Oh dat ken ik niet, vandaar. Ik houd niet van musicalsquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij speelt dezelfde rol als Paul Groot in de musical Shrek. De hele voorstelling zijn knieën
niet zo he tegen Jamaiquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:36 schreef Travel. het volgende:
Freek is de enige die kan zingen aan tafel
je bent niet bejaard genoegquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor alle bejaarden, ik lust het niet
Goeie tactiek deze.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor alle bejaarden, ik lust het niet
daar verheug ik me wel op!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:22 schreef Arcee het volgende:
Voor de fans en andere geïnteresseerden: TV / [TV-TIP] Onthullend: De Entertainer over Paul de Leeuw 29-12 22:05 NL1
Voor mij nietquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Oe gelijk met Poptalent, wordt een lastige keuze.
Ja maar ik ben van TAL he? Dus eigenlijk moet ik wel poptalent kijkenquote:
Ohja da's waar.. Twee TV's naast elkaar?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van TAL he? Dus eigenlijk moet ik wel poptalent kijkenAl mis ik Toppop ook wel eigenlijk. Misschien komende zaterdag een keertje switchen.
Ik heb nog wel een andere tv in mijn computerkamer, maar ik weet niet of de kabel lang genoeg isquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja da's waar.. Twee TV's naast elkaar?
quote:9 maart: Start nieuwe seizoen Langs de Leeuw
Na een kleine afwezigheid is Langs de Leeuw er op 9 maart weer. Uiteraard op het oude vertrouwde 20:25 uur op Nederland 1.
Na de uitzending gaan we ook online weer verder!
In de eerste uitzending van het nieuwe seizoen gaan we het hebben over pesten. Word je gepest, of ken je iemand die gepest wordt? Mail: langsdeleeuw@vara.nl of stuur het hier in.
Verder komt Josh Groban (bekend van het nummer 'You Raise Me Up') langs om te praten over zijn nieuwe album All That Echoes.
Ook zijn Nick & Simon te gast. Ze hebben hun nieuwe single ‘Julia’ uitgebracht, in 155 verschillende versies.
Kees Tol komt langs: de man aan wie wekenlang de vraag 'Ben jij de mol?' gesteld werd. Hij komt praten over zijn avonturen uit de serie, die zich dit jaar afspeelde in Zuid-Afrika.
Dit mogen ze wel laten zitten verder.quote:Toen Koningin Beatrix haar aftreden bekendmaakte waren de loftuitingen en liefdesbetuigingen niet van de lucht.
Politici, BN’ers, journalisten buitelden over elkaar heen, maar de gewone Nederlander hebben we nauwelijks gehoord. Terwijl we zeker weten dat er heel veel mensen zijn die nog iets tegen de koningin willen zeggen. Of haar iets willen aanbieden. Of iets voor haar willen zingen. Iets willen opbiechten of haar nog iets echt Nederlands willen laten zien.
Die mensen nodigen we uit in Langs de Leeuw om zich tot de Majesteit te richten met hun persoonlijke afscheidscadeau. Elke week bieden we hen een podium in onze nieuwe rubriek ‘Voor U Majesteit’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |