dat is inderdaad stukken beter, zeker in het begin, gewoon interesse tonen in dr (zonder sexueel te worden), maar zorg er ook voor dat je zelf aan het woord bent. Als je alleen maar naar haar luistert en ja en amen knikt ben je geen uitdaging en dan zal je hoogstwaarschijnlijk in de friend zone komen.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:18 schreef Socializer het volgende:
[..]
Billen knijpen en dat soort ongein is juist niet mijn stijl. Ik dacht juist eerder aan als ik een leuk meisje zie in de buurt aan de bar " hey alles goed?" " kom je hier vaker?"
En op het eind tel.nmr vragen in de trend van: " ik zou graag nog eens een keer willen meeten met je in bv. Een cafe. Zou ik je tel.nmr mogen?"quote:Op woensdag 26 december 2012 11:36 schreef DenTijn het volgende:
[..]
dat is inderdaad stukken beter, zeker in het begin, gewoon interesse tonen in dr (zonder sexueel te worden), maar zorg er ook voor dat je zelf aan het woord bent. Als je alleen maar naar haar luistert en ja en amen knikt ben je geen uitdaging en dan zal je hoogstwaarschijnlijk in de friend zone komen.
Probeer voor jezelf te bedenken wat je leuk vindt aan jezelf en vertel dat (natuurlijk niet door te zeggen, weet je wat ik nou echt leuk vind aan mezelf? dit en dit en dit). Probeer te zorgen dat ze jou als een leuk persoon ziet in plaats van een muur waar ze tegen aan kan praten.
Hmm ja zoiets kan je wel doen, wat ik meestal doe en wat voor mij altijd wel werkt is dat ik op een gegeven moment zeg van 'joh, ik ga weer naar mn vrienden toe, jammer dat we dit gesprek niet voort kunnen zetten'. Als zij dan interesse in je heeft zal ze vrijwel altijd haar nummer geven, als ze iets zegt van 'ja, dat zou inderdaad jammer zijn' kan je iets zeggen van 'geef anders je nummer, dan spreken we af wanneer we verder praten'. Op het moment dat je eigenlijk geen respons krijgt weet je ook waar je staat en heeft het geen zin.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Socializer het volgende:
[..]
En op het eind tel.nmr vragen in de trend van: " ik zou graag nog eens een keer willen meeten met je in bv. Een cafe. Zou ik je tel.nmr mogen?"
Zou ook leuk zijn als er wat dames reageren hoe zei graag benaderd worden in een cafe/club. Kan dat overigens niet zien omdat ik op de Ipad zit.
En wat zijn de beste tijden om naar een club of cafe/kroeg te gaan? Va hoe laat tot hoe laat?
Moeten we je straks ook nog aan je handje meenemen? Komop zeg, k krijg echt het gevoel alsof je geestelijk nog 12 bent ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Socializer het volgende:
En wat zijn de beste tijden om naar een club of cafe/kroeg te gaan? Va hoe laat tot hoe laat?
Ach, dat ben ik wel met je eens, maar TS is gewoon vooral erg onzeker en hoopt door antwoorden te krijgen op zijn vragen zijn onzekerheid te overwinnen. Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft geprobeerd in welke situatie dan ook en je leert uiteindelijk het meest door een keer goed op je bek te gaan. Moet TS ook doen, alleen is de stap zonder voorkennis voor hem te grootquote:Op woensdag 26 december 2012 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moeten we je straks ook nog aan je handje meenemen? Komop zeg, k krijg echt het gevoel alsof je geestelijk nog 12 bent ofzo.
Ga gewoon eens met je vrienden, ipv op een forum 300000 vragen te stellen. Het leven is geen theorie.
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:16 schreef DenTijn het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik wel met je eens, maar TS is gewoon vooral erg onzeker en hoopt door antwoorden te krijgen op zijn vragen zijn onzekerheid te overwinnen. Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft geprobeerd in welke situatie dan ook en je leert uiteindelijk het meest door een keer goed op je bek te gaan. Moet TS ook doen, alleen is de stap zonder voorkennis voor hem te groot
Top reactie! Groot dank ervoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:06 schreef DenTijn het volgende:
[..]
Hmm ja zoiets kan je wel doen, wat ik meestal doe en wat voor mij altijd wel werkt is dat ik op een gegeven moment zeg van 'joh, ik ga weer naar mn vrienden toe, jammer dat we dit gesprek niet voort kunnen zetten'. Als zij dan interesse in je heeft zal ze vrijwel altijd haar nummer geven, als ze iets zegt van 'ja, dat zou inderdaad jammer zijn' kan je iets zeggen van 'geef anders je nummer, dan spreken we af wanneer we verder praten'. Op het moment dat je eigenlijk geen respons krijgt weet je ook waar je staat en heeft het geen zin.
Ik ben geen dame, dus zou niet weten wat ze vinden; wat k echter van vriendinnen van mij en ook dames in kroegen/clubs vaak te horen krijg is dat als een jongen gewoon een praatje komt maken en een beetje flirt/speels is, ze dat vaak het leukst vinden. En natuurlijk wat zelfvertrouwen erbij (fake it till you make it).
Tijden kan je eigenlijk weinig zinnigs over zeggen; is compleet afhankelijk van waar je heen gaat etc. Bij mijn ouders ging ik altijd rond 11en naar een kroeg, want moest vaak 2 uur thuis zijn en de kroegen sloten om 3 uur. In mn eigen stad gebeurt het vaker dat k er om 1 uur ben dan om 12 uur, omdat het meestal doorgaat tot een uur of 4-5. Dit zou je dus eigenlijk aan mensen in je omgeving die wel ervaring hebben met uitgaan moeten vragen.
Tot slot wil ik nog een ding zeggen: Je kan hier (en op andere plekken) heel veel advies krijgen over hoe je iemand zou moeten krijgen; wat denk ik echt het belangrijkste is, is dat je jezelf bent. Hiermee bedoel k niet dat als je met een meid gaat staan praten, je meteen dit onderwerp voorlegt, maar laat je beste zelf zien. Ga je niet voordoen als iemand die je niet bent, alleen om in iemand broek te komen. Als je je anders voor wilt doen, zorg dan dat je een ander (lees: beter) persoon wordt.
graag gedaan, mocht je nog andere vragen hebben, mag je me altijd een berichtje sturenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:49 schreef Socializer het volgende:
[..]
Top reactie! Groot dank ervoor.
Ga. Gewoon. De. Stad. In.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef Socializer het volgende:
[..]
Denk het ook! Wat is beter voor een 17jarige? Kroeg of disco? In kroeg zitten meestal 30+ers toch? Kent iemand leuke plekken in Rdam?
Ik ben een dame en ik heb je al behoorlijk veel info gegeven, dacht ik zo.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Socializer het volgende:
[..]
En op het eind tel.nmr vragen in de trend van: " ik zou graag nog eens een keer willen meeten met je in bv. Een cafe. Zou ik je tel.nmr mogen?"
Zou ook leuk zijn als er wat dames reageren hoe zei graag benaderd worden in een cafe/club. Kan dat overigens niet zien omdat ik op de Ipad zit.
Goede tips, maar ga alsjeblieft niet. Masterflirt lezen, of als je het wel wilt doen, lees het dan heel kritisch. Hele stukken gaan over hoe je met bepaalde zinnen en manieren van uitspreken (NLP heet t) vrouwen kan verleiden, wat je zonder een daadwerkelijke training hierin gewoon niet gaat lukken en je alleen maar raar doet lijken. Verder, als je dit soort boeken zou willen lezen, wat ik je zeker op jouw leeftijd en zonder enige ervaring niet aanraadt, lees dan betere boeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:37 schreef Axis het volgende:
Kinkt heel cliche, maar wel waar: Je moet eerst vrede hebben met jezelf en van jezelf houden, voordat je naar anderen gaat kijken. (ook al snap ik dat je nu ongelukkig bent omdat je niemand hebt).
Lees het boek 'masterflirt' eens voor de juiste mindset en tips. De juiste mindset is onder andere jezelf zijn, authentiek zijn, eerlijk zijn, de ander iets willen geven in plaats van zelf iets nodig hebben, etc. Praktische tips zijn er zoals hoe je een gesprekje aanknoopt als je dat eng vindt, hoe maak je een vervolgafspraak, etc.
Ik snap dat je wellicht jezelf nog niet helemaal gevonden hebt, en dat zelfvertrouwen en authenticiteit uitstralen nog lastig is op jouw leeftijd, dat heeft tijd nodig om te rijpen. Als je eenmaal zo'n oude lul bent als ik lukt dat wel.. (ook niet bij iedereen trouwens).
Enne, ik zou als ik jou was het toch echt gaan zoeken in sportverenigingen en hobbyverenigingen, leuk of niet. Dan ga je gewoon elke maand maar naar een andere vereniging. Dat is een van de weinige manieren waarop je laagdrempelig met anderen in contact komt, en samen een gezamenlijk doel hebt (of dat nou voetbal, judo, geologie, debatteren of schaak is). Je leert nieuwe mensen kennen, gaat misschien nog met hen op stap, en de kans is heeeeel groot dat daar wel een leuk meisje tussen zit, die ondertussen ook de tijd heeft om jou te leren kennen. En als dat niet zo is, kun je ze in ieder geval om feedback vragen. Dat laatste is heeeeel erg moeilijk, en er is veel moed voor nodig, maar de allersnelste manier om inzicht te krijgen in hou meisjes jouw zien, en wat er dan 'mis' gaat.
Ik ga naar de sportschool en daar zijn dus geen vrouwen..quote:Op woensdag 26 december 2012 18:37 schreef Axis het volgende:
Kinkt heel cliche, maar wel waar: Je moet eerst vrede hebben met jezelf en van jezelf houden, voordat je naar anderen gaat kijken. (ook al snap ik dat je nu ongelukkig bent omdat je niemand hebt).
Lees het boek 'masterflirt' eens voor de juiste mindset en tips. De juiste mindset is onder andere jezelf zijn, authentiek zijn, eerlijk zijn, de ander iets willen geven in plaats van zelf iets nodig hebben, etc. Praktische tips zijn er zoals hoe je een gesprekje aanknoopt als je dat eng vindt, hoe maak je een vervolgafspraak, etc.
Ik snap dat je wellicht jezelf nog niet helemaal gevonden hebt, en dat zelfvertrouwen en authenticiteit uitstralen nog lastig is op jouw leeftijd, dat heeft tijd nodig om te rijpen. Als je eenmaal zo'n oude lul bent als ik lukt dat wel.. (ook niet bij iedereen trouwens).
Enne, ik zou als ik jou was het toch echt gaan zoeken in sportverenigingen en hobbyverenigingen, leuk of niet. Dan ga je gewoon elke maand maar naar een andere vereniging. Dat is een van de weinige manieren waarop je laagdrempelig met anderen in contact komt, en samen een gezamenlijk doel hebt (of dat nou voetbal, judo, geologie, debatteren of schaak is). Je leert nieuwe mensen kennen, gaat misschien nog met hen op stap, en de kans is heeeeel groot dat daar wel een leuk meisje tussen zit, die ondertussen ook de tijd heeft om jou te leren kennen. En als dat niet zo is, kun je ze in ieder geval om feedback vragen. Dat laatste is heeeeel erg moeilijk, en er is veel moed voor nodig, maar de allersnelste manier om inzicht te krijgen in hou meisjes jouw zien, en wat er dan 'mis' gaat.
Boeken heb ik denk ik niet nodig. Maar praktijkervaring.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:51 schreef DenTijn het volgende:
[..]
Goede tips, maar ga alsjeblieft niet. Masterflirt lezen, of als je het wel wilt doen, lees het dan heel kritisch. Hele stukken gaan over hoe je met bepaalde zinnen en manieren van uitspreken (NLP heet t) vrouwen kan verleiden, wat je zonder een daadwerkelijke training hierin gewoon niet gaat lukken en je alleen maar raar doet lijken. Verder, als je dit soort boeken zou willen lezen, wat ik je zeker op jouw leeftijd en zonder enige ervaring niet aanraadt, lees dan betere boeken.
Wat moet ik dan doen om te investeren volgens jou als uitgaan niet werkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:01 schreef Axis het volgende:
Naja, beetje off-topic over een boek: ja, er staan gladde praatjes in en nlp technieken.. Maar de essentie is eerlijk en authentiek zijn, doen wat je zegt, niet alleen over jezelf doorzeuren, niet behoeftig zijn, etc, en kunnen we ons daar niet allemaal in vinden?
On-topic: je wil perse het uitgaansleven in.. Denk je daar een goed gesprek met een meisje aan te gaan zodat ze je kan leren kennen en interessant kan gaan vinden?
Je zegt dat je naar de sportschool gaat, maar daarnaast wil je dus geen investeringen in je sociaal leven doen?
Dan houd het op.. Veel plezier in de disco, ik hoop dat je iemand vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |