aanrandt en je niet enkel geleid door je lul gaat communiceren met vrouwen, want dan kom je wanhopig over.

Logisch dat je een chick wilt, dat willen de meeste mannen wel, maar wanhopig hoef je niet te zijn. Het komt vanzelf (meestal juist als je er niet mee bezig bent) en tot die tijd geniet van de vrijheid die je hebt!

Verder gewoon oprechte interesse tonen en je niet anders voordoen dan je bent. Kom op voor je eigen mening en laat niet over je heen lopen.
pi_120692731
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Joehoe, lees mijn berichten 'ns terug.
Gewoon niks doen en gelukkig zijn met dat je op deze jonge leeftijd nog kan genieten van je vrijheid. Op het moment dat je die wanhopigheid ditcht en vervangt voor zelfverzekerdheid en zelfvertrouwen, komen ze vanzelf. En dan gáát het ook als vanzelf, niet zo geforceerd :)
Dat vind ik lastig omdat ik mezelf niet sociaal genoeg vind. Als ik bv. naar uitzendingen van Tom Gorny kijk, dan vind ik mezelf niet sociaal sterk als het erop aankomt om met mensen en met name meisjes te praten.
pi_120693344
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Henk1056 het volgende:
Laat je niet beïnvloeden door wat andere jongeren doen, hoe lastig dat ook is. Veel van hen doen het ook maar omdat ze erbij willen horen. Men begint tegenwoordig steeds vroeger aan seks e.d. Ik heb het echt te doen met mensen van jouw leeftijd (in deze tijd), waarbij alles maar om seks draait en als je dat nog niet gehad hebt ben je niet cool genoeg of een loser. Fuck die shit, het is oppervlakkig. Als je op je 18e of 20e nog maagd bent is dat volstrekt normaal, ook al lijkt het soms van niet met de geluiden die je om je heen hoort. Maar let wel dat die geluiden komen van kortzichtige pubers die stoer willen doen en erbij willen horen. Vraag het een ouder iemand en je zal negen van de tien keer horen dat je je nergens druk om hoeft te maken.

Even goed is het normaal dat je de godganse dag supergeil bent en je pik in ieder gaatje wilt proppen. Veel rukken dus, zodat je geen dames aanrandt en je niet enkel geleid door je lul gaat communiceren met vrouwen, want dan kom je wanhopig over.

Logisch dat je een chick wilt, dat willen de meeste mannen wel, maar wanhopig hoef je niet te zijn. Het komt vanzelf (meestal juist als je er niet mee bezig bent) en tot die tijd geniet van de vrijheid die je hebt!

Verder gewoon oprechte interesse tonen en je niet anders voordoen dan je bent. Kom op voor je eigen mening en laat niet over je heen lopen.
Hier heb ik wat aan. Top! Alleen ik voel me eenzaam aangezien ik ook vele dagen thuis zit en niks weet te doen om nieuwe vrienden te maken. Ik ben daar ook niet zo goed in. Ik kan moeilijk zomaar om numners vragen om te wappen. En omdat ik niet uitga weet ik ook niks anders..
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 23:43:01 #88
288245 crew  Moira
pi_120698509
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Socializer het volgende:

[..]

Dat vind ik lastig omdat ik mezelf niet sociaal genoeg vind. Als ik bv. naar uitzendingen van Tom Gorny kijk, dan vind ik mezelf niet sociaal sterk als het erop aankomt om met mensen en met name meisjes te praten.
Forceer het dan ook niet. Gewoon ophouden met proberen.
Op ieder potje past een dekseltje, ook voor jou komt er eentje voorbij bij wie alles natuurlijk gaat, als vanzelf, zonder er moeite voor te hoeven doen. Zodra je weer gewoon lekker in je vel zit en tevreden bent met jezelf :)
Fuck the EBU.
pi_120698791
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Forceer het dan ook niet. Gewoon ophouden met proberen.
Op ieder potje past een dekseltje, ook voor jou komt er eentje voorbij bij wie alles natuurlijk gaat, als vanzelf, zonder er moeite voor te hoeven doen. Zodra je weer gewoon lekker in je vel zit en tevreden bent met jezelf :)
Ik hoop het!
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 23:50:03 #90
288245 crew  Moira
pi_120698859
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 23:48 schreef Socializer het volgende:

[..]

Ik hoop het!
Gewoon een beetje vertrouwen hebben in jezelf :)
En het idee dat je zo graag iemand in je bed wil hebben (hetzij one-nighter, hetzij vriendin) loslaten.
Zo ben je ook nog een beetje gelukkig en tevreden met je leven tot de tijd dat je er eentje hebt :)
Fuck the EBU.
  maandag 24 december 2012 @ 00:16:26 #91
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_120700154
Ik wil een vriendin, maar niemand aanspreken op straat/school, niet uitgaan en niets op facebook. Klinkt als 'ik wil op vakantie maar wil niets boeken, niet reizen en niet weg van huis.' kom op man, moeten ze bij JOU aanbellen ofzo?

Stress niet zo, alsjeblieft zeg. Als je zo graag wilt neuken, ga naar de hoeren. Als je wilt hosselen, toon zelfvertrouwen, ga een keer op stap (ja op stap ja, dat doen 18-jarige die succes hebben bij meiden) en maak eens een praatje. Daar is het niet awkward om te praten met een chick.

En anders, volgend jaar ga je studeren! Lopen zat lekkere geile studentjes rond, kan je het daar weer proberen toch!
pi_120707510
Het argument om niet uit te gaan is dat je niet van drinken houdt. *newsflash* ze verkopen ook non-alcohol in plekken waar je uit kunt gaan.
Mijn ex ging altijd.mee uit (sinds zijn 15e) en begon pas 10 jaar later aan zijn eerste alcoholische drankje.
And the druids turn to stone...
  maandag 24 december 2012 @ 09:25:33 #93
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120708124
De onzekerheid druipt er af Socializer...
pi_120708459
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 08:34 schreef Panthera1984 het volgende:
Het argument om niet uit te gaan is dat je niet van drinken houdt. *newsflash* ze verkopen ook non-alcohol in plekken waar je uit kunt gaan.
Mijn ex ging altijd.mee uit (sinds zijn 15e) en begon pas 10 jaar later aan zijn eerste alcoholische drankje.
Bij het uitgaan is er volgens mij zover ik weet drugs. En daar hou ik altijd zo veel mogelijk afstand van.
pi_120709320
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef Socializer het volgende:

[..]

Bij het uitgaan is er volgens mij zover ik weet drugs. En daar hou ik altijd zo veel mogelijk afstand van.
Tip : doe je PC eens uit en ga naar buiten, je zult zien dat veel van je vooroordelen niet waar zijn...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 december 2012 @ 10:23:11 #96
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120709432
quote:

[..]

Wow
we dan
pi_120709481
Heeft TS zich al eens aangemeld op een datingsite? Veel mensen roepen altijd wel dat dat niet werkt, maar als je er een beetje je best voor doet en niet te hoge eisen stelt dan heb je binnen no-time prijs :)

Dus maak een leuk profiel aan en pomp er wat berichten uit. Laat in ieder geval niet doorschemeren dat je wanhopig bent en dat je nog nooit iemand gehad hebt. Zorg dat je zelfverzekerd overkomt en speel op een persoonlijke manier op het profiel van je target in. Leer iemand een beetje kennen (bij voorkeur via mailcontact) en als het je enigszins aanspreekt probeer dan z.s.m. met haar af te spreken voor een date. Tijdens een date leer je iemand pas echt kennen dus je moet ook weer niet te lang achter de PC blijven hangen.
De datingsite bied je de toegang, de rest doe je zelf ^O^ succes TS!

[ Bericht 28% gewijzigd door GlenSpey op 24-12-2012 10:34:59 ]
  maandag 24 december 2012 @ 10:55:39 #98
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120710391
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tip : doe je PC eens uit en ga naar buiten, je zult zien dat veel van je vooroordelen niet waar zijn...
Misschien dat TS is de film "the thruman show" moet gaan kijken...
pi_120710746
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef GlenSpey het volgende:
Heeft TS zich al eens aangemeld op een datingsite? Veel mensen roepen altijd wel dat dat niet werkt, maar als je er een beetje je best voor doet en niet te hoge eisen stelt dan heb je binnen no-time prijs :)

Dus maak een leuk profiel aan en pomp er wat berichten uit. Laat in ieder geval niet doorschemeren dat je wanhopig bent en dat je nog nooit iemand gehad hebt. Zorg dat je zelfverzekerd overkomt en speel op een persoonlijke manier op het profiel van je target in. Leer iemand een beetje kennen (bij voorkeur via mailcontact) en als het je enigszins aanspreekt probeer dan z.s.m. met haar af te spreken voor een date. Tijdens een date leer je iemand pas echt kennen dus je moet ook weer niet te lang achter de PC blijven hangen.
De datingsite bied je de toegang, de rest doe je zelf ^O^ succes TS!
Ik denk dan dat ik liever uitga. Alleen ik ben nooit uitgegaan en ik kan niet dansen en toch wil ik nieuwe mensen leren kennen. Dus moet ik alleen uitgaan of met iemand?
pi_120711265
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef Socializer het volgende:

[..]

Ik denk dan dat ik liever uitga. Alleen ik ben nooit uitgegaan en ik kan niet dansen en toch wil ik nieuwe mensen leren kennen. Dus moet ik alleen uitgaan of met iemand?
Eerst wou je perse niet uitgaan en nu wel? :')
Je moet knopen leren doorhakken. Doe het of doe het niet, maar blijf niet telkens heen en weer switchen want dan kom je er nooit.

Mijn tip over datingsites is trouwens op eigen ervaringen berust. Ik ga zelf ook nooit uit en dan is het een perfect alternatief.
  maandag 24 december 2012 @ 11:37:30 #101
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120711537
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 11:07 schreef Socializer het volgende:

[..]

Jij denkt dat er mensen zijn die zomaar spontaan konden dansen?
pi_120712356
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:37 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Jij denkt dat er mensen zijn die zomaar spontaan konden dansen?
Geen idee. Ik bedoel wel de mensen in de uitgaansgelegenheden. Ik ben meer een prater met een drankje dan een danser op een dansvloer en zover ik weet zijn de uitgaanstijden van 22.00 tot 05.00.

Ik weet alleen niet of het handig is om met een hele groep te gaan of alleen?
  maandag 24 december 2012 @ 12:24:50 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120713309
Je komt niet echt als een hele soepele casanova op me over dus ik zou zeker niet alleen gaan.

Ga gewoon met een groep, en verwacht niet meteen dat je bij de eerste keer stappen allemaal chicks gaat regelen. Uitgaan klinkt nog als een ver-van-je-bed-show, er is vermoedelijk nog een lange weg te gaan.
Gourmetten of steengrillen?
  PR en moderator maandag 24 december 2012 @ 16:43:55 #104
288245 crew  Moira
pi_120722932
quote:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 24 december 2012 @ 16:50:32 #105
288245 crew  Moira
pi_120723215
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 11:58 schreef Socializer het volgende:

[..]

Geen idee. Ik bedoel wel de mensen in de uitgaansgelegenheden. Ik ben meer een prater met een drankje dan een danser op een dansvloer en zover ik weet zijn de uitgaanstijden van 22.00 tot 05.00.

Ik weet alleen niet of het handig is om met een hele groep te gaan of alleen?
Ga dan naar de kroeg of een café'tje, daar is de kwaliteit dames sowieso hoger (mits leuke kroeg), en kun je gezellig praten met een drankje. Hoef je niet voor te kunnen dansen :) (in een club hoef je trouwens ook niet te kunnen dansen :') )

Het kan met een hele groep, maar ook gewoon met één of twee vrienden. Als er dan niks van chickies hosselen komt heb je altijd nog een gezellige avond :) Zou iig niet alleen gaan, niet voor zo'n eerste keer. En doe het met als doel een leuke avond te hebben en je te vermaken, niet omdat je per se een chick wil scoren. Maar dat heeft weer te maken met wat ik eerder zei over dat je dat idee los moet laten, omdat dames vaak afstand houden van heren waar de wanhoop vanaf druipt ;)
Fuck the EBU.
pi_120723919
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ga dan naar de kroeg of een café'tje, daar is de kwaliteit dames sowieso hoger (mits leuke kroeg), en kun je gezellig praten met een drankje. Hoef je niet voor te kunnen dansen :) (in een club hoef je trouwens ook niet te kunnen dansen :') )

Het kan met een hele groep, maar ook gewoon met één of twee vrienden. Als er dan niks van chickies hosselen komt heb je altijd nog een gezellige avond :) Zou iig niet alleen gaan, niet voor zo'n eerste keer. En doe het met als doel een leuke avond te hebben en je te vermaken, niet omdat je per se een chick wil scoren. Maar dat heeft weer te maken met wat ik eerder zei over dat je dat idee los moet laten, omdat dames vaak afstand houden van heren waar de wanhoop vanaf druipt ;)
Super advies!

Alleen hoe geraak in contact met mensen om nieuwe contacten op te bouwen ? Zomaar tel.nrs vragen achteraf na het gesprek..?

En kent iemand leuke uitgaansplekken in Rdam
en Leiden?
  PR en moderator maandag 24 december 2012 @ 17:35:51 #107
288245 crew  Moira
pi_120725585
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef Socializer het volgende:

[..]

Super advies!

Alleen hoe geraak in contact met mensen om nieuwe contacten op te bouwen ? Zomaar tel.nrs vragen achteraf na het gesprek..?

En kent iemand leuke uitgaansplekken in Rdam
en Leiden?
Niet te hard proberen, als ik situaties ga schetsen ga je waarschijnlijk je daar te dicht naar proberen te gedragen en dat werkt niet.
Maar voor de vorm een voorbeeldje: Time de tijden dat je naar de bar gaat om een drankje te bestellen tegelijk met een leuke meid die aan de bar staat, begin een simpel praatje. Cliché dingen van "kom je vaak hier?" kan soms nog best een goede conversation-starter zijn. Als ze niet spontaan reageert, ook niet verder mee gaan, dan is 't gewoon een bitch en/of is ze niet geïnteresseerd :P Als je zo een beetje een leuk praatje hebt ontwikkeld kun je best aan het eind zeggen van "Joh ik ga weer naar m'n maat toe, maar vond het leuk je even gesproken te hebben. Mag ik anders je nummer? Kunnen we de volgende keer weer in de kroeg meeten" of zoiets. Hou het simpel en spontaan :)
Fuck the EBU.
pi_120732182
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet te hard proberen, als ik situaties ga schetsen ga je waarschijnlijk je daar te dicht naar proberen te gedragen en dat werkt niet.
Maar voor de vorm een voorbeeldje: Time de tijden dat je naar de bar gaat om een drankje te bestellen tegelijk met een leuke meid die aan de bar staat, begin een simpel praatje. Cliché dingen van "kom je vaak hier?" kan soms nog best een goede conversation-starter zijn. Als ze niet spontaan reageert, ook niet verder mee gaan, dan is 't gewoon een bitch en/of is ze niet geïnteresseerd :P Als je zo een beetje een leuk praatje hebt ontwikkeld kun je best aan het eind zeggen van "Joh ik ga weer naar m'n maat toe, maar vond het leuk je even gesproken te hebben. Mag ik anders je nummer? Kunnen we de volgende keer weer in de kroeg meeten" of zoiets. Hou het simpel en spontaan :)
Hoe geraak ik in hemelsnaam in contact dan? Ik bedoel bij het uitgaan danst iedereen ga ik van uit? En niemand zit aan de bar of wel? Ik kan moeilijk dansende meisjes aanspreken of..?
pi_120738153
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef Socializer het volgende:

[..]

Hoe geraak ik in hemelsnaam in contact dan? Ik bedoel bij het uitgaan danst iedereen ga ik van uit? En niemand zit aan de bar of wel? Ik kan moeilijk dansende meisjes aanspreken of..?
Het komt wel enigszins geforceerd over. Je moet dit soort dingen spontaan proberen te laten gaan. Je merkt vanzelf of er wederzijdse interesse is.
  PR en moderator dinsdag 25 december 2012 @ 03:34:30 #110
288245 crew  Moira
pi_120749933
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:07 schreef Socializer het volgende:

[..]

Zoals ik het zeg (ik gaf een letterlijk en haalbaar voorbeeld hoe je in contact kan komen), er zitten sowieso altijd mensen aan de bar en in de tijd dat iemand een drankje haalt heb je genoeg tijd om een praatje te maken. En ik heb het dan ook over een kroeg, dat lijkt me een prettigere omgeving voor jou. Maar ook in een club staan er constant mensen aan de bar.
Dóé het alsjeblieft gewoon, je hoeft niet gelijk de eerste keer te scoren, en zo kun je eens zien hoe het eraan toe gaat. Je hebt er in ieder geval een behoorlijk verkeerd beeld van, heb ik het idee ;)
Fuck the EBU.
pi_120750009
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind dat wel erg snel om haar nummer te vragen...tenzij hij een uur met haar staan lullen. Na zo'n eerste gesprekje zou ik haar een tijdje later opzoeken op de dansvloer of toevallig weer samen aan de bar staan, bij de garderobe etc. Dan weer praatje houden en vragen of ze hierna nog ergens anders heen gaat blablabla,
  PR en moderator dinsdag 25 december 2012 @ 03:50:07 #112
288245 crew  Moira
pi_120750026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 03:45 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vind dat wel erg snel om haar nummer te vragen...tenzij hij een uur met haar staan lullen. Na zo'n eerste gesprekje zou ik haar een tijdje later opzoeken op de dansvloer of toevallig weer samen aan de bar staan, bij de garderobe etc. Dan weer praatje houden en vragen of ze hierna nog ergens anders heen gaat blablabla,
True, ik gaf slechts een voorbeeld.
En veel vrouwen merken vaak wel dat elkaar vaker op een avond tegen komen vaak niet 'toevallig' is hoor :P Als je dat niet goed aanpakt word je slechts gezien als een enge lastpak.
Na een kort leuk eerste praatje met een leuke spontane vent zouden veel vrouwen denk ik al best hun nummer geven om later nog een keer een praatje te houden ofzo, hoor. Als ze geïnteresseerd is natuurlijk, als ze dat niet is heb je er sowieso geen zak aan dus dan maakt dat ook niet uit :P
Maar komt niet heel vaak voor idd dat dat op die manier werkt, en denk ook niet dat TS zich daarop moet focussen.
Denk dat hij vooral maar eens een kijkje moet gaan nemen in een kroeg/café/club om eens te zien hoe het eraan toe gaat en gewoon op zichzelf met vrienden een leuke avond te beleven. Dat hele idee van een chick moet hij sowieso loslaten, want dat werkt in TS' situatie alleen maar averechts, gok ik zo.
Let's just start from scratch, want TS heeft nog een hoop skills te ontwikkelen :)
Fuck the EBU.
pi_120750129
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 03:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

True, ik gaf slechts een voorbeeld.
En veel vrouwen merken vaak wel dat elkaar vaker op een avond tegen komen vaak niet 'toevallig' is hoor :P Als je dat niet goed aanpakt word je slechts gezien als een enge lastpak.
Na een kort leuk eerste praatje met een leuke spontane vent zouden veel vrouwen denk ik al best hun nummer geven om later nog een keer een praatje te houden ofzo, hoor. Als ze geïnteresseerd is natuurlijk, als ze dat niet is heb je er sowieso geen zak aan dus dan maakt dat ook niet uit :P
Maar komt niet heel vaak voor idd dat dat op die manier werkt, en denk ook niet dat TS zich daarop moet focussen.
Denk dat hij vooral maar eens een kijkje moet gaan nemen in een kroeg/café/club om eens te zien hoe het eraan toe gaat en gewoon op zichzelf met vrienden een leuke avond te beleven. Dat hele idee van een chick moet hij sowieso loslaten, want dat werkt in TS' situatie alleen maar averechts, gok ik zo.
Let's just start from scratch, want TS heeft nog een hoop skills te ontwikkelen :)
Ach na dat eerste praatje weet ze al of ze verder contact wil of niet (hoewel ik meteen haar nummer vragen dus iets te vroeg vind). Zelfs als hij haar daarna opzichtig opzoekt zal het denk ik weinig uitmaken. Ze heeft interesse of ze heeft het niet.

Maar goed, wat je zegt, gewoon relaxen en een leuke avond hebben ipv de hele tijd op de loer liggen. Uitstralen dat je het naar je zin hebt trekt anderen aan en dan kunnen er leuke dingen gebeuren. Sowieso moet je het voor jezelf leuk maken anders ga je met een kut gevoel naar huis als je niet weet te scoren en dat lijkt me niet de bedoeling.
pi_120750927
TS, wat ben je ontzettend droevig. Een hele grote bek vol met vooroordelen over hoe het er allemaal aan toe gaat in het uitgaansleven, maar je hebt er nog geen stap in gezet. Ook over jezelf doe je enkel aannames en alle manieren die mensen aandragen om vrouwen te ontmoeten worden door jou resoluut van de hand gewezen.

Dat jij een single jongeman bent heeft niet alleen als reden dat jij niet uitgaat of op een andere manier mensen ontmoet. Je zit vol met onzekerheid en onterechte vooroordelen en geen enkele vrouw wil een vent die "droeftoeter" bijna op zijn voorhoofd geschreven heeft staan. Je kan pas iets beoordelen als je jezelf erin stort. Als je dat op de één of andere manier niet wil omdat je te koppig in je comfort zone wilt blijven zitten, dan moet je gewoon accepteren dat je geen recht van spreken hebt en vooral niet moet zeuren over dat je met je libido achter je PC'tje blijft zitten.
  PR en moderator dinsdag 25 december 2012 @ 23:48:06 #115
288245 crew  Moira
pi_120770488
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
TS, wat ben je ontzettend droevig. Een hele grote bek vol met vooroordelen over hoe het er allemaal aan toe gaat in het uitgaansleven, maar je hebt er nog geen stap in gezet. Ook over jezelf doe je enkel aannames en alle manieren die mensen aandragen om vrouwen te ontmoeten worden door jou resoluut van de hand gewezen.

Dat jij een single jongeman bent heeft niet alleen als reden dat jij niet uitgaat of op een andere manier mensen ontmoet. Je zit vol met onzekerheid en onterechte vooroordelen en geen enkele vrouw wil een vent die "droeftoeter" bijna op zijn voorhoofd geschreven heeft staan. Je kan pas iets beoordelen als je jezelf erin stort. Als je dat op de één of andere manier niet wil omdat je te koppig in je comfort zone wilt blijven zitten, dan moet je gewoon accepteren dat je geen recht van spreken hebt en vooral niet moet zeuren over dat je met je libido achter je PC'tje blijft zitten.
QFT
Fuck the EBU.
pi_120770739
quote:

This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_120771404
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 03:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zoals ik het zeg (ik gaf een letterlijk en haalbaar voorbeeld hoe je in contact kan komen), er zitten sowieso altijd mensen aan de bar en in de tijd dat iemand een drankje haalt heb je genoeg tijd om een praatje te maken. En ik heb het dan ook over een kroeg, dat lijkt me een prettigere omgeving voor jou. Maar ook in een club staan er constant mensen aan de bar.
Dóé het alsjeblieft gewoon, je hoeft niet gelijk de eerste keer te scoren, en zo kun je eens zien hoe het eraan toe gaat. Je hebt er in ieder geval een behoorlijk verkeerd beeld van, heb ik het idee ;)
Denk het ook! Wat is beter voor een 17jarige? Kroeg of disco? In kroeg zitten meestal 30+ers toch? Kent iemand leuke plekken in Rdam?
pi_120771503
quote:

Ben het absoluut met je eens. Tijd voor verandering dus!
pi_120771596
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 04:11 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ach na dat eerste praatje weet ze al of ze verder contact wil of niet (hoewel ik meteen haar nummer vragen dus iets te vroeg vind). Zelfs als hij haar daarna opzichtig opzoekt zal het denk ik weinig uitmaken. Ze heeft interesse of ze heeft het niet.

Maar goed, wat je zegt, gewoon relaxen en een leuke avond hebben ipv de hele tijd op de loer liggen. Uitstralen dat je het naar je zin hebt trekt anderen aan en dan kunnen er leuke dingen gebeuren. Sowieso moet je het voor jezelf leuk maken anders ga je met een kut gevoel naar huis als je niet weet te scoren en dat lijkt me niet de bedoeling.
Gelijk heb je. Maar ik zal sowieso met plezier de tenten bezoeken, maar stel dat ik na wat praten interesse heb (laten we het houden op een kort gesprek) dan zou ik toch verdere contact willen houden d.m.v. telefoon nummer uitwisselen.
pi_120775323
T' fust, Blender, Sorbonne allemaal leuke plekken om naar toe te gaan. Maar het is meer waar hou je van, en waar ga je met je vrienden heen.
pi_120775824
quote:

[..]

Troll much? Tuurlijk is er drugs. Maar houd je drankje bij je, en zorg dat je alleen drankjes drinkt van bekenden en dan zul je niet snel drugs gebruiken. ik ga uit sinds m'n 15e/16e en heb to nu (9-10jaar later) nooit wat anders dan alcohol gehad. Dat is gewoon een keuze :')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_120777351
quote:
19s.gif Op woensdag 26 december 2012 02:49 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Troll much? Tuurlijk is er drugs. Maar houd je drankje bij je, en zorg dat je alleen drankjes drinkt van bekenden en dan zul je niet snel drugs gebruiken. ik ga uit sinds m'n 15e/16e en heb to nu (9-10jaar later) nooit wat anders dan alcohol gehad. Dat is gewoon een keuze :')
Buiten alcohol wil ik niks te maken hebben met drugs. Dus op al die plekken worden er drugs gebruikt?
pi_120777640
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:06 schreef Socializer het volgende:

[..]

Buiten alcohol wil ik niks te maken hebben met drugs. Dus op al die plekken worden er drugs gebruikt?
Er zal vast wel door iemand drugs worden gebruikt, maar dat zie je toch niet en ik twijfel er ook zeer aan of je het uberhaupt merkt (ervan uitgaande dat diegene een onbekende is). Zelf kom je er niet mee in aanraking als je het niet wilt, dus daar zou ik me totaal geen zorgen over maken.
Als je de stap maakt om uit te gaan, zorg dan inderdaad zoals anderen hier al zeggen dat je niet alleen gaat, maar ook dat als je met vrienden gaat, je niet om je heen gaat staan loeren naar meisjes. Zorg gewoon dat je het naar je zin hebt (zal misschien wel 2-3 keer uitgaan kosten voor je eraan gewend bent) en ga je dan pas richten om gesprekken aan te knopen met als doel versieren. Je kan natuurlijk wel gewoon altijd een praatje maken met de instelling 'ik merk wel wat er uit komt'
Oh en onthoud: Veel meisjes vinden het leuk om aandacht te krijgen, maar wel de juiste: Begin dus niet van hey, wil je een drankje, ga niet in billen knijpen (van onbekende meisjes, verder is in billen knijpen best leuk als je weet bij wie het kan) of wat voor triest gedrag dan ook, ik zie jongens dit vaak genoeg doen en kan je zo vertellen dat de dames met wie ik uitga dit niet leuk vinden
pi_120777715
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:06 schreef Socializer het volgende:

[..]

Echt, je doet net alsof het vergeven is van de drugs. Ja, het is er, maar nee, je ziet het niet. Bovendien, als je gewoon naar de kroeg gaat of een rustigere danstent dan is het echt niet zo dat iedereen aan de drugs zit.

Daarnaast is ook je beeld over drugsgebruik en hun gebruikers bevooroordeeld. Als je er al mee in aanraking komt (en die kans is al niet zo groot) dan zal je zien dat je er veel te panisch over bent. Je hoeft het zelf niet te doen om het gewoon te kunnen tolereren.
pi_120778200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 10:35 schreef DenTijn het volgende:

[..]

Er zal vast wel door iemand drugs worden gebruikt, maar dat zie je toch niet en ik twijfel er ook zeer aan of je het uberhaupt merkt (ervan uitgaande dat diegene een onbekende is). Zelf kom je er niet mee in aanraking als je het niet wilt, dus daar zou ik me totaal geen zorgen over maken.
Als je de stap maakt om uit te gaan, zorg dan inderdaad zoals anderen hier al zeggen dat je niet alleen gaat, maar ook dat als je met vrienden gaat, je niet om je heen gaat staan loeren naar meisjes. Zorg gewoon dat je het naar je zin hebt (zal misschien wel 2-3 keer uitgaan kosten voor je eraan gewend bent) en ga je dan pas richten om gesprekken aan te knopen met als doel versieren. Je kan natuurlijk wel gewoon altijd een praatje maken met de instelling 'ik merk wel wat er uit komt'
Oh en onthoud: Veel meisjes vinden het leuk om aandacht te krijgen, maar wel de juiste: Begin dus niet van hey, wil je een drankje, ga niet in billen knijpen (van onbekende meisjes, verder is in billen knijpen best leuk als je weet bij wie het kan) of wat voor triest gedrag dan ook, ik zie jongens dit vaak genoeg doen en kan je zo vertellen dat de dames met wie ik uitga dit niet leuk vinden
Billen knijpen en dat soort ongein is juist niet mijn stijl. Ik dacht juist eerder aan als ik een leuk meisje zie in de buurt aan de bar " hey alles goed?" " kom je hier vaker?"
pi_120778544
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 11:18 schreef Socializer het volgende:

[..]

Billen knijpen en dat soort ongein is juist niet mijn stijl. Ik dacht juist eerder aan als ik een leuk meisje zie in de buurt aan de bar " hey alles goed?" " kom je hier vaker?"
dat is inderdaad stukken beter, zeker in het begin, gewoon interesse tonen in dr (zonder sexueel te worden), maar zorg er ook voor dat je zelf aan het woord bent. Als je alleen maar naar haar luistert en ja en amen knikt ben je geen uitdaging en dan zal je hoogstwaarschijnlijk in de friend zone komen.
Probeer voor jezelf te bedenken wat je leuk vindt aan jezelf en vertel dat (natuurlijk niet door te zeggen, weet je wat ik nou echt leuk vind aan mezelf? dit en dit en dit). Probeer te zorgen dat ze jou als een leuk persoon ziet in plaats van een muur waar ze tegen aan kan praten.
pi_120778997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef DenTijn het volgende:

[..]

dat is inderdaad stukken beter, zeker in het begin, gewoon interesse tonen in dr (zonder sexueel te worden), maar zorg er ook voor dat je zelf aan het woord bent. Als je alleen maar naar haar luistert en ja en amen knikt ben je geen uitdaging en dan zal je hoogstwaarschijnlijk in de friend zone komen.
Probeer voor jezelf te bedenken wat je leuk vindt aan jezelf en vertel dat (natuurlijk niet door te zeggen, weet je wat ik nou echt leuk vind aan mezelf? dit en dit en dit). Probeer te zorgen dat ze jou als een leuk persoon ziet in plaats van een muur waar ze tegen aan kan praten.
En op het eind tel.nmr vragen in de trend van: " ik zou graag nog eens een keer willen meeten met je in bv. Een cafe. Zou ik je tel.nmr mogen?"

Zou ook leuk zijn als er wat dames reageren hoe zei graag benaderd worden in een cafe/club. Kan dat overigens niet zien omdat ik op de Ipad zit.

En wat zijn de beste tijden om naar een club of cafe/kroeg te gaan? Va hoe laat tot hoe laat?
pi_120779246
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Socializer het volgende:

[..]

En op het eind tel.nmr vragen in de trend van: " ik zou graag nog eens een keer willen meeten met je in bv. Een cafe. Zou ik je tel.nmr mogen?"

Zou ook leuk zijn als er wat dames reageren hoe zei graag benaderd worden in een cafe/club. Kan dat overigens niet zien omdat ik op de Ipad zit.

En wat zijn de beste tijden om naar een club of cafe/kroeg te gaan? Va hoe laat tot hoe laat?
Hmm ja zoiets kan je wel doen, wat ik meestal doe en wat voor mij altijd wel werkt is dat ik op een gegeven moment zeg van 'joh, ik ga weer naar mn vrienden toe, jammer dat we dit gesprek niet voort kunnen zetten'. Als zij dan interesse in je heeft zal ze vrijwel altijd haar nummer geven, als ze iets zegt van 'ja, dat zou inderdaad jammer zijn' kan je iets zeggen van 'geef anders je nummer, dan spreken we af wanneer we verder praten'. Op het moment dat je eigenlijk geen respons krijgt weet je ook waar je staat en heeft het geen zin.
Ik ben geen dame, dus zou niet weten wat ze vinden; wat k echter van vriendinnen van mij en ook dames in kroegen/clubs vaak te horen krijg is dat als een jongen gewoon een praatje komt maken en een beetje flirt/speels is, ze dat vaak het leukst vinden. En natuurlijk wat zelfvertrouwen erbij (fake it till you make it).
Tijden kan je eigenlijk weinig zinnigs over zeggen; is compleet afhankelijk van waar je heen gaat etc. Bij mijn ouders ging ik altijd rond 11en naar een kroeg, want moest vaak 2 uur thuis zijn en de kroegen sloten om 3 uur. In mn eigen stad gebeurt het vaker dat k er om 1 uur ben dan om 12 uur, omdat het meestal doorgaat tot een uur of 4-5. Dit zou je dus eigenlijk aan mensen in je omgeving die wel ervaring hebben met uitgaan moeten vragen.
Tot slot wil ik nog een ding zeggen: Je kan hier (en op andere plekken) heel veel advies krijgen over hoe je iemand zou moeten krijgen; wat denk ik echt het belangrijkste is, is dat je jezelf bent. Hiermee bedoel k niet dat als je met een meid gaat staan praten, je meteen dit onderwerp voorlegt, maar laat je beste zelf zien. Ga je niet voordoen als iemand die je niet bent, alleen om in iemand broek te komen. Als je je anders voor wilt doen, zorg dan dat je een ander (lees: beter) persoon wordt.
  woensdag 26 december 2012 @ 12:10:27 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120779353
quote:
Moeten we je straks ook nog aan je handje meenemen? Komop zeg, k krijg echt het gevoel alsof je geestelijk nog 12 bent ofzo.

Ga gewoon eens met je vrienden, ipv op een forum 300000 vragen te stellen. Het leven is geen theorie.
Gourmetten of steengrillen?
pi_120779509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

Moeten we je straks ook nog aan je handje meenemen? Komop zeg, k krijg echt het gevoel alsof je geestelijk nog 12 bent ofzo.

Ga gewoon eens met je vrienden, ipv op een forum 300000 vragen te stellen. Het leven is geen theorie.
Ach, dat ben ik wel met je eens, maar TS is gewoon vooral erg onzeker en hoopt door antwoorden te krijgen op zijn vragen zijn onzekerheid te overwinnen. Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft geprobeerd in welke situatie dan ook en je leert uiteindelijk het meest door een keer goed op je bek te gaan. Moet TS ook doen, alleen is de stap zonder voorkennis voor hem te groot
pi_120779717
Gem tijden wat ik zelf merk:
kroeg in dorpen vanaf +/- 11u tot een uur of 4.
Kroegen en uitgaansdingen in steden +/- 1u 's nachts tot verschilt per stad. Meestal 3-6u 's nachts.
  † In Memoriam † woensdag 26 december 2012 @ 12:25:22 #132
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_120779807
Dames merken het als je het heel graag wil, dat straal je uit. Als je een 'I don't give a shit' houding aanneemt gaat het ineens makkelijker. Eigen ervaring hiero.
:')
pi_120779827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef DenTijn het volgende:

[..]

Ach, dat ben ik wel met je eens, maar TS is gewoon vooral erg onzeker en hoopt door antwoorden te krijgen op zijn vragen zijn onzekerheid te overwinnen. Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft geprobeerd in welke situatie dan ook en je leert uiteindelijk het meest door een keer goed op je bek te gaan. Moet TS ook doen, alleen is de stap zonder voorkennis voor hem te groot
  woensdag 26 december 2012 @ 12:39:12 #134
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_120780222
Gewoon een paar duizend wijven gaan liken op Facebook. Vroeg of laat zit er vast wel een sletje tussen dat met je naar bed gaat.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_120780510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:06 schreef DenTijn het volgende:

[..]

Hmm ja zoiets kan je wel doen, wat ik meestal doe en wat voor mij altijd wel werkt is dat ik op een gegeven moment zeg van 'joh, ik ga weer naar mn vrienden toe, jammer dat we dit gesprek niet voort kunnen zetten'. Als zij dan interesse in je heeft zal ze vrijwel altijd haar nummer geven, als ze iets zegt van 'ja, dat zou inderdaad jammer zijn' kan je iets zeggen van 'geef anders je nummer, dan spreken we af wanneer we verder praten'. Op het moment dat je eigenlijk geen respons krijgt weet je ook waar je staat en heeft het geen zin.
Ik ben geen dame, dus zou niet weten wat ze vinden; wat k echter van vriendinnen van mij en ook dames in kroegen/clubs vaak te horen krijg is dat als een jongen gewoon een praatje komt maken en een beetje flirt/speels is, ze dat vaak het leukst vinden. En natuurlijk wat zelfvertrouwen erbij (fake it till you make it).
Tijden kan je eigenlijk weinig zinnigs over zeggen; is compleet afhankelijk van waar je heen gaat etc. Bij mijn ouders ging ik altijd rond 11en naar een kroeg, want moest vaak 2 uur thuis zijn en de kroegen sloten om 3 uur. In mn eigen stad gebeurt het vaker dat k er om 1 uur ben dan om 12 uur, omdat het meestal doorgaat tot een uur of 4-5. Dit zou je dus eigenlijk aan mensen in je omgeving die wel ervaring hebben met uitgaan moeten vragen.
Tot slot wil ik nog een ding zeggen: Je kan hier (en op andere plekken) heel veel advies krijgen over hoe je iemand zou moeten krijgen; wat denk ik echt het belangrijkste is, is dat je jezelf bent. Hiermee bedoel k niet dat als je met een meid gaat staan praten, je meteen dit onderwerp voorlegt, maar laat je beste zelf zien. Ga je niet voordoen als iemand die je niet bent, alleen om in iemand broek te komen. Als je je anders voor wilt doen, zorg dan dat je een ander (lees: beter) persoon wordt.
Top reactie! Groot dank ervoor.
pi_120780607
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef Socializer het volgende:

[..]

Top reactie! Groot dank ervoor.
graag gedaan, mocht je nog andere vragen hebben, mag je me altijd een berichtje sturen
  PR en moderator woensdag 26 december 2012 @ 12:55:31 #137
288245 crew  Moira
pi_120780668
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef Socializer het volgende:

[..]

Denk het ook! Wat is beter voor een 17jarige? Kroeg of disco? In kroeg zitten meestal 30+ers toch? Kent iemand leuke plekken in Rdam?
Ga. Gewoon. De. Stad. In.
En je ziet het allemaal vanzelf. Er zijn genoeg kroegen met 16 tot 21 jarigen.
En als het een ouwe lullen bar is loop je gewoon door naar de volgende, of als je nieuwsgierig bent duik je even een disco/club in. En als je dat niks vindt ga je weer terug naar een café.
Zo moeilijk is het allemaal echt niet hoor.
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 26 december 2012 @ 13:00:04 #138
288245 crew  Moira
pi_120780807
quote:

[..]

Ik ben een dame en ik heb je al behoorlijk veel info gegeven, dacht ik zo.
Als je dacht dat ik een vent was, lees het dan nog even terug met in je achterhoofd dat dat het perspectief is van iemand die je zou willen benaderen :P

Vaak zijn kroegen vanaf een uurtje of 10 al wel gezellig. Vanaf 12 is het vaak druk, of je gaat voor de gulden middenweg en gaat om 11 uur. De meesten gaan om 3/4 uur weer dicht, maar als je er genoeg van hebt gehad gaat niemand je raar aankijken als je eerder weggaat.
Ik zou trouwens niet voor 12 uur een club induiken, dan is alles leeg en is er geen flikker aan.
Fuck the EBU.
pi_120780876
Ik heb zelf jaren doorgebracht in dorpskroegen en stadskroegen.. Discotheken/clubs was een tijdje gedurende 16-20 ofzo.. En heel soms check ik ze nu nog ff uit..

Kroegen doe ik vanaf 11u, en als ik weer weg moet zeg ik gewoon:
Ik ga dr vandoor! Moi (naam barkeeper) en verder nog ff mn vrienden gedag zeggen.
En dan nog 1 harde 'moi' en ik sta buiten.

Clubs zou ik voor 1u niet betreden zoals ik al zei. Dat was vroeger anders.. +/- 10jaar geleden kon je prima rond 11:30 aankomen. Maargoed.. Dat was nog de tijd van megadiscotheken en de bekende zaken in het noorden van NL, waarvan nu eigenlijk niks meer bestaat..
  † In Memoriam † woensdag 26 december 2012 @ 13:52:35 #140
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_120782593
Ook handig is in je eigen netwerk kijken. Je vriendengroep is klein maar je vrienden hebben ook vrienden buiten de groep. Zij kennen misschien wel meisjes waarmee je in contact kan komen via mensen die je al kent. Dat is een stuk makkelijker dan een willkeurig iemand. Dan heeft dat meisje in eerste instantie al eerder het idee dat je oké bent omdat je een vriend van een vriend bent. Voor een wildvreemde kan je net zo goed een date-rapist zijn.

Binnen mijn vrienden'groep' zijn alle relaties ontstaan via via. Iemand neemt een vriendin/vriend mee om te chillen met de groep. Die raken aan de praat en dan wordt het wat. Ik ken maar weinig relaties die zijn ontstaan door een willekeurige ontmoeting in de stad.

EN zoals moira zegt, gewoon uitgaan. Alsof in elke kroeg alleen ouwe lullen zitten. Check gewoon wat zaken uit, niemand dwingt je te blijven.
pi_120786692
Bedankt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Socializer op 26-12-2012 17:42:23 ]
pi_120788040
TS, je doet net alsof vrouwen buitenaardse wezens zijn, het zijn ook gewoon mensen hoor.

Je moet eens een gesprek met iemand beginnen zonder de intentie iets te bereiken. Dat helpt je echt.
pi_120788507
Het kan helpen inderdaad, maar als het een lange tijd niet lukt dan is er iets met jezelf mis.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120790375
Kinkt heel cliche, maar wel waar: Je moet eerst vrede hebben met jezelf en van jezelf houden, voordat je naar anderen gaat kijken. (ook al snap ik dat je nu ongelukkig bent omdat je niemand hebt).

Lees het boek 'masterflirt' eens voor de juiste mindset en tips. De juiste mindset is onder andere jezelf zijn, authentiek zijn, eerlijk zijn, de ander iets willen geven in plaats van zelf iets nodig hebben, etc. Praktische tips zijn er zoals hoe je een gesprekje aanknoopt als je dat eng vindt, hoe maak je een vervolgafspraak, etc.

Ik snap dat je wellicht jezelf nog niet helemaal gevonden hebt, en dat zelfvertrouwen en authenticiteit uitstralen nog lastig is op jouw leeftijd, dat heeft tijd nodig om te rijpen. Als je eenmaal zo'n oude lul bent als ik lukt dat wel.. (ook niet bij iedereen trouwens).

Enne, ik zou als ik jou was het toch echt gaan zoeken in sportverenigingen en hobbyverenigingen, leuk of niet. Dan ga je gewoon elke maand maar naar een andere vereniging. Dat is een van de weinige manieren waarop je laagdrempelig met anderen in contact komt, en samen een gezamenlijk doel hebt (of dat nou voetbal, judo, geologie, debatteren of schaak is). Je leert nieuwe mensen kennen, gaat misschien nog met hen op stap, en de kans is heeeeel groot dat daar wel een leuk meisje tussen zit, die ondertussen ook de tijd heeft om jou te leren kennen. En als dat niet zo is, kun je ze in ieder geval om feedback vragen. Dat laatste is heeeeel erg moeilijk, en er is veel moed voor nodig, maar de allersnelste manier om inzicht te krijgen in hou meisjes jouw zien, en wat er dan 'mis' gaat.
pi_120791974
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:37 schreef Axis het volgende:
Kinkt heel cliche, maar wel waar: Je moet eerst vrede hebben met jezelf en van jezelf houden, voordat je naar anderen gaat kijken. (ook al snap ik dat je nu ongelukkig bent omdat je niemand hebt).

Lees het boek 'masterflirt' eens voor de juiste mindset en tips. De juiste mindset is onder andere jezelf zijn, authentiek zijn, eerlijk zijn, de ander iets willen geven in plaats van zelf iets nodig hebben, etc. Praktische tips zijn er zoals hoe je een gesprekje aanknoopt als je dat eng vindt, hoe maak je een vervolgafspraak, etc.

Ik snap dat je wellicht jezelf nog niet helemaal gevonden hebt, en dat zelfvertrouwen en authenticiteit uitstralen nog lastig is op jouw leeftijd, dat heeft tijd nodig om te rijpen. Als je eenmaal zo'n oude lul bent als ik lukt dat wel.. (ook niet bij iedereen trouwens).

Enne, ik zou als ik jou was het toch echt gaan zoeken in sportverenigingen en hobbyverenigingen, leuk of niet. Dan ga je gewoon elke maand maar naar een andere vereniging. Dat is een van de weinige manieren waarop je laagdrempelig met anderen in contact komt, en samen een gezamenlijk doel hebt (of dat nou voetbal, judo, geologie, debatteren of schaak is). Je leert nieuwe mensen kennen, gaat misschien nog met hen op stap, en de kans is heeeeel groot dat daar wel een leuk meisje tussen zit, die ondertussen ook de tijd heeft om jou te leren kennen. En als dat niet zo is, kun je ze in ieder geval om feedback vragen. Dat laatste is heeeeel erg moeilijk, en er is veel moed voor nodig, maar de allersnelste manier om inzicht te krijgen in hou meisjes jouw zien, en wat er dan 'mis' gaat.
Goede tips, maar ga alsjeblieft niet. Masterflirt lezen, of als je het wel wilt doen, lees het dan heel kritisch. Hele stukken gaan over hoe je met bepaalde zinnen en manieren van uitspreken (NLP heet t) vrouwen kan verleiden, wat je zonder een daadwerkelijke training hierin gewoon niet gaat lukken en je alleen maar raar doet lijken. Verder, als je dit soort boeken zou willen lezen, wat ik je zeker op jouw leeftijd en zonder enige ervaring niet aanraadt, lees dan betere boeken.
pi_120792119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:37 schreef Axis het volgende:

Ik ga naar de sportschool en daar zijn dus geen vrouwen..
pi_120792165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef DenTijn het volgende:

[..]

Goede tips, maar ga alsjeblieft niet. Masterflirt lezen, of als je het wel wilt doen, lees het dan heel kritisch. Hele stukken gaan over hoe je met bepaalde zinnen en manieren van uitspreken (NLP heet t) vrouwen kan verleiden, wat je zonder een daadwerkelijke training hierin gewoon niet gaat lukken en je alleen maar raar doet lijken. Verder, als je dit soort boeken zou willen lezen, wat ik je zeker op jouw leeftijd en zonder enige ervaring niet aanraadt, lees dan betere boeken.
Boeken heb ik denk ik niet nodig. Maar praktijkervaring.

Bedankt allen voor jullie tips. Kent iemand leuke kroegen/cafes/disco's voor 2 a 3 17jarige jongens heen te gaan in Rdam?
pi_120792313
Heb Masterflirt zelf gelezen en vind dat dus echt een 'glijer' boek dat er alleen maar op gericht om vrouwtjes te scoren.

Geen aanrader dus wat mij betreft.
pi_120793657
Naja, beetje off-topic over een boek: ja, er staan gladde praatjes in en nlp technieken.. Maar de essentie is eerlijk en authentiek zijn, doen wat je zegt, niet alleen over jezelf doorzeuren, niet behoeftig zijn, etc, en kunnen we ons daar niet allemaal in vinden?

On-topic: je wil perse het uitgaansleven in.. Denk je daar een goed gesprek met een meisje aan te gaan zodat ze je kan leren kennen en interessant kan gaan vinden?

Je zegt dat je naar de sportschool gaat, maar daarnaast wil je dus geen investeringen in je sociaal leven doen?

Dan houd het op.. Veel plezier in de disco, ik hoop dat je iemand vindt :)
pi_120794800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:01 schreef Axis het volgende:
Naja, beetje off-topic over een boek: ja, er staan gladde praatjes in en nlp technieken.. Maar de essentie is eerlijk en authentiek zijn, doen wat je zegt, niet alleen over jezelf doorzeuren, niet behoeftig zijn, etc, en kunnen we ons daar niet allemaal in vinden?

On-topic: je wil perse het uitgaansleven in.. Denk je daar een goed gesprek met een meisje aan te gaan zodat ze je kan leren kennen en interessant kan gaan vinden?

Je zegt dat je naar de sportschool gaat, maar daarnaast wil je dus geen investeringen in je sociaal leven doen?

Dan houd het op.. Veel plezier in de disco, ik hoop dat je iemand vindt :)
Wat moet ik dan doen om te investeren volgens jou als uitgaan niet werkt?
pi_120797957
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:57 schreef Socializer het volgende:

[..]

Ik ga naar de sportschool en daar zijn dus geen vrouwen..
Vreemde sportschool..

quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Socializer het volgende:

[..]

Bedankt allen voor jullie tips. Kent iemand leuke kroegen/cafes/disco's voor 2 a 3 17jarige jongens heen te gaan in Rdam?
Stap gewoon ergens binnen?
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:39 schreef Socializer het volgende:

[..]

Wat moet ik dan doen om te investeren volgens jou als uitgaan niet werkt?
Meer vrienden krijgen. Vrienden van vrienden contacten. Als je via hen iemand vindt vertrouwt t meisje je sneller etc etc..
pi_120798250
quote:
19s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vreemde sportschool..

[..]

Stap gewoon ergens binnen?

[..]

Meer vrienden krijgen. Vrienden van vrienden contacten. Als je via hen iemand vindt vertrouwt t meisje je sneller etc etc..
Rond 20.00 tot 23.00 mooie tijd voor kroeg ofso?
  PR en moderator woensdag 26 december 2012 @ 23:32:36 #153
288245 crew  Moira
pi_120799331
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Socializer het volgende:

[..]

Dat lijkt me te vroeg, gezien het meestal pas na 23.00 wat drukker en gezelliger wordt. Waarom zo op die tijden letten? Moet je vroeg naar bed ofzo?
Als je er zo nieuwsgierig naar bent, doe het dan nou maar gewoon. Je moet gewoon maar eens zien hoe het eraan toe gaat, geen enkele avond is hetzelfde. Er zitten geen hele theorieën achter het uitgaansleven, praktijkervaring doe je alleen maar op door het eens uit te proberen.

Heb je trouwens geen vrienden/kennissen die wel eens feestjes geven waarvoor je uitgenodigd wordt/kan worden?
Zoals gezegd ontstaan er ook vaak stelletjes tussen vrienden van vrienden (van vrienden).
Privéfeestjes zijn sowieso tof, en daar zal je je vast ook meer op je gemak voelen, en de meisjes vaak ook. Bovendien is het dan gemakkelijker om na zo'n avond nog contact te onderhouden en elkaar vaker tegen te komen.
Hou je oren en ogen eens open naar feestjes of borrel-middagen of meets die vrienden/kennissen geven :)
Fuck the EBU.
pi_120799963
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:32 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat lijkt me te vroeg, gezien het meestal pas na 23.00 wat drukker en gezelliger wordt. Waarom zo op die tijden letten? Moet je vroeg naar bed ofzo?
Als je er zo nieuwsgierig naar bent, doe het dan nou maar gewoon. Je moet gewoon maar eens zien hoe het eraan toe gaat, geen enkele avond is hetzelfde. Er zitten geen hele theorieën achter het uitgaansleven, praktijkervaring doe je alleen maar op door het eens uit te proberen.

Heb je trouwens geen vrienden/kennissen die wel eens feestjes geven waarvoor je uitgenodigd wordt/kan worden?
Zoals gezegd ontstaan er ook vaak stelletjes tussen vrienden van vrienden (van vrienden).
Privéfeestjes zijn sowieso tof, en daar zal je je vast ook meer op je gemak voelen, en de meisjes vaak ook. Bovendien is het dan gemakkelijker om na zo'n avond nog contact te onderhouden en elkaar vaker tegen te komen.
Hou je oren en ogen eens open naar feestjes of borrel-middagen of meets die vrienden/kennissen geven :)
Oke! Alleen vervoer naar huis lijkt me een grote klus.. anders kon ik zo gaan.. ben ik er om 00.00 nog dan ben ik verplicht om daar tot 9u s ochtends te zitten in rdam totdat de trams en bussen rijden..
pi_120800226
Meestal begint het pas rond een uur of 23:00 - 0:00 inderdaad. Geen nachtbus? Of anders gewoon eigen vervoer en geen alcohol drinken?
pi_120800419
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
Meestal begint het pas rond een uur of 23:00 - 0:00 inderdaad. Geen nachtbus? Of anders gewoon eigen vervoer en geen alcohol drinken?
Heb geen eigen vervoer helaas atm.
pi_120800545
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef Socializer het volgende:

[..]

Heb geen eigen vervoer helaas atm.
Min. Dan maar FOK!meets dus. Die beginnen om 11:00 en duren tot een uur of 23:00. Beetje elkaar de hele dag bezatten met goedkoop bier.
  woensdag 26 december 2012 @ 23:58:42 #158
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120800676
Like n paar chix op dem fb ayt
  woensdag 26 december 2012 @ 23:59:10 #159
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120800699
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Min. Dan maar FOK!meets dus. Die beginnen om 11:00 en duren tot een uur of 23:00. Beetje elkaar de hele dag bezatten met goedkoop bier.
11 uur al :? :?

dus je moet er een dag van te voren heen?
pi_120800821
Dat boek Masterflirt is bagger. Mijn huisgenoot heeft t en volgens hem was het een goed boek, maar ondertussen regelt ie niks.. Dat boek is te veel gericht op hoe je bepaalde dingen moet zeggen. Spontaan reageren is veel belangrijker dan proberen manipulatief te zijn. Bovendien, er is niet een methode die altijd werkt.

Uitgaan/ feestjes bij bekenden zijn het laagdrempeligst om in contact te komen met nieuwe vrouwen. Zorg er voor dat je plezier hebt en dat uitstraalt. Iedereen vindt vrolijke mensen leuk en daar willen ze wel een praatje mee maken. Je merkt vanzelf of een gesprek wel of niet loopt en of het klikt. Iedereen heeft wel eens met iemand gepraat wat een beetje awkward was. Maar wat maakt t uit, je hebt niks te verliezen. En soms zul je iemand treffen waarmee het ineens klikt, dat is altijd leuk. En dat is het belangrijkste, dat je een leuke tijd hebt. Ga je forceren, dan wordt het helemaal niks.
pi_120801566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

11 uur al :? :?

dus je moet er een dag van te voren heen?
Nee hoor. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:01 schreef the85mc het volgende:
Dat boek Masterflirt is bagger. Mijn huisgenoot heeft t en volgens hem was het een goed boek, maar ondertussen regelt ie niks.. Dat boek is te veel gericht op hoe je bepaalde dingen moet zeggen. Spontaan reageren is veel belangrijker dan proberen manipulatief te zijn. Bovendien, er is niet een methode die altijd werkt.
Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.

TS, besteed je tijd niet aan dat soort 'Masterflirt', 'Mystery'-troep en weet-ik-het-allemaal spul. Sowieso boeken die alleen gericht zijn op 'vrouwen versieren' met ingeblikte routines en weet ik het allemaal, zijn niet je business wanneer je een wereldvreemde pinguin zonder zelfvertrouwen bent. Natuurlijk is het ergens gebaseerd op wat solide shit enzo, maar je moet nu echt verder kijken dan dat.

Ik bedoel, kijk naar je TT. Je bent hopeloos op zoek naar een vriendin. :P

Right. Dan heb je in mijn ogen een groter en ander probleem dan 'ik heb moeite bij het vinden/versieren van die vrouwen' zelf. Je hebt gewoon een pussy-detox-treatment deluxe nodig. Lees de komende week het boek 'Alpha Male' van Carlos Xuma, e-book, overal wel te vinden. En kijk de film Fight Club om het af te maken. _O_ Allebei vermakelijk en I promise you dat je anders naar de wereld zal kijken. Is gewoon een virtuele 'man the fuck up'-sessie en het doet je GOED. Je zit vol wanhoop man, je moet het eruit krijgen en meer van jezelf maken. Daar heb je x1000 meer aan dan aan kunstmatig en klinisch meisjes proberen te versieren met theorieboekjes. :P Denk nu, wat moet een vrouw uberhaupt nu met je. Ja je zal vast een lieve jongen zijn, maar met zo'n ongelukkige instelling? Ze ruiken het, dat werkt je sowieso al tegen, en first things first. Meer worden man.

Je krijgt er geen spijt van, trust me. Ik heb dit advies vaker aan anderen gegeven en ze zijn er altijd beter van geworden. Niet omdat het een magisch boek is of dat je ergens komt met magische boeken of instructies (gelukkig is het dat ook niet), maar omdat je echt wat rotzooi uit jezelf moet krijgen. Do it. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 27-12-2012 00:22:22 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 00:33:35 #162
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_120802384
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Spontaan reageren gaat vanzelf wanneer je goed in je vel zit en trots op jezelf bent. Dan heb je geen boek of instructies meer nodig. Die shit werkt daarnaast maar marginaal als het niet uit jezelf komt. First things first.

TS, besteed je tijd niet aan dat soort 'Masterflirt', 'Mystery'-troep en weet-ik-het-allemaal spul. Sowieso boeken die alleen gericht zijn op 'vrouwen versieren' met ingeblikte routines en weet ik het allemaal, zijn niet je business wanneer je een wereldvreemde pinguin zonder zelfvertrouwen bent. Natuurlijk is het ergens gebaseerd op wat solide shit enzo, maar je moet nu echt verder kijken dan dat.

Right. Dan heb je in mijn ogen een groter en ander probleem dan 'ik heb moeite bij het vinden/versieren van die vrouwen' zelf. Je hebt gewoon een pussy-detox-treatment deluxe nodig. Lees de komende week het boek 'Alpha Male' van Carlos Xuma, e-book, overal wel te vinden. En kijk de film Fight Club om het af te maken. _O_ Allebei vermakelijk en I promise you dat je anders naar de wereld zal kijken. Is gewoon een virtuele 'man the fuck up'-sessie en het doet je GOED. Je zit vol wanhoop man, je moet het eruit krijgen en meer van jezelf maken. Daar heb je x1000 meer aan dan aan kunstmatig en klinisch meisjes proberen te versieren met theorieboekjes. :P Denk nu, wat moet een vrouw uberhaupt nu met je. Ja je zal vast een lieve jongen zijn, maar met zo'n ongelukkige instelling? Ze ruiken het, dat werkt je sowieso al tegen, en first things first. Meer worden man.

Je krijgt er geen spijt van, trust me. Ik heb dit advies vaker aan anderen gegeven en ze zijn er altijd beter van geworden. Niet omdat het een magisch boek is of dat je ergens komt met magische boeken of instructies (gelukkig is het dat ook niet), maar omdat je echt wat rotzooi uit jezelf moet krijgen. Do it. :)
Ik kan dit ook wel gebruiken! Ik zal het boek lezen en toevallig genoeg heb ik die film net deze week gedownload.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 01:35:08 #163
288245 crew  Moira
pi_120804893
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef Socializer het volgende:

[..]

Oke! Alleen vervoer naar huis lijkt me een grote klus.. anders kon ik zo gaan.. ben ik er om 00.00 nog dan ben ik verplicht om daar tot 9u s ochtends te zitten in rdam totdat de trams en bussen rijden..
Fiets?
En anders zit er toch zeker wel een bar ergens in de buurt?
Of check of je iemand in de buurt kent waar je kan blijven crashen.
Niet te moeilijk denken.

En wat vond je van mijn idee van huisfeestjes?
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 01:40:40 #164
288245 crew  Moira
pi_120805092
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Held.
Neuckqen?
Fuck the EBU.
pi_120806374
Het beste is om een PUA te worden, de wet van de grote aantallen. Zie het niet als wanhoop, zie het als een game waar je altijd een "new game" kan starten als de vorige "game over" is. Een goeie tactiek is neggen, vooral als de vrouw 8+ is. Als je klaar bent met de one night stands kun je de skills van de game gebruiken voor het echte werk, een langdurige relatie.

Luister niet naar mensen die negatief zijn over PUA's, dat zijn aleemaal AFC's
pi_120807550
Je voelt je te goed voor die meiden en dat merken ze. Niemand heeft zin in een 18 jarige puber die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Je bent nu net zo oppervlakkig bezig.

En ik geloof echt niet dat iedereen alleen maar op Facebook aan het liken is. In mijn tijd waren er ook zat verschillende groepjes naast de oppervlakkige hockeysletjes.
No.
pi_120807560
PUA is voor losers.
No.
pi_120808183
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef Socializer het volgende:

[..]

Nogmaals: T' fust, Blender, Sorbonne allemaal leuke plekken om naar toe te gaan. Maar het is meer waar hou je van, en waar ga je met je vrienden heen.
pi_120809005
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Held.
Neuckqen?
Ik zie je morgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 00:33 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ik kan dit ook wel gebruiken! Ik zal het boek lezen en toevallig genoeg heb ik die film net deze week gedownload.
Goedzo man, enjoy & report back.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 02:25 schreef 123dudeguys het volgende:
Het beste is om een PUA te worden, de wet van de grote aantallen. Zie het niet als wanhoop, zie het als een game waar je altijd een "new game" kan starten als de vorige "game over" is. Een goeie tactiek is neggen, vooral als de vrouw 8+ is. Als je klaar bent met de one night stands kun je de skills van de game gebruiken voor het echte werk, een langdurige relatie.

Luister niet naar mensen die negatief zijn over PUA's, dat zijn aleemaal AFC's
:'), ik kon je post nog volgen ook. Leuke troll wel dit enzo.
pi_120811504
Pfff, je kan dingen ook overdenken.

Ik weet nog dat ik mijn eerste vriendje voor t eerst sprak via msn, daarna maakte je wel is een praatje in de gangen op school, bleef je hangen na schooltijd en van het één kwam dan vanzelf het ander..
Nu is MSN vast helemaal uit (ik word oud!) maar facebook werkt vast hetzelfde..
pi_120812205
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Socializer het volgende:

[..]

Zoals ik je al eerder heb genoemd begint het rond 23:00..
En fietsen of taxi bestaat ook.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 14:35:43 #172
288245 crew  Moira
pi_120817802
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:41 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik zie je morgen.
Kijk TS, zo hossel je die chicks. :7
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:44:17 #173
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120818147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk TS, zo hossel je die chicks. :7
Volgens mij was het andersom ;)
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 14:48:23 #174
288245 crew  Moira
pi_120818283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:44 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Volgens mij was het andersom ;)
Nee, hij had me met zijn bazenpost :9~

En idd hossel ik wel een beetje die boys door gewoon direct te zijn, maar helaas voor veel mannen zijn de meeste vrouwen dat niet :') ;(
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 14:57:52 #175
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120818659
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik was op de middelbare school ook wanhopig, toch kreeg ik liefdesbrieven en verklaringen..

Vooral toen ik uit(wanhoop) met een pestkop moest vechten(welke toevallig ook het populaire fotomodel van de school pestte omdat hij het een hoer vond), kreeg ik veel aandacht van de meiden..

Er is nu ik 32 jaar ben niet veel veranderd, ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.

Het is om wanhopig van te worden, geld heb ik ook al niet.. ;(
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_120818944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Retronix het volgende:

[..]

Ik was op de middelbare school ook wanhopig, toch kreeg ik liefdesbrieven en verklaringen..

Vooral toen ik uit(wanhoop) met een pestkop moest vechten(welke toevallig ook het populaire fotomodel van de school pestte omdat hij het een hoer vond), kreeg ik veel aandacht van de meiden..

Er is nu ik 32 jaar ben niet veel veranderd, ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.

Het is om wanhopig van te worden, geld heb ik ook al niet.. ;(
Lolwut? Onzin theorieen?
Het is inderdaad makkelijker om het probleem bij een ander te leggen... ;) Dat jij zegt dat vrouwen macht over je proberen te krijgen zegt veel over je houding tov vrouwen.
pi_120819084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, hij had me met zijn bazenpost :9~
Makkelijk.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  donderdag 27 december 2012 @ 15:08:58 #178
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120819098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Retronix het volgende:

ik ben nog steeds wanhopig omdat de meeste vrouwen nog steeds vanuit onzin theorieën redeneren, en daarmee wanhopig een beetje macht over mannen(of beter gezegd kneuzen) proberen te krijgen.

Wut?
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 15:10:06 #179
288245 crew  Moira
pi_120819140
quote:
13s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Makkelijk.
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:56:27 #180
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120826476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lolwut? Onzin theorieen?
Het is inderdaad makkelijker om het probleem bij een ander te leggen... ;) Dat jij zegt dat vrouwen macht over je proberen te krijgen zegt veel over je houding tov vrouwen.
Gek is dat toch hé? De meeste vrouwen die mij aandacht geven vind ik niks aan..

Het is om wanhopig van te worden..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  PR en moderator donderdag 27 december 2012 @ 18:39:19 #181
288245 crew  Moira
pi_120828410
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:56 schreef Retronix het volgende:

[..]

Gek is dat toch hé? De meeste vrouwen die mij aandacht geven vind ik niks aan..

Het is om wanhopig van te worden..
Wanhopige mannen die kieskeurig gaan lopen doen :')
Beggars can't be choosers ;)
Fuck the EBU.
  donderdag 27 december 2012 @ 18:41:30 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120828503
Ja als meiden je niet zo leuk vinden dan krijg je als restje nog de meiden die minder leuk zijn en ook met minder genoegen nemen... of je accepteert het en zorgt dat je nog wat actie krijgt of je krijgt niks.
we dan
  donderdag 27 december 2012 @ 19:00:09 #183
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120829338
De meeste vrouwen die me aandacht geven zijn heel mooi, maar nietszeggend en saai..

Ze prikkelen me niet.. Ik krijg hem er niet echt van omhoog..
pi_120829680
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:00 schreef Retronix het volgende:
De meeste vrouwen die me aandacht geven zijn heel mooi, maar nietszeggend en saai..

Ze prikkelen me niet.. Ik krijg hem er niet echt van omhoog..
Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van. Dus als Doutzen kroes op je afstapt zeg je nee, dat wordt em niet... 8)7
  donderdag 27 december 2012 @ 19:36:39 #185
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120830933
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik geloof er geen zak van. Dus als Doutzen kroes op je afstapt zeg je nee, dat wordt em niet... 8)7
Doutzen is sowieso mijn type niet qua uiterlijk..
pi_120846742
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wanhopige mannen die kieskeurig gaan lopen doen :')
Beggars can't be choosers ;)
If every cop's a criminal
And all the sinners saints
Why not?
Firm but Friendly.
pi_120847758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef Retronix het volgende:

[..]

Doutzen is sowieso mijn type niet qua uiterlijk..
Ik kan geen vriendin krijgen, maar Doutzen is niet mij typ.

:''''''''')
No.
pi_120848672
Misschien is Doutzen wel ongelooflijk saai? En een ouwe zeur?
Firm but Friendly.
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:15:38 #189
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120852482
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Geen probleem, ga ik we even een bakkie met haar drinken.
pi_120852592
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik zou idd nee zeggen. :)
Doutzen is me te groot, en dat lijkt gewoon niet :{

Dat is dan verder ook de enige reden.

Door mijn eigen gebrek aan lengte vind ik heel veel vrouwen al niet interessant.. :P
pi_120852656
Pff ranzig ... trek 's een onderbroekje aan man!
Firm but Friendly.
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:57:26 #192
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_120852849
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef Chernobog het volgende:

[..]

Ik vind de Poolse waarmee ik gister na zwemmen nummers uitgewisseld heb lekkerder! :P
pi_120860855
Een hoog libido maar niet de ballen om een meisje aan te spreken. :')
Nee want ze zijn te kinderachtig en ze hebben een facebook. _O-
Sorry, je bent een verloren geval.
pi_120892925
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:52 schreef mzmr7 het volgende:
Een hoog libido maar niet de ballen om een meisje aan te spreken. :')
Nee want ze zijn te kinderachtig en ze hebben een facebook. _O-
Sorry, je bent een verloren geval.
Dit helpt iig niet.
  PR en moderator zaterdag 29 december 2012 @ 00:30:32 #195
288245 crew  Moira
pi_120894547
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Socializer het volgende:

[..]

Dit helpt iig niet.
Ben je al de stad in geweest dan?
Fuck the EBU.
pi_120895076
Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik zet sommige (mooie) vrouwen op een voetstuk ipv van af te kraken. Daardoor wordt ik zenuwachtig. Jeweetwel die truuk als je gaat presenteren dat je toeschouwers naakt moet zien waardoor je minder zenuwachtig wordt? Daarom probeer ik hun naakt voor te stellen. Ik moet niet vergeten dat vrouwen ook maar mensen zijn, die braken, poepen pissen, en bloedlekken elke maand Hierdoor zie ik hun weer als mens. Het enige probleem waarvoor je moet oppassen is dat je daardoor teveel denkt aan die fantasie van een poepende of piesende mooie vrouw, dit leidt af van het romantische moment dat de pickup eigenlijk moet voorstellen. Hiervoor is meditatie handig als voorbereiding, daardoor leef je meer in het moment.
pi_120895370
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben je al de stad in geweest dan?
Jawel. Maar dan om te winkelen. Nog niet de kroeg in of terras. En ik zie trowens toch genoeg mensen op bv. Televisie rond 7 a 8 uur de kroeg ingaan.
pi_120895699
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:40 schreef 123dudeguys het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik zet sommige (mooie) vrouwen op een voetstuk ipv van af te kraken. Daardoor wordt ik zenuwachtig. Jeweetwel die truuk als je gaat presenteren dat je toeschouwers naakt moet zien waardoor je minder zenuwachtig wordt? Daarom probeer ik hun naakt voor te stellen. Ik moet niet vergeten dat vrouwen ook maar mensen zijn, die braken, poepen pissen, en bloedlekken elke maand Hierdoor zie ik hun weer als mens. Het enige probleem waarvoor je moet oppassen is dat je daardoor teveel denkt aan die fantasie van een poepende of piesende mooie vrouw, dit leidt af van het romantische moment dat de pickup eigenlijk moet voorstellen. Hiervoor is meditatie handig als voorbereiding, daardoor leef je meer in het moment.
Communiceren is niet mijn probleem. :P maar juist de eerste fase: 'in contact komen' /'gesprek beginnen'

Maar dan verder een gesprek voeren is na het begin is wel makkelijk.
pi_120895956
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:53 schreef Socializer het volgende:

[..]

Communiceren is niet mijn probleem. :P maar juist de eerste fase: 'in contact komen' /'gesprek beginnen'

Maar dan verder een gesprek voeren is na het begin is wel makkelijk.
Dat eerste is juist het makkelijkste. Een gesprek staande houden lijkt me een stuk moeilijker.
pi_120896317
*waar/wanneer contact maken met meisjes/mensen? In dit geval bv. Kroeg.. mja het kan toch ook rond 20.00 tot 22.00 bv.

*hoe aanspreken en bij welke mogelijkheid? Als meisjes alleen zitten of aan de bar? En als er vriendinnen bij zijn wat dan? Wat moet ik zeggen? Heb te kort aan zelfvertrouwen in dit soort dingen en bang van afwijzing of negeren.
pi_120897172
En dan negeert ze je. Vergaat de wereld? Wil geen enkele vrouw je ooit nog daten?
No.
pi_120901350
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:01 schreef Socializer het volgende:

[..]

Dit helpt iig niet.
Begin eens met jezelf helpen en lees verdomme dat boek eens. :') Alleen deze instelling al. Dat is het man, je hele instelling. Denken dat passief op een forum gaan hangen in de 'please respond'-stand je verder gaat brengen. :') Mensen, deze Socialisateur wil niet geholpen worden. Verdere tijd kan beter besteed worden aan zingend rijmen in het Pools.
  PR en moderator zaterdag 29 december 2012 @ 10:55:33 #203
288245 crew  Moira
pi_120903134
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:47 schreef Socializer het volgende:

[..]

Jawel. Maar dan om te winkelen. Nog niet de kroeg in of terras. En ik zie trowens toch genoeg mensen op bv. Televisie rond 7 a 8 uur de kroeg ingaan.
Dan ga je toch om die tijd?
Dan zijn er alleen niet veel leeftijdsgenoten, denk ik. Maar je zult pas weten hoe het uitgaansleven eraan toe gaat en wat voor types er waar (in welke bar/café/kroeg/club/disco) komen als je na 23u gaat.
Bovendien hoef je niet op één plek te blijven zitten. Als het één niks is, loop je door naar het ander.

Regel even iets voor vanavond met een vriend, en ga nou eindelijk gewoon eens in plaats van hier blijven mokken. We hebben je echt eindeloos veel praktische tips gegeven waarmee je in ieder geval een beginnetje kan maken. Máák dat beginnetje dan ook :)
Fuck the EBU.
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:45:07 #204
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120917878
Je wilt te graag, dat is het hele probleem bij jou.

Je moet het wat meer op z'n beloop laten en niet zo forceren. :)
pi_120918967
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Socializer het volgende:
*waar/wanneer contact maken met meisjes/mensen? In dit geval bv. Kroeg.. mja het kan toch ook rond 20.00 tot 22.00 bv.

*hoe aanspreken en bij welke mogelijkheid? Als meisjes alleen zitten of aan de bar? En als er vriendinnen bij zijn wat dan? Wat moet ik zeggen? Heb te kort aan zelfvertrouwen in dit soort dingen en bang van afwijzing of negeren.
Ehm, de kroegen zijn voor zover ik weet vrij leeg tot een uur of 22:00. Natuurlijk kan je er eerder heen maar of je dan iemand tegenkomt is een tweede. Ervaring leert ook dat je beter wat later kan, al ist maar omdat er dan wat alcohol genuttigd is en dan alles (dus ook iemand versieren) makkelijker gaat.

Trouwrns. Nogmaals; jij denkt teveel na, zolang jij zo geforceerd bezig blijft met "ik wil en ik moet en zal nu..." durf ik je te garanderen dat het je niet gaat lukken.
pi_120919225
Zullen we anders met z'n allen een draaiboek schrijven voor TS? Alles op de minuut plannen enzo.
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:24:56 #207
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120919308
Gaat TS nu mensen oppikken in de kroeg? Alleen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120919914
20:01, TS komt de kroeg binnen

23:16 TS verlaat de kroeg na 3 uur mokkend op de barkruk gezeten te hebben, bier gedronken te hebben en creepy blikken naar de meisjes geworpen te hebben, zonder iets te ondernemen.
No.
  PR en moderator zaterdag 29 december 2012 @ 19:03:55 #209
288245 crew  Moira
pi_120920779
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:22 schreef Mandéra het volgende:
Zullen we anders met z'n allen een draaiboek schrijven voor TS? Alles op de minuut plannen enzo.
Dan nog zal hij zich er niet aan houden hoor.
Je kunt lullen als brugman, hij doet toch niks met de nuttige tips die mensen (die wél een vriend(in)/scharrel hebben of iig kunnen krijgen als ze dat willen) hem geven.

Maar stiekem hoop ik dat TS vanavond gewoon eens even gaat kijken in het uitgaansleven.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')