Oh dat ken ik niet, vandaar. Ik houd niet van musicalsquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij speelt dezelfde rol als Paul Groot in de musical Shrek. De hele voorstelling zijn knieën
niet zo he tegen Jamaiquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:36 schreef Travel. het volgende:
Freek is de enige die kan zingen aan tafel
je bent niet bejaard genoegquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor alle bejaarden, ik lust het niet
Goeie tactiek deze.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor alle bejaarden, ik lust het niet
daar verheug ik me wel op!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Arcee het volgende:
Voor de fans en andere geïnteresseerden: TV / [TV-TIP] Onthullend: De Entertainer over Paul de Leeuw 29-12 22:05 NL1
Voor mij nietquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Oe gelijk met Poptalent, wordt een lastige keuze.
Ja maar ik ben van TAL he? Dus eigenlijk moet ik wel poptalent kijkenquote:
Ohja da's waar.. Twee TV's naast elkaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van TAL he? Dus eigenlijk moet ik wel poptalent kijkenAl mis ik Toppop ook wel eigenlijk. Misschien komende zaterdag een keertje switchen.
Ik heb nog wel een andere tv in mijn computerkamer, maar ik weet niet of de kabel lang genoeg isquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja da's waar.. Twee TV's naast elkaar?
quote:9 maart: Start nieuwe seizoen Langs de Leeuw
Na een kleine afwezigheid is Langs de Leeuw er op 9 maart weer. Uiteraard op het oude vertrouwde 20:25 uur op Nederland 1.
Na de uitzending gaan we ook online weer verder!
In de eerste uitzending van het nieuwe seizoen gaan we het hebben over pesten. Word je gepest, of ken je iemand die gepest wordt? Mail: langsdeleeuw@vara.nl of stuur het hier in.
Verder komt Josh Groban (bekend van het nummer 'You Raise Me Up') langs om te praten over zijn nieuwe album All That Echoes.
Ook zijn Nick & Simon te gast. Ze hebben hun nieuwe single ‘Julia’ uitgebracht, in 155 verschillende versies.
Kees Tol komt langs: de man aan wie wekenlang de vraag 'Ben jij de mol?' gesteld werd. Hij komt praten over zijn avonturen uit de serie, die zich dit jaar afspeelde in Zuid-Afrika.
Dit mogen ze wel laten zitten verder.quote:Toen Koningin Beatrix haar aftreden bekendmaakte waren de loftuitingen en liefdesbetuigingen niet van de lucht.
Politici, BN’ers, journalisten buitelden over elkaar heen, maar de gewone Nederlander hebben we nauwelijks gehoord. Terwijl we zeker weten dat er heel veel mensen zijn die nog iets tegen de koningin willen zeggen. Of haar iets willen aanbieden. Of iets voor haar willen zingen. Iets willen opbiechten of haar nog iets echt Nederlands willen laten zien.
Die mensen nodigen we uit in Langs de Leeuw om zich tot de Majesteit te richten met hun persoonlijke afscheidscadeau. Elke week bieden we hen een podium in onze nieuwe rubriek ‘Voor U Majesteit’.
Hard genoeg zo.quote:
Nee van Adele.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dit de melodie van "Vlieg met me mee"?
Niet zo zuur doen jongequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
We hebben weer gehandicapten om uit te buiten.
Die was van een buitencategorie, moet je niet doen alsof de rest net zo leuk is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vooral toen met Yta.. ik kan het blijven kijken.
Was voor mij de reden om te zappen.quote:
Je hebt echt een fles azijn leeg gezopen he?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was van een buitencategorie, moet je niet doen alsof de rest net zo leuk is.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je hebt echt een fles azijn leeg gezopen he?
Jouw UIquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel, verkeerde moment om naar Paul te zappen geloof ik.
Ah op die manier, docu niet gezien.. binnenkort maar eens doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Sinds die docu ben ik zijn truukjes met zieke of gehandicapte mensen een beetje zat.
Nog niet gezien... eens kijken voor een Julius Paas UIquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Topic nog niet gezien? In ONZ kun je een leuke PaasUI aanvragen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur van de redactie dat ze het niet volledig laten zien.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Kees koos de dames nummer 2 met dat zingen.
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Kees koos de dames nummer 2 met dat zingen.
Ja dat tweede meisje hebben ze niet helemaal laten horen naar de storing.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook het begin van het jongetje hebben ze niet laten horenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat tweede meisje hebben ze niet helemaal laten horen naar de storing.
Had hij die gekozen? Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Wel apart dat Kees dat tweede zanggroepje koos.
Zeker niet..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niks mis ermee. Ik wist dat tijdens widm
Oh ja johquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Wel apart dat Kees dat tweede zanggroepje koos.
Nee niet van Paul ! Golden Earringquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Paul het volgende:
Haaibaaike is toch de grootste Paul de Leeuw fan van Nederland?
Dit is gewoon DWHN niveauquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef Evertjan het volgende:
als Joran ergens aan begint dan maakt hij het ook af
Meehh das niet eerlijk..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
3000 kilo wol back on the market... Dat wordt de doodsteek voor de wolmart
Mijn oud trainerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[img=http://i54.tinypic.com/16asb49.gif[/img]
Lijkt me best leuk.. dat programma op RTL zal wel teveel een lama kopie worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik wed dat die bejaarden zometeen beter zingen.
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1.
Spammerdespam
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik wed dat die bejaarden zometeen beter zingen.
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1.
Spammerdespam
Zou het op het laatste houdenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:46 schreef Specularium het volgende:
Was Theo Bos daar echt een liefhebber van of heeft het Unieke Talent dit er voor de vorm bij verzonnen?
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef StephanL het volgende:
Kees Tol![]()
Mag wat mij betreft vaker bij Paul langs komen
Waarom niet?? Fijne zanger, en hij heeft een partij humor in huis, echt hilarische dingen heb ik al van hem gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:56 schreef Adelante het volgende:
Die Josh Groban moet je toch ook niet naar toe willen
ik heb liever Kees dan die Adje. Was aardige uitzending hequote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef ElizabethR het volgende:
Waarom niet?? Fijne zanger, en hij heeft een partij humor in huis, echt hilarische dingen heb ik al van hem gezien.
Haaibaaike, ik ben zo blij dat het weer begonnen is!!![]()
Kees Tol is inderdaad wel een leuke side kick, die hij sinds Adje niet meer heeft gehad. Ik heb me helemaal het schompus gelachen om Godelieke. Dat gespuug!! En die opmerking toen Kees Tol wat bozig werd over zijn aankondiging: 'De eerste echte homo uit Volendam'.... 'Nou nou, Paul, gaat ie lekker'..... 'Hoezo, je komt toch uit Volendam'![]()
Malherbe?quote:
het eet je hersencellen ook opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
Heb je ook een lager iq bij dat syndroom?
Kan ik niet ontvangenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef Kwaliteit het volgende:
Richard is homo ja
jullie kijken nooit naar TV Rijnmond?
De Kwis moet nog komen. Dat is altijd het hoogtepunt van de show.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Richard is homo ja. Vind niet veel aan deze uitzending
Het ging niet over Richard HB...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Roos Richard is van de mannenliefde
Oh ja de quiz komt nog en Anita Witzier ook!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
De Kwis moet nog komen. Dat is altijd het hoogtepunt van de show.
me neither, slechte pausgrapjesquote:
Jammer want er zit wel een soort van mongooltje in het publiek. Hij is zooooooo goed met hen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:21 schreef Beathoven het volgende:
Paul de Leeuw speelt Paul de Leeuw
zapt weg
Ik lachte voor de eerste keer tijdens deze kwis.quote:
Dat is echt zo'n zoet liedjequote:
jammer dat ik 't heb moeten missenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer want er zit wel een soort van mongooltje in het publiek. Hij is zooooooo goed met hen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |