abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120652624
TS is 18 jaar en zit in zijn laatste jaar van het VWO, 6VWO dus.

TS heeft om onbekende redenen tot op heden nog geen partner gehad, laat staan een scharrel of een one night stand. Het is geen druk dat zich afspeelt rondom mij, maar meer van mij. De drang naar een vriendin wordt steeds heftiger of een scharrel/one night stand. Voor mensen die zeggen dat het nog niet te laat is: TS heeft ook sexuele behoeftes en heeft ook een hoge libido.

Zelf ben ik geen drinker en dus lijkt uitgaan lastig voor mij met vrienden, aangezien ik niet van uitgaan hou en ik dit ook niet zal veranderen. Echter denk ik toch dat het mogelijk is om op een ander manier in contact te komen met de dames. Het lijkt me niet zo vreselijk als je wat anders drinkt dan "drank". Ik heb ook liever een kroeg met een gezellige sfeer of cafe dan een disco. Maar goed, voordat ik te veel illusies ontwikkel, moet ik eerst meisjes zien te vinden om in contact mee te komen, aangezien ik geen één meisje hebt binnen mijn vriendenkring, wat ook redelijk klein is. (TS houdt liever van kleine vriendengroep, maar wel goede vrienden dan veel vrienden en slechte vrienden)

Overigens zie ik overal waar ik heenga vele schoonheden rondlopen waar ik graag in contact mee wil komen, maar het lijkt me veij wanhopig om zomaar op straat op een meisje af te stappen.

Op mijn school lijken de meisjes zich ook niet echt volwassen te gedragen, alsof ze nog steeds stil zijn blijven staan met het " jongen vindt meisje leuk" en dan moet het allemaal via likes via de zogenaamde facebook. En fatsoenlijk contact lijkt dus nauwelijks haalbaar, omdat op de middelbare school waar ik studeer het nog kinderachtig werkt qua jongens-meisjes verhoudingen en iedereen met zijn of haar mobiel bezig is dan de omringende mensen.

Misschien een al te lange verhaal. Maar TS is ten alle tijden radeloos op dit moment en ik ben bij mijn laatste hulplijn terecht gekomen: FOK!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij het licht laten zien.

Sport helpt niet of een vereniging dus laten we dat overslaan. Heb deze genoemde mogelijkheden al uitgevoerd.
pi_120653364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef Socializer het volgende:
TS is 18 jaar en zit in zijn laatste jaar van het VWO, 6VWO dus.

TS heeft om onbekende redenen tot op heden nog geen partner gehad, laat staan een scharrel of een one night stand. Het is geen druk dat zich afspeelt rondom mij, maar meer van mij. De drang naar een vriendin wordt steeds heftiger of een scharrel/one night stand. Voor mensen die zeggen dat het nog niet te laat is: TS heeft ook sexuele behoeftes en heeft ook een hoge libido.

Zelf ben ik geen drinker en dus lijkt uitgaan lastig voor mij met vrienden, aangezien ik niet van uitgaan hou en ik dit ook niet zal veranderen. Echter denk ik toch dat het mogelijk is om op een ander manier in contact te komen met de dames. Het lijkt me niet zo vreselijk als je wat anders drinkt dan "drank". Ik heb ook liever een kroeg met een gezellige sfeer of cafe dan een disco. Maar goed, voordat ik te veel illusies ontwikkel, moet ik eerst meisjes zien te vinden om in contact mee te komen, aangezien ik geen één meisje hebt binnen mijn vriendenkring, wat ook redelijk klein is. (TS houdt liever van kleine vriendengroep, maar wel goede vrienden dan veel vrienden en slechte vrienden)

Overigens zie ik overal waar ik heenga vele schoonheden rondlopen waar ik graag in contact mee wil komen, maar het lijkt me veij wanhopig om zomaar op straat op een meisje af te stappen.

Op mijn school lijken de meisjes zich ook niet echt volwassen te gedragen, alsof ze nog steeds stil zijn blijven staan met het " jongen vindt meisje leuk" en dan moet het allemaal via likes via de zogenaamde facebook. En fatsoenlijk contact lijkt dus nauwelijks haalbaar, omdat op de middelbare school waar ik studeer het nog kinderachtig werkt qua jongens-meisjes verhoudingen en iedereen met zijn of haar mobiel bezig is dan de omringende mensen.

Misschien een al te lange verhaal. Maar TS is ten alle tijden radeloos op dit moment en ik ben bij mijn laatste hulplijn terecht gekomen: FOK!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij het licht laten zien.

Sport helpt niet of een vereniging dus laten we dat overslaan. Heb deze genoemde mogelijkheden al uitgevoerd.
Klinkt als

1)hoge eisen voor een 1e scharrel
2)je bent aan het forceren

Mijn advies zou zijn, probeer juist eerst wat aan te klampen bij de mindere goden op school. Probeer meer in contact te komen met dames die niet direct de beauty queen hoeven te zijn. Zien andere dames je daar mee praten kom je vanzelf in hun 'groepje' terecht. Dan kun je gemakkelijker een gesprek starten .. en dan .. bingo!

Forceren? .. niet doen, als je nog geen ervaring hebt en je gaat op die leeftijd blauwtjes lopen gaat je zelf verzekerdheid alleen maar naar beneden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:39:00 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120653370
Hou om te beginnen eens op met over jezelf te praten in de derde persoon :X

En verder: zoek een hobby ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120653438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klinkt als

1)hoge eisen voor een 1e scharrel
2)je bent aan het forceren

Mijn advies zou zijn, probeer juist eerst wat aan te klampen bij de mindere goden op school. Probeer meer in contact te komen met dames die niet direct de beauty queen hoeven te zijn. Zien andere dames je daar mee praten kom je vanzelf in hun 'groepje' terecht. Dan kun je gemakkelijker een gesprek starten .. en dan .. bingo!

Forceren? .. niet doen, als je nog geen ervaring hebt en je gaat op die leeftijd blauwtjes lopen gaat je zelf verzekerdheid alleen maar naar beneden.
Is al gebeurd op miin huidige plek waar ik studeer. Vandaar dat het buiten de studieplek moet zijn.
pi_120653540
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:40 schreef Socializer het volgende:

[..]

Is al gebeurd op miin huidige plek waar ik studeer. Vandaar dat het buiten de studieplek moet zijn.
Je kunt het ook bij andere studiegenoten proberen of op een dame aflopen qua studie waar je denkt je kansen beter bij zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120653652
De middelbare school waar je studeert? Wat is het nou, zit je op de middelbare school of studeer je?
(Edit: middelbare school zie ik. Heet dat nu ook al studeren?)
Voor de rest ben ik het eens met sitting_elfling :). En waarom niet je eigen school? Ga eens naast een meisje zitten in de lunchpauze en vraag hoe d'r dag is ofzo. Gewoon wat ervaring in met meisjes praten kan nooit kwaad.
pi_120653696
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef vlindertje89 het volgende:
De middelbare school waar je studeert? Wat is het nou, zit je op de middelbare school of studeer je?
Voor de rest ben ik het eens met sitting_elfling :)
Middelbare.
pi_120653712
Om er maar eens cliché tussendoor te gooien: wacht tot er iets op je pad komt. Je kan de liefde niet forceren, de klik moet er zijn, dan pas kan er een leuke relatie ontstaan ;-)
Probeer anders eens in de klas een leuk praatje (niks geforceerd, gewoon een beetje koetjes en kalfjes) en zo kun je mensen, dus ook leuke meiden, vanzelf beter leren kennen. Daarna kan je eventueel gaan daten etc. etc.

Als je echt een te hoog libido hebt, ga dan meer fappen of naar de meiden van lichte zeden
pi_120653879
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je kunt het ook bij andere studiegenoten proberen of op een dame aflopen qua studie waar je denkt je kansen beter bij zijn.
Zomaar uit het niets ? Kan niet. Ik heb het bij vele meisjes geprobeerd vandaar dat het dus op het voortgezet onderwijs niet meer gaat.. niks meer over.
pi_120653962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:47 schreef christiman het volgende:
Om er maar eens cliché tussendoor te gooien: wacht tot er iets op je pad komt. Je kan de liefde niet forceren, de klik moet er zijn, dan pas kan er een leuke relatie ontstaan ;-)
Probeer anders eens in de klas een leuk praatje (niks geforceerd, gewoon een beetje koetjes en kalfjes) en zo kun je mensen, dus ook leuke meiden, vanzelf beter leren kennen. Daarna kan je eventueel gaan daten etc. etc.

Als je echt een te hoog libido hebt, ga dan meer fappen of naar de meiden van lichte zeden
Hoe komt er iets op mijn pad als ik niet uitga en geen meisjes in mijn vriendenkring heb? Ik zal trouwens niet uitgaan. Heb een aantal redenen wat ik liever niet op internet wil verspreiden.
pi_120653990
Gewoon de hoeren ^O^
Cindy De Vuyst
pi_120654056
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:52 schreef Socializer het volgende:

[..]

Hoe komt er iets op mijn pad als ik niet uitga en geen meisjes in mijn vriendenkring heb? Ik zal trouwens niet uitgaan. Heb een aantal redenen wat ik liever niet op internet wil verspreiden.
Hou je ogen open en wees flexibiel. Er is vaak niet veel nodig om een leuk gesprek te beginnen met een meisje. Zo kan je beginnen met iets op te bouwen wat uiteindelijk een relatie kan worden ;-)
pi_120654225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:54 schreef christiman het volgende:

[..]

Hou je ogen open en wees flexibiel. Er is vaak niet veel nodig om een leuk gesprek te beginnen met een meisje. Zo kan je beginnen met iets op te bouwen wat uiteindelijk een relatie kan worden ;-)
Ja maar waar moet ik dan zijn? Ik kan moeilijk op straat meisjes aanspreken wanhopig? En wat moet ik dan doen?
  zondag 23 december 2012 @ 00:02:17 #14
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120654442
Oh Gos, al 18 en nog steeds geen vriendin? Waar gaat het heen met deze wereld...

Er is dus geen man overboord, wordt er gewoon een beetje proactief relaxt in en dan komt het allemaal goed.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  zondag 23 december 2012 @ 00:03:37 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120654498
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef Socializer het volgende:

[..]

Ja maar waar moet ik dan zijn? Ik kan moeilijk op straat meisjes aanspreken wanhopig? En wat moet ik dan doen?
Ok, je wil ze niet op school aanspreken, niet op het werk, niet op een vereniging of bij een sportclub. Je wil niet uitgaan en ook niet iemand op straat aanspreken.... Via sites als Facebook is ook "not done" volgens jou.

Ze moet dus bij je komen aanbellen???
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120654550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, je wil ze niet op school aanspreken, niet op een vereniging of bij een sportclub. Je wil niet uitgaan en ook niet iemand op straat aanspreken....

Ho ho wacht even! Je vergeet facebook. Ook géén facebook!
  zondag 23 december 2012 @ 00:05:39 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120654609
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef erikkll het volgende:

[..]

:@ Mijn welgemeende excuses, ik zal het meteen rechtzetten :Y
:P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120654618
Vrouwen ruiken wanhoop op 10 meter afstand en het is geen aantrekkelijke eigenschap. ;) Fixeer je niet zo op een vriendin krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 23 december 2012 @ 00:06:33 #19
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120654654
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef trovey het volgende:
Vrouwen ruiken wanhoop op 10 meter afstand en het is geen aantrekkelijke eigenschap. ;) Fixeer je niet zo op een vriendin krijgen.
Hoe ruikt dat?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120654664
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:@ Mijn welgemeende excuses, ik zal het meteen rechtzetten :Y
:P
:D
pi_120654677
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:06 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hoe ruikt dat?
Naar wanhoop....een beetje zuur. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120654750
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, je wil ze niet op school aanspreken, niet op het werk, niet op een vereniging of bij een sportclub. Je wil niet uitgaan en ook niet iemand op straat aanspreken....

Op straat wil ik wel. Daar was ik niet op tegen. Maar de vraag is of dat niet wanhopig is en wat
ik dan moet zeggen of doen, want ik kan moeilijk zomaar hun tel.nmr vragen.

Ik werk op dit moment niet en op school heb ik al bijna alle dames geprobeerd maar gefaald.
pi_120654753
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef trovey het volgende:
Lijkt me echt onzin dat ze dat "ruiken"
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120654768
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef erikkll het volgende:

[..]

Wel facebook maar wat doen ermee?
  PR en moderator zondag 23 december 2012 @ 00:09:51 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120654805
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Lijkt me echt onzin dat ze dat "ruiken"
Geloof me, je hebt het als vrouw gauw genoeg door :')
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')