Complete bullshit. Ten eerste heeft iOS niks met OSX te maken. En ook bij iOS kan je gewoon bluetooth keyboarden koppelen. OSX werkt ook met nagenoeg elk keyboard.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef wolferl het volgende:
Ik was vanmiddag in een aantal grote electronicazaken, en daar maakte ze mij allemaal duidelijk dat geen enkele wireless keyboard op mijn Mac mini werkt. Mits het iOS certified is aangegeven.
Is dit bullshit? of moet ik echt flink gaan lappen voor een duur keyboard.
bull, elk logitech keyboard werkt primaquote:Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef wolferl het volgende:
Ik was vanmiddag in een aantal grote electronicazaken, en daar maakte ze mij allemaal duidelijk dat geen enkele wireless keyboard op mijn Mac mini werkt. Mits het iOS certified is aangegeven.
Is dit bullshit? of moet ik echt flink gaan lappen voor een duur keyboard.
is bij elke iphone toch wel geweest dat je 150-200 moet bijbetalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nergens een fijne abo te vinden voor een iPhone 5 64gb zonder meer dan 200 bijbetalen, 300 min, 500+mb data.. Lekker blijven dromen eigenlijk.
Ik ook. Ik heb me al aangemald voor de beta maar ik wacht al 2 maanden zonder resultaat.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)oming-february-2013/
http://www.macrumors.com/(...)ac-in-february-2013/
http://www.ea.com/nl/news(...)beschikbaar-voor-mac
http://www.simcity.com/en_US/buy/simcity
Het lijkt erop dat ie in maart dus meteen ook op de mac komten ik moet zeggen, ik wil hem
.
Ik gok dat hij zijn ipad mini bedoelde...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef Khadgar het volgende:
[..]
bull, elk logitech keyboard werkt prima
Hij neemt 64gb, die zijn 200(?) duurder dan de 16quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
is bij elke iphone toch wel geweest dat je 150-200 moet bijbetalen?
Dan moet je een willekeurig Bluetooth Keyboard pakken. Mag ook die mooie van Apple zijn. Maar vooral Bluetoothquote:Op vrijdag 28 december 2012 08:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zijn ipad mini bedoelde...
Nog niet maar ik vind het wel een flimsy dingetje, oude connector was heel stuk steviger.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef FredVleespet het volgende:
Iemand problemen met z'n lightning kabel? Hier in korte tijd al de 2e die niet meer oplaad. Doe er niks bijzonders mee
Vriend van me had er ook al last van. Begin me een beetje 'zorgen' te maken. Met de oude dockconnector in 10jaar nog geen 1probleem gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet maar ik vind het wel een flimsy dingetje, oude connector was heel stuk steviger.
Idd, ben er wel heel voorzichtig mee. Gelukkig heb ik alleen zo'n ding op mn iPad Mini die ik niet zo vaak hoef op te laden als mn iPhone welke gelukkig een 4S zonder Lightning is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Vriend van me had er ook al last van. Begin me een beetje 'zorgen' te maken. Met de oude dockconnector in 10jaar nog geen 1probleem gehad.
Dat is een innovatie, snap dat nou. Geniaal!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef FredVleespet het volgende:
Iemand problemen met z'n lightning kabel? Hier in korte tijd al de 2e die niet meer oplaad. Doe er niks bijzonders mee
Ja, dat is dan ook geen probleem maar de abo's zijn dan boven 50 eur, to gaat mij iets te ver. Daarom blijven dromen tot ze goedkoper worden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik ¤ 80 bijbetalen bij de 8 GB iPhone 3G bij het goedkoopste abo van ¤ 30/maand.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Toen ik m'n 16 GB 3GS bij T-Mobile haalde in 2009, moest ik 30 of 50 euro ofzo bijbetalen, niet meer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij moest ik ¤ 80 bijbetalen bij de 8 GB iPhone 3G bij het goedkoopste abo van ¤ 30/maand.
Kan gewoon 1080p kijken door het via iTunes op de iPad te zetten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:33 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand toevallig een goede manier/app om je eigen films vanaf online(de cloud) te streamen naar je iPad? Ik wou dat eigenlijk via Dropbox doen maar dat gaat niet echt goed (errors, halve films enzo) dus ik moet iets anders zoeken, en ik heb eigenlijk geen zin speciaal mijn computer aan te moeten laten. Als dat er niet is ga ik wel streamen via VLC of zo, ik geloof dat als je films via iTunes importeert je namelijk niet eens 1080p kan kijken.
Oh dan had ik verkeerd gegoogled. Toch maar even iTunes downloaden dan, al stream ik het gewoon liever aangezien mijn iPad maar 16GB heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan gewoon 1080p kijken door het via iTunes op de iPad te zetten.
Welke versie heb je? Want als je de iPad 2 hebt, is er geen rede om 1080p video's te gaan kijken en kun je beter 720p nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh dan had ik verkeerd gegoogled. Toch maar even iTunes downloaden dan, al stream ik het gewoon liever aangezien mijn iPad maar 16GB heeft.
Gewoon de nieuste retina met Lightning(?) connector, ik kocht hem vanwege het scherm dus het leek mij ook wel gaaf om in HQ films te gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Want als je de iPad 2 hebt, is er geen rede om 1080p video's te gaan kijken en kun je beter 720p nemen.
Daar heb je toch gewoon een televisie voor?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gewoon de nieuste retina met Lightning(?) connector, ik kocht hem vanwege het scherm dus het leek mij ook wel gaaf om in HQ films te gaan kijken dan.
Nee joh. Niet eens ruimte voor, en al helemaal niet als je niet thuis bent.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon een televisie voor?
Installaties downloaden van de Adobe site en serial invoerenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef yupyup het volgende:
Hmm, lekker slim bezig hier, heb Photoshop en Premiere Elements 11 gekocht.
Heb alleen geen superdrive op de Mac mini
Alternatief is een dvd-drive van een andere computer in je huis over het netwerk delen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Installaties downloaden van de Adobe site en serial invoeren
iPad mini populairder dan de normale iPad... Ben benieuwd in hoeverre dit kannibalisatie of nieuw marktaandeel is.quote:Demand for the iPad mini is also very strong in China, where the device launched on December 7, as highlighted in a new report from Topeka Capital Markets analyst Brian White. White cites "insatiable appetite" for the iPad mini in China and Hong Kong leading to stock shortages, with checks indicating that the iPad mini is more popular than the fourth-generation iPad.
Ik ook. Echter is het zo dat veel mensen een iPad wilden, en dat wordt je automatisch opgescheept met een retina iPad, terwijl veel mensen het helemaal niks boeit, ze willen gewoon een iPad. Die groep gaat nu voor de iPad mini. Mijn gok is dat 60% van de iPad mini sales komt door kannibalisatie en 40% nieuwe markt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:52 schreef FredVleespet het volgende:
Als de retina iPad mini komt waarschijnlijk kannibalisatie, al heb ik zelf toch nog liever de 9.7inch
Dunner = lichter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef FredVleespet het volgende:
Ik hoop vooral dat de volgende generatie lichter is, dunner dan de iPad4 hoeft van mij niet eens. Vooral het gewicht en batterijduur zijn de enige puntjes (voor mij). Ik weet bijna wel zeker dat de iPad5 hetzelfde eruit ziet als de iPhone5 en de iPad mini, misschien iets dunnere rand zodat de iPad5 ook wat minder breed is.
Enig idee waar het aan kan liggen? Dit is echt geen doen. Heb 'm al opnieuw opgestart.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:37 schreef FredVleespet het volgende:
Dan is er ergens een probleem want ik heb nergens last van.
Mijne crashte bijna al 3 minuten nadat ik het had gedownloadquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:33 schreef Jahr00n het volgende:
Is die nieuwe iTunes nou zo verschrikkelijk traag of ligt dat aan mij? Ik probeer een paar albums op m'n 4s te zetten maar dat duurt echt 10 minuten.
Ht heet applecare en het zorgt voor gratis adapters als de oude kapot is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef N0rah het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje aan Macbook (Air) bezitters: ik heb binnen een korte tijd twee nieuwe adapters moeten kopen omdat ze allen stuk zijn gegaan; hij raakt aan de uiteinden gewoon gebroken. Ik doe er niks geks mee en ben er zelfs voorzichtig mee, maar ik vermoed dat het door het vervoer komt. Ik stop mijn lader namelijk gewoon in mijn tas en ik denk dat ze hierdoor stukgaan.
Vind het klote om iedere keer 80 euro neer te tellen voor een adapter, maar ik ben genoodzaakt om deze te vervoeren. Is er een systeempje oid om je adapter te vervoeren zodat de kans op beschadiging minimaal is?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand hier nog zo'n dockje over voor een iPhone 4? Wil graag een originele Apple.
Hoe oud is je MacBook? Ik kreeg van Apple een gratis nieuwe adapter bijna 2 jaar na aankoop, omdat de kabel loskwam aan de adapter-kant.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:59 schreef N0rah het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje aan Macbook (Air) bezitters: ik heb binnen een korte tijd twee nieuwe adapters moeten kopen omdat ze allen stuk zijn gegaan; hij raakt aan de uiteinden gewoon gebroken. Ik doe er niks geks mee en ben er zelfs voorzichtig mee, maar ik vermoed dat het door het vervoer komt. Ik stop mijn lader namelijk gewoon in mijn tas en ik denk dat ze hierdoor stukgaan.
Vind het klote om iedere keer 80 euro neer te tellen voor een adapter, maar ik ben genoodzaakt om deze te vervoeren. Is er een systeempje oid om je adapter te vervoeren zodat de kans op beschadiging minimaal is?
Hoe speelt die 1080p DTS af over het netwerk? Ik wil graag xbmc op atv draaien, naast mijn raspberry pi die dan in de slaapkamer komt. MKV's van >15GB spelen niet echt lekker op mijn RPi, vandaar dat ik benieuwd ben naar de prestaties van die atv2 i.c.m. een NAS.quote:Op zondag 30 december 2012 12:42 schreef nelisb het volgende:
Niks bekend nog.
Ben dan ook erg blij met 2 x een Apple tv2 in huis icm mijn nas.
Kalibreren kan niet dus dat hoef je niet te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn MBP 2011 zegt sinds kort dat er onderhoud vereist is voor mijn batterij. Ik heb hem nu ongeveer 1,5 jaar in gebruik.
Heb een maand geleden geloof ik ook mijn coconut battery gepost hier. Toen zat ik ergens in de 90% geloof ik. Hedendaags is dit 74%.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik het maar vreemd. Iemand hier ervaring mee, wat heeft diegene toen gedaan?
Batterij calibreren?
[..]
Hoe speelt die 1080p DTS af over het netwerk? Ik wil graag xbmc op atv draaien, naast mijn raspberry pi die dan in de slaapkamer komt. MKV's van >15GB spelen niet echt lekker op mijn RPi, vandaar dat ik benieuwd ben naar de prestaties van die atv2 i.c.m. een NAS.
Als er staat dat onderhoud vereist is is er iets mis met je accu. Je kunt nog proberen je SMC te resetten: http://support.apple.com/kb/HT3964?viewlocale=nl_NLquote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn MBP 2011 zegt sinds kort dat er onderhoud vereist is voor mijn batterij. Ik heb hem nu ongeveer 1,5 jaar in gebruik.
Heb een maand geleden geloof ik ook mijn coconut battery gepost hier. Toen zat ik ergens in de 90% geloof ik. Hedendaags is dit 74%.
[ link | afbeelding ]
Zelf vind ik het maar vreemd. Iemand hier ervaring mee, wat heeft diegene toen gedaan?
Batterij calibreren?
[..]
Hoe speelt die 1080p DTS af over het netwerk? Ik wil graag xbmc op atv draaien, naast mijn raspberry pi die dan in de slaapkamer komt. MKV's van >15GB spelen niet echt lekker op mijn RPi, vandaar dat ik benieuwd ben naar de prestaties van die atv2 i.c.m. een NAS.
Op een accu heb je maar 6 maanden garantie. Is Nederlandse consumentenrecht.quote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als er staat dat onderhoud vereist is is er iets mis met je accu. Je kunt nog proberen je SMC te resetten: http://support.apple.com/kb/HT3964?viewlocale=nl_NL
Als dat niet werkt zou ik bij de verkoper gaan klagen en reparatie eisen. Verwijs daarbij naar je Europees/Nederlands consumentenrecht (http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/) en de bewering van Apple dat er nog 80% capaciteit over hoort te zijn na 1000 loadcycles (http://www.apple.com/nl/batteries/notebooks.html).
Bedankt voor je reactie.quote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als er staat dat onderhoud vereist is is er iets mis met je accu. Je kunt nog proberen je SMC te resetten: http://support.apple.com/kb/HT3964?viewlocale=nl_NL
Als dat niet werkt zou ik bij de verkoper gaan klagen en reparatie eisen. Verwijs daarbij naar je Europees/Nederlands consumentenrecht (http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/) en de bewering van Apple dat er nog 80% capaciteit over hoort te zijn na 1000 loadcycles (http://www.apple.com/nl/batteries/notebooks.html).
quote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een accu heb je maar 6 maanden garantie. Is Nederlandse consumentenrecht.
Je hebt sowieso al 1 jaar fabrieksgarantie van Apple, ook op de accu. Bovendien heb je op basis van wat Apple belooft over de levensduur van de accu gewoon een ondeugdelijk product gekregen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Heb SMC gereset, heeft niks uitgehaald. 6 maanden garantie op accu's inderdaad, zoals Dimens zegt. Heb de MBP gekocht bij mediamarkt, zoetermeer geloof ik. Moet januari sowieso nog door met deze, daarna verdere stappen ondernemen mocht ik er last van hebben.
Dan ben ik benieuwd wat de mensen bij de IVIZI gaan zeggen als ik 2 januari mijn MacBook Pro bij hen ga afleveren.quote:Op zondag 30 december 2012 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op een accu heb je maar 6 maanden garantie. Is Nederlandse consumentenrecht.
Oh, op die manier. Ja, dat klopt inderdaad. Ik was toch enigszins ongerust dat ze daar misschien moeilijk over gingen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Apple geeft een garantie, zeg je. Dus dat ze over de aankoopdatum niet moeilijk doen, lijkt me dan vrij logisch.
Wist ik al sinds de keynote van OS X 10.0 betaquote:Op zondag 30 december 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
Leuk trucje. Houdt shift ingedrukt terwijl je op minimaliseren klikt.
Ik heb er zo eentje over, maar dan lichthoutkleurig. Kan je zo afhalen in Utrecht.quote:Op maandag 31 december 2012 10:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Thanks. Dat is deze dan denk ik.
[ afbeelding ]
Jammer van die lage plank, en weglaten lijkt me niet bevorderlijk voor de stabiliteit van het ding. Maar intussen heb ik uitgevonden dat je wat meer opties vindt als je zoekt op laptoptafel ipv bureau of computermeubel.
Nee dat is hem niet.quote:Op maandag 31 december 2012 10:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Thanks. Dat is deze dan denk ik.
[ afbeelding ]
Jammer van die lage plank, en weglaten lijkt me niet bevorderlijk voor de stabiliteit van het ding. Maar intussen heb ik uitgevonden dat je wat meer opties vindt als je zoekt op laptoptafel ipv bureau of computermeubel.
Bedankt voor het aanbod maar die plank bij de voeten is echt een no-goquote:Op maandag 31 december 2012 11:25 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje over, maar dan lichthoutkleurig. Kan je zo afhalen in Utrecht.
4 ipv 3 om te selecteren. 4 gevolgd door spatie en je hebt een 'camera' waarmee je vensters en onderdelen kan 'fotograferen'quote:Op maandag 31 december 2012 14:21 schreef Stuart het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een (scherm-) afdruk van bijvoorbeeld alleen je dock
Ik ben overigens bekend met CMD+shift+3 voor het hele scherm. Cheers!
Cool, thanks!quote:Op maandag 31 december 2012 14:24 schreef n8n het volgende:
[..]
4 ipv 3 om te selecteren. 4 gevolgd door spatie en je hebt een 'camera' waarmee je vensters en onderdelen kan 'fotograferen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |